quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chilzz, ik mail je de passwords voor de -XX- site.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, als jullie dat besproken hebben, dan is dat dus een vaststaand feit.![]()
![]()
Ik ben klaar om de kabel in te bouwen. Nog aardig gek hoe een soldeerpistool tekort komt. No melting
Gelukkig werd ik aan het eind radeloos![]()
genoeg om de aansluitpunten onder hoog vuur op het fornuis te houden. Tegelijkertijd met het pistool@max het soldeer verdelen did the job. Gasfitter.
Dat weet je pas als je hem zonder al te veel kosten weer verkoopt.quote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Mooie prijs toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat metertje is niet exact, meetpunt komt niet tot onder in het karter, dus de uitlezing zal 20 tot zelfs 40 graden schelen. De eindconclusie (daar waar een punt moest staan, en de laatste zin begonquote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag olie temp metertje opgehaald en meteen ff getest, als je in de stad rijd zit je zo op de 80C, pak je dan weer een 80 weg zakt de temp naar de 70 en voor beetje warm is ben je met deze temp 20/25km verder.) klopt dan weer wel.
Nu kan het nog.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Roderick2085 het volgende:waar jij je fornuis allemaal wel niet voor gebruikt behalve koken
![]()
![]()
Het binnenscherm past niet meer op de auto. Accu 5 mm te breed. Wet van Murphy.![]()
Volgend jaar verder.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je hem zonder al te veel kosten weer verkoopt.![]()
Maar normaal geproken wel een goede deal.
Volgende huis geen gas meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat metertje is niet exact, meetpunt komt niet tot onder in het karter, dus de uitlezing zal 20 tot zelfs 40 graden schelen. De eindconclusie (daar waar een punt moest staan, en de laatste zin begon) klopt dan weer wel.
![]()
[..]
Nu kan het nog.![]()
![]()
Het binnenscherm past niet meer op de auto. Accu 5 mm te breed. Wet van Murphy.![]()
Volgend jaar verder.![]()
![]()
Conseclutsie:quote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag olie temp metertje opgehaald en meteen ff getest, als je in de stad rijd zit je zo op de 80C, pak je dan weer een 80 weg zakt de temp naar de 70 en voor beetje warm is ben je met deze temp 20/25km verder.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een strenger beleid. [ afbeelding ]
Cu volgend jaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
Had je al een FTP login voor mijn server[ afbeelding ]
Ik had al wat verzonden naar gawaine at home at hotmail?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef Gawaine het volgende:
Mail even je login gegevens.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had al wat verzonden naar gawaine at home at hotmail?![]()
Kwam uit je MF profiel volges mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is aan het uploaden![]()
Ok, kickzquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:46 schreef Gawaine het volgende:
ok ik begin wel per aflevering
Hij is aan het uploaden![]()
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemmingquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:54 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen waren de sloten van de auto dichtgevroren
Gelukkig was het slot van de derde deur niet dichtgevroren en heb ik me als een katachtige naar binnen kunnen wringen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemminghaast had, ben ik niet alleen relaxter geworden met meer interne rust, maar werk twee tot drie keer per jaar de deurrubbers bij met siliconenolie, waarna ik immer minder slijtage heb, beter lopende en visueel aanmerkelijk beter ogende rubbers verkreeg,en de door de uitzettende werking van het basismateriaal in reactie op de siliconenspray niet alleen een vorstvrije bescherming verkreeg, maar ook een betere afdichting, hierbij werd alleen werd het arsenaal smoesjes voor te komen kleiner, en uiteraard het menselijk lichaam minder katachtig van het naar binnen kunnen wringen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:10 schreef worldpimber het volgende:
Waren het ART sloten? [/Geerd]
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dit was de eerste keer. Ik zal jouw copy/paste verhaal van een siliconenspray verkoper ter harte nemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds de winter van 1993, toen de deuren van mijn Mini Cooper dichtgevroren waren, en ik met kokend heet water, vanwege een goede stemminghaast had, ben ik niet alleen relaxter geworden met meer interne rust, maar werk twee tot drie keer per jaar de deurrubbers bij met siliconenolie, waarna ik immer minder slijtage heb, beter lopende en visueel aanmerkelijk beter ogende rubbers verkreeg,en de door de uitzettende werking van het basismateriaal in reactie op de siliconenspray niet alleen een vorstvrije bescherming verkreeg, maar ook een betere afdichting, hierbij werd alleen werd het arsenaal smoesjes voor te komen kleiner, en uiteraard het menselijk lichaam minder katachtig van het naar binnen kunnen wringen.
[ afbeelding ]
Scherp opgemerkt, hoe staat het met de studie voor het hertententamenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]![]()
Alleen jammer dat hij het over de sloten had, en niet over de deuren
.. rubbers ..inspuiten rubbers en slotenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]![]()
Alleen jammer dat hij het over de sloten had, en niet over de deuren
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latexquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. rubbers ..inspuiten rubbers en sloten![]()
en vriendin..
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond slot en rubbers maar eens inspuiten met 6-in-1![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Rib-i het volgende:
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latex
Alhoewel... dan gebruiken ze talkpoeder... Niet dat ik het weet hoor, alleen van horen zeggen
Uhmquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, hoe staat het met de studie voor het hertententamen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tenzij anders is Roderick nog een doe-het-zelver, derhalve hoeft hij geen rubbers in te spuiten tenzij hij zich wil voorbereiden op een leven geboeid door rubber en latex
Alhoewel... dan gebruiken ze talkpoeder... Niet dat ik het weet hoor, alleen van horen zeggen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40,
of de goedkope variant, zoals in gebruik bij allochtonen, de 6-in-1.![]()
Alleen inspuiten bij het slot, maar beter gaat er grafiet in.![]()
Deurrubbers alleen met vaseline inspuiten/smeren, maar beter gaat er siliconenspray op.
[..]
![]()
Talkpoeder conserveert voor de opslag, vaseline/siliconenspray maakt het soepel.
![]()
Volgens mij kan 6-in-1 hier wel, maar vaseline geeft op de lange duur geen bijwerken.
Mits alleen anaal ingenomen.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubbers drogen uit van echte olie zoals WD40,
of de goedkope variant, zoals in gebruik bij allochtonen, de 6-in-1.![]()
Ik heb ze volgespoten nadat ik ze had gevuld met een staaf van granietquote:Alleen inspuiten bij het slot, maar beter gaat er grafiet in.![]()
quote:[..]
![]()
Talkpoeder conserveert voor de opslag, vaseline/siliconenspray maakt het soepel.
![]()
Volgens mij kan 6-in-1 hier wel, maar vaseline geeft op de lange duur geen bijwerken.
Mits alleen anaal ingenomen.![]()
Ik heb nog een bus 6-in-1 liggen, gebruik ik toch nooit. Ooit gekocht na een tip van een allochtone medelander.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb maar 2 spuitbussen geloof ik, remmenreiniger en 6-in-1Je moet zuinig zijn, heb ik geleerd van een autochtoonse modelburger
Jonge toch, dat is kaaigoed spulquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nog een bus 6-in-1 liggen, gebruik ik toch nooit. Ooit gekocht na een tip van een allochtone medelander.Neem hem wel een keer mee als we elkaar weer zien
Smash ik hem direct in je face.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jonge toch, dat is kaaigoed spul
Ik gebruik het echt overal voortoen ik nog een motor had
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef Rib-i het volgende:
De motor heb ik nog wel.... En dat was het
Dat Rib-i het nog steeds volhoudquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet nog een Z1000 uit 2003 te staan voor 3335 euro.
quote:
OKquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef Rib-i het volgende:
De motor heb ik nog wel.... En dat was het
Gek, doe je jouw motor wegquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet nog een Z1000 uit 2003 te staan voor 3335 euro.
Gezien de snelheid van de verkoop van de GS kan je niet vroeg genoeg beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je ziet het verkeerdquote:
quote:
Wanneer komt de motorquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik nog nietben net met pimpspulletjes bezig
![]()
Ding staat in de states te koop![]()
Een kennis wil daar dit jaar een auto gaan halen dus ik zit te kijken of ik niet toevallig een
motor voor weinig mee kan laten verschepen
Ik maar denken dat het plaatje niet goed isquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
[ afbeelding ]
disclaimer: vet vuurwerk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het plaatje niet goed is
Dat maakt het wel interessantquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij wil de 2e helft van dit jaar daar een auto gaan halen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het plaatje niet goed is
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Blade gaat weg omdat het niet goed voelt![]()
Ik moet geen ss hebben denk ik...
Ritje van afgelopen weekend heb ik nog een over na zitten denken... dik 150 km, en niet een keer heb ik met een glimlach op de motor gezeten![]()
Toch maar kijken (als hij weg is) naar een hornet denk ik![]()
[..]Dat had ik ook
ging nog helemaal link kopiëren en in een apart venster openen, toen zag ik de naam
Ritje van afgelopen weekend heb ik nog een over na zitten denken... dik 150 km, en niet een keer heb ik met een glimlach op de motor gezeten![]()
Ik heb hem uit de winkel gehaald. Gewoon via de kassa door de voordeur zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Rib-i het volgende:
bijdeweg, gekocht
Mischien dat je dacht dat je had betaald omdat ik eruit zie als een arme sloeber
Je wacht zeker ook op het moment dat de dollar zover gedaald is, dat je er zelf geld bij toe krijgtquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat maakt het wel interessant
Ik heb ook een ZX-12R in bestelling staan![]()
Alleen naar de kassa gaan voor een dropje telt nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb hem uit de winkel gehaald. Gewoon via de kassa door de voordeur zeg maar.
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.quote:
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Gawaine het volgende:
Hij wil de 2e helft van dit jaar daar een auto gaan halen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:04 schreef Rib-i het volgende:
Dat maakt het wel interessant
Ik heb ook een ZX-12R in bestelling staan![]()
KKquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Alleen naar de kassa gaan voor een dropje telt niet
Volgens mij kan hij beter maar eens bij wat dealers een paar proefritjes gaan maken op verschillendequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.![]()
Maar opvallend .. of niet .. voor iemand die ooit eens een Harley wilde gaan kopen.![]()
quote:Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
Zat eerst naar een occasion Fireblade 929, 959 of zelfs een 1000RR te kijken.
Inplaats daarvan kan je een Citroen C1 kopen.
Of iets met minder cc's, of een combinatie, zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:
Ligt ongetwijfeld aan mijquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mag ik hem niet gewoon tijdelijk lenen?![]()
En laat er eens iemand anders op rijden (mij bijvoorbeeld) om te kijken of het aan jou ligt![]()
Zonde mên, maar weer kans op een leukere motor in de MC. Die blade is toch schijt.
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inclusief gratis GS500 wilde ik posten, maar laat ik het topic niet verneuken.![]()
Hehe, als ik ooit oud ben en geen bocht meer door durf, misschienquote:Maar opvallend .. of niet .. voor iemand die ooit eens een Harley wilde gaan kopen.![]()
Kopehquote:[..]
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
Ben van plan me niet weer blind te staren op 1 ding, al lijkt het erop dat ik dat toch alweer doequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter maar eens bij wat dealers een paar proefritjes gaan maken op verschillende
soorten motoren. Misschien ook wel op een HD....kan zo maar "zijn" ding zijn.
Het zal wel een auto worden![]()
[..]
Ik heb al auto's zat![]()
Wat is dat nou weer voor een gecastreerde mannen praatquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga ook een nieuwe auto kopen. Best wel triest.
WB moet nu straks toch echt voor zekerheden gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is dat nou weer voor een gecastreerde mannen praat
Gaat het wel goed met je?
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
WB moet nu straks toch echt voor zekerheden gaan.![]()
![]()
En de auto staat steeds 2-3 weken stil, beter is het een kleine, zuinige, en betrouwbare auto.
Vriendinnetje heeft de Suzuki Alto en de Daihatsu Cuore als optie afgewezen, als zijnde testosteronloze apparaten.![]()
En dat ik haar auto voor weinig neem, en dat ze zelfs een nieuwe koopt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd.
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd. [ afbeelding ]
Raap me opquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is te laat, ze heeft al een soort van eigen mening
[..]
Heb je haar eigenlijk al weleens geslagen? Want volgens mij wordt het nu weleens tijd. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]Dat had ik ook
ging nog helemaal link kopiëren en in een apart venster openen, toen zag ik de naam
Die ligt een beetje heel veel boven budgetquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen lol hebben met een blade onder je reet
Zonde men
![]()
Maarja, khoop dat je iets anders moois vind wat je beter aanstaat, KTM superduke![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
Citroen c1, kan je een leuk bommetje op wielen van maken![]()
[ afbeelding ]
Maarja t blijft frans....![]()
Verdammte Franzosen
Maar qua design is het wel een leuke auto, ook de standaard uitvoering.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een punch linequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
Citroen c1, kan je een leuk bommetje op wielen van maken![]()
[ afbeelding ]
Maarja t blijft frans....![]()
Verdammte Franzosen
Maar qua design is het wel een leuke auto, ook de standaard uitvoering.
[ afbeelding ]
Zeg het em Rib-iquote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te duur, goedkoper te oud.quote:![]()
En niet mijn automerk.![]()
Suzuki Wagon R +1.2 airco abs stuurb vol opties
Die advertentietekst lijkt heel wat.![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Worldbeater op 02-01-2008 19:18:54 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: