abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55622324
quote:
2e Kerstdag ben ik van 23:30 tot 05:00 op pad geweest. Mooie avond. Daarna nog een after bij iemand thuis, dus was uiteindelijk om 13.30 weer thuis
en indrinken heeft zoals al vaker gezegd, gewoon met het geld te maken. Met uitgaan is drinken erg duur, en het is nét zo gezellig om vantevoren al wat te drinken.
they say a dirty mind is a joy forever...
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:14:46 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55622334
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:09 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Volgens mij is van 24:00 tot 6:00 ongeveer wel 2 uur langer dan 21:00 tot 1:00
Na het avondeten door de ouders de kroeg ingetrapt worden dus. .

Toetje op? Mooi, en nu zuipen kreng! .
van 19.00 tot 1.00 dus
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:17:23 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55622394
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat van die treinen wel een goed argument .
Je kan ook gewoon treinen de hele nacht laten rijden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55622406
Nederland op zijn betuttelendst.
Bijna net zo erg als die SIRE radiospotjes waarin we worden gesommeerd om onze kinderen gewoon kinderen te laten zijn. Ik wist gewoon niet wat ik hóórde toen dat voor het eerst langs kwam op de radio.
pi_55622442
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Je kan ook gewoon treinen de hele nacht laten rijden.
Nee, dat kan ik niet .
pi_55622454
als de ouders willen dat hun kroost eerder thuis komt, hebben ze zelf de regels maar te bepalen. Want daar komt het op neer begrijp ik.
Als ouders geen grenzen meer kunnen stellen, moet de overheid het maar doen? Bezopen zeg. Toon eens wat karakter ofzo.
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:27:49 #57
197456 ytram
...dacht je!
pi_55622585
Ik kan me opzich wel vinden in het idee. Als iedereen eerder op de avond naar een discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid gaat dan is het er rond 21u ook gewoon gezellig.

Daar zit ook juist het probleem. Iedereen gaat na 23u richting discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid en daarom is het er dan ook pas gezellig. Al is de discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid eerder open, dan is het er uitgestorven. Als ik kijk naar de boerenkermissen hier in de buurt, daar is het op zondag al vanaf 15u gezellig in het cafe, omdat iedereen daar is (en op maandagochtend vanaf 11u).

En ik kan me ook wel vinden in een verplichte sluitingstijd van 02u (niet meer schenken) met een uitloop tot 3u (zaak sluiten).

Het voordrink verhaal. Tja, wij gaan meestal ook verzamelen bij iemand thuis om, als het dan (eindelijk) 23u is, richting discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid te gaan. En voordrinken is volgens mij niet alleen omdat de horeca prijzig is, maar ook omdat iedereen met een groep gelijk uit wil gaan.

Zoiets heb ik voor ogen.
20u voordrinken
21u ri discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid
02u tap dicht
02u-03u uitloop-zaak sluiten.

Ik denk dat door de "vroeger op stap" campagne niet minder zal worden voorgedronken. En misschien zal de campagne zelfs wel averechts werken. Je bent immers iemand als je niet doet wat de campagne je voorschrijft.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_55623023
goed plan, iedereen stomdronken om 01:00 uur op straat schoppen
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:47:41 #59
pi_55623059
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet .
Dan moet je beter je best doen
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_55623087
pff als we een keer afspreken om om 23.00 te verzamelen trek ik dat al matig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55623452
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:49 schreef du_ke het volgende:

pff als we een keer afspreken om om 23.00 te verzamelen trek ik dat al matig .
Juist. Dan moet je je zo haasten enzo.
pi_55623453
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:20 schreef fokje het volgende:
als de ouders willen dat hun kroost eerder thuis komt, hebben ze zelf de regels maar te bepalen. Want daar komt het op neer begrijp ik.
Als ouders geen grenzen meer kunnen stellen, moet de overheid het maar doen? Bezopen zeg. Toon eens wat karakter ofzo.
Juist!

Toch wil ik het ff nuanceren. Als de hele jeugd gaat stappen van 2400 tot 0400, moet je als ouders wel heel sterk in je schoenen staan om tegen je 17-jarige te zeggen 'Je gaat maar wat vroeger en je bent om 1 uur thuis! En daarmee basta!' Want dat betekent dat pubertje 3 uur lang in een lege kroeg zit, en als het een beetje begint te leven weg moet. Dan kan-ie net zo goed niet uit. Dat zou je zelf ook niet willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 29-12-2007 14:14:47 ]
pi_55624331
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:46 schreef HeyFreak het volgende:
Tuurlijk! Volgens de Topicstarter hebben mensen spontaan geen behoefte meer aan drugs, drank als ze voor drie uur de kroeg uit komen! Laat staan dat ze je schedel stuk schoppen, dat is pas leuk als zelfs de plaatselijke kebab-turk je niet meer binnen laat!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55624370
Treinen zijn ook geen argument meer, nu er nachtnet is in de hele bewoonde wereld.

Behalve Drenthe en die andere tweedewereldprovincies, maar die doen toch al sinds jaar en dag aan comazuipen met vaders toestemming in brakke keten, dus och.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:02:38 #65
pi_55624592
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Juist!

Toch wil ik het ff nuanceren. Als de hele jeugd gaat stappen van 2400 tot 0400, moet je als ouders wel heel sterk in je schoenen staan om tegen je 17-jarige te zeggen 'Je gaat maar wat vroeger en je bent om 1 uur thuis! En daarmee basta!' Want dat betekent dat pubertje 3 uur lang in een lege kroeg zit, en als het een beetje begint te leven weg moet. Dan kan-ie net zo goed niet uit. Dat zou je zelf ook niet willen.
Dat is precies het probleem wat ik heb met kapitalisme. Als iedereen hard werkt en studeert moet ik dat ook doen. Anders ben ik een arme pauper.
pi_55624651
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Nosh het volgende:
Treinen zijn ook geen argument meer, nu er nachtnet is in de hele bewoonde wereld.

Behalve Drenthe en die andere tweedewereldprovincies, maar die doen toch al sinds jaar en dag aan comazuipen met vaders toestemming in brakke keten, dus och.
Sjaa, waarom toch?
pi_55624747
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Juist. Dan moet je je zo haasten enzo.
Behoorlijk inderdaad.
pi_55625233
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Juist!

heb je absoluut gelijk in, wil je je kroost ook niet aandoen.
Ik begrijp alleen niet dat het hier gaat om een groep ouders die hiertegen protesteerd. Wanneer al deze ouders de koppen bij elkaar steken en afspreken dat hun kroost om half 3 thuis moet zijn, dan hoeft er geen overheid aan te pas komen om het één en ander op te dringen. Ik vind deze petitie slap; een soort onvermogen van grenzen stellen van de ouders.
pi_55625277
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:35 schreef fokje het volgende:

[..]

heb je absoluut gelijk in, wil je je kroost ook niet aandoen.
Ik begrijp alleen niet dat het hier gaat om een groep ouders die hiertegen protesteerd. Wanneer al deze ouders de koppen bij elkaar steken en afspreken dat hun kroost om half 3 thuis moet zijn, dan hoeft er geen overheid aan te pas komen om het één en ander op te dringen. Ik vind deze petitie slap; een soort onvermogen van grenzen stellen van de ouders.
Sja, in deze wereld moet de politiek alles voor ons opknappen..
pi_55625647
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:12 schreef DennisMoore het volgende:
D'r is hier in Utrecht in Tivoli op zaterdag af en toe zo'n ehm... doelgroepfeestje, waar je eigenlijk om 21 uur al in de rij moet gaan staan om nog binnen te komen.

Van tevoren kaartjes kopen kan ook, maar die zijn maar tot 22.30 uur geldig ofzo, daarna mag je weer in de rij gaan staan.

Vreselijk om zo vroeg te moeten beginnen, je hele zaterdag is naar de knoppen.
FAGGUT
pi_55625714
Wil je vroeger op stap, dat ga je vroeger op stap, wil je later, dan ga je later.

Mooi streven, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ja, je kunt vroeger gaan, maar dan is er dus vrijwel niemand en dan is het dus een stuk minder gezellig voor velen. Nu ja, zo is het. Betekent niet dat kroegen dus maar eerder dicht moeten, maar het is wel hoe het nu werkt.
pi_55626029

Kansloos voorstel dit zeg.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_55626132
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Het concept van indrinken ontgaat je een beetje geloof ik.. Jongeren drinken eerst ergens anders omdat ze geen geld genoeg hebben om in de kroeg dronken te worden.
Plus indrinken bij iemand thuis is natuurlijk gezelliger. Je zit met al je vrienden bij elkaar onder het genot van een biertje en misschien een jointje en gaat dan overleggen wat iedereen die avond gaat doen.

Dus eerst gezellig samen met je maten zuipen en vervolgens gaat iedereen rond 1 uur naar een bepaalde kroeg/discotheek/club.

Dat is de reden waarom ik laat op stap ga. Plus het is het weekend en dat is het moment om de sleur vd week te doorbreken. Dus gewoon doen waar je zin in hebt en vastzitten aan vroege sluitingstijden werkt daar niet echt aan mee.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:42:56 #74
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55626555
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef Yildiz het volgende:
Wat jammer dat er geen doordacht tegengas gegeven wordt. Een beetje discussie op niveau leek me wel wat.
Ja, ik vind het ook jammer dat van die 9000 bejaarde mutsen er maar twee in dit topic verschenen. Misschien vielen de reacties tegen?
Here we are now, entertain us.
pi_55626722
Los van de discussie over het eerder uitgaan en dus ook eerder weer naar huis valt me op dat jongeren nu de nadruk zo op het 'zuipen' leggen. Ik ging veel uit en dronk best stevig (ik ben bijna 40) maar begon nooit voorafgaand aan het stappen al in te drinken. Heeft dit indrinken nu misschien met de groepsmentaliteit te maken?
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:52:43 #76
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55626769
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:27 schreef ytram het volgende:
Ik kan me opzich wel vinden in het idee. Als iedereen eerder op de avond naar een discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid gaat dan is het er rond 21u ook gewoon gezellig.

Daar zit ook juist het probleem. Iedereen gaat na 23u richting discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid en daarom is het er dan ook pas gezellig. Al is de discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid eerder open, dan is het er uitgestorven. Als ik kijk naar de boerenkermissen hier in de buurt, daar is het op zondag al vanaf 15u gezellig in het cafe, omdat iedereen daar is (en op maandagochtend vanaf 11u).

En ik kan me ook wel vinden in een verplichte sluitingstijd van 02u (niet meer schenken) met een uitloop tot 3u (zaak sluiten).

Het voordrink verhaal. Tja, wij gaan meestal ook verzamelen bij iemand thuis om, als het dan (eindelijk) 23u is, richting discotheek/club/cafe/uitgaansgelegenheid te gaan. En voordrinken is volgens mij niet alleen omdat de horeca prijzig is, maar ook omdat iedereen met een groep gelijk uit wil gaan.

Zoiets heb ik voor ogen.
20u voordrinken
02u tap dicht

Ik denk dat door de "vroeger op stap" campagne niet minder zal worden voorgedronken. En misschien zal de campagne zelfs wel averechts werken. Je bent immers iemand als je niet doet wat de campagne je voorschrijft.
Beetje slap plan zo. Gezond eten is ook belangrijk en dat wordt vaak vergeten door de 'bezorgde ouders'. Dus uitbreiden met:
7.00 moeder serveert gezond ontbijt
12.30 er word collectief gelucht en men eet een salade en een joris driepinter
17.30 aan tafel. Moeders heeflt zelf gekookt (nee, niet pakje opengemaakt, gekookt) netjes volgens de schijf van vijf. Er wordt een nationaal menu bedacht voor iedere dag van de maand. Pubers verplicht aan tafel.
17.45 Klaar met eten want langer dan een kwartier samen is teveel voor het gezin.
18.00 opmaken etc
19.00 presentie register tekenen in cafe.
02u tap dicht

Overheid controleert steeksproefsgewijs aan huis. Presentie register gaat naar de politie.
pi_55626834
Overheid controleert steeksproefsgewijs aan huis?

Tof hoor.

Ik vind dat trouwens iedereen die voor dit plan is gewoon zijn bek moet houden. Jullie bepalen niet hoe ik leef. lmd
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:58:00 #78
pi_55626888
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Los van de discussie over het eerder uitgaan en dus ook eerder weer naar huis valt me op dat jongeren nu de nadruk zo op het 'zuipen' leggen. Ik ging veel uit en dronk best stevig (ik ben bijna 40) maar begon nooit voorafgaand aan het stappen al in te drinken. Heeft dit indrinken nu misschien met de groepsmentaliteit te maken?
Nee, met geld. Alcohol is in de supermarkt goedkoper.
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:59:36 #79
pi_55626929
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overheid controleert steeksproefsgewijs aan huis?

Tof hoor.

Ik vind dat trouwens iedereen die voor dit plan is gewoon zijn bek moet houden. Jullie bepalen niet hoe ik leef. lmd
Oh, ik ben nu plotseling voor dit plan.
pi_55626959
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, met geld. Alcohol is in de supermarkt goedkoper.
Alcohol was in mijn tijd ook al veel goedkoper in de supermarkten hoor, dus dat kan niet de enige reden zijn.
pi_55627496
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Mijn ouders dronken twee biertjes op 1 avond. Meer geld hadden ze niet.

Omdat het uitgaan niet meer begrensd wordt door tien gulden zakgeld is langzaam een cultuurtje van exssesief consumeren onstaan. Een zuipcultuur dus. Het gaat meer om de stoer bij het indrinken, ('Gast, weet je hoe duur de kroeg is, daar word een Koning Pintenman als ik niet zat! We gaan thuis stevug voorpilsen!) dan om het feit dat uitgaan anders te duur is.

Bovendien, het is erg gezellig, een beetje voorpret in de huiskamer, waar je elkaar nog kunt verstaan. Zelf pas ik wel op met mijn alcoholnivo voor ik uitga, moet nog de hele avond mee!
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 17:31:38 #82
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55627627
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:04 schreef Yildiz het volgende:
Daar ging men als volgt de avond in.

tot 19.30: eten.
Dan ff chillen, vaak met wat vrienden erbij: 21.00-22.00
Dan hup naar de kroeg, of soms gelijk na het eten, in hoog tempo voltanken tot 0.00 - 1.00
Daarna kotstend en slopend naar huis.
Het was 23:00 in Engeland.

Dat was dus van 22:00 - 23:00 zoveel mogelijk pints wegwerken en 23:05 helemaal lazarus buiten staan, ALLEMAAL en ALLE kroegen tegelijk.
Carpe Libertatem
pi_55627747
Straks gaan ze i.p.v. indrinken nog ff luidruchtig afterpartyen, in mama's huis om 1 uur s' nachts. Moet je zien hoe snel die moekes spijt krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 29-12-2007 17:44:32 ]
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:36:53 #84
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_55627756
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:00 schreef ABBA_Jehova het volgende:

[..]

Alcohol was in mijn tijd ook al veel goedkoper in de supermarkten hoor, dus dat kan niet de enige reden zijn.
Maar toenertijd was de absolute prijs wel vééél lager. Tegenwoordig betaal je 1.70 euro voor een biertje/fris en 3.40 voor >5% drank in het uitgaanscircuit.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:38:58 #85
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55627813
Dan zie wel weer hoe ver Amsterdam voorloopt op die "achterlijke provincie"
Daar gaat de gemiddelde horeca nl. al jaren dicht om 01.00 uur
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55628165
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef voyeur het volgende:

[..]

Beetje slap plan zo. Gezond eten is ook belangrijk en dat wordt vaak vergeten door de 'bezorgde ouders'. Dus uitbreiden met:
7.00 moeder serveert gezond ontbijt
[12.30 er word collectief gelucht en men eet een salade en een joris driepinter
17.30 aan tafel. Moeders heeflt zelf gekookt (nee, niet pakje opengemaakt, gekookt) netjes volgens de schijf van vijf. Er wordt een nationaal menu bedacht voor iedere dag van de maand. Pubers verplicht aan tafel.
17.45 Klaar met eten want langer dan een kwartier samen is teveel voor het gezin.
18.00 opmaken etc
19.00 presentie register tekenen in cafe.
02u tap dicht

Overheid controleert steeksproefsgewijs aan huis. Presentie register gaat naar de politie.

Ik vind het in dit kader een prachtige typo....
pi_55628428
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef Devolution het volgende:

[..]

Maar toenertijd was de absolute prijs wel vééél lager. Tegenwoordig betaal je 1.70 euro voor een biertje/fris en 3.40 voor >5% drank in het uitgaanscircuit.
De lonen zijn uiteraard ook meegestegen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:07:35 #88
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55628538
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik vind het in dit kader een prachtige typo....
Ja, ik heb onbewust mijn eigen plan verbeterd. Freud he
pi_55628570
Dat is ook al zo voor koters tot +- 18 ik ga meestal namelijk later pas de hort op .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:13:22 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55628667
Ik vind het eigenlijk prima.

Ik heb me altijd ontzettend geergerd aan dat laat moeten uitgaan. Je hebt geen keus, want als je om 22:00u binnenkomt ben je zo'n beetje de eerste. Pas na 00:00u begint het gezellig te worden, dus ga je pas om 3:00 of 4:00 naar juis. Resultaat: de volgende dag lig je tot het middaguur in je bed te rotten en zo heb je dan je hele dag verpest. Ik zou veel liever om 20:00 beginnen en dan om 00:00 naar huis. Kun je tenminste de volgende dag lekker om 7:00 of 8:00 opstaan en heb je nog wat aan je weekend.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_55628696
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Gia het volgende:
Dus NIET meer van 24.00 - 6.00 uur maar van ongeveer 21.00 tot 1.00 uur.
Dan gaan we er dus twee uur op achteruit! Ik weiger mee te werken!
pi_55628951
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:13 schreef SeLang het volgende:
Ik heb me altijd ontzettend geergerd aan dat laat moeten uitgaan. Je hebt geen keus, want als je om 22:00u binnenkomt ben je zo'n beetje de eerste. Pas na 00:00u begint het gezellig te worden, dus ga je pas om 3:00 of 4:00 naar juis. Resultaat: de volgende dag lig je tot het middaguur in je bed te rotten en zo heb je dan je hele dag verpest.
Vind dat ook irritant. Heel fok! vindt me nu weer vast een mietje, maar ik vind het niet relaxed om om half 5 s' nachts stronken in bed te rollen en om half 9 weer op te staan. Ik moet na het zuipen ruim uit kunnen slapen, anders word ik ziek. (en komt de patat van gister op zeer ongelegen momenten er weer uit) Dus als ik een vroeg college heb ga ik gewoon niet mee. Dan zou wat vroeger uitgaan wel handig zijn.
pi_55629496
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef Devolution het volgende:

Tegenwoordig betaal je 1.70 euro voor een biertje
.
pi_55629822
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
Precies, ¤2,10 voor een Amsterdammertje!
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:09:38 #95
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55629881
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Straks gaan ze i.p.v. indrinken nog ff luidruchtig afterpartyen, in mama's huis om 1 uur s' nachts. Moet je zien hoe snel die moekes spijt krijgen.
* Herkenbaar vindt

Ik ben dus een echte nachtmens die graag lang doorgaat, maar ja de lokale disco ging al om 21:00 open en om 2:00 ging de bar dicht en om 3:00 moesten we al opgerot zijn. Dus wat deed je daarna als puber? Juist, naborrelen bij één van de vrienden met een beetje muziek in de stijl van de avond. Hardcore, gabber en terror. De ouders waren not amused, dus puik plan, dat vroeg sluiten! Of wat we ook wel eens deden was met een grote groep die de disco verlaten had naar het station gaan om daar met een muziekje erbij after te party'en, totdat de eerste trein kwam. Dat was rond 8:00, dus nóg later thuis

Toen die disco dicht ging, omdat het slecht liep kwam ik terecht in een club die van 22:00 tot 6:00 open was, waardoor de behoefte om na te borrelen verdween. Nu ik de laatste jaren meer een kroegbezoeker ben die meestal rond 2:00 sluit is het naborrelen weer terug van weggeweest, waardoor er weer excessen zijn tot 7:00 à 8:00. Het is soms té gezellig om zomaar af te kappen. En ach, wie houdt je tegen? Een sluitingstijd van 6:00 in je eigen huis?

TS heeft iets totaal niet begrepen en dat heet: vraag en aanbod. Je kunt er proberen tegenin te gaan, maar dan krijg je weer andere uitwassen waarmee het medicijn erger is dan de kwaal zelf.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_55630171
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Nosh het volgende:

Da's onzin, want de meeste mensen gaan net uit in de grotere stad. Zo woon ik in Oisterwijk, en ga graag uit in Tilburg, maar het nachtnet is een Intercity, en ik denk niet dat er veel mensen uit grote steden uitgaan in een andere grote stad.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:28:57 #97
3542 Gia
User under construction
pi_55633987
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:46 schreef HeyFreak het volgende:
Maakt het iets uit of dat pas om 6 uur is?
pi_55634045
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Maakt het iets uit of dat pas om 6 uur is?
Dan is er meer spreiding. Als je zelf een moment kan kiezen om naar huis te gaan tussen pakweg 1 en 4 geeft dat minder problemen dan wanneer iedereen om half 2 buiten moet zijn.
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:31:30 #99
3542 Gia
User under construction
pi_55634080
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:42 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook jammer dat van die 9000 bejaarde mutsen er maar twee in dit topic verschenen. Misschien vielen de reacties tegen?
Zijn er inmiddels al meer dan 30000. Campagne loopt al langer.
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:34:25 #100
3542 Gia
User under construction
pi_55634191
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mag denken wat ik wil, hoef voor jou mijn bek niet te houden.

Ik hoop stiekem dat de fokkers die het er wel mee eens zijn, gewoon ook even tekenen.
Dat is dan ook de hoofdreden dat ik dit topic geopend heb.
De discussie terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')