Nee, Japan, en vooral Nightporter is primaquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inmiddels zo week geworden van alle Top 2000 muziek, dat ik nu allerlei oude cassette bandjes aan het afluisteren ben uit de jaren '70 en begin '80.![]()
Wat ik daar allemaal op tegen kom...
quote:
welke ken je niet dan? waarschijnlijk zeggen de titels je niet zoveel maar ken je de nummers wel. het lijken me stuk voor stuk wel bekende nummers.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet echt nummers die ik ken.
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?quote:
Ga je ledikant es in ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?
Ja MadMaster is de oudste mens op aarde.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?
Tegenwoordig noemen we dat toch een bed?quote:
In mijn tijd jongen...sliep je nog op een zak stro, samen met de muizenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen we dat toch een bed?
Jawel, één van hun mooiste (en langste) nummers...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef Neleos het volgende:
Ik ken die van Het Goede Doel niet denk ik
Nee, hij komt mij helemaal niet bekend voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, ik ken um wel![]()
Al vinnik er niet echt wat aan...
Gezellig toch? Ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn tijd jongen...sliep je nog op een zak stro, samen met de muizen
Dat is nou weer niet aardig...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Neleos het volgende:
Ja MadMaster is de oudste mens op aarde.
He gadver zeg...wil ik heul nie aan denkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nou weer niet aardig...
Maar toen Ingetje nog op weg was naar het uiteinde van haar papa zat ik al op de middelbare school...
Sorry, ik ging ook niet graag naar school...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver zeg...wil ik heul nie aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |