Hoe oud schat je mij dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:54 schreef Kingstown het volgende:
Een voor jou oude doos die in mijn ogen nog jong is.
In mijn omgeving doet / deed men dat ook ja. Afteren / afterparty of hoe dat dan ook heette. Daar ging je gewoon heen met wat vrienden, vaak was dat inderdaad bij iemand thuis. En natuurlijk lag het zuip-tempo daar niet zo hoog als in het begin van de avond, maar er werd daar ook nog gedronken. Geweldige 'feestjes'' zijn dat, en uiteraard lig je dan zo rond 7.00 op je nest. Om er dan heerlijk rond 15.00-18.00 weer uit te komen zeilen idd. Heeft moeders op de zondag ook rust.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Wij gingen vroeger... afbieren, als de kroegen om 2 uur - 3 uur in het weekend - dichtgingen. Dat gaat ook weer gebeuren als je op één of andere manier het uitgaanspatroon gedwongen kan opschuiven naar voren. Dan gaan de mensen niet meer indrinken, zoals nu het geval is, maar afbieren. Denk ik.
quote:
juistquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ook als ik om 19.00 uur begin wil ik gewoon stappen tot ik geen zin meer heb.
Ja idd, als het doel is de hoeveelheid genuttigde alcohol onder jongeren op deze manier in afnemende zin te beïnvloeden, dan kan men wel stoppen met deze actie. Ook als het uitgaanspatroon zoals bedoeld zal worden verschoven, dan zal de totale hoeveelheid genuttigde alcohol dezelfde wrs stijgende lijn te zien geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In mijn omgeving doet / deed men dat ook ja. Afterbakkie / afteren / afterparty of hoe dat dan ook heette. Daar ging je gewoon heen met wat vrienden, vaak was dat inderdaad bij iemand thuis. En natuurlijk lag het zuip-tempo daar niet zo hoog als in het begin van de avond, maar er werd daar ook nog gedronken. Geweldige 'feestjes'' zijn dat, en uiteraard lig je dan zo rond 7.00 op je nest. Om er dan heerlijk rond 15.00-18.00 weer uit te komen zeilen idd. Heeft moeders op de zondag ook rust.
Terwijl (TS en aanverwanten, even opletten) we soms al zo rond 14.00 begonnen met drinken. Stelletje alcoholisten dat we daar waren zeg. Nou. Poeh. Iedereen is nu ook keihard aan de drugs en bijstand. Of wacht, nee, ik vertel gewoon even de waarheid en veruineer daarmee de fantasie. Ieder van die groep heeft nu een prima baan, huis danwel universitaire studie. Pwnd.
Volgens mij is van 24:00 tot 6:00 ongeveer wel 2 uur langer dan 21:00 tot 1:00quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Gia het volgende:
Heb effe gegoogled, maar kon hier geen topic over vinden. Daarom wil ik dit bericht toch even onder ieders aandacht brengen:
Het doel van de actie is om de openingstijden in het uitgaansleven in het weekend
op normale tijden te doen plaatsvinden.
Dus NIET meer van 24.00 - 6.00 uur maar van ongeveer 21.00 tot 1.00 uur.
[..]
De voordelen:
-We gaan eerder naar de kroeg/disco en zijn weer eerder thuis.
-De tijd die we daar doorbrengen blijft hetzelfde.
-De tijd van indrinken verkort.
-Ouders hoeven niet in de vroege uurtjes eruit om de jonge jeugd op te halen.
-Er hoeft geen taxi te rijden, je kunt terug met de laatste trein.
en indrinken heeft zoals al vaker gezegd, gewoon met het geld te maken. Met uitgaan is drinken erg duur, en het is nét zo gezellig om vantevoren al wat te drinken.quote:2e Kerstdag ben ik van 23:30 tot 05:00 op pad geweest. Mooie avond. Daarna nog een after bij iemand thuis, dus was uiteindelijk om 13.30 weer thuis![]()
Na het avondeten door de ouders de kroeg ingetrapt worden dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:09 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Volgens mij is van 24:00 tot 6:00 ongeveer wel 2 uur langer dan 21:00 tot 1:00
Je kan ook gewoon treinen de hele nacht laten rijden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat van die treinen wel een goed argument.
Nee, dat kan ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan ook gewoon treinen de hele nacht laten rijden.
Dan moet je beter je best doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |