dus alle onderwerpen mogen weer, er is nu niets taboe ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
De eerste die ik heb geopend
Ow, en lange titels na het topicnummer zijn zoooo 2007
Deze is wel errug kort hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, als het niet lullen was, was ik geen homoquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rotterdams blijkbaar, niet lullen maar poetsen
Thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
@Tomasso: iig feli met je eerste openingspost in deze reeks
Geen Fisherman Friends meer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef MisterO het volgende:
Ik moet nog ff een paar sterke voornemens bedenken
die blijft wel voorspelbaar dicht bij clubliefdequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef Tomasso het volgende:
Geen woorden maar daden klinkt beter
[..]
Thx
Die troep neem ik sowieso nooit, bahquote:
Maar een geweldig goed mottoquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blijft wel voorspelbaar dicht bij clubliefde
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruitquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die troep neem ik sowieso nooit, bah![]()
Doe mij maar een Red Bull om mn mond te verfrissen
onderop die blikjes staat toch niet voor niets powered by your local dentistquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruit
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Red Bull, dan flikkeren ook gelijk je tanden eruit
Ja dat kan ook, maar ik vind de pasta toch wat handigerquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Tomasso het volgende:
Ducttape.
kan je daarmee de onderstaande zin foutloos mee uitspreken?quote:
Het is dan ook nog steeds 2007! Slechts enkele dagen, maar ik neem aan dat deze nog wel vol komt danquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Werkt ook heel goed om ja vampire-fangs vast te zettenquote:
Nope... Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie? ShowBusiness: The Road to Broadway.. heb jij die als download?
http://www.showbusiness-themovie.com/quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Nope... Ik weet niet eens wat het is
Ja, ik ga zo naar vrienden waarbij ik ook iemand voor het eerst zie sinds 3 maanden met wie ik al een tijdje ruzie heb...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar ik vind de pasta toch wat handiger![]()
Nog leuke weekendplannen??
Ik was net nog bijna in Dordrecht. Alleen dan aan de overkant van de rivier, het goede dorpquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Zakje het volgende:
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, ik ben vandaag pas erachter gekomen dat ik met mijn shaker clubcard ( de gaybar van dordrecht) korting krijg bij zaakjes waar ik vaak geld uitgaf/geef (de Rituals, de slijter, de Coffee etc.), hadden ze dat niet duidelijk ergens neer kunnen zetten ofzo
.
Oh dat is leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo naar vrienden waarbij ik ook iemand voor het eerst zie sinds 3 maanden met wie ik al een tijdje ruzie heb...
Zwijndrechtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was net nog bijna in Dordrecht. Alleen dan aan de overkant van de rivier, het goede dorp
Nee, nee, ook daar de andere kantquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
ZwijndrechtDaar wonen mijn ouders ! ( incluis moi! )
Mja, dat gaat denk ik niet gewaardeerd worden, hoewel ik het wel kan proberenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Gewoon overdreven hartelijk doen, het liefst een knuffel en 3 zoenen bij begroeting, dan staat hij/zij met zijn/haar bek vol tanden
.
Ah nouja, ik vind de Drechtsteden een prettige plek, 14 minuten van Rotterdam, 3 minuten naar Dordrechtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar de andere kant
PapendrechtZelf bijna 19 jaar lang gewoond, nu wonen m'n ouders er nog
Klopt, je zit in de Drechtsteden best goed. In de luwte van de grote stad, alle voorzieningen in de buurt maar niet op elke hoek van de straat tuig. Papendrecht heeft inderdaad geen treinstation, dat was wel vrij kut. Elke ochtend met de bus naar Dordt en dan daar op de trein stappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ah nouja, ik vind de Drechtsteden een prettige plek, 14 minuten van Rotterdam, 3 minuten naar Dordrecht, maar Papendrecht heeft geen treinstation toch
?
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, je zit in de Drechtsteden best goed. In de luwte van de grote stad, alle voorzieningen in de buurt maar niet op elke hoek van de straat tuig. Papendrecht heeft inderdaad geen treinstation, dat was wel vrij kut. Elke ochtend met de bus naar Dordt en dan daar op de trein stappen.
Ging je wel in Zwijndrecht naar school of net als half Drechtsteden naar Papendrecht of Dordrecht?
De Lage Waardquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegein Zwijndrecht.
Dat gevoel heb ik ook de hele tijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Oh... ik wist serieus niet eens dat het zaterdag was vandaag... ik dacht ergens midden in de week ofzo, een donderdag hooguit.
Tilburgquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Lage Waard
Maargoed, waar studeer je nu dan? In Rotterdam ofzo? Ik neem niet aan dat je elke dag vanaf Zwijndrecht naar Utrecht of Leiden gaat
Daar komen mijn neefje en nichtje ook vandaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben in het trotse bezit van een diploma van het Walburgcollegein Zwijndrecht.
Omdat ik hem nergens kan vindenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Waarom download je hem zelf dan neit?
Ow irritand is dat... Was daarom ook iets te laat op men werk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Oh... ik wist serieus niet eens dat het zaterdag was vandaag... ik dacht ergens midden in de week ofzo, een donderdag hooguit.
Goeie voornemens zijn zoo 1683quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef MisterO het volgende:
Ik moet nog ff een paar sterke voornemens bedenken
Oow ow ik dacht 1682 al...quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goeie voornemens zijn zoo 1683
En toch heb ik er eentje. Maar ik ben óók bijna van 1683quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goeie voornemens zijn zoo 1683
quote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef Cairon het volgende:
vandaag Barbie als de Eilandprinses!
Vanavond, Angel als de IJskoninginquote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef Cairon het volgende:
vandaag Barbie als de Eilandprinses!
She's a Maneater, make you work hardquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's a Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cords
make you fall, you´ll fall in love
Heb hem net op MSN. Hij's moequote:
Geen ideequote:gaan julie vaker afspreken?
Lach maar... Ik heb spierpijn. Overal.quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's a Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cords
make you fall, you´ll fall in love
Vind je 't gek?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lach maar... Ik heb spierpijn. Overal.
quote:
Voor herhaling vatbaarquote:
absoluut.quote:
quote:
Viel hij tegen ofzo? of was er geen klik?quote:Op zondag 30 december 2007 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee
Het was op zich wel leuk, maar of het echt iets wordt betwijfel ik.
Ik vat hem niet idiootquote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zal de vriend van Joerie zeggen!!
Nou, hij is ècht heel anders dan ik. Ik bedoel, dat blauwe bloed stroomt heel duidelijk door zijn aderen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Viel hij tegen ofzo? of was er geen klik?
quote:Op zondag 30 december 2007 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij is ècht heel anders dan ik. Ik bedoel, dat blauwe bloed stroomt heel duidelijk door zijn aderen.Qua manieren en spraak en gedrag. Heel statig. Bovendien een politicus en dus heel berekenend en ... ... ja,charmerend in z'n woorden alsof hij je altijd probeert te vleien en te winnen. En daar is niks mis mee, maar het voelt zo totaal anders dan ik ben
Maar aan de andere kant: Z'n zwemmerslijf is ERG lekker (evenals bepaalde andere details waar ik maar even niet over uitwijd) en hoe vaak krijg je nu de kans met een belgische half Frans sprekende aristocraat uit te gaan..... En hij is ook echt wel vermakelijk gezelschap. Vol verhalen. Maar ja, ook vol van zichzelf, dat dan weer wel.
ARGH! Ik weet 't niet. Hij heeft gevraagd of ik naar brugge kom en ik denk ook wel dat ik dat doe. Maar wanneer weet ik nog niet. Ik zie wel. Kortom: leuk, maar echte liefdesvonken waren er niet volgens mij.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:35 schreef Tomasso het volgende:
Morgen rond deze tijd ben ik al aan het feesten
Willen wij dit wel weten....quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb me vanmiddag naakt door een dame laten afranselen
quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
There just went my appetite.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat zal zijn bedoeling geweest zijn, je moet om tien over half twaalf ook niet meer eten...quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
There just went my appetite.
the best is yet to comequote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef Zakje het volgende:
Bijna alweer een jaar voorbij, mijn gouden jaren vervliegen veels te snel.
Ik hoop het maarquote:
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.quote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, toch moet ik even slikken als ik denk dat ik in 2008 alweer 20 jaar oud ga worden
,de mooie tienerjaren zijn nu zo snel voorbij.
ja elk kroonjaar gaat steeds meer zeer doen maar geeft daar wel mooie dingen voor terugquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, toch moet ik even slikken als ik denk dat ik in 2008 alweer 20 jaar oud ga worden
,de mooie tienerjaren zijn nu zo snel voorbij.
Ach ja, gelukkig heb ik een ''jong' gezichtquote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.
je kan niet vroeg genoeg met oil of olaz beginnenquote:Op maandag 31 december 2007 00:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig heb ik een ''jong' gezicht, maar laat ik iedereen hier alvast een fantastisch, geweldig, leuk, gezellig, romantisch, gelukkig, geil, succesvol, hartstochtelijk , afwisselend, stijlvol en vooral een mooi nieuw jaar wensen
![]()
![]()
, maak er wat van!
Iemand van 19 met een oppervlakkig kutkarakter is waarschijnlijk nog steeds iemand met een oppervlakkig kutkarakter als-ie 29 is. Daar helpt geen oil-of-olaz tegen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.
laten Jerruh en Cybart hier morgen ook weer linkjes achter ?quote:Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef MisterO het volgende:
Wat ik altijd supertof vind aan het einde van het jaar is dat er allemaal jaarmixen te downloaden zijn
Ik hoop in ieder geval niet zo'n bittere azijnpisser te worden als ik oud benquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Iemand van 19 met een oppervlakkig kutkarakter is waarschijnlijk nog steeds iemand met een oppervlakkig kutkarakter als-ie 29 is. Daar helpt geen oil-of-olaz tegen..
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.quote:
edit: Laat maarquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een projectquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.
En ben je gelijk afgelikt?quote:Op maandag 31 december 2007 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarna heb ik me heerlijk met honing ingesmeerd
volgens mij was jij weer in Bleiswijk geweest ?quote:Op maandag 31 december 2007 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarna heb ik me heerlijk met honing ingesmeerd
Ow hemel...quote:Op maandag 31 december 2007 01:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een project, daarom wil ik later het liefst 2 kindjes, Génevieve en Marie-Claire
.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zal ik er een flinke scheut rum in laten vallen ?quote:Op maandag 31 december 2007 09:52 schreef DR34M3R het volgende:
die warme choco... dat lijkt me wel wat. Doe mij die maar!
smogges!
Daaar is het dus nog wel te vroeg voor. Vanavond, ok? Liever niet met alcohol op achter het hete vet zometeenquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik er een flinke scheut rum in laten vallen ?
ja ik dorstte er al geen rosé in te schenken, da's volgens mij geen lekkere combiquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaar is het dus nog wel te vroeg voor. Vanavond, ok? Liever niet met alcohol op achter het hete vet zometeen
ik vind hem puur ook lekker hoorquote:Op maandag 31 december 2007 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik dorstte er al geen rosé in te schenken, da's volgens mij geen lekkere combi
ja want het is nu ook helemaal geen weer voor rosé on the rocksquote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind hem puur ook lekker hoor
de chocomel dus
Jij bent er ook al vroeg bij, doe mij maar nog een glaasje champagnequote:Op maandag 31 december 2007 07:35 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
kijk, daar vond ik het op dat moment dan weer te vroeg voorquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij bent er ook al vroeg bij, doe mij maar nog een glaasje champagne!
Och waarom niet, geef je klanten ook een glaasjequote:Op maandag 31 december 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk, daar vond ik het op dat moment dan weer te vroeg voor
ik kan toch niet met m'n dronken hoofd klanten te woord staan
volgens mij vindt KPN het geen goed idee als ik champagne in de hoorn ga kieperen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och waarom niet, geef je klanten ook een glaasje, dan komt het wel goed.
Gij doet me denke an da kiendje!quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 01:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een project, daarom wil ik later het liefst 2 kindjes, Génevieve en Marie-Claire
.
Ik denk dat ik, als dit de enige mogelijke keuzes waren, toch ècht voor Klaas en Wim zou gaanquote:
linde, lieve, daniël, sterrequote:
Rare hippie!quote:
jij houdt wel heel erg van de -el's he?quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Joshua, Jesse, Jonas, Jonah, Nathaniël, Daniël, Michaël, Gabriel, Raphael.
En ana meisjesnamen doen we niet(ofwel: die heb ik nog niet verzonnen)
wat weinig namen die beginnen met een Dquote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Joshua, Jesse, Jonas, Jonah, Nathaniël, Daniël, Michaël, Gabriel, Raphael.
En ana meisjesnamen doen we niet(ofwel: die heb ik nog niet verzonnen)
quote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jij houdt wel heel erg van de -el's he?
Heb je die namen serieus bedacht voor eventuele kinderen?
Een combo van beide? Zoals Joëlquote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Namen met een J, en namen met -el (wat stralend of licht betekend, vandaar ook de Engelennamen).
Da's geen engelquote:
Wie denk je dat Satanel, Azrael en Beliel zijn?quote:
Ik zou je kind niet willen zijn. Steeds in mekaar getimmerd op het schoolplein door van die zeikerige namenquote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef Zakje het volgende:
Wat is er mis met Génevieve en Marie-Claire?Ik vind het juist van die mooie, zangerige namen.
In elkaar gemept op het schoolpleinquote:Op maandag 31 december 2007 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je kind niet willen zijn. Steeds in mekaar getimmerd op het schoolplein door van die zeikerige namenTenzij je natuurlijk in Wassenaar of zo gaat wonen, dan vallen ze niet op.
Ik heb er hier 8 liggen, gekocht bij de bakker op de hoekquote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
De oliebollen zijn klaar. En lekkerrrrrrr... alleen veel te veel
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.quote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
In elkaar gemept op het schoolplein? Op mijn school gebeurde dat nooit, maarja, de vwo klassen hadden dan ook andere pauzes dan de rest van de school dus of dat gebeurde bij de andere pauzes weet ik niet.
We hadden alleen verschillende pauzes per niveau omdat we een kleine aula en niet zo'n groot schoolplein hadden hoor, pure noodzaakquote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.
Genevieve wordt gewoon kortweg Geena en dat is dan de slet van de school die in de fietsenhokken jan en alleman afzuigt voor sigarettenquote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.
Zo vader zo dochter?quote:Op maandag 31 december 2007 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Genevieve wordt gewoon kortweg Geena en dat is dan de slet van de school die in de fietsenhokken jan en alleman afzuigt voor sigaretten
VWO en meppen gaan ook niet samenquote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
In elkaar gemept op het schoolplein? Op mijn school gebeurde dat nooit, maarja, de vwo klassen hadden dan ook andere pauzes dan de rest van de school dus of dat gebeurde bij de andere pauzes weet ik niet.
Och welnee, ik ben dan wel erg vrij opgevoed , maar manieren zijn me wel bijgebrachtquote:
Manieren wel. Goede manieren of slechte manieren dat laten we even in het middenquote:Op maandag 31 december 2007 17:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, ik ben dan wel erg vrij opgevoed , maar manieren zijn me wel bijgebracht.
En da's een slècht teken?quote:
ruilen?quote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw afgelopen nacht en vannacht krijgen we ook zoiets...
Ik ben het zat
Gaarnequote:
is goed.. zorg jij voor sneeuw hier, en ik voor oliebollen daarquote:
zowieso verbieden dat vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:24 schreef Bartjebart het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Ja hier ook al ladingen mist.. leuk met een vuurwerkpakket van 50 euro
Ach de wereld vergaat toch al...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso verbieden dat vuurwerk
buiten de slachtoffers en de dieren om.
Weet je HOE schadelijk dat voor het millieu is?
ik ben ziek en jij gaat doodquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach de wereld vergaat toch al...
Opzich wel, Zwarte skinny jeans, laarzen, een zwart shirt met roze/gele glittersteentjes en een grote gouden zonnebril met gele glazen(mijn vriendinnen hadden dezelfde met roze glazenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en succes gehad met je nieuwe new year's eve outfit ?
dat MOET Sam zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef Zakje het volgende:
Oh......en iemand uit het topic heeft zijn goede voornemens al aan de wilgen gehangen
Jep, daar heb ik nog even mee gedanst. Wat wel grappig was, hij had een shirt aan wat ik bijna gekocht had voor die avondquote:
Dat had ik in G-A-Y Bar in London..zag ik iemand staan met het Berschka shirt wat ik klaar had gelegd voor die avond en toch teruggelegd had in m'n koffer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Zakje het volgende:
Wat wel grappig was, hij had een shirt aan wat ik bijna gekocht had voor die avond.
quote:
volgens mij hoef je geen namen te noemen, en hebben we desbetreffende fokker hier vandaag nog niet zien postenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef Zakje het volgende:
Oh......en iemand uit het topic heeft zijn goede voornemens al aan de wilgen gehangen
Maar volgens mij was Sam er maar eventjes hoor, wij hadden om 6 uur nog eventjes op de sociëteit afgesproken en toen was hij al nergens meer te bekennen om dag te zeggenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij hoef je geen namen te noemen, en hebben we desbetreffende fokker hier vandaag nog niet zien posten
Nou vertel...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso verbieden dat vuurwerk
buiten de slachtoffers en de dieren om.
Weet je HOE schadelijk dat voor het millieu is?
En daarna Beowulf op RTL7quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6777891
vanavond RTL8. Zo mooi!
Als ik vuurwerk had dan had ik het gewoon bewaard tot vanavondquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!
Ik heb lekker genoten van het uitlachen van de mensen die vuurwerk hadden gekocht!
Om 0:00, wat een geknal! Maar verder kon ik niks zien, just like the rest of the people, wat een geldverspilling:D
Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik vuurwerk had dan had ik het gewoon bewaard tot vanavond
Eerder knalde het nog wel maar nu is het al een tijdje stil. Maar k ben lekker thuis geblevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??
Ben je nog de stad ingeweest??
Een bijbel?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kadootje van de Heilige Drie-Eenheid:
[ afbeelding ]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.quote:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
Misschien kan hij wel Latijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Hij had het er zelf over dat ie Spaans is...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Wat is het goede voornemen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
Ik heb al een Bijbel in m'n moedertaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevat.
Je wil net als Sam vanavond stappen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarnaquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
Och ja...en de beste wensen he...stelletje heaumeau's!
Ja zeg...dat bekijk ik per jaar wel...hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarna
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja zeg...dat bekijk ik wel per jaar hoor!
Nog minder?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellen
daar moet ik nog 25 jaar op wachten, mits ze tussentijds de pensioengerechtigde leeftijd niet verhoogd hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nog minder?Ga je een perminente winterslaap houden ofzow?
Nee, ik moet niet zo aan mn nagels zitten! Ik heb er nu allemaal pleisters omheen gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil net als Sam vanavond stappen?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Stroekie het volgende:
deze is politiek compleet incorrect maar wel zeer grappig, zodat ik hem toch wel met jullie wil delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Hoezo? Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
ja dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best erg grappig
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Of opstaan en eerst de oprit sneeuwvrij moeten maken...
daar had jij op de fiets vast geen last vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe... Je zult er 14 werkuren op hebben zitten en dan eerst moeten krabben als je naar huis moet....
Ach dat viel BEST mee!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe... Je zult er 14 werkuren op hebben zitten en dan eerst moeten krabben als je naar huis moet....
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar had jij op de fiets vast geen last van
morgen gewoon camera meequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgen
Nee, je stond te verkneukelen in de kou, DAT stond jequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgen
Dat begint inderdaad steeds aantrekkelijker te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Misschien wordt het toch tijd voor een sneeuwblazer dan?
Nee hoor.. ik stond niet te verkleumenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je stond te verkneukelen in de kou, DAT stond je
Over 8 maanden is die sneeuw vast al weg... En kerst is ook al geweest... Je zou hem waarschijnlijk zelf moeten gaan halen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begint inderdaad steeds aantrekkelijker te worden.
Ach mens ga slapen... en kom morgen wat minder irritant terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik stond niet te verkleumenIk ben geen watje...
Ik? Irritant?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens ga slapen... en kom morgen wat minder irritant terug
I rest my case!quote:
LOL... Het engels komt wel enigszins overeen hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
HELLO!!!!! How are you?
I search for the friend for SERIOUS ATTITUDES
I have decided to find the friend abroad - in my country of me do not understand. It is very sad.
My the aunt has found to itself the husband in your country. I do not know from what he city. Now they live in Russia and are very happy. Therefore I have decided to search for the friend in your country.
My name - Ivan.
It will be very pleasant for me if you will answer me!!!!!
If you have decided to please me with the letter, send me the messages on mine E-mail.
I shall wait!!!
Beforehand thank!
Your new friend Ivan.
Zeg TMM.... nog een russisch bruidje nodig?
Dreamer... moest meteen aan MIKA denken: Now I have only one eyes!!
It is very very sadquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL... Het engels komt wel enigszins overeen hè?
Enneh.. sorry voor "my attitude" vandaag prul.. ik weet hoe ik soms kan zijn..
Je had het over dat berichtje mag ik hopen... niet over mij?quote:
Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebiedquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef wonderer het volgende:
Hij is wel eerlijk.
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos op hem, hij heeft gelijk en dat weet ik. Het is meer dat ik begin te twijfelen aan de keuzes die ik gemaakt heb, iets wat ik nog nooit echt gedaan heb op dit gebied
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn je nieuwe vrienden niet beter dan je oude dan?
Ik heb uberhaupt geen ervaring met vriendenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Beter....wat is beter als het gaat om persoonlijkheden? Ik vind dat een moeilijke afweging. De standaard lovenswaardige dingen kun je ook als saai ervaren.
* Tomasso stuitert.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
Maar ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo ADHD [ afbeelding ].
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel overquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso stuitert.
HAPPY HAPPY JOY JOY
Ik mag toch hopen dat het niet gelijk over gaat als ik even buiten loopquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ga eens buiten een rondje lopen, dan gaat o'n bui wel over
er hebben vlinders je buik utigezocht om een goed heen komen te hebben omdat het buiten zo koud is ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet gelijk over gaat als ik even buiten loopDan is het niet goed.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er hebben vlinders je buik utigezocht om een goed heen komen te hebben omdat het buiten zo koud is ?
Stimpyquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je meer een Ren of een Stimpy?
Omdat Ren zo eng isquote:
Nja, ze zijn allebei smerig, maar Ren zag ik vroeger liever niet als ik bezig was met m'n ontbijtquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tsk. Stimpy was verliefd op z'n eigen scheet toch?
Er zijn eindelijk dvd's van.
zo heb ik vanavond thuis ook weer wat te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/results?search_query=ren+stimpy&search=Search
En wat is het?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
Yaaaaay!.
TNT-meneer bezorgt me zojuist mijn kerstcadeautje.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
The Complete Far Side Collection
Twee boeken van elk 4,3 kg.
Met dit soort grapjes:
[ afbeelding ]
quote:"Oh if I only had a magical tool that can slow down time, I foolishly left mine back on earth .Did you bring yours?"
quote:McKay: Well, what do I do?
Sheppard: You don't know what to do?
McKay: I know what to do EVENTUALLY. I mean, what do I do NOW?
quote:"I'm not crazy, I just have another consciousness in my brain."
quote:I'm sorry.... Medicine is about as much of a science as.. I dunno... Voodoo.
Het zou wat zijn als het zou gaan lopenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:15 schreef Cairon het volgende:
dit topic loopt ook voor geen meter.
Soms zitten er wel grappige tussen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Garfield vind ik echt non-humor.
quote:
quote:De Iraakse ontwerpwet die voorziet in een generaal pardon voor duizenden gevangenen, zal niet gelden voor homoseksuelen. Dat schrijft de krant DAG vandaag op basis van berichtgeving van de site 365gay.com.
Het amnestievoorstel is bedoeld om een verzoening te bevorderen tussen de sjiieten en soennieten in Irak. De Iraakse autoriteiten houden ongeveer 24.000 mensen gevangen. Het wetsvoorstel, dat werd aangenomen door de sjiieten gedomineerde regering, kan op veel kritiek uit soennitische hoek rekenen. Het enige waar zowel de soennieten als sjiieten het eens over zijn, is dat homoseksuele gevangenen niet op vrijlating hoeven te rekenen. Overigens zullen ook verkrachters, terroristen en mensen die overspel hebben gepleegd niet vrijkomen.
Ten tijde van het bewind van Saddam Hoessein was homoseksualiteit lange tijd legaal. De dictator weigerde homoseksualiteit te criminaliseren omdat dit in strijd was met de seculiere aard van zijn Baath-partij. Onder druk van conservatieve religieuze krachten werd het in 2001 toch strafbaar. Op homoseksuele handelingen kwam gevangenisstraf te staan en bij herhaling zelfs de doodstraf. Onder Saddam zijn echter nooit homo's geëxecuteerd.
Na de val van Saddam werd in 2003 het wetboek uit 1969 weer in ere hersteld en sindsdien is homoseksualiteit weer legaal. Maar andere wetten, zoals het verbod op rondhangen en het maken van onzedelijke avances, worden gebruikt op homo's op te pakken. Bovendien zouden homo's ook vermoord worden door doodseskaders van sjiitische milities
Hoop voor een betere toekomst voor homo's is er in Irak vooralsnog niet. Zeker niet na een fatwa die de sjiitische grootayatollah Ali al-Sistani uitvaardigde waarin gesteld wordt dat homoseksualiteit zowel bij vrouwen als mannen verboden is en met de dood bestraft dient te worden.
Hmmz.. The difference between straight and queer, is a six pack of beer?quote:Fruitvliegen worden homo van veel drank
Zwaar alcoholgebruik kan het seksuele gedrag zo veranderen dat een heteroseksuele voorkeur pardoes omslaat in ongeremde homoseksuele belangstelling. Dat is althans het geval bij fruitvliegjes.
Er zijn toch ook "heteroseksuele" jongens die met een slok op wat met hun beste vriend uitproberen? Alcohol haalt de remmingen weg, die interesse was er waarschijnlijk allang.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hmmz.. The difference between straight and queer, is a six pack of beer?
Gangbang!quote:Mannetjes die mannetjes beetpakten, werden ook zelf weer vastgepakt, zodat er uiteindelijk vele in lange rijen voortschuifelden.
Ik hou van Garfieldquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Garfield vind ik echt non-humor.
Oeh, morgen even op uitzendinggemist kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Ga je ff kijken wat er op tv komt, zie je dat de 1e afl van Wie is de Mol zo begintBen ik toch net op tijd thuis
Leuk!quote:
Jaaaa leuk! Heb het opgenomen en ben het nu aan het kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Ga je ff kijken wat er op tv komt, zie je dat de 1e afl van Wie is de Mol zo begintBen ik toch net op tijd thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |