Goeie voornemens zijn zoo 1683quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef MisterO het volgende:
Ik moet nog ff een paar sterke voornemens bedenken
Oow ow ik dacht 1682 al...quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goeie voornemens zijn zoo 1683
En toch heb ik er eentje. Maar ik ben óók bijna van 1683quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goeie voornemens zijn zoo 1683
quote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef Cairon het volgende:
vandaag Barbie als de Eilandprinses!
Vanavond, Angel als de IJskoninginquote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef Cairon het volgende:
vandaag Barbie als de Eilandprinses!
She's a Maneater, make you work hardquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's a Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cords
make you fall, you´ll fall in love
Heb hem net op MSN. Hij's moequote:
Geen ideequote:gaan julie vaker afspreken?
Lach maar... Ik heb spierpijn. Overal.quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
She's a Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cords
make you fall, you´ll fall in love
Vind je 't gek?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lach maar... Ik heb spierpijn. Overal.
quote:
Voor herhaling vatbaarquote:
absoluut.quote:
quote:
Viel hij tegen ofzo? of was er geen klik?quote:Op zondag 30 december 2007 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee
Het was op zich wel leuk, maar of het echt iets wordt betwijfel ik.
Ik vat hem niet idiootquote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zal de vriend van Joerie zeggen!!
Nou, hij is ècht heel anders dan ik. Ik bedoel, dat blauwe bloed stroomt heel duidelijk door zijn aderen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Viel hij tegen ofzo? of was er geen klik?
quote:Op zondag 30 december 2007 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij is ècht heel anders dan ik. Ik bedoel, dat blauwe bloed stroomt heel duidelijk door zijn aderen.Qua manieren en spraak en gedrag. Heel statig. Bovendien een politicus en dus heel berekenend en ... ... ja,charmerend in z'n woorden alsof hij je altijd probeert te vleien en te winnen. En daar is niks mis mee, maar het voelt zo totaal anders dan ik ben
Maar aan de andere kant: Z'n zwemmerslijf is ERG lekker (evenals bepaalde andere details waar ik maar even niet over uitwijd) en hoe vaak krijg je nu de kans met een belgische half Frans sprekende aristocraat uit te gaan..... En hij is ook echt wel vermakelijk gezelschap. Vol verhalen. Maar ja, ook vol van zichzelf, dat dan weer wel.
ARGH! Ik weet 't niet. Hij heeft gevraagd of ik naar brugge kom en ik denk ook wel dat ik dat doe. Maar wanneer weet ik nog niet. Ik zie wel. Kortom: leuk, maar echte liefdesvonken waren er niet volgens mij.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 30 december 2007 19:35 schreef Tomasso het volgende:
Morgen rond deze tijd ben ik al aan het feesten
Willen wij dit wel weten....quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb me vanmiddag naakt door een dame laten afranselen
quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
There just went my appetite.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat zal zijn bedoeling geweest zijn, je moet om tien over half twaalf ook niet meer eten...quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
There just went my appetite.
the best is yet to comequote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef Zakje het volgende:
Bijna alweer een jaar voorbij, mijn gouden jaren vervliegen veels te snel.
Ik hoop het maarquote:
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.quote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, toch moet ik even slikken als ik denk dat ik in 2008 alweer 20 jaar oud ga worden
,de mooie tienerjaren zijn nu zo snel voorbij.
ja elk kroonjaar gaat steeds meer zeer doen maar geeft daar wel mooie dingen voor terugquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, toch moet ik even slikken als ik denk dat ik in 2008 alweer 20 jaar oud ga worden
,de mooie tienerjaren zijn nu zo snel voorbij.
Ach ja, gelukkig heb ik een ''jong' gezichtquote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.
je kan niet vroeg genoeg met oil of olaz beginnenquote:Op maandag 31 december 2007 00:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig heb ik een ''jong' gezicht, maar laat ik iedereen hier alvast een fantastisch, geweldig, leuk, gezellig, romantisch, gelukkig, geil, succesvol, hartstochtelijk , afwisselend, stijlvol en vooral een mooi nieuw jaar wensen
![]()
![]()
, maak er wat van!
Iemand van 19 met een oppervlakkig kutkarakter is waarschijnlijk nog steeds iemand met een oppervlakkig kutkarakter als-ie 29 is. Daar helpt geen oil-of-olaz tegen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook die in je 20's en 30's kunnen prachtig zijn... Dat maak je zelf uit.
laten Jerruh en Cybart hier morgen ook weer linkjes achter ?quote:Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef MisterO het volgende:
Wat ik altijd supertof vind aan het einde van het jaar is dat er allemaal jaarmixen te downloaden zijn
Ik hoop in ieder geval niet zo'n bittere azijnpisser te worden als ik oud benquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Iemand van 19 met een oppervlakkig kutkarakter is waarschijnlijk nog steeds iemand met een oppervlakkig kutkarakter als-ie 29 is. Daar helpt geen oil-of-olaz tegen..
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.quote:
edit: Laat maarquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.
Ik ben echt dol op kinderen, ik heb op de middelbare school 3 weken geholpen in groep 2 van de basisschool voor een projectquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan niet wachten wat voor voorbeelden en waarden jij je 'kinderen' mee gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |