Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik vuurwerk had dan had ik het gewoon bewaard tot vanavond
Eerder knalde het nog wel maar nu is het al een tijdje stil. Maar k ben lekker thuis geblevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??
Ben je nog de stad ingeweest??
Een bijbel?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kadootje van de Heilige Drie-Eenheid:
[ afbeelding ]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.quote:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
Misschien kan hij wel Latijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Hij had het er zelf over dat ie Spaans is...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Wat is het goede voornemen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
Ik heb al een Bijbel in m'n moedertaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevat.
Je wil net als Sam vanavond stappen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarnaquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
Och ja...en de beste wensen he...stelletje heaumeau's!
Ja zeg...dat bekijk ik per jaar wel...hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarna
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja zeg...dat bekijk ik wel per jaar hoor!
Nog minder?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellen
daar moet ik nog 25 jaar op wachten, mits ze tussentijds de pensioengerechtigde leeftijd niet verhoogd hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nog minder?Ga je een perminente winterslaap houden ofzow?
Nee, ik moet niet zo aan mn nagels zitten! Ik heb er nu allemaal pleisters omheen gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil net als Sam vanavond stappen?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Stroekie het volgende:
deze is politiek compleet incorrect maar wel zeer grappig, zodat ik hem toch wel met jullie wil delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Hoezo? Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
ja dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best erg grappig
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Of opstaan en eerst de oprit sneeuwvrij moeten maken...
daar had jij op de fiets vast geen last vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe... Je zult er 14 werkuren op hebben zitten en dan eerst moeten krabben als je naar huis moet....
Ach dat viel BEST mee!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe... Je zult er 14 werkuren op hebben zitten en dan eerst moeten krabben als je naar huis moet....
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar had jij op de fiets vast geen last van
morgen gewoon camera meequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgen
Nee, je stond te verkneukelen in de kou, DAT stond jequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee... ik heb me staan verkneukelen bij het zien van 3 collega's die zo'n dun rotlaagje van hun ramen moesten zien te krijgen
Dat begint inderdaad steeds aantrekkelijker te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Misschien wordt het toch tijd voor een sneeuwblazer dan?
Nee hoor.. ik stond niet te verkleumenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je stond te verkneukelen in de kou, DAT stond je
Over 8 maanden is die sneeuw vast al weg... En kerst is ook al geweest... Je zou hem waarschijnlijk zelf moeten gaan halen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begint inderdaad steeds aantrekkelijker te worden.
Ach mens ga slapen... en kom morgen wat minder irritant terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik stond niet te verkleumenIk ben geen watje...
Ik? Irritant?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens ga slapen... en kom morgen wat minder irritant terug
I rest my case!quote:
LOL... Het engels komt wel enigszins overeen hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
HELLO!!!!! How are you?
I search for the friend for SERIOUS ATTITUDES
I have decided to find the friend abroad - in my country of me do not understand. It is very sad.
My the aunt has found to itself the husband in your country. I do not know from what he city. Now they live in Russia and are very happy. Therefore I have decided to search for the friend in your country.
My name - Ivan.
It will be very pleasant for me if you will answer me!!!!!
If you have decided to please me with the letter, send me the messages on mine E-mail.
I shall wait!!!
Beforehand thank!
Your new friend Ivan.
Zeg TMM.... nog een russisch bruidje nodig?
Dreamer... moest meteen aan MIKA denken: Now I have only one eyes!!
It is very very sadquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL... Het engels komt wel enigszins overeen hè?
Enneh.. sorry voor "my attitude" vandaag prul.. ik weet hoe ik soms kan zijn..
Je had het over dat berichtje mag ik hopen... niet over mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |