Quoted for truthquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
't lijkt hier wel 't brommertopic [ afbeelding ]
Soms heb je hier net teveel verstand vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Zelf aborteren kan je toch doen met een breinaald![]()
@ OPMp00bpics
Uhm, zelfde als voor je weg gingquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz Rode ridder ik. Laatste updates van jouw bika?![]()
![]()
quote:
Was wel een leuk dijkjequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wegmisbruikers @ bekend dijkje hierze konden ze niet klokken
quote:
yupquote:
deezquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Cageon het volgende:
welk dijkje was dat @ wegmisbruikers, heb t net gemist.
heb je wel is anders horen pratenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
yupwe wisten al, maar de truuk is dus gewoon nog harder knallen daro
![]()
Voor hoeveel hebben ze beboet datquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddnu gezien hoe je ermee weg kan komen
Dat wordt vaker de dijken rond rijden om het uit te proberenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddnu gezien hoe je ermee weg kan komen
pv was voor 120km/h dus 40km overschrijding --> ovjquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor hoeveel hebben ze beboet datZe hadden het over meer dan 140 op de teller... ging er dus al vanuit dat ze rijbewijs konden inleveren, gebeurde alleen niet
goed manquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Cageon het volgende:
Dat wordt vaker de dijken rond rijden om het uit te proberen![]()
OPM nog mee gekregen dat ik circuit dag als kerst-pakket krijg?![]()
Mag ik zelf bepalenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pv was voor 120km/h dus 40km overschrijding --> ovjmaar <50km/h dus
[..]
goed manwanneer&waar
hmz april ergensquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef Cageon het volgende:
Mag ik zelf bepalen![]()
Dus dat komt goed
exactly, ik wacht nog op email van iemandquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmz april ergenszandvoort ofzeauw
![]()
Dat merk je straks snel genoegquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedenavond!
Vandaag lekker gesleuteld aan m'n Gixxer, hij zit weer bijna helemaal in elkaar. Alleen ben ik op onverklaarbare wijze een inbusdop (6mm) kwijtgeraakt...en natuurlijk zit 90% van een GSX-R 750W met inbus 6mm in elkaar.
Maar even een nieuwe gehaald bij de bouwmarkt en hopen dat 'ie niet tussen draaiende of anderszins essentiele onderdelen terecht is gekomen...
Ritje naar de bouwmarkt was wel weer een goed excuus om m'n Kawa uit te laten, alleen jammer dat ik bijna aangereden werd door een klevende bestelauto die 70 in een 50km/h zone blijkbaar nog niet hard genoeg vond.
Ook hij nog een warm welkom!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.![]()
Nick+vriendinnetje = niet sleutelen overdag+s'avonds, en niet fokken in de avond.quote:
Bazziek zijn vrienden konden dat (gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor hoeveel hebben ze beboet datZe hadden het over meer dan 140 op de teller... ging er dus al vanuit dat ze rijbewijs konden inleveren, gebeurde alleen niet
Is der ook eentje half dood gereden daar ofnietquote:Op zondag 30 december 2007 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
rijdenrijden
rijden
![]()
[ afbeelding ]
nooBquote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef Geerd het volgende:
Is der ook eentje half dood gereden daar ofniet
Dromen is fijn.quote:Op zondag 30 december 2007 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nooBzo gaan wij ook over Klaverbladen
![]()
Ik doelde meer op het rode ijsquote:Op zondag 30 december 2007 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nooBzo gaan wij ook over Klaverbladen
![]()
Gewoon ff wennen, je hebt volgens mij nog amper gereden ofniet?quote:Op zondag 30 december 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:Blade voelt in mijn handen nog steeds niet vertrouwd aan
![]()
Misschien gewoon nog niet genoeg gereden, maar misschien moet ik wel wat WB praktijken uit gaan voeren
Misschien een iets hogere bandenspanning.quote:Op zondag 30 december 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:Blade voelt in mijn handen nog steeds niet vertrouwd aan
![]()
Misschien gewoon nog niet genoeg gereden, maar misschien moet ik wel wat WB praktijken uit gaan voeren
Heb idd nog niet veel erop gereden, maar had toch al wel iets meer gevoel verwacht... iig nog maar ff wachten met dingen als superbike stuurquote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Gewoon ff wennen, je hebt volgens mij nog amper gereden ofniet?
Bandenspanning is volgens mij wel redelijk goed, maar kan ik nog wel eens naar kijken... misschien dat een nieuw achterbandje ook wel wat uitmaaktquote:Op zondag 30 december 2007 16:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Misschien een iets hogere bandenspanning.
Kan veel schelen heb ik gemerkt bij mijzelf
Je hebt hem toch wel ff goed kwaad gemaakt hequote:Op zondag 30 december 2007 16:47 schreef Snelwagen het volgende:Eindelijk weer eens gereden, al anderhalve week niet gedaan. Werd vandaag schuimbekkend wakker door de ontwenningsverschijnselen dus moest er maar eens van komen, pekel is ook voor een goed deel weggeregend dus ging prima
.
WPgeen stenen op je hoofd gehad?
Khad laatst met werken Semmy Schilt in de shop staan![]()
![]()
Jij bent al verpest door onsquote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb idd nog niet veel erop gereden, maar had toch al wel iets meer gevoel verwacht... iig nog maar ff wachten met dingen als superbike stuur
Schrok me ook nog de pleures vanmiddag... vriend van me reed voorop, want hij wist de weg, samen op linkerbaan voor het stoplicht, rechterbaan een golfje... gast zat al zo te kijken van, ff kijken wie sneller is, dus ik dacht, die trekken we er ff uit met z'n tweeen... alleen deed die vriend van me dat niet
Rodericks eerste Wheeliequote:Was eigenlijk van plan achter hem te blijven, aangezien hij de weg wist, maar zag het golfje bij ons wegrijden, daar moest ik ff een stokje voor stekenHad me koppeling nog half in, trek het gas open
Stuur ging van links naar rechts en weer terug, maar ik ging wel rechtdoor... kon ook voelen dat m'n voorband geen of heel weinig contact had, was niet helemaal de bedoeling, maar die knakker in het golfje had geloof ik wel door dat ik sneller was
Als jij redelijk goed zegt, dan weet je het niet, en is hij te laag. Al die maanden niet naar gekeken zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
Bandenspanning is volgens mij wel redelijk goed,
Denk een maand geleden ongeveer.... laatste keer dat ik gereden heb ongeveerquote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij redelijk goed zegt, dan weet je het niet, en is hij te laag. Al die maanden niet naar gekeken zeker?![]()
That's all folks.![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Denk een maand geleden ongeveer.... laatste keer dat ik gereden heb ongeveer
Misschien een zeehondje neergeknuppeld?quote:
Yoshimura maakt wel mooie setjes.quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Iemand linkjes van mooie rem-schakelsetjes ?
geen Gilles want die vind ik bah
De vraag was een linkquote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef MaartenGrendel het volgende:
Yoshimura maakt wel mooie setjes.
U is verliefd?quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Die ZZR1100 reed best lekker moet ik zeggen. Me benen zaten niet precies in de inkuiping maar ze konden zonder problemen een andere lijn volgens. Geen pijn of last van. Hij was niet de mooiste maar zeker ook niet lelijk. Waren maar 2 puntjes aan,
hij is een keer naar links omgevallen, andere koppelingshendel, iets bijgewerkt en ruitje staat niet 100% recht.
Achterrem remt niet echt vol mee. Denk blokjes of vloeistof. Voorrem is wel goed.
Voorband nieuw, achterband nog goed voor zo'n 4000km. Verkoper kan door pols/handprobleem niet rijden op sportmotoren en stapt terug naar KTM. Nog ff er over nadenken maar grote kans dat dit hem wordt. prijs is niet verkeerd dacht ik.
Lekker ding hoor, en dat omgooien went snel. Of doen we een keer voor.quote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje. Reed erg soepel. Hij is alleen niet al te makkelijk om te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je nog in OV trouwens.![]()
Is wel een stuk zwaarder dan je lesmotorquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje. Reed erg soepel. Hij is alleen niet al te makkelijk om te gooien
quote:Op maandag 31 december 2007 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Omgooien is helemaaaal niet moeilijk.[/Rib-i]
Snel, als in lange bochten.quote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Rib-i het volgende:
Snelle bochten is the shizzle met de ZZR![]()
quote:En je kan net als bij de Triumph de as verstellen zodat de motor meer op de neus staat
Was het nou hoger of lager![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vraag was een link![]()
MejeH, die dingen zijn toch al lang uit
[..]
quote:Op maandag 31 december 2007 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Omgooien is helemaaaal niet moeilijk.[/Rib-i]
Zelfs Pimber kan het beter, doet het met een ZX-12.
Ben nog in OV. Ga vanmiddag terug naar Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je nog in OV trouwens.
Maar wat zeggen jullie? Goede motor om mee te beginnen?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189323
Verkoper wist toruwens niet of die olietoevoerconversie al was gedaan. Maar dat lijkt me wel met 61d km.![]()
Die met de R!quote:Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef Den_Haag het volgende:
Welke ben jij XX?
Of juist nietquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Verkoper wist toruwens niet of die olietoevoerconversie al was gedaan. Maar dat lijkt me wel met 61d km.
Wie?quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben jullie stinkie al gefielseteerd?
BEebie (a.k.a. mini-stinkie) is geboren!
Gecondoleerd.quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben jullie stinkie al gefielseteerd?
BEebie (a.k.a. mini-stinkie) is geboren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben over een paar maandjes aan de beurt.
LoveU2. Ben blij dat je bij de Utrechtse Heuvelrugmeet achter mij reed.quote:![]()
Ik zag bij Bike Design ook nog een verhoger voor het linksysteem?quote:'t gaat om de looksen om de steppies wat hoger te plaatsen
Ik denk van niet, weet niet of er echt een terugroepactie voor geweest is.quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
Verkoper wist toruwens niet of die olietoevoerconversie al was gedaan. Maar dat lijkt me wel met 61d km.![]()
![]()
(is bij de eerste TL1000S uit '97 ook niet geweest, problemen komen pas nu echt naar voren)
Gaat er meer om of het blok de kilometerstanden kan halen die het kan halen.
Niet dat hij zonder modificatie geen 60-70-80-90 zou halen.Sommigen doen het gewoon wat korter.
![]()
Anyway, als jij hem wilt, zou ik niet met het OV terugkomen.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 31-12-2007 12:26:29 ]
WB wordt weer papa?quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben over een paar maandjes aan de beurt.![]()
Ik denk van niet, weet niet of er echt een terugroepactie voor geweest is.![]()
![]()
(is bij de eerste TL1000S uit '97 ook niet geweest, problemen komen pas nu echt naar voren)
Gaat er meer om of het blok de kilometerstanden kan halen die het kan halen.
Niet dat hij zonder modificatie geen 60-70-80-90 zou halen.Sommigen doen het gewoon wat korter.
![]()
Anyway, als jij hem wilt, zou ik niet met het OV terugkomen.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto van jezelf aan de muur, zoals een echte eigengeilert betaamt
quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb me toch een puik stilleventje aangeschaft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat niet dope is
Wat jij zegtquote:
Tsjktsjk.... Superdopequote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Als dat niet dope is
Ik heb er nog 2, dezelfde ... kopehquote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Cageon het volgende:![]()
Moet er ook nog zo eentje regelen in t komende jaar
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de kleinste schaamlippen dus
quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2, dezelfde ... kopeh?
![]()
Ging zeuren over de achterband die er niet helemaal op stond, pas bij de 3de foto stond de hele achterband erop, heb ik hem alsnog niet opgehangen
![]()
Tweewerf ja. Alleen geen garantie tot de deur.quote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef Den_Haag het volgende:
WB wordt weer papa?
Hij reed goed en het is een fijne motor. wel een beetje snel![]()
WB dus voor?
Die afkortingen, en te simpel denken van WB.quote:ben met het koekblik maar ben in OV
Dat heet zelfkastijding.quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto van jezelf aan de muur, zoals een echte eigengeilert betaamt
Dat had ik zelf ook al bedacht.quote:Op maandag 31 december 2007 12:12 schreef -XX- het volgende:
Die met de R!
En die kop van je is te groot voor de fotolijst.quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ging zeuren over de achterband die er niet helemaal op stond, pas bij de 3de foto stond de hele achterband erop, heb ik hem alsnog niet opgehangen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedacht.![]()
[..]
En die kop van je is te groot voor de fotolijst.![]()
Ik zou een groter frame nemen met een pass partout.
Ik heb de zelfde aan de muur hangenquote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat niet dope is
Veel meer actie ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo past ie beter in het lijstje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Over het lijstje is al veel gezegd in huis![]()
Maar het origineel van de foto leent zich gewoon niet voor andere maten of betere verhoudingen.
Dat deed ik, maar bij warp speed gingen al die kappen ineens kapot.quote:Op maandag 31 december 2007 15:24 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer wat sneller rijden misschienDan kom je wel in het midden van plaatje
TV is voor kafirs.quote:Op maandag 31 december 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
Over dikke buikjes gesproken![]()
Meer mensen die dit op de BBC volgen ? klik
quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef worldpimber het volgende:
'Mannen met buikje leven langer'
Geen lipo's meer voor jou Pepijn.
quote:Het extra vet rond hun botten beschermt hen bovendien goed tegen heupbreuken na valpartijen.
Aha, als jullie dat besproken hebben, dan is dat dus een vaststaand feit.quote:Op maandag 31 december 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Over het lijstje is al veel gezegd in huis![]()
Maar het origineel van de foto leent zich gewoon niet voor andere maten of betere verhoudingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 uur kijk ik beide avonturen wel op m'n peezee![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, als jullie dat besproken hebben, dan is dat dus een vaststaand feit.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Gawaine het volgende:
moest ff googlen wat een kafir was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30+'ers zijn bij voorbaat al kafirs, maar jij bent een hele goede
![]()
![]()
Had je al een FTP login voor mijn serverquote:Over 2 uur kijk ik beide avonturen wel op m'n peezee![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]30+'ers zijn bij voorbaat al kafirs, maar jij bent een hele goede
![]()
![]()
![]()
[..]
Had je al een FTP login voor mijn server[ afbeelding ]
Zal daar wel wat geld voor reserveren. En nu kijken of ik hem voor 1750 mee kan krijgen. En anders 1800. Mooie prijs toch?quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tweewerf ja. Alleen geen garantie tot de deur.Dikke motor, investeer in wat onderhoud.
![]()
[..]
Die afkortingen, en te simpel denken van WB.![]()
![]()
Ik kan 100GB hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef Gawaine het volgende:
nog niet, kan je dat hebben ? tis 1 x 4 en 1 x 2 gb
quote:Op maandag 31 december 2007 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan 100GB hebben![]()
Maar alleen als je daar tijd/zin voor hebt stuur ik je even mailje
Chilzz, ik mail je de passwords voor de XXX site.quote:Op maandag 31 december 2007 17:33 schreef Gawaine het volgende:
okido, vanavond heb ik wat anders te doen.![]()
Morgen kunnen we wel ff kortsluiten.
quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chilzz, ik mail je de passwords voor de -XX- site.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, als jullie dat besproken hebben, dan is dat dus een vaststaand feit.![]()
![]()
Ik ben klaar om de kabel in te bouwen. Nog aardig gek hoe een soldeerpistool tekort komt. No melting
Gelukkig werd ik aan het eind radeloos![]()
genoeg om de aansluitpunten onder hoog vuur op het fornuis te houden. Tegelijkertijd met het pistool@max het soldeer verdelen did the job. Gasfitter.
Dat weet je pas als je hem zonder al te veel kosten weer verkoopt.quote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Mooie prijs toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat metertje is niet exact, meetpunt komt niet tot onder in het karter, dus de uitlezing zal 20 tot zelfs 40 graden schelen. De eindconclusie (daar waar een punt moest staan, en de laatste zin begonquote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag olie temp metertje opgehaald en meteen ff getest, als je in de stad rijd zit je zo op de 80C, pak je dan weer een 80 weg zakt de temp naar de 70 en voor beetje warm is ben je met deze temp 20/25km verder.) klopt dan weer wel.
Nu kan het nog.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Roderick2085 het volgende:waar jij je fornuis allemaal wel niet voor gebruikt behalve koken
![]()
![]()
Het binnenscherm past niet meer op de auto. Accu 5 mm te breed. Wet van Murphy.![]()
Volgend jaar verder.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je hem zonder al te veel kosten weer verkoopt.![]()
Maar normaal geproken wel een goede deal.
Volgende huis geen gas meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat metertje is niet exact, meetpunt komt niet tot onder in het karter, dus de uitlezing zal 20 tot zelfs 40 graden schelen. De eindconclusie (daar waar een punt moest staan, en de laatste zin begon) klopt dan weer wel.
![]()
[..]
Nu kan het nog.![]()
![]()
Het binnenscherm past niet meer op de auto. Accu 5 mm te breed. Wet van Murphy.![]()
Volgend jaar verder.![]()
![]()
Conseclutsie:quote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag olie temp metertje opgehaald en meteen ff getest, als je in de stad rijd zit je zo op de 80C, pak je dan weer een 80 weg zakt de temp naar de 70 en voor beetje warm is ben je met deze temp 20/25km verder.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een strenger beleid. [ afbeelding ]
Cu volgend jaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
Had je al een FTP login voor mijn server[ afbeelding ]
Ik had al wat verzonden naar gawaine at home at hotmail?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef Gawaine het volgende:
Mail even je login gegevens.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had al wat verzonden naar gawaine at home at hotmail?![]()
Kwam uit je MF profiel volges mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is aan het uploaden![]()
Ok, kickzquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:46 schreef Gawaine het volgende:
ok ik begin wel per aflevering
Hij is aan het uploaden![]()
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemmingquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:54 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen waren de sloten van de auto dichtgevroren
Gelukkig was het slot van de derde deur niet dichtgevroren en heb ik me als een katachtige naar binnen kunnen wringen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemminghaast had, ben ik niet alleen relaxter geworden met meer interne rust, maar werk twee tot drie keer per jaar de deurrubbers bij met siliconenolie, waarna ik immer minder slijtage heb, beter lopende en visueel aanmerkelijk beter ogende rubbers verkreeg,en de door de uitzettende werking van het basismateriaal in reactie op de siliconenspray niet alleen een vorstvrije bescherming verkreeg, maar ook een betere afdichting, hierbij werd alleen werd het arsenaal smoesjes voor te komen kleiner, en uiteraard het menselijk lichaam minder katachtig van het naar binnen kunnen wringen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:10 schreef worldpimber het volgende:
Waren het ART sloten? [/Geerd]
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dit was de eerste keer. Ik zal jouw copy/paste verhaal van een siliconenspray verkoper ter harte nemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemminghaast had, ben ik niet alleen relaxter geworden met meer interne rust, maar werk twee tot drie keer per jaar de deurrubbers bij met siliconenolie, waarna ik immer minder slijtage heb, beter lopende en visueel aanmerkelijk beter ogende rubbers verkreeg,en de door de uitzettende werking van het basismateriaal in reactie op de siliconenspray niet alleen een vorstvrije bescherming verkreeg, maar ook een betere afdichting, hierbij werd alleen werd het arsenaal smoesjes voor te komen kleiner, en uiteraard het menselijk lichaam minder katachtig van het naar binnen kunnen wringen.
[ afbeelding ]
Scherp opgemerkt, hoe staat het met de studie voor het hertententamenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]![]()
Alleen jammer dat hij het over de sloten had, en niet over de deuren
.. rubbers ..inspuiten rubbers en slotenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]![]()
Alleen jammer dat hij het over de sloten had, en niet over de deuren
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latexquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. rubbers ..inspuiten rubbers en sloten![]()
en vriendin..
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond slot en rubbers maar eens inspuiten met 6-in-1![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Rib-i het volgende:
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latex
Alhoewel... dan gebruiken ze talkpoeder... Niet dat ik het weet hoor, alleen van horen zeggen
Uhmquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, hoe staat het met de studie voor het hertententamen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latex
Alhoewel... dan gebruiken ze talkpoeder... Niet dat ik het weet hoor, alleen van horen zeggen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40,
of de goedkope variant, zoals in gebruik bij allochtonen, de 6-in-1.![]()
Alleen inspuiten bij het slot, maar beter gaat er grafiet in.![]()
Deurrubbers alleen met vaseline inspuiten/smeren, maar beter gaat er siliconenspray op.
[..]
![]()
Talkpoeder conserveert voor de opslag, vaseline/siliconenspray maakt het soepel.
![]()
Volgens mij kan 6-in-1 hier wel, maar vaseline geeft op de lange duur geen bijwerken.
Mits alleen anaal ingenomen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40,
of de goedkope variant, zoals in gebruik bij allochtonen, de 6-in-1.![]()
Ik heb ze volgespoten nadat ik ze had gevuld met een staaf van granietquote:Alleen inspuiten bij het slot, maar beter gaat er grafiet in.![]()
quote:[..]
![]()
Talkpoeder conserveert voor de opslag, vaseline/siliconenspray maakt het soepel.
![]()
Volgens mij kan 6-in-1 hier wel, maar vaseline geeft op de lange duur geen bijwerken.
Mits alleen anaal ingenomen.![]()
Ik heb nog een bus 6-in-1 liggen, gebruik ik toch nooit. Ooit gekocht na een tip van een allochtone medelander.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb maar 2 spuitbussen geloof ik, remmenreiniger en 6-in-1Je moet zuinig zijn, heb ik geleerd van een autochtoonse modelburger
Jonge toch, dat is kaaigoed spulquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nog een bus 6-in-1 liggen, gebruik ik toch nooit. Ooit gekocht na een tip van een allochtone medelander.Neem hem wel een keer mee als we elkaar weer zien
Smash ik hem direct in je face.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jonge toch, dat is kaaigoed spul
Ik gebruik het echt overal voortoen ik nog een motor had
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef Rib-i het volgende:
De motor heb ik nog wel.... En dat was het
Dat Rib-i het nog steeds volhoudquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet nog een Z1000 uit 2003 te staan voor 3335 euro.
quote:
OKquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef Rib-i het volgende:
De motor heb ik nog wel.... En dat was het
Gek, doe je jouw motor wegquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet nog een Z1000 uit 2003 te staan voor 3335 euro.
Gezien de snelheid van de verkoop van de GS kan je niet vroeg genoeg beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je ziet het verkeerdquote:
quote:
Wanneer komt de motorquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik nog nietben net met pimpspulletjes bezig
![]()
Ding staat in de states te koop![]()
Een kennis wil daar dit jaar een auto gaan halen dus ik zit te kijken of ik niet toevallig een
motor voor weinig mee kan laten verschepen
Ik maar denken dat het plaatje niet goed isquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
[ afbeelding ]
disclaimer: vet vuurwerk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het plaatje niet goed is
Dat maakt het wel interessantquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij wil de 2e helft van dit jaar daar een auto gaan halen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het plaatje niet goed is
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Blade gaat weg omdat het niet goed voelt![]()
Ik moet geen ss hebben denk ik...
Ritje van afgelopen weekend heb ik nog een over na zitten denken... dik 150 km, en niet een keer heb ik met een glimlach op de motor gezeten![]()
Toch maar kijken (als hij weg is) naar een hornet denk ik![]()
[..]Dat had ik ook
ging nog helemaal link kopiëren en in een apart venster openen, toen zag ik de naam
Ritje van afgelopen weekend heb ik nog een over na zitten denken... dik 150 km, en niet een keer heb ik met een glimlach op de motor gezeten![]()
Ik heb hem uit de winkel gehaald. Gewoon via de kassa door de voordeur zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Rib-i het volgende:
bijdeweg, gekocht
Mischien dat je dacht dat je had betaald omdat ik eruit zie als een arme sloeber
Je wacht zeker ook op het moment dat de dollar zover gedaald is, dat je er zelf geld bij toe krijgtquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat maakt het wel interessant
Ik heb ook een ZX-12R in bestelling staan![]()
Alleen naar de kassa gaan voor een dropje telt nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de winkel gehaald. Gewoon via de kassa door de voordeur zeg maar.
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.quote:
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Gawaine het volgende:
Hij wil de 2e helft van dit jaar daar een auto gaan halen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:04 schreef Rib-i het volgende:
Dat maakt het wel interessant
Ik heb ook een ZX-12R in bestelling staan![]()
KKquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Alleen naar de kassa gaan voor een dropje telt niet
Volgens mij kan hij beter maar eens bij wat dealers een paar proefritjes gaan maken op verschillendequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.![]()
Maar opvallend .. of niet .. voor iemand die ooit eens een Harley wilde gaan kopen.![]()
quote:Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
Zat eerst naar een occasion Fireblade 929, 959 of zelfs een 1000RR te kijken.
Inplaats daarvan kan je een Citroen C1 kopen.
Of iets met minder cc's, of een combinatie, zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:
Ligt ongetwijfeld aan mijquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mag ik hem niet gewoon tijdelijk lenen?![]()
En laat er eens iemand anders op rijden (mij bijvoorbeeld) om te kijken of het aan jou ligt![]()
Zonde mên, maar weer kans op een leukere motor in de MC. Die blade is toch schijt.
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.![]()
Hehe, als ik ooit oud ben en geen bocht meer door durf, misschienquote:Maar opvallend .. of niet .. voor iemand die ooit eens een Harley wilde gaan kopen.![]()
Kopehquote:[..]
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
Ben van plan me niet weer blind te staren op 1 ding, al lijkt het erop dat ik dat toch alweer doequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter maar eens bij wat dealers een paar proefritjes gaan maken op verschillende
soorten motoren. Misschien ook wel op een HD....kan zo maar "zijn" ding zijn.
Het zal wel een auto worden![]()
[..]
Ik heb al auto's zat![]()
Wat is dat nou weer voor een gecastreerde mannen praatquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
WB moet nu straks toch echt voor zekerheden gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is dat nou weer voor een gecastreerde mannen praat
Gaat het wel goed met je?
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
WB moet nu straks toch echt voor zekerheden gaan.![]()
![]()
En de auto staat steeds 2-3 weken stil, beter is het een kleine, zuinige, en betrouwbare auto.
Vriendinnetje heeft de Suzuki Alto en de Daihatsu Cuore als optie afgewezen, als zijnde testosteronloze apparaten.![]()
En dat ik haar auto voor weinig neem, en dat ze zelfs een nieuwe koopt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd.
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd. [ afbeelding ]
Raap me opquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is te laat, ze heeft al een soort van eigen mening
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]Dat had ik ook
ging nog helemaal link kopiëren en in een apart venster openen, toen zag ik de naam
Die ligt een beetje heel veel boven budgetquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen lol hebben met een blade onder je reet
Zonde men
![]()
Maarja, khoop dat je iets anders moois vind wat je beter aanstaat, KTM superduke![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
Citroen c1, kan je een leuk bommetje op wielen van maken![]()
[ afbeelding ]
Maarja t blijft frans....![]()
Verdammte Franzosen
Maar qua design is het wel een leuke auto, ook de standaard uitvoering.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een punch linequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
Citroen c1, kan je een leuk bommetje op wielen van maken![]()
[ afbeelding ]
Maarja t blijft frans....![]()
Verdammte Franzosen
Maar qua design is het wel een leuke auto, ook de standaard uitvoering.
[ afbeelding ]
Zeg het em Rib-iquote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te duur, goedkoper te oud.quote:![]()
En niet mijn automerk.![]()
Suzuki Wagon R +1.2 airco abs stuurb vol opties
Die advertentietekst lijkt heel wat.![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Worldbeater op 02-01-2008 19:18:54 ]![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, neem een bejaarden bak daar wordt je beter vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Te duur.![]()
![]()
Te duur[/url, goedkoper te oud.![]()
Die dingen zijn levensgevaarlijkvaak in het bezit van mensen waarvan het rijbewijs allang ingeleverd had moeten worden...
![]()
![]()
Gerepareerd, linkje op Marktplaats was weer eens niet overgekomen in Firefox.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:09 schreef Cageon het volgende:
verder alles goed WB!?
En Fok! te traag om de post te checken.![]()
En nu snel een 5mm boortje halen@bouwmarkt, heb er alweer een uur sleutelen opzitten aan de auto.
Voorwiel zit er net weer op, kan er daarna weer af.![]()
![]()
![]()
Was maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, neem een bejaarden bak daar wordt je beter van
Die dingen zijn levensgevaarlijkvaak in het bezit van mensen waarvan het rijbewijs allang ingeleverd had moeten worden...
Als je op Marktplaats met de term 'sport' zoekt bij Suzuki, staat je scherm vol met allemaal burgermodellen.![]()
Heb de link voor de grap naar vriendinnetje gemaild, later vanavond zal ik posten wat zij er van vind.
Ik denk dat ze gek wordt.![]()
![]()
![]()
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
ALSOF IK ME DAARDOOR BETER GA VOELEN![]()
Ik begrijp ook nog wel dat ik niet de enigste ben die druk is, maar dat was niet echt waar ik op zat te wachten
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Punchquote:
Ach je weet toch, democratie is toch onzin
Als je altijd het beste idee (mening van de man) samen moet gaan met het slechtste idee ooit (mening van de vrouw), dan krijg je altijd een middelmatige oplossing
Ik wil een één partij stelsel met gemanipuleerde verkiezingen
Mahmoud Ahmadinejad![]()
![]()
![]()
Toch prettig he, die speurders site.... Geen zin om nog een betaalde advertentie op marktplaats te zetten, dus dacht net, kan de blade wel ff op speurders zetten... eerst eens kijken naar de advertentie van de gs, is ie alweer weg
ipv dat ze ff mailen als hij is afgelopen en je de mogelijkheid geven om hem te verlengen ofzo
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Kampioen van Madurodam telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Mooi verhaal bij een HCMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef Cageon het volgende:
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
Standaard antwoord van een vrouw/moeder, wen er alvast maar aan.![]()
Zegt die van mij namelijk ook altijd![]()
![]()
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.Levensles 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
Ik begrijp ook nog wel dat ik niet de enigste ben die druk is, maar dat was niet echt waar ik op zat te wachten
Ga nooit met een vrouwmensch in discussie
Levensles 2
Levensles 3
Morgen les 4, 5 en 6![]()
![]()
Hmm, als de schade (zoals op de foto te zien is) beperkt is tot schaafplekken op de tank en carterdeksel is dit misschien ook wel een kanshebber![]()
![]()
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.Gedeelde leed is halve leedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
Ik begrijp ook nog wel dat ik niet de enigste ben die druk is, maar dat was niet echt waar ik op zat te wachten![]()
![]()
Hmpf eeuwig vrijgezel en als het dan uiteindelijk kan ga ik met de motor trouwen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Standaard antwoord van een vrouw/moeder, wen er alvast maar aan.![]()
Zegt die van mij namelijk ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ook geen discussie, moest alleen mijn frustraties kwijtquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Levensles 1
Levensles 2
Levensles 3
Morgen les 4, 5 en 6
Levensles 4quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Levensles 1
Levensles 2
Levensles 3
Morgen les 4, 5 en 6
Is de discussie onvermijdelijk, beledig haar moeder![]()
![]()
Ik zou toch echt een eindje heel uitgebreid proefrijden lijkt me niet de minste schuiverquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, als de schade (zoals op de foto te zien is) beperkt is tot schaafplekken op de tank en carterdeksel is dit misschien ook wel een kanshebber![]()
Maar misschien is dit wel de goede slechte kant
Hmmm... schade........ carterdeksel...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, als de schade (zoals op de foto te zien is) beperkt is tot schaafplekken op de tank en carterdeksel is dit misschien ook wel een kanshebber
Wanneer ga je proefrijden
Je moet gewoon meer Km's op de Blade maken joh![]()
![]()
zo is het nu alweer donderdagquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Levensles 4
Is de discussie onvermijdelijk, beledig haar moeder
Ben ik het geheel mee eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm... schade........ carterdeksel...
Je moet gewoon meer Km's op de Blade maken joh
Die wou je moeder anders wel makenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Er was ook geen discussie, moest alleen mijn frustraties kwijt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Levensles 4
Is de discussie onvermijdelijk, beledig haar moeder![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, als de schade (zoals op de foto te zien is) beperkt is tot schaafplekken op de tank en carterdeksel is dit misschien ook wel een kanshebber
Stuurgewichtje ontbreekt, demper bekrast ? (is niet goed te zien), zijdeksel vervangen, achterbrug en
voorvork niet bekrast ? Kunstof van het zitje niet bekrast ?
Is allemaal moeilijk te zien op de foto![]()
![]()
dat was snel afgelopen toen ik zei:quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die wou je moeder anders wel maken
quote:Moet ik me nu beter voelen!?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Gawaine![]()
Hoeveel komt er nog?Spoilersquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
En als ik in een ruzie zou meppen, dan is ze gelijk definitief vertrokken.![]()
Mjah, dat andere lijpe wijf bleef ook terugkomen, maar volgens mij was zij een manbeater eH?![]()
![]()
![]()
2008, het jaar van mijn eerst circuit dag. Kan niet wachten![]()
Had verdomme al meer dan een jaar geleden het circuit op gewilt met de SM
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat was snel afgelopen toen ik zei: Lig je de hele middag op de bank tv te kijken of net pas ?
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef Rib-i het volgende:
Dan hierbij les 5
Oefen op een pop les 6:
[ afbeelding ]
Naai haar mond dicht en verwijder één oog![]()
![]()
Volgens mij houd WB daar wel vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Gawaine![]()
Hoeveel komt er nog?
[..]
Spoilers![]()
Mjah, dat andere lijpe wijf bleef ook terugkomen, maar volgens mij was zij een manbeater eH?![]()
WB aka 'man van de olie' Beating back!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Cageon het volgende:
Dat zit er niet in, zolang zal de motor niet mee gaanNou, bij vrouwen is het na hun 27ste ook gauw afgelopen hoor.
![]()
Maar lopen doen ze nog steeds is me opgevallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nou, bij vrouwen is het na hun 27ste ook gauw afgelopen hoor.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef worldpimber het volgende:
Dan pak je een nieuwe
Tenzij je in liefde en geluk samen oud wil worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef Gawaine het volgende:
5 afleveringen Long way Round (a 350 mb)Ook na les 6?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Cageon het volgende:
Maar lopen doen ze nog steeds is me opgevallen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan hierbij les 5
Oefen op een pop les 6:
[ afbeelding ]
Naai haar mond dicht en verwijder één oog[/ervaringsdeskundige]quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
Dan halen ze de 27 niet, me dunktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ook na les 6?
Zelfs bij les 8 kunnen ze nog lopenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ook na les 6?![]()
![]()
Vind wel dat die het lang vol houd, zo te blijven staan...quote:
Als je naar zijn gezicht kijkt zie je dat hij er wel moeite mee heeftquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vind wel dat die het lang vol houd, zo te blijven staan...![]()
![]()
wel een vette bike, maar meer iets voor ouwe lullenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef Rib-i het volgende:
@Roderick
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/136916158Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ik vind het wel tof, donker frame, knippers/spiegels/kuipje erafquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel een vette bike, maar meer iets voor ouwe lullen![]()
![]()
was meer om WB te stangen, is puike fiets!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, donker frame, knippers/spiegels/kuipje eraf
en ff voor de lol:
Zo, komtiedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
was meer om WB te stangen, is puike fiets!
en ff voor de lol:
Zo, komtiedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor een vrouw in het begin praten, tijdens de knal praten en na de knal gewoon verder praten![]()
![]()
Zo zie ik ze t liefstquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoor een vrouw in het begin praten, tijdens de knal praten en na de knal gewoon verder praten
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
Ik begrijp ook nog wel dat ik niet de enigste ben die druk is, maar dat was niet echt waar ik op zat te wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zo zie ik ze t liefst [ afbeelding ]
/Geerd![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen. [ afbeelding ]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:Toch prettig he, die speurders site.... Geen zin om nog een betaalde advertentie op marktplaats te zetten, dus dacht net, kan de blade wel ff op speurders zetten... eerst eens kijken naar de advertentie van de gs, is ie alweer weg
ipv dat ze ff mailen als hij is afgelopen en je de mogelijkheid geven om hem te verlengen ofzo
De aangever is een stuk ouder.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:
was meer om WB te stangen, is puike fiets!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Spoilers![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen. [ afbeelding ]![]()
![]()
Jij rijd triumphquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.![]()
[..]
De aangever is een stuk ouder.![]()
[..]
Ik denk dat beiden genoeg liefhebbers hebben voor een wachtlijst.quote:![]()
Nou ja, ik heb er eentje.quote:![]()
![]()
over duidelijk, de ontkenningsfase!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden genoeg liefhebbers hebben voor een wachtlijst.![]()
[..]
Nou ja, ik heb er eentje.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Idd, ik ben net terug van de bouwmarkt, geen zin meer om te sleutelen.quote:
Dan maar weer aan het design voor derden werken.![]()
Gelukkig met een stemmig muziekje.
Zeker, ontkenning is ook een verdedigingstechniek.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Cageon het volgende:
over duidelijk, de ontkenningsfase!![]()
De persvoorlichter van Irak kan wel een cursusje stressmanagement geven voor scholieren.![]()
Misschien rij ik zaterdag weer Triumph, nu heb ik er 1. Onbewust.![]()
![]()
![]()
Een Speed Triple dus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:17 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
Andere knippers en ander uitlaatsysteem
[ afbeelding ]
Tsjktsjk![]()
![]()
Goh, loop ik zomaar hier tegen aan.quote:![]()
![]()
The very first years of your life
Mother makes things right![]()
En dat na 20 niet meer gehoord te hebben.
Kende de tekst niet eens.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goh, loop ik zomaar hier tegen aan.![]()
![]()
The very first years of your life
Mother makes things right![]()
En dat na 20 niet meer gehoord te hebben.
Kende de tekst niet eens.![]()
[..]werk thuis, in de woonkamer, aan de eettafel, op de laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, heb en had geen ruzie met mijn moeder.
Ieuww, die sleutelhanger ......quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Die advertentietekst lijkt heel wat.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Door jouw reactie heb ik toch maar gekekenquote:
Met zo'n auto staat er ook op je voorhoofd NO SEX PLEASE![]()
![]()
Vriendinnetje op de mail.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, neem een bejaarden bak daar wordt je beter van
quote:Arghhhhhhhh!!!!!
Neehee,deze vind ik echt te lelijk en te burgelijk!Haha.......
Daar kan ik echt niet in zitten hoor...................Goed, want ze heeft het al te druk met werk enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:39 schreef Cageon het volgende:
werk thuis, in de woonkamer, aan de eettafel, op de laptop.
Maar nee, heb en had geen ruzie met mijn moeder.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:48 schreef bvvt het volgende:Ieuww, die sleutelhanger ......![]()
WB zou Photoshoppen, maar mist inspiratie na feedback klant op per Email verzonden test materiaal.![]()
Lastig om dingen weg te moeten laten die het geheel juist aankleden. Zaterdag maar weer ofzo.![]()
![]()
Voorlopig geen proefrijdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm... schade........ carterdeksel...
Je moet gewoon meer Km's op de Blade maken johEerst blade (en het liefst ook gs) weg
Daarna ga ik eens kijken, tot die tijd kan ik het toch niet betalenKan idd niet veel zien, daarom zei ik ook, als dat het enige isquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stuurgewichtje ontbreekt, demper bekrast ? (is niet goed te zien), zijdeksel vervangen, achterbrug en
voorvork niet bekrast ? Kunstof van het zitje niet bekrast ?
Is allemaal moeilijk te zien op de fotoHmm, nee, denk het niet...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef Rib-i het volgende:
@Roderick
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/136916158Komt wel, als de GS ervan af is.... Die 9 euro voor MP heb ik voor de GS al een aantal keer kunnen betalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.![]()
![]()
![]()
U is ook een kei in het maken van afschrikkende advertenties.![]()
Cageon chick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
U is ook een kei in het maken van afschrikkende advertenties.![]()
Cageon chick.![]()
[ afbeelding ]https://secure.istockphoto.com/istock_signup.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben al klaar, even communiceren of het opzetje ongeveer lijkt op het mondeling besproken, voordat ik uren zit te freubelen, en het dan niet is wat ze bedoelden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:14 schreef Rib-i het volgende:
https://secure.istockphoto.com/istock_signup.php![]()
Wel mooie pics op die site.Misschien koop ik nog wel eens credits ook.
![]()
![]()
Op zich is het niet duur, 300% op de factuur en je hebt binnen no time je credits terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben al klaar, even communiceren of het opzetje ongeveer lijkt op het mondeling besproken, voordat ik uren zit te freubelen, en het dan niet is wat ze bedoelden.![]()
Wel mooie pics op die site.Misschien koop ik nog wel eens credits ook.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
Op zich is het niet duur, 300% op de factuur en je hebt binnen no time je credits terug![]()
![]()
![]()
![]()
Wending topic
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Wedding.quote:![]()
Tering, ben al een uur aan het werk.
Nog acht uurtjes te gaan, kan ik weer aan de auto klussen.
En nu maar hopen dat Cageon Nick vanavond geen aandacht nodig heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
mid morgen
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurdquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Gawaine het volgende:
WP alles staat er op
Zelfs een lamme postduif was sneller![]()
![]()
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeertquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gerepareerd, linkje op Marktplaats was weer eens niet overgekomen in Firefox.
En Fok! te traag om de post te checken.![]()
En nu snel een 5mm boortje halen@bouwmarkt, heb er alweer een uur sleutelen opzitten aan de auto.
Voorwiel zit er net weer op, kan er daarna weer af.![]()
![]()
[img][/img]
Ik zwaai naar dieren.![]()
Tuurlijk, in de tweede wereldoorlog, maar de slijtage was me toch iets te hoog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:33 schreef Geerd het volgende:
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeert![]()
Sindsdien spuit ik de banden gewoon met siliconenspray in, doe ik langer met een rubber setje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:33 schreef Geerd het volgende:
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeert![]()
Mejeh, wil je ophouden met die dubbele imgtags?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Gawaine het volgende:
WP alles staat er op![]()
Oh, verkeerde smiley... moest![]()
![]()
zijn.
Voor wie nog meer Long Way down/round wil zien en ook teveel tijd heeft moet zich ff melden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurd
Zelfs een lamme postduif was sneller
![]()
Dan moet ik helemaal naar de brievenbus lopen![]()
![]()
Moet je eens 6-in-1 proberenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk, in de tweede wereldoorlog, maar de slijtage was me toch iets te hoog.
Sindsdien spuit ik de banden gewoon met siliconenspray in, doe ik langer met een rubber setje.![]()
![]()
Mjah, 6,5GB in totaal ... nog best snelquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurd
Zelfs een lamme postduif was sneller
OPM doet er altijd 3 dagen over om 1 meet geupload te krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, verkeerde smiley... moest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] zijn.
Voor wie nog meer Long Way down/round wil zien en ook teveel tijd heeft moet zich ff melden.
Downloaden is in een uurtje of 2 gebeurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, verkeerde smiley... moest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] zijn.
Voor wie nog meer Long Way down/round wil zien en ook teveel tijd heeft moet zich ff melden.ikke
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, 6,5GB in totaal ... nog best snel
OPM doet er altijd 3 dagen over om 1 meet geupload te krijgen
Waar kan je eigenlijk zo'n ftp server ruimte krijgen ? Wil ik ook wel hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wedding.![]()
Tering, ben al een uur aan het werk.
Nog acht uurtjes te gaan, kan ik weer aan de auto klussen.
En nu maar hopen dat Cageon Nick vanavond geen aandacht nodig heeft.![]()
Fok! MC [SC Deel 805] Scooters & auto's
[ Bericht 6% gewijzigd door Cageon op 03-01-2008 15:03:43 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: