En ben je gelijk afgelikt?quote:Op maandag 31 december 2007 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarna heb ik me heerlijk met honing ingesmeerd
volgens mij was jij weer in Bleiswijk geweest ?quote:Op maandag 31 december 2007 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarna heb ik me heerlijk met honing ingesmeerd
Ow hemel...quote:Op maandag 31 december 2007 01:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een project, daarom wil ik later het liefst 2 kindjes, Génevieve en Marie-Claire
.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.
zal ik er een flinke scheut rum in laten vallen ?quote:Op maandag 31 december 2007 09:52 schreef DR34M3R het volgende:
die warme choco... dat lijkt me wel wat. Doe mij die maar!
smogges!
Daaar is het dus nog wel te vroeg voor. Vanavond, ok? Liever niet met alcohol op achter het hete vet zometeenquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik er een flinke scheut rum in laten vallen ?
ja ik dorstte er al geen rosé in te schenken, da's volgens mij geen lekkere combiquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaar is het dus nog wel te vroeg voor. Vanavond, ok? Liever niet met alcohol op achter het hete vet zometeen
ik vind hem puur ook lekker hoorquote:Op maandag 31 december 2007 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik dorstte er al geen rosé in te schenken, da's volgens mij geen lekkere combi
ja want het is nu ook helemaal geen weer voor rosé on the rocksquote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind hem puur ook lekker hoor
de chocomel dus
Jij bent er ook al vroeg bij, doe mij maar nog een glaasje champagnequote:Op maandag 31 december 2007 07:35 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
kijk, daar vond ik het op dat moment dan weer te vroeg voorquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij bent er ook al vroeg bij, doe mij maar nog een glaasje champagne!
Och waarom niet, geef je klanten ook een glaasjequote:Op maandag 31 december 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk, daar vond ik het op dat moment dan weer te vroeg voor
ik kan toch niet met m'n dronken hoofd klanten te woord staan
volgens mij vindt KPN het geen goed idee als ik champagne in de hoorn ga kieperen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och waarom niet, geef je klanten ook een glaasje, dan komt het wel goed.
Gij doet me denke an da kiendje!quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 01:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een project, daarom wil ik later het liefst 2 kindjes, Génevieve en Marie-Claire
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |