quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Van mij wel. Slaap lekker!quote:
slaap lekker... of zet je nummers 28 29 en 30 ook nog even klaar?quote:
Hij had van die lekkere wijven om hem heen. Kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Knappe vent, hoe kóm je erbij, tong. Ik kan me hem nog wel herinneren bij Toppop
ik vrees dat die er ook nog wel af gaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten om met Eileen te gaan slapen...
Der zit nu een tijdklok om m'n pc
Heel goed, slaap lekker straksquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten om met Eileen te gaan slapen...
Der zit nu een tijdklok om m'n pc
Klopt, het was er eentje die om hem heen kronkelde. Zijn vriendin, dacht ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:37 schreef tong80 het volgende:
Hij had van die lekkere wijven om hem heen. Kan het mis hebben
Dubbeldrank oid?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:38 schreef Wexy het volgende:
dit is ook n reclamemuziekje.... waarvan ook alweer?
time of the season
Erg he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Wexy het volgende:
het is inderdaad een erg kalm zooitj e daar in die studio... snap ik nu ook wrom t snachts niet op tv is net als radio3... is slaapverwekkend dit
Wacht maar af, ik zie het er nog wel van komen bij jouquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke TT. Maar ik moet dan denken dat ik 'snachts kotsend over de WC hang
Die ga ik straks ook nog inschakelen. Op TV welteverstaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Wexy het volgende:
het is inderdaad een erg kalm zooitj e daar in die studio... snap ik nu ook wrom t snachts niet op tv is net als radio3... is slaapverwekkend dit
echt wel.. zelfs geen beweging bij come on eileen!!quote:
Ik kots alleen 's middags. 'nachts is zo gewoontjesquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht maar af, ik zie het er nog wel van komen bij jou
Wie So?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begin een déjà-vu te krijgen van deze topicreeks.
een deja-vu naar wanneer??quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begin een déjà-vu te krijgen van deze topicreeks.
Nee hoor, dit is voor de nuttelozen overdag en nacht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hang inmiddels alweer een uurtje rond op 3FM, maar omdat dit topic speciaal voor de nuttelozen van de nacht is, post ik hier ook nog even.
Alles is nutteloos broerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hang inmiddels alweer een uurtje rond op 3FM, maar omdat dit topic speciaal voor de nuttelozen van de nacht is, post ik hier ook nog even.
Jij eet gewoon van twee walletjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik moet dan eigenlijk in bed liggen, maar heb daar absoluut geen zin in.quote:
zeker weten???quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ist klaar...
* Ingetje79 duikt het nest in...tot morgen
kun je grapefruit pakkenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Jij eet gewoon van twee walletjes.
he psst als je de sneeuw aanzet op de cam dan heb je nog iets t gevoel dat ze leven met de muziekquote:
Hoezo? Vond je het niet aardig?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is dat nou weer voor.
Jawel, maar ik heb het niet verdiendquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:54 schreef broer het volgende:
Hoezo? Vond je het niet aardig?
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel, maar ik heb het niet verdiend
God, wat hoop ik dat jij de kunst van de ironie beheerst.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:56 schreef Wexy het volgende:
Celineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ow wauw ze mag weer een show geven...
Nee, ik ben monogaam.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Jawel, hoor.
(Of at jij ook van twee walletjes?)
sarcasme ook goed?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
God, wat hoop ik dat jij de kunst van de ironie beheerst.
Je had moeten zeggen dat het een schuilnaam was, en dat ze zelf wel wist wie ze wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:57 schreef tong80 het volgende:
M'b felicitatietopic is dicht. Hij vond de naam niet in het register zei Remlof op MSN
Ik vind het flauw. Ik was zó benieuwd hoeveel meer mensen er nog zouden intrappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:57 schreef tong80 het volgende:
M'b felicitatietopic is dicht. Hij vond de naam niet in het register zei Remlof op MSN
Saai, maar acceptabel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben monogaam.
Whatever floats your boat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:57 schreef Wexy het volgende:
sarcasme ook goed?
Whehehe.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Saai, maar acceptabel.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
he psst als je de sneeuw aanzet op de cam dan heb je nog iets t gevoel dat ze leven met de muziek
adadiamus adadiamus a etc.. een beetje enigma idee...quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens geen FLAUW idee wat dit is:
887 Adiemus - Adiemus (1995) 1207
http://top2007.radio2.nl/page/textpage/webcam#quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:04 schreef djenneke het volgende:
Waar vind ik die webcam?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:09 schreef djenneke het volgende:
weg met abba, abba is triest. Het is eigenlijk gewoon een soort van BZN, maar dan uit een of andere knackebrod land
he psst ff grote verschillen tussen abba en BZN...quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:09 schreef djenneke het volgende:
weg met abba, abba is triest. Het is eigenlijk gewoon een soort van BZN, maar dan uit een of andere knackebrod land
Bij mij is webcam 1 geflipt en is 2 dood.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
adadiamus adadiamus a etc.. een beetje enigma idee...
geloof dat ze ook een reclame stukje er mee opgeleukt hebben
en de webcam vind je op radio2.nl,
links,
livebeelden
Het levert anders dezelfde zielloze kutmuziek op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
he psst ff grote verschillen tussen abba en BZN...
BZN is volendam en volendam is euhm hoe zeg ik t netjes... ons kent ons en ons doet ons.....
BZN zijn geen stelletjes
BZN is 1 vrouw
ABBA is geen volendam en niet iedereen doet t met iedereen
ABBA zijn 2 zingende stelletjes
ABBA zijn 2 vrouwen....
Alice Cooper golfde 30 haar geleden al. Die liet de make up door zijn moeder doen. Iggy werd 's ochtends wakker met make up op zijn gezicht van een groupyquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iggy Pop ook trouwens.
golven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alice Cooper golfde 30 haar geleden al. Die liet de make up door zijn moeder doen. Iggy werd 's ochtends wakker met make up op zijn gezicht van een groupy
ja oke voor iedereen die binnen nu en n half uur gaat slapen.. weltrustenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:28 schreef Yoghii het volgende:
Wanneer stoppen die franse nummers eens
In ieder geval wel gezakt t.o.v. vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:33 schreef broer het volgende:
Jongens! City to City! Staat dat er écht in?
Wat een beschamende vertoning!
Niet zo sarcastischquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In ieder geval wel gezakt t.o.v. vorig jaar.
Oja, een eerbetoon aan zijn overleden broer, sorry broer.
Geeft niet. Ik wil ook sterven als ik dat liedje hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, een eerbetoon aan zijn overleden broer, sorry broer.
Nee en nee maar ik ken het wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:39 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dit is ? En waarom mensen hier mret hun hele verstand op kiezen ?
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat dit nummer is geschreven door Bruce Springsteen ?
nee maar het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat dit nummer is geschreven door Bruce Springsteen ?
Nou hij ging zitten en schreef Firequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
Nou hij ging zitten en schreef Fire
Ja, maar nu krijgen we een stuk of vijf mooie liedjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
Dit is weer erg
OK, ik heb het warm gekregen en nu wacht ik op een vriend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Our kiss is like FIRE!
Touching me with fire
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
Nu weer even poepen
Godzijdank dat je er dan nu nog bent zodat je er kennis mee kan maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:53 schreef Yoghii het volgende:
Dit ken ik niet
Eén ding klopt hier nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:54 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:55 schreef tong80 het volgende:
Eén ding klopt hier niet
Nee, door een Italiaanse advocaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef Yoghii het volgende:
Is dit gemaakt door zo'n amsterdamse orgelfiguur?
Max is HET mooiste liedje ooit gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!
Is wel een teleurstelling na die mooie nummers net inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:08 schreef tong80 het volgende:
Deze zeikmuziek wordt me te veel
Trusten Fokkers
Dat zeg ik gamma!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef PH52 het volgende:
Met het totale gamma of alleen dit nummer ?
Ja heb geslapen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Nipeng heb jij wel geslapen?
Hmmm ik moet van alles doen, maar nog geen zin in. Zo maar wel de zalm uit de vriezer halen, we krijgen vanavond eters...
Damn Lenny Kravitz gemist zie ik.
maar niet lang of wel??quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja heb geslapen.
Ik heb Ram Jam en Stones Little Red Rooster gemist.
Ow haha ik dacht dat jij nog postte toen ik naar bed ging.... heb me zeker vergist.quote:
....vind ik beter....quote:With her killer graces and her secret places
That no boy can fill with her hands on her hips
Oh and that smile on her lips
Because she knows that it kills me
With her soft french cream
Standing in that doorway like a dream
I wish she'd just leave me alone
Because french cream won't soften them boots
And french kisses will not break that heart of stone
With her long hair falling
And her eyes that shine like a midnight sun
Oh-o she's the one, she's the one
Niemand zingt het met zoveel gevoel als Dolly zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:27 schreef Yoghii het volgende:
Als dit origineel is is dit eigenlijk wel 1 van de weinige nummers waar er betere covers van zijn gemaakt
Ow dat is balen maandag... bij ons is iedereen vrij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:33 schreef nipeng het volgende:
Gelukkig is het nog geen maandag want dan moet ik werken.
Ik heb vrijdag ook gewerkt... donderdag was mn roostervrije dagquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:38 schreef nipeng het volgende:
Ja heb Do en Vr ook gewerkt.
Eurythmics.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:46 schreef nipeng het volgende:
Waar is mijn discobol?
Jullie moeten ook posten anders denk ik dat ik weer eens door een slotje aan het posten ben.![]()
Hij was zeker geschminkt voor het A-team??quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:54 schreef nipeng het volgende:
Een van de weinige nummers van B.A. die ik wel OK vind.
[ afbeelding ]
B.A. in zijn jonge jaren.
Voor het A-team.
Ik zet de volgende wel klaar!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:56 schreef nipeng het volgende:
Zo dit topic zit op 290. Wie zet het volgende klaar?
Ik ga onder het water staan en boodschappen doen.
Hij staat klaar!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zet de volgende wel klaar!!!
dat valt wel mee hoor..... maar het is idd wel zo dat aan het einde van het topic het stiller wordt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:02 schreef Yoghii het volgende:
Ok dan kan ik gewoon posten, nieuw topic is zoveel moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |