Ehhzquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Whoa peepz, alles flex. [ afbeelding ]
Beetje koud hier in NLMaar toch weer fijn om thuis te zijn
Mzzl
Ritz, is hij als man teruggekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ehhzalles ritz & kitz enzo
Stel je even voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:22 schreef Kevjan het volgende:
Anders heb ik ff bijna 2 delen overgeslagen.
Niet dat iemand daar wakker van ligt, maar toch
Morrie
weertje is OKquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
WB gaat zo de autoaccu inbouwen, voorwiel er af, etc.
Wat een fun.
Ik wil de Triumph klaar maken, al moet ik eigenlijk lampen ophangen in het nieuwe huissiequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weertje is OKbeetje nat, maar niet te fris..vanmiddag zonnetje erbij
Aha, blijkbaar is die afwijking genetisch bepaald. Bwoetjequote:zo car audio bij bwoetje inbouwen![]()
heeft ff 1000W RMS kwaliteit gekocht
Draai voor de gein ff het gas vol open.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga zo ff de alcohol eruit trainen. En vanmiddag ff voor de gein bij een ZZR1100 kijken.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Whoa peepz, alles flex. [ afbeelding ]
Beetje koud hier in NLMaar toch weer fijn om thuis te zijn
Mzzl
quote:
Nog zo'n buurt terroristquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
WB nog in tha house. Kijkt een beetje tegen het klussen op.![]()
Gisteravond Nick opgehaald, had een tasje bij zich.![]()
[ afbeelding ]
9 year old equipment.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Wil de rest even naar het scoot topic gaan
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld net zoveel cc's als jij
Meten is wetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkerdefok, de aanbevolen accu is 9 mm breder, en nu past de plus kabel er niet eens meer op.
[/De nutteloze dag drie]Na 2,5 uur sleutelen maar weer terug naar de winkel.
[ afbeelding ]
Valt niet eens op, glijdt netjes in de accubak, beugels er op, todat je de pluskabel wil aansluiten.quote:
Triumph heeft tog lampehquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil de Triumph klaar maken, al moet ik eigenlijk lampen ophangen in het nieuwe huissie.
en das niet de enige afwijkingquote:Aha, blijkbaar is die afwijking genetisch bepaald. Bwoetje.
gewoon geen weerquote:Gisteren was het windkracht zes heen, en terug. Voor het gevoel dan op de scoot.
En 120 km/u doet 8.500 Rpm, niet echt ideaal bij een 1 cylinder 250 cc.
Ey, bij jou alles gelukt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Triumph heeft tog lampeh![]()
![]()
![]()
[..]
en das niet de enige afwijkingbegin volgend jaar moto-lessen
[..]
gewoon geen weer![]()
![]()
Hola IOHquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Op een dag vraag jij je af Why mequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkerdefok, de aanbevolen accu is 9 mm breder, en nu past de plus kabel er niet eens meer op.
[/De nutteloze dag drie]Na 2,5 uur sleutelen maar weer terug naar de winkel.
[ afbeelding ]
Moet zeker uit de US geïmporteerd wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt niet eens op, glijdt netjes in de accubak, beugels er op, todat je de pluskabel wil aansluiten.![]()
De Chrysler dealer en de automaterialenzaak hebben geen kabels, en geen andere accu.
Maandag weer een dag. What a waist of time.![]()
Alleen de [ afbeelding ] blijft grappig, rotondes [ afbeelding ] stop and go!! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
yupquote:
morgen weer een dagquote:En qua Triumph moet ik nog knipperbollen installeren.
En de kuipknippers. Al voordat Pimber naar Mekka ging.
theoretischquote:En lessen, kan je dus volgend jaar niet meer met Hiesj, maar wel met bro op vakantie.
Zoveel nogquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola IOH
Vandaag op het punt gestaan om de mijne te verkopen400 euro was aangeboden
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef bvvt het volgende:
Hey dude, - ehhh, mekka ganger - hoes 't
de pelgrim is goed verlopen - ook voor 't bruurke?
trouwens - de temp is inmiddels weer boven het vriespunt gekomen hoor
je hebt de kou gemist![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Good to cy ya!Safe @home!
En leuke smiley gebruik je.
![]()
Ribiquote:
Een kennerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:00 schreef Den_Haag het volgende:
He WP, alles goed gegaan in Mekka? Goed kunnen gooien?
OPMquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ehhzalles ritz & kitz enzo
OMG, gaan we een keertje samen met je bro weer bij Makster langsquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weertje is OKbeetje nat, maar niet te fris..vanmiddag zonnetje erbij
zo car audio bij bwoetje inbouwen![]()
heeft ff 1000W RMS kwaliteit gekocht
Daarom twijfelde ik ookquote:
Hier @ FOK ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.De echte kou schijnen we inderdaad gemist te hebben, jammer ... had ik wel fijn gevonden na zo'n maand.
Maar zo is ook wel goed ... wel erg stil en leeg op straat.
![]()
Samen kijkenquote:Damnz, wil die van mij ook wel zien, maar tjappies zijn tot ergens 6 januari dicht.![]()
appeltjequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
OPM [ afbeelding ] Nog verse pic's van je driewieler?
wilde net vragen hoe het ermee staatquote:Damnz, wil die van mij ook wel zien, maar tjappies zijn tot ergens 6 januari dicht.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef Rib-i het volgende:
OMG, gaan we een keertje samen met je bro weer bij Makster langsMischien dat het overbuurmeisje dan de kop naar buiten steekt ipv haar moeder [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef worldpimber het volgende:
Jewetzz!~~!einz
Nog grote veranderingen hier trouwens?
Ricer!11!1!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
appeltje
[ afbeelding ]
[..]
wilde net vragen hoe het ermee staatmaar goed poubers dus
[..]jij hebt mijn 400W RMS meegemaakt
duwd heeft leipe 1000W RMS draaien
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een kenner [ afbeelding ]
Maar ze hebben de boel tegenwoordig zo goed verbouwd dat het best makkelijk ging, de charme van het doodgedrukt worden is er zeg maar vanaf.[ afbeelding ]
Uwes beseft de waarde niet van het weerzien van een motor alles behalve op 2 wielen?quote:
quote:
Ehz Rode ridder ik. Laatste updates van jouw bika?quote:
Uwes en uw nageslacht is altijd welkomquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Rib-i het volgende:
Hier @ FOK ookIk mis de inbreng van Chapter Amsterdam
Samen kijken[ afbeelding ]
Dat was vandaag, kon wel -->quote:
Stond al in backorder bij de Chrysler dealer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet zeker uit de US geïmporteerd worden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een nieuwe 2 wieler aangeschaftFeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon~werk monster?
Dat kipfiletje mist al een week alle topics.quote:![]()
![]()
Maar goed, Pimber is terug, en hij moet de ervaringen nog verwerken. Post(ing) oude styl.![]()
![]()
gewoon liefhebberquote:
hehquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Uwes beseft de waarde niet van het weerzien van een motor alles behalve op 2 wielen?![]()
kunnen ze zelf ook niet bedenken danquote:![]()
Was vergeten te zeggen tegen ze dat ze maar ff update mailtjes moesten sturen
jepquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Feli!Woon~werk monster?
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola IOH
Vandaag op het punt gestaan om de mijne te verkopen400 euro was aangeboden
quote:Verkoop je oude schoenen niet voor dat je nieuwe hebt
Ze doet nu versnelt haar opleiding zo dat ze de abortus zelf kan regelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
. -XX- al tienermoeder![]()
(of weggejaad
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |