Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik vuurwerk had dan had ik het gewoon bewaard tot vanavond
Eerder knalde het nog wel maar nu is het al een tijdje stil. Maar k ben lekker thuis geblevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het knalt nu ook flink in Assen! hoor je het ook??
Ben je nog de stad ingeweest??
Een bijbel?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kadootje van de Heilige Drie-Eenheid:
[ afbeelding ]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.quote:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien spaart hij ze, of is het bedoelt als een grapje.
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
Misschien kan hij wel Latijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij is in een vreemde taal aan de kaft te zien!
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Hij had het er zelf over dat ie Spaans is...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Latijn
(Ervan uitgaande dat het Latijn is, maar misschien ook SpaansTalen
)
Wat is het goede voornemen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
Ik heb al een Bijbel in m'n moedertaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het lijkt me als je hem serieus wilt gebruiken/lezen dat je een bijbel in je moedertaal kiest, aangezien de bijbel nogal wat archaïsche woorden bevat.
Je wil net als Sam vanavond stappen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
Aan je goede voornemen houden is damn hard! grrr
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarnaquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
Och ja...en de beste wensen he...stelletje heaumeau's!
Ja zeg...dat bekijk ik per jaar wel...hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor jou ook alle goeds in 2008 en de jaren daarna
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja zeg...dat bekijk ik wel per jaar hoor!
Nog minder?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al goed, want ik ga mij in 2008 minder assertief opstellen
daar moet ik nog 25 jaar op wachten, mits ze tussentijds de pensioengerechtigde leeftijd niet verhoogd hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nog minder?Ga je een perminente winterslaap houden ofzow?
Nee, ik moet niet zo aan mn nagels zitten! Ik heb er nu allemaal pleisters omheen gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil net als Sam vanavond stappen?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Stroekie het volgende:
deze is politiek compleet incorrect maar wel zeer grappig, zodat ik hem toch wel met jullie wil delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Hoezo? Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Tomasso het volgende:
Want? Stel je voor, je zou maar een gelovige homo zijn, nee, dat kan niet hoor
Echt, de kortzichtigheid soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |