linde, lieve, daniël, sterrequote:
Rare hippie!quote:
jij houdt wel heel erg van de -el's he?quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Joshua, Jesse, Jonas, Jonah, Nathaniël, Daniël, Michaël, Gabriel, Raphael.
En ana meisjesnamen doen we niet(ofwel: die heb ik nog niet verzonnen)
wat weinig namen die beginnen met een Dquote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Joshua, Jesse, Jonas, Jonah, Nathaniël, Daniël, Michaël, Gabriel, Raphael.
En ana meisjesnamen doen we niet(ofwel: die heb ik nog niet verzonnen)
quote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jij houdt wel heel erg van de -el's he?
Heb je die namen serieus bedacht voor eventuele kinderen?
Een combo van beide? Zoals Joëlquote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Namen met een J, en namen met -el (wat stralend of licht betekend, vandaar ook de Engelennamen).
Da's geen engelquote:
Wie denk je dat Satanel, Azrael en Beliel zijn?quote:
Ik zou je kind niet willen zijn. Steeds in mekaar getimmerd op het schoolplein door van die zeikerige namenquote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef Zakje het volgende:
Wat is er mis met Génevieve en Marie-Claire?Ik vind het juist van die mooie, zangerige namen.
In elkaar gemept op het schoolpleinquote:Op maandag 31 december 2007 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je kind niet willen zijn. Steeds in mekaar getimmerd op het schoolplein door van die zeikerige namenTenzij je natuurlijk in Wassenaar of zo gaat wonen, dan vallen ze niet op.
Ik heb er hier 8 liggen, gekocht bij de bakker op de hoekquote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
De oliebollen zijn klaar. En lekkerrrrrrr... alleen veel te veel
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.quote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
In elkaar gemept op het schoolplein? Op mijn school gebeurde dat nooit, maarja, de vwo klassen hadden dan ook andere pauzes dan de rest van de school dus of dat gebeurde bij de andere pauzes weet ik niet.
We hadden alleen verschillende pauzes per niveau omdat we een kleine aula en niet zo'n groot schoolplein hadden hoor, pure noodzaakquote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.
Genevieve wordt gewoon kortweg Geena en dat is dan de slet van de school die in de fietsenhokken jan en alleman afzuigt voor sigarettenquote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons gebeurde dat ook nooit, ondanks dat we geen seperatisme hadden tussen de rangen en standen (die je blijkbaar erg aanhangt), maar ik kan me voorstellen dat als er een Gènevieve was geweest dat die op haar kop met haar belachelijke krullen en speldjes in de prullenbak was beland.
Zo vader zo dochter?quote:Op maandag 31 december 2007 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Genevieve wordt gewoon kortweg Geena en dat is dan de slet van de school die in de fietsenhokken jan en alleman afzuigt voor sigaretten
VWO en meppen gaan ook niet samenquote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
In elkaar gemept op het schoolplein? Op mijn school gebeurde dat nooit, maarja, de vwo klassen hadden dan ook andere pauzes dan de rest van de school dus of dat gebeurde bij de andere pauzes weet ik niet.
Och welnee, ik ben dan wel erg vrij opgevoed , maar manieren zijn me wel bijgebrachtquote:
Manieren wel. Goede manieren of slechte manieren dat laten we even in het middenquote:Op maandag 31 december 2007 17:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, ik ben dan wel erg vrij opgevoed , maar manieren zijn me wel bijgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |