Die ga ik straks ook nog inschakelen. Op TV welteverstaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Wexy het volgende:
het is inderdaad een erg kalm zooitj e daar in die studio... snap ik nu ook wrom t snachts niet op tv is net als radio3... is slaapverwekkend dit
echt wel.. zelfs geen beweging bij come on eileen!!quote:
Ik kots alleen 's middags. 'nachts is zo gewoontjesquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht maar af, ik zie het er nog wel van komen bij jou
Wie So?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begin een déjà-vu te krijgen van deze topicreeks.
een deja-vu naar wanneer??quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begin een déjà-vu te krijgen van deze topicreeks.
Nee hoor, dit is voor de nuttelozen overdag en nacht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hang inmiddels alweer een uurtje rond op 3FM, maar omdat dit topic speciaal voor de nuttelozen van de nacht is, post ik hier ook nog even.
Alles is nutteloos broerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hang inmiddels alweer een uurtje rond op 3FM, maar omdat dit topic speciaal voor de nuttelozen van de nacht is, post ik hier ook nog even.
Jij eet gewoon van twee walletjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Ik moet dan eigenlijk in bed liggen, maar heb daar absoluut geen zin in.quote:
zeker weten???quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ist klaar...
* Ingetje79 duikt het nest in...tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |