OK, ik heb het warm gekregen en nu wacht ik op een vriend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Our kiss is like FIRE!
Touching me with fire
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
Nu weer even poepen
Godzijdank dat je er dan nu nog bent zodat je er kennis mee kan maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:53 schreef Yoghii het volgende:
Dit ken ik niet
Eén ding klopt hier nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:54 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:55 schreef tong80 het volgende:
Eén ding klopt hier niet
Nee, door een Italiaanse advocaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef Yoghii het volgende:
Is dit gemaakt door zo'n amsterdamse orgelfiguur?
Max is HET mooiste liedje ooit gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!
Is wel een teleurstelling na die mooie nummers net inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:08 schreef tong80 het volgende:
Deze zeikmuziek wordt me te veel
Trusten Fokkers
Dat zeg ik gamma!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef PH52 het volgende:
Met het totale gamma of alleen dit nummer ?
Ja heb geslapen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Nipeng heb jij wel geslapen?
Hmmm ik moet van alles doen, maar nog geen zin in. Zo maar wel de zalm uit de vriezer halen, we krijgen vanavond eters...
Damn Lenny Kravitz gemist zie ik.
maar niet lang of wel??quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja heb geslapen.
Ik heb Ram Jam en Stones Little Red Rooster gemist.
Ow haha ik dacht dat jij nog postte toen ik naar bed ging.... heb me zeker vergist.quote:
....vind ik beter....quote:With her killer graces and her secret places
That no boy can fill with her hands on her hips
Oh and that smile on her lips
Because she knows that it kills me
With her soft french cream
Standing in that doorway like a dream
I wish she'd just leave me alone
Because french cream won't soften them boots
And french kisses will not break that heart of stone
With her long hair falling
And her eyes that shine like a midnight sun
Oh-o she's the one, she's the one
Niemand zingt het met zoveel gevoel als Dolly zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:27 schreef Yoghii het volgende:
Als dit origineel is is dit eigenlijk wel 1 van de weinige nummers waar er betere covers van zijn gemaakt
Ow dat is balen maandag... bij ons is iedereen vrij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:33 schreef nipeng het volgende:
Gelukkig is het nog geen maandag want dan moet ik werken.
Ik heb vrijdag ook gewerkt... donderdag was mn roostervrije dagquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:38 schreef nipeng het volgende:
Ja heb Do en Vr ook gewerkt.
Eurythmics.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:46 schreef nipeng het volgende:
Waar is mijn discobol?
Jullie moeten ook posten anders denk ik dat ik weer eens door een slotje aan het posten ben.![]()
Hij was zeker geschminkt voor het A-team??quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:54 schreef nipeng het volgende:
Een van de weinige nummers van B.A. die ik wel OK vind.
[ afbeelding ]
B.A. in zijn jonge jaren.
Voor het A-team.
Ik zet de volgende wel klaar!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:56 schreef nipeng het volgende:
Zo dit topic zit op 290. Wie zet het volgende klaar?
Ik ga onder het water staan en boodschappen doen.
Hij staat klaar!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zet de volgende wel klaar!!!
dat valt wel mee hoor..... maar het is idd wel zo dat aan het einde van het topic het stiller wordt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:02 schreef Yoghii het volgende:
Ok dan kan ik gewoon posten, nieuw topic is zoveel moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |