Quoted for truthquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
't lijkt hier wel 't brommertopic [ afbeelding ]
Soms heb je hier net teveel verstand vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Zelf aborteren kan je toch doen met een breinaald![]()
@ OPMp00bpics
Uhm, zelfde als voor je weg gingquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz Rode ridder ik. Laatste updates van jouw bika?![]()
![]()
quote:
Was wel een leuk dijkjequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wegmisbruikers @ bekend dijkje hierze konden ze niet klokken
quote:
yupquote:
deezquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Cageon het volgende:
welk dijkje was dat @ wegmisbruikers, heb t net gemist.
heb je wel is anders horen pratenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
yupwe wisten al, maar de truuk is dus gewoon nog harder knallen daro
![]()
Voor hoeveel hebben ze beboet datquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddnu gezien hoe je ermee weg kan komen
Dat wordt vaker de dijken rond rijden om het uit te proberenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddnu gezien hoe je ermee weg kan komen
pv was voor 120km/h dus 40km overschrijding --> ovjquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor hoeveel hebben ze beboet datZe hadden het over meer dan 140 op de teller... ging er dus al vanuit dat ze rijbewijs konden inleveren, gebeurde alleen niet
goed manquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Cageon het volgende:
Dat wordt vaker de dijken rond rijden om het uit te proberen![]()
OPM nog mee gekregen dat ik circuit dag als kerst-pakket krijg?![]()
Mag ik zelf bepalenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pv was voor 120km/h dus 40km overschrijding --> ovjmaar <50km/h dus
[..]
goed manwanneer&waar
hmz april ergensquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef Cageon het volgende:
Mag ik zelf bepalen![]()
Dus dat komt goed
exactly, ik wacht nog op email van iemandquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmz april ergenszandvoort ofzeauw
![]()
Dat merk je straks snel genoegquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedenavond!
Vandaag lekker gesleuteld aan m'n Gixxer, hij zit weer bijna helemaal in elkaar. Alleen ben ik op onverklaarbare wijze een inbusdop (6mm) kwijtgeraakt...en natuurlijk zit 90% van een GSX-R 750W met inbus 6mm in elkaar.
Maar even een nieuwe gehaald bij de bouwmarkt en hopen dat 'ie niet tussen draaiende of anderszins essentiele onderdelen terecht is gekomen...
Ritje naar de bouwmarkt was wel weer een goed excuus om m'n Kawa uit te laten, alleen jammer dat ik bijna aangereden werd door een klevende bestelauto die 70 in een 50km/h zone blijkbaar nog niet hard genoeg vond.
Ook hij nog een warm welkom!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.![]()
Nick+vriendinnetje = niet sleutelen overdag+s'avonds, en niet fokken in de avond.quote:
Bazziek zijn vrienden konden dat (gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor hoeveel hebben ze beboet datZe hadden het over meer dan 140 op de teller... ging er dus al vanuit dat ze rijbewijs konden inleveren, gebeurde alleen niet
Is der ook eentje half dood gereden daar ofnietquote:Op zondag 30 december 2007 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
rijdenrijden
rijden
![]()
[ afbeelding ]
nooBquote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef Geerd het volgende:
Is der ook eentje half dood gereden daar ofniet
Dromen is fijn.quote:Op zondag 30 december 2007 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nooBzo gaan wij ook over Klaverbladen
![]()
Ik doelde meer op het rode ijsquote:Op zondag 30 december 2007 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nooBzo gaan wij ook over Klaverbladen
![]()
Gewoon ff wennen, je hebt volgens mij nog amper gereden ofniet?quote:Op zondag 30 december 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:Blade voelt in mijn handen nog steeds niet vertrouwd aan
![]()
Misschien gewoon nog niet genoeg gereden, maar misschien moet ik wel wat WB praktijken uit gaan voeren
Misschien een iets hogere bandenspanning.quote:Op zondag 30 december 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:Blade voelt in mijn handen nog steeds niet vertrouwd aan
![]()
Misschien gewoon nog niet genoeg gereden, maar misschien moet ik wel wat WB praktijken uit gaan voeren
Heb idd nog niet veel erop gereden, maar had toch al wel iets meer gevoel verwacht... iig nog maar ff wachten met dingen als superbike stuurquote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Gewoon ff wennen, je hebt volgens mij nog amper gereden ofniet?
Bandenspanning is volgens mij wel redelijk goed, maar kan ik nog wel eens naar kijken... misschien dat een nieuw achterbandje ook wel wat uitmaaktquote:Op zondag 30 december 2007 16:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Misschien een iets hogere bandenspanning.
Kan veel schelen heb ik gemerkt bij mijzelf
Je hebt hem toch wel ff goed kwaad gemaakt hequote:Op zondag 30 december 2007 16:47 schreef Snelwagen het volgende:Eindelijk weer eens gereden, al anderhalve week niet gedaan. Werd vandaag schuimbekkend wakker door de ontwenningsverschijnselen dus moest er maar eens van komen, pekel is ook voor een goed deel weggeregend dus ging prima
.
WPgeen stenen op je hoofd gehad?
Khad laatst met werken Semmy Schilt in de shop staan![]()
![]()
Jij bent al verpest door onsquote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb idd nog niet veel erop gereden, maar had toch al wel iets meer gevoel verwacht... iig nog maar ff wachten met dingen als superbike stuur
Schrok me ook nog de pleures vanmiddag... vriend van me reed voorop, want hij wist de weg, samen op linkerbaan voor het stoplicht, rechterbaan een golfje... gast zat al zo te kijken van, ff kijken wie sneller is, dus ik dacht, die trekken we er ff uit met z'n tweeen... alleen deed die vriend van me dat niet
Rodericks eerste Wheeliequote:Was eigenlijk van plan achter hem te blijven, aangezien hij de weg wist, maar zag het golfje bij ons wegrijden, daar moest ik ff een stokje voor stekenHad me koppeling nog half in, trek het gas open
Stuur ging van links naar rechts en weer terug, maar ik ging wel rechtdoor... kon ook voelen dat m'n voorband geen of heel weinig contact had, was niet helemaal de bedoeling, maar die knakker in het golfje had geloof ik wel door dat ik sneller was
Als jij redelijk goed zegt, dan weet je het niet, en is hij te laag. Al die maanden niet naar gekeken zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
Bandenspanning is volgens mij wel redelijk goed,
Denk een maand geleden ongeveer.... laatste keer dat ik gereden heb ongeveerquote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij redelijk goed zegt, dan weet je het niet, en is hij te laag. Al die maanden niet naar gekeken zeker?![]()
That's all folks.![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Denk een maand geleden ongeveer.... laatste keer dat ik gereden heb ongeveer
Misschien een zeehondje neergeknuppeld?quote:
Yoshimura maakt wel mooie setjes.quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Iemand linkjes van mooie rem-schakelsetjes ?
geen Gilles want die vind ik bah
De vraag was een linkquote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef MaartenGrendel het volgende:
Yoshimura maakt wel mooie setjes.
U is verliefd?quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Die ZZR1100 reed best lekker moet ik zeggen. Me benen zaten niet precies in de inkuiping maar ze konden zonder problemen een andere lijn volgens. Geen pijn of last van. Hij was niet de mooiste maar zeker ook niet lelijk. Waren maar 2 puntjes aan,
hij is een keer naar links omgevallen, andere koppelingshendel, iets bijgewerkt en ruitje staat niet 100% recht.
Achterrem remt niet echt vol mee. Denk blokjes of vloeistof. Voorrem is wel goed.
Voorband nieuw, achterband nog goed voor zo'n 4000km. Verkoper kan door pols/handprobleem niet rijden op sportmotoren en stapt terug naar KTM. Nog ff er over nadenken maar grote kans dat dit hem wordt. prijs is niet verkeerd dacht ik.
Lekker ding hoor, en dat omgooien went snel. Of doen we een keer voor.quote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje. Reed erg soepel. Hij is alleen niet al te makkelijk om te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je nog in OV trouwens.![]()
Is wel een stuk zwaarder dan je lesmotorquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje. Reed erg soepel. Hij is alleen niet al te makkelijk om te gooien
quote:Op maandag 31 december 2007 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Omgooien is helemaaaal niet moeilijk.[/Rib-i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |