Kick Assquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef bvvt het volgende:
Hmm, deze iis ook wel leuk
agressief BMW filmpje
Gefeliquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
zo, de motor moet er straks toch maar snel komen. Ga 4 jan starten bij Nyenrode.
Aha! je wou de lapo ontlopen en bent wezen rondneuzen op motormeuk, via de linkjes van MF!quote:
El cheapo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5160#
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:39 schreef bvvt het volgende:
heb ok deze bike gevonden
[ link | afbeelding ]
quote:The known reliability, der 60° cylinder angle and dry sump were the points of choice.
![]()
Unfotunately (WB![]()
) is the engine with 67kg bloody heavy.
![]()
Wat wilde je nu eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:22 schreef ikookhier het volgende:
HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH
Ik zei even uitgebreid Hoi tegen me zelf,aangezien hier nooit iemand reageerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat wilde je nu eigenlijk zeggen?
Ik post want ik besta.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef ikookhier het volgende:
Ik zei even uitgebreid Hoi tegen me zelf,aangezien hier nooit iemand reageerd![]()
![]()
Ej WB![]()
Morgen eerst eens kijken bij een FZR 600. Lekker goedkoopquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Den Haag feli.Toch maar een motor met cardan of riemaandrijving?
![]()
And how about the budget.![]()
Rond de 1.000 euro moet je wel een (compleetquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:46 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen eerst eens kijken bij een FZR 600. Lekker goedkoop![]()
![]()
Volgende week kijken naar die Triumph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hola![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks een filmpje van Pedrosa. Lukt nog ff niet.![]()
Klikkerdeklik.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Worldbeater op 22-12-2007 09:07:05 ]
Hard werken gisteravond bij de Shrek special?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent het wel, eind van het jaar, facturatie, offertes, afronden van projecten en veel kerstspecialsquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hard werken gisteravond bij de Shrek special?![]()
quote:ff wakker worden.
Spinvis was onlangs in 013, ik had alleen geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En uiteraard nieuwe plannen, zoals "Shrek De Motorfilm".quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Je kent het wel, eind van het jaar, facturatie, offertes, afronden van projecten en veel kerstspecials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alweer even geleden.![]()
Time flies.Zocht een piccie van 'een' GSX.
Per ongeluk expres vergeten.quote:Spinvis was onlangs in 013, ik had alleen geen tijd![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En uiteraard nieuwe plannen, zoals "Shrek De Motorfilm".
quote:Hahaha!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alweer even geleden.![]()
Time flies.Zocht een piccie van 'een' GSX.
quote:![]()
Heiligschennis!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Net ff naar me batslet gekeken, en dus het zo bekende "mayonaise" aangetroffen toen ik door het glaasje keek.
Moet ik ff olie weer verversen, of wat?
Bazzie moet ook overal boven hangen met zijn drassige burgers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Net ff naar me batslet gekeken, en dus het zo bekende "mayonaise" aangetroffen toen ik door het glaasje keek.
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Ga naar die ene van MF kijken. Voor 1.000 euro een goede lijkt me toch een mooi begin.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rond de 1.000 euro moet je wel een (compleetgekuipte) FZR600 kunnen scoren.
Die motoren doen toch nog wel leuk mee, veel voor weinig.![]()
Alleen altijd hopen of goedkoop geen duurkoop wordt. 125cc.nl heeft een Honda Hornet staan.![]()
Wat meer in aanschaf, maar daar lopen tenminste niet binnen 6 maanden~3 jaar de kleppen uit.![]()
Anyway, alleen de goedkoopste fiets is natuurlijk ook een overweging.![]()
Overigens ga ik volgende week wel een kijkje nemen bij 125cc. Mits de Triumph weer rijdbaar is.![]()
Langere rittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef bvvt het volgende:
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversen
Ken ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Ga naar die ene van MF kijken. Voor 1.000 euro een goede lijkt me toch een mooi begin.
Wanneer volgende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Een auto is er op gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Brommerd staat ckers lekker binnen in de garage, auto is naar buiten verbannen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef Cageon het volgende:
waar kan ik info vinden over circuit dagen voor komend jaar?Aardig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.motorxtra.nl of http://www.motorsportschool.nl/circuits.php , en meerquote:Wanneer jij de kans zou krijgen om in het vroege voorjaar op een heel mooi en gloednieuw circuit te kunnen rijden……
Dan pak je die kans toch!
MotorXtra organiseert samen met Nederlands kampioen Superbike en Supersport Arie Vos van 23 tot 29 maart 2008 een exclusieve VIP reis om jou de kans te geven vijf dagen lang op het gloednieuwe Circuito Monte Blanco in Spanje te kunnen rijden.
We gaan werkelijk alles uit de kast trekken om jou als VIP te behandelen.
Vijf dagen lang rijden onder begeleiding van onze zeer ervaren instructeurs, de gelegenheid om je C-licentie te halen, theorie ondersteund door video opnamen van jou, en nog veel meer.
De week begint met verzamelen op Schiphol vanwaar je vertrekt naar Faro, daar wordt je opgehaald door onze shuttle bus en naar het hotel gebracht waar we de hele week zullen verblijven.
Iedere rijdag wordt je keurig door onze shutlle bus van en naar het circuit gereden.
Op het circuit hebben wij een volledig als werkplaats ingerichte pitbox waar onze monteurs de hele week voor je klaar staan.
Heb je een probleem met je motor, nieuwe banden nodig of wil je de afstelling veranderen, het wordt allemaal voor je gedaan.
Tevens staat er op de paddock een grote hospitallity tent waar iedere dag verse koffie, lekkere tussendoortjes en een overheerlijke lunch voor je klaarstaat.
Tussendoor meer dan voldoende direct bruikbare theorie waaronder ook de workshop over vering en demping.
De hele week rijden een aantal instructeurs met video apparatuur op de baan om jouw verrichtingen vast te leggen, deze beelden kunnen na iedere rijsessie direct worden bekeken. Deze beelden zullen achteraf in een mooie compilatie worden gemonteerd en op DVD naar je toe gestuurd zodat je thuis nog lang na kunt genieten.
Ook zal er een aantal dagen een fotograaf aanwezig zijn om mooie actiefoto’s van je te nemen.
Let op! Dit is allemaal bij de prijs inbegrepen!!!!!
Niet in de prijs inbegrepen zijn de banden maar tegen uiterst scherpe prijzen kunnen wij je die ter plekke leveren. (Pirelli).
De prijs voor deze onvergetelijke VIP trip is: € 2335,--
Mocht je een partner hebben die mee wil voor de mentale support dan kan dat natuurlijk, de kosten voor het deelnemen inclusief vlucht, hotel, eten en drinken maar exclusief het circuitrijden bedragen: € 955,--
Voor rijders met een A of B-licentie is er ook de mogelijkheid om zonder begeleiding op eigen gelegenheid te komen trainen, dus alleen het gebruik van het circuit waarbij je dus zelf voor vervoer, onderdak en dergelijke moet zorgen. De kosten hiervoor bedragen: € 1090,--.
Uiteraard is het mogelijk om tegen meerprijs gebruik te maken van de diverse opties die in het VIP arrangement geboden worden.
Heb je interesse, stuur een maitje naar: sander@motorxtra.nl
Maar het duurt altijd een tijd voordat ze op de site staan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringauto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een Chrysler Stratus kopen?
Ben hem helemaal zat.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
Fantastische auto heb ik toch, rijdt heerlijk, is ruim, heeft uitstraling, en het verbruik valt alleszins mee.![]()
Heb alleen al weken niet gereden.![]()
En de ervaring leert dat de radio hem aardig leeg trekt, tel daar de huidige temperatuur bij op..
Hoef het dus niet eens te proberen om te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringauto.
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een Chrysler Stratus kopen?
Ben hem helemaal zat.Ik zwaai naar dieren.
Van de week maar weer is paar liter halen dan, die kerel zal wel denken dat ik der mee frituur ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:59 schreef Geerd het volgende:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
De FZR 600 was niks. Had wat schade en ik zit met mijn knieen precies op de tankrand. Vrij pijnlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ken ik (nog) niet.![]()
Wanneer volgende week.. zal wel vrijdag worden.![]()
.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Uit pure laksheid lees ik niet bij, ik ga er van uit dat
KK weer tips heeft gegeven waar je het leven mee door kan,
Geerd opmerking heeft gemaakt waar geen touw of ander bindmiddel aan vast te knopen is,
Rib-i gezwaait heeft,
Bazziek een poging gedaan heeft iemand te beledigen/versieren,
WB iets gesloopt of gemaakt heeft het liefts met veel olie,
Den_haag het over MF heeft,
Cageon wil meeten,
Bvvt met een geheim project bezig is,
-XX- hoooooi en koud roept,
De rest is zelfs zo laks dat ze niet eens meer posten![]()
IOH maakt opmerkelijke post waar niemand iets aan heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel matig in groep 1, is dat wel leuk om te doen?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ergste is nog dat je misschien nog wel gelijk hebt ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Geerd opmerking heeft gemaakt waar geen touw of ander bindmiddel aan vast te knopen is,
Rib-i gezwaait heeft,
Cageon wil meeten,
-XX- hoooooi en koud roept,
De rest is zelfs zo laks dat ze niet eens meer posten![]()
De hele dag door!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Rib-i gezwaait heeft,
Cageon wil meeten,
-XX- hoooooi en koud roept, De rest is zelfs zo laks dat ze niet eens meer posten![]()
Kan niet, dat is relatief.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
De hele dag door!
Maar dan heb ik ook wel gelijk.
Jammer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
De FZR 600 was niks. Had wat schade en ik zit met mijn knieen precies op de tankrand. Vrij pijnlijk
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef Cageon het volgende:
thx WB alles doorgegeven aan de baas![]()
(ook de VIP trip)
Bedankt voor bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel matig in groep 1, is dat wel leuk om te doen?![]()
![]()
Ik heb geen ervaring bij CRT (als je die bedoeld?) , maar bij MotorXtra, Horeon en MAC Zandvoort mag je dan niet inhalen, en moet je de ganse dag achter de marshal. Dat is wel saai ja.
Maar goed om een keer gedaan te hebben. Een basis aanleggen.![]()
Alleen als ik zo OPM hoorde over jou kan je beter al een steppie hoger.![]()
![]()
Mja ik weet het niet, ik weet niet wat het tempo is in groepje 1, kan het dus moeilijk beoordelen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer.![]()
[..]
Bedankt voor bedankt.![]()
Ik heb geen ervaring bij CRT (als je die bedoeld?) , maar bij MotorXtra, Horeon en MAC Zandvoort mag je dan niet inhalen, en moet je de ganse dag achter de marshal. Dat is wel saai ja.
Maar goed om een keer gedaan te hebben. Een basis aanleggen.![]()
Dat zou ik graag doen, maar ze eisen eigenlijk dat je al eerder circuit heb gereden (als ik het goed begrijp) voordat je in groep 2 mee kan/mag doen.quote:Alleen als ik zo OPM hoorde over jou kan je beter al een steppie hoger.![]()
morguh! en trusteh!quote:
Een motortoertocht op de gemiddelde zondagmiddag.quote:Op zondag 23 december 2007 04:45 schreef Cageon het volgende:
Mja ik weet het niet, ik weet niet wat het tempo is in groepje 1, kan het dus moeilijk beoordelen.
Tijden weet je toch niet .. zoals je wel weet.quote:Dat zou ik graag doen, maar ze eisen eigenlijk dat je al eerder circuit heb gereden (als ik het goed begrijp) voordat je in groep 2 mee kan/mag doen.
Hoe ze dat na trekken vraag ik me wel af, maar ok.
Tips?![]()
Wil wel "echte" tijden kunnen rijden natuurlijk![]()
Nachtbraker.quote:morguh! en trusteh!
Vrijdag krijg ik de sleutel van het huis bedacht ik mij later.quote:Op zondag 23 december 2007 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
Yep. Nu maar weer verder kijken. vrijdag bijv.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nick staat al klaar voor half drie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een motortoertocht op de gemiddelde zondagmiddag.![]()
Het hangt van de kwaliteit van je mededeelnemers af, want hopelijk gaat het tempo gedurende de dag omhoog.![]()
Als er een bepaalde muts meedoet die het al jaren probeert kom je nooit boven de zondagmiddag toer uit.
De mensen van de baan wel, de rijder zelf krijgt geen tijden te zien?quote:WB heeft niet in de echte startersgroep gereden, maar zelfs een niveau hoger heb je rijdende chicanes.
Die [ afbeelding ] krijgen dan extra marshal ondersteuning.
Ze staan er om te springen.. de marshalls dan.![]()
[..]
Tijden weet je toch niet .. zoals je wel weet.![]()
Hmm, waarom dat? Lijkt me wel ontzettend handigquote:Spiegels er af of inklappen en niet meer gebruiken.
Er van uitgaande dat ik op de TLR zit neem ik aan?quote:Concentratie is alles, niet op anderen letten, hoe moeilijk ook.![]()
En niet teveel schakelen in het begin, je bent sneller door bijna het hele circuit in drie te doen.
Het gas moet er voor de bocht alweer op staan.![]()
Dat is opzich wel handig, ben benieuwd of die echt zo laat zijn als me laatst is verteldquote:Meestal geven ze met pionnen of kruizen op de weg aan wat het ideale instuurmoment is.![]()
Weekend->uitgaan->laatvroeg thuisquote:[..]
Nachtbraker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
owneequote:Op zondag 23 december 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, maar niemand zegt het.quote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef Geerd het volgende:
Of is het schijfrem??
Jij kan er ook eentje hebben.quote:
Owjaaaaaa........quote:
Je hebt al een keer in niveau 1 gereden.quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef Cageon het volgende:
![]()
Hoe kun je dat het beste brengen dan? "Circuit ervaring op de dijk bij huisen en arnhem-opheusden"
Helemaal niemand ziet of weet tijden.quote:De mensen van de baan wel, de rijder zelf krijgt geen tijden te zien?![]()
No reply, zie even niet waar deze reactie op sloeg. En ik heb haast.quote:Hmm, waarom dat? Lijkt me wel ontzettend handig![]()
Maar dat heeft natuurlijk met onderstaande te maken
Misschien kan die alles in vier.quote:
Zekerrrr. Heb ze meerdere circuitdagen niet eens in de gaten gehad.quote:Dat is opzich wel handig, ben benieuwd of die echt zo laat zijn als me laatst is verteld![]()
Good old days.quote:Weekend->uitgaan->laatvroeg thuis![]()
quote:Ik spring op de scoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt al een keer in niveau 1 gereden.![]()
![]()
![]()
Wel erg jammerquote:[..]
Helemaal niemand ziet of weet tijden.![]()
Dat is dan ook meteen het andere uiterste, zo'n transponder is me iets te prijzigquote:Je kan wel een zendertje kopen, kan je overal zelf je tijden opvragen via internet.
Kost geloof ik iets van 300 euro. Maar voor hetzelfde geldt is het 1.000 euro.![]()
![]()
Toen ik op Zandvoort was belde er iemand naar zijn werk of ze daar even internet konden checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekkehuis als t in 1 versnelling kanquote:
[..]
No reply, zie even niet waar deze reactie op sloeg. En ik heb haast.![]()
![]()
[..]
Misschien kan die alles in vier.![]()
Dat is mooi, gelijk iets om aan te werken.quote:[..]
Zekerrrr. Heb ze meerdere circuitdagen niet eens in de gaten gehad.![]()
![]()
Harder en later insturen
Kun je niet beter met die scooter t circuit op?quote:En op de Trophy kon ik die lijnen niet aanhouden, zelf te langzaam (veel langzamer dan op de Trident) en te snel de voorbochten aan de grond.
Volgend jaar een betere (hyperpro+banden)combi onder de kont.
![]()
't is maar wat je er van maakt, maar zelfs mijn vrienden worden oudquote:[..]
Good old days.![]()
Jij liever dan ik!quote:[..]
Ik spring op de scoot.![]()
![]()
Heb de TLR eindelijk weer eens helemaal top toppiej schoon gemaakt![]()
Pics volgen!
Kom je mijn blade ook een keer doenquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef Cageon het volgende:
pics!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neequote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kom je mijn blade ook een keer doen![]()
Owkee, €300*,- excl. btw per uurquote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kom je mijn blade ook een keer doen![]()
Hmm, dan mag ik nog wel ff gaan sparenquote:Op zondag 23 december 2007 18:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owkee, €300*,- excl. btw per uur
*1het genoemde bedrag is excl. verbruiksmaterialen
*2Hier wordt uitgegaan van een standaard wasbeurt
*3Neem voor speciale tarieven contact op met 0900-ikhebeenviezemotor
voor 30 de uur plus rijkosten/schoonmaak meuk ben ik je manquote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hmm, dan mag ik nog wel ff gaan sparen
quote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef Cageon het volgende:
pics!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een kartbaan okquote:Op zondag 23 december 2007 16:45 schreef Cageon het volgende:
Kun je niet beter met die scooter t circuit op?![]()
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
Tering .. wat ligt er een hoop pekel op de weg.. allemaal vieze troep.![]()
Cageon, je kan nog maanden niet rijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht proef gereden eh!quote:De Derbi reed leuk, morgen kijken of er geen 125 cc (minder) onder ligt.
Zet er direct een langere "achterbrug" onderquote:Of misschien is NOS een optie.![]()
![]()
Lazy!quote:Alleen op de teller zie je dat je toch wel redelijk snel van je plek komt.
En in de spiegels natuurlijk..
.. GP1 rijden is een eenzame business na het stoplicht met allemaal koekblikken.![]()
vanochtend/vanacht staan praten met een auto fan
Pimpen met een VR6 te koop, welke wel even de TLR weg zou trekken
Ik zeg: SMquote:[..]
Een kartbaan ok.. voor de rest kan de hele baan op de topsnelheid van die scoot. Dromend.
![]()
En het rechte stuk is een nachtmerrie zo lang als dat duurt.
Als er maar niets aan de hand is met haar tietenquote:Op maandag 24 december 2007 01:15 schreef bvvt het volgende:
Lang leve de fok weblog
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
en de afloop
[ afbeelding ]
Naast de tips van de overige FOK MC-ers ook even kijken hoe het met je koelvloeistof nivo is en het oliepeil. Je kan ook ergens een lek hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Feliquote:Op zondag 23 december 2007 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrijdag krijg ik de sleutel van het huis bedacht ik mij later.![]()
ca. 12 minuten voor het maken van een foto, bewerken en plaatsenquote:Op zondag 23 december 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
Wat jij wilquote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef Geerd het volgende:
Of is het schijfrem??
Heb je goed gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef Cageon het volgende:
pics!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
thxquote:
Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Naast de tips van de overige FOK MC-ers ook even kijken hoe het met je koelvloeistof nivo is en het oliepeil. Je kan ook ergens een lek hebben
is t wel een motorquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.
![]()
Ou' est le story?quote:
Geerd trapt'r niet in.quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef Rib-i het volgende:
Naast de tips van de overige FOK MC-ers ook even kijken hoe het met je koelvloeistof nivo is en het oliepeil.
Je kan ook ergens een lek hebben
Teringaap ging daarna allemaal vragen stellen, de strijkplank neerzetten, strijkbout aansluiten.quote:Op maandag 24 december 2007 01:45 schreef Rib-i het volgende:
ca. 12 minuten voor het maken van een foto, bewerken en plaatsen
Goed man![]()
Stallen met verse!quote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Cageon het volgende:
thx![]()
Het echte poetsen (wax on, wax off) moet nog gebeuren![]()
Maar aangezien de TLR het daglicht niet meer te zien krijgt kan dat ook best wachten
En nu net dat het wat beter gingquote:
Jammerlijke setupquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hola![]()
Wenne schrikfilm![]()
En dat voor 12 jaar en ouder...
Die burgers dan.. kijken vol verbazing toen, maar niemand wijst naar de dieven.quote:
Waar is die SM nu gelogeerd?quote:Op maandag 24 december 2007 11:39 schreef Cageon het volgende:
Bah kan een garage box krijgen 65EUR / maand. Zonder stroom![]()
Maar dan kan ik wel de motortjes samen stallen
Hey, di eheb ik afgelopen week al eens vorbij zien komenquote:
Bij mijn pa in de schuur met t blok op de werkbankquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die burgers dan.. kijken vol verbazing toen, maar niemand wijst naar de dieven.
Ook niet als ze al weg zijn. Passief gedrag.![]()
[..]
Waar is die SM nu gelogeerd?![]()
"Rechte stukken zijn saaie stukken die de leuke stukken met elkaar verbinden"quote:En met een SM naar Zandvoort in Den Helder is ook niks, op topsnelheid gaat de laatste bocht..
.. en dan nog iets van 600 meter recht stuk waar je nog 100 km/u sneller wil.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.
![]()
Geerd +1Kudoquote:
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.quote:Op maandag 24 december 2007 11:56 schreef Cageon het volgende:
"Rechte stukken zijn saaie stukken die de leuke stukken met elkaar verbinden"
Een noodzakelijk kwaad dus.![]()
Je bent natuurlijk ook niet de jongstequote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.![]()
En een welkome afwisseling, die wel zo snel mogelijk afgehandeld dient te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je ook best de band een pufje lucht bezorgenquote:Net het luchtfilterhuis complete reconditioned. Van de auto.![]()
De pluskabel loopt uiteraard niet recht van de accu naar de motor, maar door allemaal gangen.![]()
En hier het zijaanzicht van de auto.![]()
[ afbeelding ]
quote:Nu het einde van de pluskabel losbouten, de zaak opkrikken, wiel eraf, accu lossen.
Check of deze nog op te laden is () en dan een nieuwe halen incl pluskabel.
Dus het luchtfilterhuis moest er af, en die gelijk maar een laag remmenreiniger, soppie en siliconenspray cadeau gedaan. WB kan ook niets snel doen.![]()
Deze moet maar even wachten.![]()
[ afbeelding ]
Heb de trekhaak vrijdag nodig.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Lekkere plek voor een accuquote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.![]()
En een welkome afwisseling, die wel zo snel mogelijk afgehandeld dient te worden.![]()
Net het luchtfilterhuis complete reconditioned. Van de auto.![]()
De pluskabel loopt uiteraard niet recht van de accu naar de motor, maar door allemaal gangen.![]()
En hier het zijaanzicht van de auto.![]()
[ afbeelding ]
Nu het einde van de pluskabel losbouten, de zaak opkrikken, wiel eraf, accu lossen.
Check of deze nog op te laden is () en dan een nieuwe halen incl pluskabel.
Dus het luchtfilterhuis moest er af, en die gelijk maar een laag remmenreiniger, soppie en siliconenspray cadeau gedaan. WB kan ook niets snel doen.![]()
Tjek je voorvelg met je achtervelgquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 12:38 schreef Cageon het volgende:
Je bent natuurlijk ook niet de jongste
Wilde ik eens doen, maar kreeg de wieldop ff niet los.quote:Dan kun je ook best de band een pufje lucht bezorgen![]()
Echt heerlijk. Dat' ie door de APK is.. accubak hangt nagnoeg alleen nog aan de minpool.quote:
Wederom een nuttige bijdrage van El Rib-I.quote:Tjek je voorvelg met je achtervelg
Ok.quote:Op maandag 24 december 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Tnx, heb hem maar ff opgeslagenmomenteel toch nog ff geen geld voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:56 schreef Rib-i het volgende:
Iedereen toffe kerstdagen
[ afbeelding ]
nee, ik zou em verkopenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
Is het trouwens wel verstandig om met die mayo de brommerd nog te starten?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:51 schreef Cageon het volgende:
Fijne kerst mensen!
@WB Ja je mag er nog best wezen!Ik heb vele vrouwelijke kanten. En daar scoor je mee tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En enige aanvulling op het gigantisch hoge testosteron peil is ook wel gewenst. Balans.![]()
Ik tap het liever af, gooi er 10W40 olie in van 5 liter per kan van €9,95.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
Rij er driehonderd kilometer max mee, gooi er een reiniger in, even met een fannetje voor de cylinderkoppen stationair laten lopen, en daarna goede volsyntheet motorfietsolie met maximale houdbaarheidseigenschappen.![]()
![]()
tankstation?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:06 schreef Geerd het volgende:
Zo 200+/- gereden mayo is der uit gelukkig alleen de winkels zitten dicht met dat factor niet echt rekening meegehouden.
Halen we donderdag wel nieuwe olie en filter![]()
Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
MAar je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:06 schreef Geerd het volgende:
Zo 200+/- gereden mayo is der uit gelukkig alleen de winkels zitten dicht met dat factor niet echt rekening meegehouden.
Kerst, vrije dagen, nog meer lekker etenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Zouden er vandaag nog motorzaken open zijn?
Geen zin om te bellen. Rij er wel gewoon langsquote:Op woensdag 26 december 2007 11:58 schreef ikookhier het volgende:
Ja denk het welff bellen en je weet het
![]()
Ik werk voor de belastingenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga voor me lol werkengoede koffie, lunch en een snellere verbinding dan thuis.
yupsquote:Op donderdag 27 december 2007 09:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Nog meer paupers die moeten werken![]()
Thuis...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was je om 05:05 thuis of was je net wakker
Beide opties zijn overigens bewonderenswaardig
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Je bedoelt Hoogvliet, en contant betalen.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:27 schreef Cageon het volgende:
Den haag als je een triumph kwijt wilt kan dat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou het met Makster zijn?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
WB, WP, die ken ik allemaal. Maar PB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjek de smiley.quote:Cageon, bedankt voor het aanbod maar zie wat WB zegt![]()
Zelf draad tappen is geen optiequote:Op donderdag 27 december 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe zou het met Makster zijn?![]()
WB is thuis, maar heeft een Triumph en Chrysler te fixen.![]()
Vanochtend langs drie adressen geweest voor een moertje.
Amerikaans schroefdraad, nergens te krijgen.
Ze verkopen wel overal dezeaccu's, maar de bout die er op moet om e.a. te bevestigen ho maar.![]()
Straks ff een Chrysler garage wat verderop bellen, en langs Fabory, de boutjesfabriek.![]()
Grote aluminium(contactvlakken)polen met een getapte en geharde helicoil er in.quote:
En dat allemaal voor de accu.quote:
Ik wil graag wat positiever zijn, maar krijg de kans niet.quote:Nieuwe PB trouwens.
wat een oerlelijk kuipje, dat wel...quote:
Groot, krachtig, betrouwbaar, vermoedelijk een waardevaste investering.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef Cageon het volgende:
wat een oerlelijk kuipje, dat wel...
Je hoorde mij ook niet zeggen dat die slecht was.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Groot, krachtig, betrouwbaar, vermoedelijk een waardevaste investering.
In alle opzichten superieur aan de andere opties.![]()
En anders laten we Roderick de motor ombouwen tot kuiploze streetfighter.![]()
Accu ingeladen, boutjes ter omruil, onverwachte lunch op time to go.
[ afbeelding ]
Och, Overijssel was ook geen probleem merkte ik.quote:
Zou een oude Triumph waardig kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:49 schreef Cageon het volgende:
Je hoorde mij ook niet zeggen dat die slecht was.
Alleen dat kuipje
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ] hihihi [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef Cageon het volgende:![]()
Je bent er wel blij mee zo te zien?
Overijssel wonen me oudersquote:Op donderdag 27 december 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och, Overijssel was ook geen probleem merkte ik.
Wat je ver haalt is lekker.![]()
Aahhhh.....quote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
Heb een boutje gescoord bij Fabory.En gratis ook nog.
![]()
Er is alleen weer een dag voorbij, bovendien te donker om e.a. in te bouwen.
Dat wordt morgenochtend gelijk de vuurproef, op de [ afbeelding ] naar Berkel en Rodenrijs.
24 snerpend koude snelwegkilometers.
Aha, maar nog steeds niet handig als we samen zouden kijken.quote:
We mogen idd ook niet klagen hier.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:43 schreef bvvt het volgende:
Aahhhh.....
hier in het oosten is het 5 graden kouder moet je maar denken........
Yep, mijn vorige werkgever bood mij hier 5 jaar geleden een baan aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, maar nog steeds niet handig als we samen zouden kijken.![]()
Ben je door je werk in de Randstad beland.![]()
Die klinkt eerder als versleten, of waren er nog streepjes op de excenters over?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
De ketting is nog goed voor zo'n 10d km.
Of je deze verkoper moet geloven..quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb geen flauw idee he.
Ik filosofeer maar even hardop. No offence.quote:Hmm, dit is natuurlijk ook geinig:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189323
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
Moet ik er wel op passen he
binnenkort dus maar testen.
Met de KTM?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:56 schreef Snelwagen het volgende:
OMG net ff in zandvoort geweest, wat shizzle gekocht. Ff een bakkie doen in zon strandtent (take 5 voor de kenner) Valt de stroom uit
, Volgens mij gebeurde het regelmatig daar want binnen no time stonden er overal van die gasbranders met zon onmeunige vlam uut de pupe.
Sleutelpiccie voor en na.quote:Ow en ik heb een nieuw voorspatbordje gemonteerd
Er past zeker geen bout onder de helicoilsquote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grote aluminium(contactvlakken)polen met een getapte en geharde helicoil er in.
Kan er met een beetje kracht misschien wel een bout inkrijgen, maar ik heb geen zin dat het loskomt gelijk, of later onderweg, en dat de splinternieuwe accu gelijk waardeloos is.![]()
Hang nu met http://www.penders-usacars.nl/ aan de bel, zelfs de telefoniste geeft mij weinig kans.![]()
Vanochtend bij twee garages geweest, en bij een schroeven en boutenhandel.
Die zijn het bestequote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
Heb een boutje gescoord bij Fabory.En gratis ook nog.
![]()
Mooie opvulbusjes, gratisquote:Op donderdag 27 december 2007 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een feestje!![]()
[ afbeelding ]
Al die krullen, en dan ben ik er nog niet eens doorheen, en nog drie bussen te gaan.![]()
En het zaakje op de motor. 5 cm verhoging.![]()
[ afbeelding ]
Later misschien nog iets laten maken bij een ijzer of rubberboer.
Voor nu voldoet het uitstekend.![]()
Kan alleen ff niet verder, moet M5 borgboutjes en (kobalt)boortje 9 en 13 hebben.
Neequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef Den_Haag het volgende:
Woont hier niemand in Tilburg trouwens?
Sleutelpiccie heb ik nietquote:Op donderdag 27 december 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de KTM?![]()
[..]
Sleutelpiccie voor en na.![]()
Kawasaki natuurlijk, die keuze is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef Rib-i het volgende:
Kawasaki -> Geen originele stickers, bekend om een probleem met de olieleiding. Opgelost vanaf het E-model geloof ik (1994)
Suzuki -> Lijkt origineel, bekend om het betrouwbare blok. Beetje saaie motor.
Suzuki is een betere keus denk ik, zal het eens aan een monteur vragen als je interesse hebt.
Particulier of bij een motorzaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef Den_Haag het volgende:
Zoek nog iemand die daar eens naar een bepaalde motor kan kijken.
Omdat die ook met een "K" begintquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kawasaki natuurlijk, die keuze is snel gemaakt.
quote:
Motorzaak. Swinkels. Wil weten of het een schade YZF is of een goede. Geen zin om voor niks naar Tilburg te rijden.quote:
Swinkels, is bij mij in de buurt. Ik kan daar volgend jaar wel even langs rijdenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Motorzaak. Swinkels. Wil weten of het een schade YZF is of een goede. Geen zin om voor niks naar Tilburg te rijden.
Een jonge Kawasaki met < 30K is geen slechte keusquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nee, als ik nu geen KTM had gekocht was het een kawasaki geworden denk ik. Vind ik ook echt brute machines
Een zx6r uit 2003, of 2005
![]()
Een 750. Als je even kan kijken, graagquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Swinkels, is bij mij in de buurt. Ik kan daar volgend jaar wel even langs rijden
De 600 of 750
Ik weet welkequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een 750. Als je even kan kijken, graag
Wit met roze/geel.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Mooie opvulbusjes, gratisDie zijn het beste
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
Kwas met een renault 4das ook een avontuur hoor
![]()
Ging ook om een krachtige, snelle en grote motor, die je na kennismaking (6-12 maanden) en bonus weer zonder dure reparaties kon verkopen voor het nieuwe geile apparaat. Of nu na de studie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef Rib-i het volgende:
Kawasaki -> Geen originele stickers, bekend om een probleem met de olieleiding. Opgelost vanaf het E-model geloof ik (1994)
Suzuki -> Lijkt origineel, bekend om het betrouwbare blok. Beetje saaie motor.
Suzuki is een betere keus denk ik, zal het eens aan een monteur vragen als je interesse hebt.
Ik geloof dat ik mijn centen in een Citroen C1 ga stoppen. Om mijn vrouwlijke kant te tonen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef Rib-i het volgende:
Kijk, hier word ik nu blij van http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/186257/0![]()
Explains a lot. Maar misschien eindelijk eens ware kilometers.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aan het werk?![]()
WB stept zo de scooter op, om 10.00 is de overdracht van de nieuwe woning.
nee, net wakker, klaar om naar mijn werk te vertrekken.....quote:
succcccccesquote:WB stept zo de scooter op, om 10.00 is de overdracht van de nieuwe woning.
Ja, zo raken we nog niet van die pekel af......quote:AF EN TOE ZON EN DROOG
De dag begint met wolkenvelden,stilaan
breekt de zon ook af en toe door.Op de
meeste plaatsen blijft het droog en de
temperatuur ligt tussen 6 en 9 graden.
Met een stevige wind uit het zuiden tot
zuidwesten stroomt zachte lucht naar
ons land.Aan zee waait het krachtig en
later hard.Morgen kan het nog harder
waaien,aan zee mogelijk stormachtig.
Het weekend verloopt wisselvallig met
soms zon en enkele buien.Vanaf maandag
wordt het droger en rustiger en op de
eerste dagen van 2008 vriest 't licht.
Hoe is het met jouw zoektocht naar een andere motorquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, zo raken we nog niet van die pekel af......
54.000 volgens hunquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef Rib-i het volgende:
Kijk, hier word ik nu blij van http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/186257/0![]()
[..]
Ik weet welkeveel kilometers
matigquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zoektocht naar een andere motor
Niet nodig, de sociale controle is daarquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:23 schreef Rib-i het volgende:
Je weet wie je moet bellen als je hulp nodig hebt hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn motor heeft maar 101 kilometer gelopen.quote:![]()
Misschien is de YZF ook al klokje rond?![]()
Maar 54.000 echte kilometers is bij gemiddeld gebruik en onderhoud zeker niet veel.
Al is de publieke opinie in motorland anders.![]()
Die worden het liefst voor de gek gehouden met motoren van 10 jaar oud en 20k.Jobhoppen, met jouw kennis moet je toch wel 2 per maand netto krijgen.quote:![]()
![]()
Daarom laat ik ook iemand met enige motorkennis kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien is de YZF ook al klokje rond?![]()
Maar 54.000 echte kilometers is bij gemiddeld gebruik en onderhoud zeker niet veel.
Al is de publieke opinie in motorland anders.![]()
Die worden het liefst voor de gek gehouden met motoren van 10 jaar oud en 20k.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
matig![]()
stelselmatig tekort aan fondsen
Vriendjes?quote:
En anders:quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jobhoppen, met jouw kennis moet je toch wel 2 per maand netto krijgen.![]()
Hmmmm, scheelt maar een paar KM (nog geen 3)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Plaats een advertentie in het naastgelegen dorp Wijchen
ToyBoy BWT 4 UR PLE4$URE [ afbeelding ]
[..]
Hmm, was da?quote:
Hey dude, - ehhh, mekka ganger - hoes 'tquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Whoa peepz, alles flex. [ afbeelding ]
Beetje koud hier in NLMaar toch weer fijn om thuis te zijn
Mzzl
Good to cy ya!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Whoa peepz, alles flex. [
Mzzl
Nou je het zegt, ik zie dat je van de week een keer voor met fun terug mailde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef bvvt het volgende:
trouwens WB - doe ff waarschuwen als je important stuff naar me hetemeel stuurt
je hebt mijn "normale" e-mail adres ook - die zie ik waaaaayyyyyyy faster.......
www.zondevanjegeld.nlquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, wat was die site ook al weer met werkplaatshandboekenVriend van me zoekt er eentje voor z'n zzr600 '94
hmm, misschien toch maar eens registreren.....quote:
Een detacheerder met leuke opdrachtenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmmm, scheelt maar een paar KM (nog geen 3)
valt me mee dat je deze nog niet genoemd had... Buikgriepgolf in Nijmeegse ziekenhuizen
[..]
Hmm, was da?
Ey manquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Mzzl
Ehhzquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Mzzl
Ritz, is hij als man teruggekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ehhzalles ritz & kitz enzo
Stel je even voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:22 schreef Kevjan het volgende:
Anders heb ik ff bijna 2 delen overgeslagen.
Niet dat iemand daar wakker van ligt, maar toch
Morrie
weertje is OKquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
WB gaat zo de autoaccu inbouwen, voorwiel er af, etc.
Wat een fun.
Ik wil de Triumph klaar maken, al moet ik eigenlijk lampen ophangen in het nieuwe huissiequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weertje is OKbeetje nat, maar niet te fris..vanmiddag zonnetje erbij
Aha, blijkbaar is die afwijking genetisch bepaald. Bwoetjequote:zo car audio bij bwoetje inbouwen![]()
heeft ff 1000W RMS kwaliteit gekocht
Draai voor de gein ff het gas vol open.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga zo ff de alcohol eruit trainen. En vanmiddag ff voor de gein bij een ZZR1100 kijken.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Mzzl
quote:
Nog zo'n buurt terroristquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
WB nog in tha house. Kijkt een beetje tegen het klussen op.![]()
Gisteravond Nick opgehaald, had een tasje bij zich.![]()
[ afbeelding ]
9 year old equipment.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Wil de rest even naar het scoot topic gaan
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld net zoveel cc's als jij
Meten is wetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkerdefok, de aanbevolen accu is 9 mm breder, en nu past de plus kabel er niet eens meer op.
[/De nutteloze dag drie]Na 2,5 uur sleutelen maar weer terug naar de winkel.
[ afbeelding ]
Valt niet eens op, glijdt netjes in de accubak, beugels er op, todat je de pluskabel wil aansluiten.quote:
Triumph heeft tog lampehquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil de Triumph klaar maken, al moet ik eigenlijk lampen ophangen in het nieuwe huissie.
en das niet de enige afwijkingquote:Aha, blijkbaar is die afwijking genetisch bepaald. Bwoetje.
gewoon geen weerquote:Gisteren was het windkracht zes heen, en terug. Voor het gevoel dan op de scoot.
En 120 km/u doet 8.500 Rpm, niet echt ideaal bij een 1 cylinder 250 cc.
Ey, bij jou alles gelukt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Triumph heeft tog lampeh![]()
![]()
![]()
[..]
en das niet de enige afwijkingbegin volgend jaar moto-lessen
[..]
gewoon geen weer![]()
![]()
Hola IOHquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef ikookhier het volgende:
WP![]()
![]()
KK![]()
Rib-i
Op een dag vraag jij je af Why mequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkerdefok, de aanbevolen accu is 9 mm breder, en nu past de plus kabel er niet eens meer op.
[/De nutteloze dag drie]Na 2,5 uur sleutelen maar weer terug naar de winkel.
[ afbeelding ]
Moet zeker uit de US geïmporteerd wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt niet eens op, glijdt netjes in de accubak, beugels er op, todat je de pluskabel wil aansluiten.![]()
De Chrysler dealer en de automaterialenzaak hebben geen kabels, en geen andere accu.
Maandag weer een dag. What a waist of time.![]()
Alleen de [ afbeelding ] blijft grappig, rotondes [ afbeelding ] stop and go!! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
yupquote:
morgen weer een dagquote:En qua Triumph moet ik nog knipperbollen installeren.
En de kuipknippers. Al voordat Pimber naar Mekka ging.
theoretischquote:En lessen, kan je dus volgend jaar niet meer met Hiesj, maar wel met bro op vakantie.
Zoveel nogquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola IOH
Vandaag op het punt gestaan om de mijne te verkopen400 euro was aangeboden
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef bvvt het volgende:
Hey dude, - ehhh, mekka ganger - hoes 't
de pelgrim is goed verlopen - ook voor 't bruurke?
trouwens - de temp is inmiddels weer boven het vriespunt gekomen hoor
je hebt de kou gemist![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Good to cy ya!Safe @home!
En leuke smiley gebruik je.
![]()
Ribiquote:
Een kennerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:00 schreef Den_Haag het volgende:
He WP, alles goed gegaan in Mekka? Goed kunnen gooien?
OPMquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ehhzalles ritz & kitz enzo
OMG, gaan we een keertje samen met je bro weer bij Makster langsquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weertje is OKbeetje nat, maar niet te fris..vanmiddag zonnetje erbij
zo car audio bij bwoetje inbouwen![]()
heeft ff 1000W RMS kwaliteit gekocht
Daarom twijfelde ik ookquote:
Hier @ FOK ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles is naar wens verlopen en het broertje zit inmiddels ook weer in z'n mand.De echte kou schijnen we inderdaad gemist te hebben, jammer ... had ik wel fijn gevonden na zo'n maand.
Maar zo is ook wel goed ... wel erg stil en leeg op straat.
![]()
Samen kijkenquote:Damnz, wil die van mij ook wel zien, maar tjappies zijn tot ergens 6 januari dicht.![]()
appeltjequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
OPM [ afbeelding ] Nog verse pic's van je driewieler?
wilde net vragen hoe het ermee staatquote:Damnz, wil die van mij ook wel zien, maar tjappies zijn tot ergens 6 januari dicht.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef Rib-i het volgende:
OMG, gaan we een keertje samen met je bro weer bij Makster langsMischien dat het overbuurmeisje dan de kop naar buiten steekt ipv haar moeder [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef worldpimber het volgende:
Jewetzz!~~!einz
Nog grote veranderingen hier trouwens?
Ricer!11!1!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
appeltje
[ afbeelding ]
[..]
wilde net vragen hoe het ermee staatmaar goed poubers dus
[..]jij hebt mijn 400W RMS meegemaakt
duwd heeft leipe 1000W RMS draaien
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een kenner [ afbeelding ]
Maar ze hebben de boel tegenwoordig zo goed verbouwd dat het best makkelijk ging, de charme van het doodgedrukt worden is er zeg maar vanaf.[ afbeelding ]
Uwes beseft de waarde niet van het weerzien van een motor alles behalve op 2 wielen?quote:
quote:
Ehz Rode ridder ik. Laatste updates van jouw bika?quote:
Uwes en uw nageslacht is altijd welkomquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Rib-i het volgende:
Hier @ FOK ookIk mis de inbreng van Chapter Amsterdam
Samen kijken[ afbeelding ]
Dat was vandaag, kon wel -->quote:
Stond al in backorder bij de Chrysler dealer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet zeker uit de US geïmporteerd worden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een nieuwe 2 wieler aangeschaftFeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon~werk monster?
Dat kipfiletje mist al een week alle topics.quote:![]()
![]()
Maar goed, Pimber is terug, en hij moet de ervaringen nog verwerken. Post(ing) oude styl.![]()
![]()
gewoon liefhebberquote:
hehquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Uwes beseft de waarde niet van het weerzien van een motor alles behalve op 2 wielen?![]()
kunnen ze zelf ook niet bedenken danquote:![]()
Was vergeten te zeggen tegen ze dat ze maar ff update mailtjes moesten sturen
jepquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Feli!Woon~werk monster?
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola IOH
Vandaag op het punt gestaan om de mijne te verkopen400 euro was aangeboden
quote:Verkoop je oude schoenen niet voor dat je nieuwe hebt
Ze doet nu versnelt haar opleiding zo dat ze de abortus zelf kan regelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
. -XX- al tienermoeder![]()
(of weggejaad
![]()
)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |