quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
was meer om WB te stangen, is puike fiets!
en ff voor de lol:
Zo, komtiedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor een vrouw in het begin praten, tijdens de knal praten en na de knal gewoon verder praten![]()
Zo zie ik ze t liefstquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoor een vrouw in het begin praten, tijdens de knal praten en na de knal gewoon verder praten
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef Cageon het volgende:
Jemig, zit je ff te zeiken tegen moeders dat je (ff) geen zin meer hebt in school en t werk.Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ze vrolijk vertellen dat zij ook druk is en werk blabla.
ALSOF IK ME DAARDOOR BETER GA VOELEN![]()
Ik begrijp ook nog wel dat ik niet de enigste ben die druk is, maar dat was niet echt waar ik op zat te wachten![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zo zie ik ze t liefst [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen. [ afbeelding ]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:Toch prettig he, die speurders site.... Geen zin om nog een betaalde advertentie op marktplaats te zetten, dus dacht net, kan de blade wel ff op speurders zetten... eerst eens kijken naar de advertentie van de gs, is ie alweer weg
ipv dat ze ff mailen als hij is afgelopen en je de mogelijkheid geven om hem te verlengen ofzo
De aangever is een stuk ouder.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:47 schreef Cageon het volgende:
was meer om WB te stangen, is puike fiets!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Spoilers![]()
Mjah, dat andere lijpe wijf bleef ook terugkomen, maar volgens mij was zij een manbeater eH?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mamma zegt dat het later zeker niet beter wordt, dus dat je beter nu een manier zoekt om het wel aan te kunnen. De kaboutertjes moeten nu een ander kindje helpen. [ afbeelding ]
Jij rijd triumphquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.![]()
[..]
De aangever is een stuk ouder.![]()
[..]
Ik denk dat beiden genoeg liefhebbers hebben voor een wachtlijst.quote:
Nou ja, ik heb er eentje.quote:
over duidelijk, de ontkenningsfase!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden genoeg liefhebbers hebben voor een wachtlijst.![]()
[..]
Nou ja, ik heb er eentje.
Idd, ik ben net terug van de bouwmarkt, geen zin meer om te sleutelen.quote:
Zeker, ontkenning is ook een verdedigingstechniek.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Cageon het volgende:
over duidelijk, de ontkenningsfase!
Een Speed Triple dus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:17 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
Andere knippers en ander uitlaatsysteem
[ afbeelding ]
Tsjktsjk
Goh, loop ik zomaar hier tegen aan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goh, loop ik zomaar hier tegen aan.![]()
![]()
The very first years of your life
Mother makes things right![]()
En dat na 20 niet meer gehoord te hebben.
Kende de tekst niet eens.![]()
[..]werk thuis, in de woonkamer, aan de eettafel, op de laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, heb en had geen ruzie met mijn moeder.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ieuww, die sleutelhanger ......quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
[..]
Suzuki Wagon R +1.2 airco abs stuurb vol opties
Die advertentietekst lijkt heel wat.![]()
Door jouw reactie heb ik toch maar gekekenquote:
Vriendinnetje op de mail.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, neem een bejaarden bak daar wordt je beter van
Die dingen zijn levensgevaarlijkvaak in het bezit van mensen waarvan het rijbewijs allang ingeleverd had moeten worden...
quote:Arghhhhhhhh!!!!!
Neehee,deze vind ik echt te lelijk en te burgelijk!Haha.......
Daar kan ik echt niet in zitten hoor...................
Goed, want ze heeft het al te druk met werk enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:39 schreef Cageon het volgende:
werk thuis, in de woonkamer, aan de eettafel, op de laptop.
Maar nee, heb en had geen ruzie met mijn moeder.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:48 schreef bvvt het volgende:Ieuww, die sleutelhanger ......
Voorlopig geen proefrijdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm... schade........ carterdeksel...
Wanneer ga je proefrijden
Je moet gewoon meer Km's op de Blade maken joh
Kan idd niet veel zien, daarom zei ik ook, als dat het enige isquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stuurgewichtje ontbreekt, demper bekrast ? (is niet goed te zien), zijdeksel vervangen, achterbrug en
voorvork niet bekrast ? Kunstof van het zitje niet bekrast ?
Is allemaal moeilijk te zien op de foto
Hmm, nee, denk het niet...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef Rib-i het volgende:
@Roderick
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/136916158
Komt wel, als de GS ervan af is.... Die 9 euro voor MP heb ik voor de GS al een aantal keer kunnen betalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil. Schuif dan 9 euro voor MP.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
U is ook een kei in het maken van afschrikkende advertenties.![]()
Cageon chick.![]()
[ afbeelding ]https://secure.istockphoto.com/istock_signup.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben al klaar, even communiceren of het opzetje ongeveer lijkt op het mondeling besproken, voordat ik uren zit te freubelen, en het dan niet is wat ze bedoelden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:14 schreef Rib-i het volgende:
https://secure.istockphoto.com/istock_signup.php
Op zich is het niet duur, 300% op de factuur en je hebt binnen no time je credits terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben al klaar, even communiceren of het opzetje ongeveer lijkt op het mondeling besproken, voordat ik uren zit te freubelen, en het dan niet is wat ze bedoelden.![]()
Wel mooie pics op die site.Misschien koop ik nog wel eens credits ook.
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:34 schreef Rib-i het volgende:
Op zich is het niet duur, 300% op de factuur en je hebt binnen no time je credits terug
Wedding.quote:
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurdquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Gawaine het volgende:
WP alles staat er op
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeertquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gerepareerd, linkje op Marktplaats was weer eens niet overgekomen in Firefox.
En Fok! te traag om de post te checken.![]()
En nu snel een 5mm boortje halen@bouwmarkt, heb er alweer een uur sleutelen opzitten aan de auto.
Voorwiel zit er net weer op, kan er daarna weer af.![]()
Tuurlijk, in de tweede wereldoorlog, maar de slijtage was me toch iets te hoog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:33 schreef Geerd het volgende:
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeert![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:33 schreef Geerd het volgende:
Wil nog niet echt lukken hey met die wielen, heb je dit al geprobeert![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef Gawaine het volgende:
WP alles staat er op
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurd
Zelfs een lamme postduif was sneller
Moet je eens 6-in-1 proberenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk, in de tweede wereldoorlog, maar de slijtage was me toch iets te hoog.
Sindsdien spuit ik de banden gewoon met siliconenspray in, doe ik langer met een rubber setje.
Mjah, 6,5GB in totaal ... nog best snelquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Was het niet sneller geweest als je het onder rembours had opgestuurd
Zelfs een lamme postduif was sneller
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, verkeerde smiley... moest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] zijn.
Voor wie nog meer Long Way down/round wil zien en ook teveel tijd heeft moet zich ff melden.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, verkeerde smiley... moest [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] zijn.
Voor wie nog meer Long Way down/round wil zien en ook teveel tijd heeft moet zich ff melden.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, 6,5GB in totaal ... nog best snel
OPM doet er altijd 3 dagen over om 1 meet geupload te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |