Kick Assquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef bvvt het volgende:
Hmm, deze iis ook wel leuk
agressief BMW filmpje
Gefeliquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
zo, de motor moet er straks toch maar snel komen. Ga 4 jan starten bij Nyenrode.
Aha! je wou de lapo ontlopen en bent wezen rondneuzen op motormeuk, via de linkjes van MF!quote:
El cheapo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/detail.asp?id=5160#
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:39 schreef bvvt het volgende:
heb ok deze bike gevonden
[ link | afbeelding ]
quote:The known reliability, der 60° cylinder angle and dry sump were the points of choice.
![]()
Unfotunately (WB![]()
) is the engine with 67kg bloody heavy.
![]()
Wat wilde je nu eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:22 schreef ikookhier het volgende:
HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH HOI IOH
Ik zei even uitgebreid Hoi tegen me zelf,aangezien hier nooit iemand reageerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat wilde je nu eigenlijk zeggen?
Ik post want ik besta.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef ikookhier het volgende:
Ik zei even uitgebreid Hoi tegen me zelf,aangezien hier nooit iemand reageerd![]()
![]()
Ej WB![]()
Morgen eerst eens kijken bij een FZR 600. Lekker goedkoopquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Den Haag feli.Toch maar een motor met cardan of riemaandrijving?
![]()
And how about the budget.![]()
Rond de 1.000 euro moet je wel een (compleetquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:46 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen eerst eens kijken bij een FZR 600. Lekker goedkoop![]()
![]()
Volgende week kijken naar die Triumph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hola![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks een filmpje van Pedrosa. Lukt nog ff niet.![]()
Klikkerdeklik.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Worldbeater op 22-12-2007 09:07:05 ]
Hard werken gisteravond bij de Shrek special?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent het wel, eind van het jaar, facturatie, offertes, afronden van projecten en veel kerstspecialsquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hard werken gisteravond bij de Shrek special?![]()
quote:ff wakker worden.
Spinvis was onlangs in 013, ik had alleen geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En uiteraard nieuwe plannen, zoals "Shrek De Motorfilm".quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Je kent het wel, eind van het jaar, facturatie, offertes, afronden van projecten en veel kerstspecials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alweer even geleden.![]()
Time flies.Zocht een piccie van 'een' GSX.
Per ongeluk expres vergeten.quote:Spinvis was onlangs in 013, ik had alleen geen tijd![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En uiteraard nieuwe plannen, zoals "Shrek De Motorfilm".
quote:Hahaha!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alweer even geleden.![]()
Time flies.Zocht een piccie van 'een' GSX.
quote:![]()
Heiligschennis!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Net ff naar me batslet gekeken, en dus het zo bekende "mayonaise" aangetroffen toen ik door het glaasje keek.
Moet ik ff olie weer verversen, of wat?
Bazzie moet ook overal boven hangen met zijn drassige burgers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Net ff naar me batslet gekeken, en dus het zo bekende "mayonaise" aangetroffen toen ik door het glaasje keek.
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemorgen.
Ga naar die ene van MF kijken. Voor 1.000 euro een goede lijkt me toch een mooi begin.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rond de 1.000 euro moet je wel een (compleetgekuipte) FZR600 kunnen scoren.
Die motoren doen toch nog wel leuk mee, veel voor weinig.![]()
Alleen altijd hopen of goedkoop geen duurkoop wordt. 125cc.nl heeft een Honda Hornet staan.![]()
Wat meer in aanschaf, maar daar lopen tenminste niet binnen 6 maanden~3 jaar de kleppen uit.![]()
Anyway, alleen de goedkoopste fiets is natuurlijk ook een overweging.![]()
Overigens ga ik volgende week wel een kijkje nemen bij 125cc. Mits de Triumph weer rijdbaar is.![]()
Langere rittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef bvvt het volgende:
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversen
Ken ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Ga naar die ene van MF kijken. Voor 1.000 euro een goede lijkt me toch een mooi begin.
Wanneer volgende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Een auto is er op gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Brommerd staat ckers lekker binnen in de garage, auto is naar buiten verbannen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef Cageon het volgende:
waar kan ik info vinden over circuit dagen voor komend jaar?Aardig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.motorxtra.nl of http://www.motorsportschool.nl/circuits.php , en meerquote:Wanneer jij de kans zou krijgen om in het vroege voorjaar op een heel mooi en gloednieuw circuit te kunnen rijden……
Dan pak je die kans toch!
MotorXtra organiseert samen met Nederlands kampioen Superbike en Supersport Arie Vos van 23 tot 29 maart 2008 een exclusieve VIP reis om jou de kans te geven vijf dagen lang op het gloednieuwe Circuito Monte Blanco in Spanje te kunnen rijden.
We gaan werkelijk alles uit de kast trekken om jou als VIP te behandelen.
Vijf dagen lang rijden onder begeleiding van onze zeer ervaren instructeurs, de gelegenheid om je C-licentie te halen, theorie ondersteund door video opnamen van jou, en nog veel meer.
De week begint met verzamelen op Schiphol vanwaar je vertrekt naar Faro, daar wordt je opgehaald door onze shuttle bus en naar het hotel gebracht waar we de hele week zullen verblijven.
Iedere rijdag wordt je keurig door onze shutlle bus van en naar het circuit gereden.
Op het circuit hebben wij een volledig als werkplaats ingerichte pitbox waar onze monteurs de hele week voor je klaar staan.
Heb je een probleem met je motor, nieuwe banden nodig of wil je de afstelling veranderen, het wordt allemaal voor je gedaan.
Tevens staat er op de paddock een grote hospitallity tent waar iedere dag verse koffie, lekkere tussendoortjes en een overheerlijke lunch voor je klaarstaat.
Tussendoor meer dan voldoende direct bruikbare theorie waaronder ook de workshop over vering en demping.
De hele week rijden een aantal instructeurs met video apparatuur op de baan om jouw verrichtingen vast te leggen, deze beelden kunnen na iedere rijsessie direct worden bekeken. Deze beelden zullen achteraf in een mooie compilatie worden gemonteerd en op DVD naar je toe gestuurd zodat je thuis nog lang na kunt genieten.
Ook zal er een aantal dagen een fotograaf aanwezig zijn om mooie actiefoto’s van je te nemen.
Let op! Dit is allemaal bij de prijs inbegrepen!!!!!
Niet in de prijs inbegrepen zijn de banden maar tegen uiterst scherpe prijzen kunnen wij je die ter plekke leveren. (Pirelli).
De prijs voor deze onvergetelijke VIP trip is: ¤ 2335,--
Mocht je een partner hebben die mee wil voor de mentale support dan kan dat natuurlijk, de kosten voor het deelnemen inclusief vlucht, hotel, eten en drinken maar exclusief het circuitrijden bedragen: ¤ 955,--
Voor rijders met een A of B-licentie is er ook de mogelijkheid om zonder begeleiding op eigen gelegenheid te komen trainen, dus alleen het gebruik van het circuit waarbij je dus zelf voor vervoer, onderdak en dergelijke moet zorgen. De kosten hiervoor bedragen: ¤ 1090,--.
Uiteraard is het mogelijk om tegen meerprijs gebruik te maken van de diverse opties die in het VIP arrangement geboden worden.
Heb je interesse, stuur een maitje naar: sander@motorxtra.nl
Maar het duurt altijd een tijd voordat ze op de site staan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringauto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een Chrysler Stratus kopen?
Ben hem helemaal zat.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
Fantastische auto heb ik toch, rijdt heerlijk, is ruim, heeft uitstraling, en het verbruik valt alleszins mee.![]()
Heb alleen al weken niet gereden.![]()
En de ervaring leert dat de radio hem aardig leeg trekt, tel daar de huidige temperatuur bij op..
Hoef het dus niet eens te proberen om te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringauto.
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een Chrysler Stratus kopen?
Ben hem helemaal zat.Ik zwaai naar dieren.
Van de week maar weer is paar liter halen dan, die kerel zal wel denken dat ik der mee frituur ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
langere rit maken zodat de mayo oplost en dan daarna de olie verversen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:59 schreef Geerd het volgende:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |