Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Naast de tips van de overige FOK MC-ers ook even kijken hoe het met je koelvloeistof nivo is en het oliepeil. Je kan ook ergens een lek hebben
is t wel een motorquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.
![]()
Ou' est le story?quote:
Geerd trapt'r niet in.quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef Rib-i het volgende:
Naast de tips van de overige FOK MC-ers ook even kijken hoe het met je koelvloeistof nivo is en het oliepeil.
Je kan ook ergens een lek hebben
Teringaap ging daarna allemaal vragen stellen, de strijkplank neerzetten, strijkbout aansluiten.quote:Op maandag 24 december 2007 01:45 schreef Rib-i het volgende:
ca. 12 minuten voor het maken van een foto, bewerken en plaatsen
Goed man![]()
Stallen met verse!quote:Op maandag 24 december 2007 03:08 schreef Cageon het volgende:
thx![]()
Het echte poetsen (wax on, wax off) moet nog gebeuren![]()
Maar aangezien de TLR het daglicht niet meer te zien krijgt kan dat ook best wachten
En nu net dat het wat beter gingquote:
Jammerlijke setupquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hola![]()
Wenne schrikfilm![]()
En dat voor 12 jaar en ouder...
Die burgers dan.. kijken vol verbazing toen, maar niemand wijst naar de dieven.quote:
Waar is die SM nu gelogeerd?quote:Op maandag 24 december 2007 11:39 schreef Cageon het volgende:
Bah kan een garage box krijgen 65EUR / maand. Zonder stroom![]()
Maar dan kan ik wel de motortjes samen stallen
Hey, di eheb ik afgelopen week al eens vorbij zien komenquote:
Bij mijn pa in de schuur met t blok op de werkbankquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die burgers dan.. kijken vol verbazing toen, maar niemand wijst naar de dieven.
Ook niet als ze al weg zijn. Passief gedrag.![]()
[..]
Waar is die SM nu gelogeerd?![]()
"Rechte stukken zijn saaie stukken die de leuke stukken met elkaar verbinden"quote:En met een SM naar Zandvoort in Den Helder is ook niks, op topsnelheid gaat de laatste bocht..
.. en dan nog iets van 600 meter recht stuk waar je nog 100 km/u sneller wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister had ik nog geen vloeistofgekoelde motor ik zal zo is kijken, je weet het nooit tegenwoordig met die kabouters.
![]()
Geerd +1Kudoquote:
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.quote:Op maandag 24 december 2007 11:56 schreef Cageon het volgende:
"Rechte stukken zijn saaie stukken die de leuke stukken met elkaar verbinden"
Een noodzakelijk kwaad dus.![]()
Je bent natuurlijk ook niet de jongstequote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.![]()
En een welkome afwisseling, die wel zo snel mogelijk afgehandeld dient te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je ook best de band een pufje lucht bezorgenquote:Net het luchtfilterhuis complete reconditioned. Van de auto.![]()
De pluskabel loopt uiteraard niet recht van de accu naar de motor, maar door allemaal gangen.![]()
En hier het zijaanzicht van de auto.![]()
[ afbeelding ]
quote:Nu het einde van de pluskabel losbouten, de zaak opkrikken, wiel eraf, accu lossen.
Check of deze nog op te laden is () en dan een nieuwe halen incl pluskabel.
Dus het luchtfilterhuis moest er af, en die gelijk maar een laag remmenreiniger, soppie en siliconenspray cadeau gedaan. WB kan ook niets snel doen.![]()
Deze moet maar even wachten.![]()
[ afbeelding ]
Heb de trekhaak vrijdag nodig.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Lekkere plek voor een accuquote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op het circuit is het rechte stuk de afronding en begin van een ronde.![]()
En een welkome afwisseling, die wel zo snel mogelijk afgehandeld dient te worden.![]()
Net het luchtfilterhuis complete reconditioned. Van de auto.![]()
De pluskabel loopt uiteraard niet recht van de accu naar de motor, maar door allemaal gangen.![]()
En hier het zijaanzicht van de auto.![]()
[ afbeelding ]
Nu het einde van de pluskabel losbouten, de zaak opkrikken, wiel eraf, accu lossen.
Check of deze nog op te laden is () en dan een nieuwe halen incl pluskabel.
Dus het luchtfilterhuis moest er af, en die gelijk maar een laag remmenreiniger, soppie en siliconenspray cadeau gedaan. WB kan ook niets snel doen.![]()
Tjek je voorvelg met je achtervelgquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 12:38 schreef Cageon het volgende:
Je bent natuurlijk ook niet de jongste
Wilde ik eens doen, maar kreeg de wieldop ff niet los.quote:Dan kun je ook best de band een pufje lucht bezorgen![]()
Echt heerlijk. Dat' ie door de APK is.. accubak hangt nagnoeg alleen nog aan de minpool.quote:
Wederom een nuttige bijdrage van El Rib-I.quote:Tjek je voorvelg met je achtervelg
Ok.quote:Op maandag 24 december 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Tnx, heb hem maar ff opgeslagenmomenteel toch nog ff geen geld voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:56 schreef Rib-i het volgende:
Iedereen toffe kerstdagen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
nee, ik zou em verkopenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
Is het trouwens wel verstandig om met die mayo de brommerd nog te starten?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:51 schreef Cageon het volgende:
Fijne kerst mensen!
@WB Ja je mag er nog best wezen!Ik heb vele vrouwelijke kanten. En daar scoor je mee tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En enige aanvulling op het gigantisch hoge testosteron peil is ook wel gewenst. Balans.![]()
Ik tap het liever af, gooi er 10W40 olie in van 5 liter per kan van ¤9,95.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
Rij er driehonderd kilometer max mee, gooi er een reiniger in, even met een fannetje voor de cylinderkoppen stationair laten lopen, en daarna goede volsyntheet motorfietsolie met maximale houdbaarheidseigenschappen.![]()
![]()
tankstation?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:06 schreef Geerd het volgende:
Zo 200+/- gereden mayo is der uit gelukkig alleen de winkels zitten dicht met dat factor niet echt rekening meegehouden.
Halen we donderdag wel nieuwe olie en filter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef Geerd het volgende:
MAar je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:06 schreef Geerd het volgende:
Zo 200+/- gereden mayo is der uit gelukkig alleen de winkels zitten dicht met dat factor niet echt rekening meegehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |