Het levert anders dezelfde zielloze kutmuziek op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
he psst ff grote verschillen tussen abba en BZN...
BZN is volendam en volendam is euhm hoe zeg ik t netjes... ons kent ons en ons doet ons.....
BZN zijn geen stelletjes
BZN is 1 vrouw
ABBA is geen volendam en niet iedereen doet t met iedereen
ABBA zijn 2 zingende stelletjes
ABBA zijn 2 vrouwen....
Alice Cooper golfde 30 haar geleden al. Die liet de make up door zijn moeder doen. Iggy werd 's ochtends wakker met make up op zijn gezicht van een groupyquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Iggy Pop ook trouwens.
golven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alice Cooper golfde 30 haar geleden al. Die liet de make up door zijn moeder doen. Iggy werd 's ochtends wakker met make up op zijn gezicht van een groupy
ja oke voor iedereen die binnen nu en n half uur gaat slapen.. weltrustenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:28 schreef Yoghii het volgende:
Wanneer stoppen die franse nummers eens
In ieder geval wel gezakt t.o.v. vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:33 schreef broer het volgende:
Jongens! City to City! Staat dat er écht in?
Wat een beschamende vertoning!
Niet zo sarcastischquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In ieder geval wel gezakt t.o.v. vorig jaar.
Oja, een eerbetoon aan zijn overleden broer, sorry broer.
Geeft niet. Ik wil ook sterven als ik dat liedje hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, een eerbetoon aan zijn overleden broer, sorry broer.
Nee en nee maar ik ken het wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:39 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dit is ? En waarom mensen hier mret hun hele verstand op kiezen ?
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat dit nummer is geschreven door Bruce Springsteen ?
nee maar het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat dit nummer is geschreven door Bruce Springsteen ?
Nou hij ging zitten en schreef Firequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
Nou hij ging zitten en schreef Fire
Ja, maar nu krijgen we een stuk of vijf mooie liedjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
Dit is weer erg
OK, ik heb het warm gekregen en nu wacht ik op een vriend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Our kiss is like FIRE!
Touching me with fire
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
Nu weer even poepen
Godzijdank dat je er dan nu nog bent zodat je er kennis mee kan maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:53 schreef Yoghii het volgende:
Dit ken ik niet
Eén ding klopt hier nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:54 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent gek! Max is een van de mooiste liedjes ooit gemaakt.
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:55 schreef tong80 het volgende:
Eén ding klopt hier niet
Nee, door een Italiaanse advocaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef Yoghii het volgende:
Is dit gemaakt door zo'n amsterdamse orgelfiguur?
Max is HET mooiste liedje ooit gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Alles klopte in die quote, tong. Echt álles!
Is wel een teleurstelling na die mooie nummers net inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:08 schreef tong80 het volgende:
Deze zeikmuziek wordt me te veel
Trusten Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |