Deel 1: [Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfarequote:1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
6. Nick-GizMo - Nick GizMo
7. s0ul1991 - s0ulreaver231
8. Retarded - NL Superman
9. Koentje3 - Kaanes Anus
10. hollander172 - hollander172
11. IedeK. - Iede Klaas
12. Timmetjuh. - Buffeltjuh
13. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
14. -En4cer- - EN4 360
15. Leonos - zmokerz
16. Rossdale - Rossdale
17. Egg-bird - Eggbird
18. ........?
level 12 worden dan kun je via de barracks een clan tag invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:31 schreef wortel1981 het volgende:
Iemand zin om morgen te spelen? (lees: zaterdag)
Wortel1982 is mijn gamertag.
Hoe kun je trouwens lid worden van een clan?
Red dot natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt een geweldig spel, Heb hem dan op de PS3 ben Major nu.
Echter heb ik sinds een paar dagen Red Scope op me guns,
Maar ik moet nog maar wennen,
Vind dit toch ook wel erg fijn
[ afbeelding ]
wat vinden jullie beter richten, red sight of dit ?
De OP klopt bijmij niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef renz0r het volgende:
Heb hem gekocht!
Net begonnen...Heerlijk spel!
Nog niet gehadquote:Op zondag 30 december 2007 11:08 schreef dronkeykong het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens online dat als een map gaat laden het fokking lang duurt en je dan terugkomt in je scherm en dan time out te zien krijgt?
Fokking irritant
6 uur op recruit zeker, probeer nu maar is veteranquote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef renz0r het volgende:
Anderhalve dag uitgespeeld. Denk dat ik wild geschat 6 uur over de single player heb gedaan. Niet lang, maar waren echt 6 prachtige uren! Je moest gewoon doorspelen, veel actie en spannend verhaal met mooie omgevingen.
Nu maar is online doen!
Ik ben een serieuze hardcore s&d gamerquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef Die4iT het volgende:
liefhebbers en serieuze hardcore s&d gamers contact: Serdadu
nog meer mensen probs met live btw?
Sorry dat ik je gisteren voor je gat schootquote:Op zondag 30 december 2007 23:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben een serieuze hardcore s&d gamer
Maar ik voeg je morgen wel ff toe
quote:Op maandag 31 december 2007 10:10 schreef kanna het volgende:
[..]
Sorry dat ik je gisteren voor je gat schoot
Toegevoegtquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef Die4iT het volgende:
liefhebbers en serieuze hardcore s&d gamers contact: Serdadu
nog meer mensen probs met live btw?
Zo anders had Xboxlive ff gezeik... althans met cod4 dan. Heb hem maar gestopt een 2uur geleden....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik spring zo nog even achter de xdoos ja
Hier ook idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zo anders had Xboxlive ff gezeik... althans met cod4 dan. Heb hem maar gestopt een 2uur geleden....
Meer mensen last van of dat niet?
...en LEUKER!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon blijven proberen, het begin is even doorbijten maar al snel krijg je betere wapens en perks. Dan wordt het ineens allemaal een heel stuk makkelijker
Gisteren idd ook weer last van, ben er na een half uur proberen maar weer mee opgehouden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef -En4Cer- het volgende:
Tyfuslive zeg.. 's avonds blijft Live maar problemen geven.. blijkbaar overbelast want overdag heb ik nergens last van.
P90 + red dot sight+ extra ammo + increased rate of fire + extra damage = over de top ownagequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:04 schreef Koentje3 het volgende:
ben ondertussen level 37 (of 38) .. Blijft focking vet!
Ik wacht op mn nieuwe gun, die P90... Die + silencer + extra dmg + marythadon + map vacant = omfg ik win
Daar was ik er denk ik één van, haha, door die vertraging op live werd ik aan de lopende band afgeknald, niet normaal. Ben er maar mee gekapt na een kwartiertje, was echt niks aan. 's avonds heeft live de laatste tijd echt veel problemen. (dit was rond 23:30uur gisteren)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:09 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren vrij en omg wat een hoop newbies waren er aan het spelen.
Welkom Wortel, wat is je gamertag? Of voeg mij bij jou anders toe. Kunnen we ff lachen online.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Daar was ik er denk ik één van, haha, door die vertraging op live werd ik aan de lopende band afgeknald, niet normaal. Ben er maar mee gekapt na een kwartiertje, was echt niks aan. 's avonds heeft live de laatste tijd echt veel problemen. (dit was rond 23:30uur gisteren)
Mijn gamertag is wortel1982, ben denk ik rond 23:30uur pas online, moet werken tot 22uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Welkom Wortel, wat is je gamertag? Of voeg mij bij jou anders toe. Kunnen we ff lachen online.
niet als een debiel rondrennenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:06 schreef Daniel92 het volgende:
inmiddels ook cod4 gekocht en heb tot nu toe alleen nog maar de single player gespeeld zometeen me eerste potje online knallen hopelijk lukt het een beetje ( iemand nog tips ?? )
jaa heb ik gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:15 schreef markthemen het volgende:
[..]
niet als een debiel rondrennen.. probeer team deathmatch eens
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:45 schreef Frasier het volgende:
Shipment
ik zit nu eindelijk na 2 dagen op level 34quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:33 schreef Rossdale het volgende:
4e keer prestige? Ziek....Ben nog steeds mijn best aan het doen om 1 keer tot lvl 55 te komen
Jank niet zo man. Lekkere chaos goed voor de adrenalinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:45 schreef Frasier het volgende:
Wanneer gooien ze die kleine klote maps weer is uit Team Deathmatch. Countdown, Shipment, Showdown en Wet Work, stuk voor stuk een chaotische kutzooi. Helft van de tijd ben ik maps aan het voten en aan het reconnecten omdat ik weer in een van die maps wordt gegooid. Misschien zou het ook een optie zijn om er een map-filter in te zetten, iedereen tevreden.
Mijn probleem met die chaos in kleine levels is dat elke mongool daar wel punten mee kan scorenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet zo man. Lekkere chaos goed voor de adrenaline
Boeie als je het goed doet scoor je altijd nog meer dan de anderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn probleem met die chaos in kleine levels is dat elke mogool daar wel punten mee kan scoren
speel het spel zo gaat het snelste vind ik:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Zo te horen ben ik echt belachelijk slecht dan, duurt bij mij echt langNu iets van 2 leveltjes per avond ofzo, maar meer echt niet. Maarja nu aan Assassins Creed bezig wat ook ongelofelijk veel tijd slurpt
Als je ook zo praat als schrijftquote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef SeroSuga het volgende:
hey Xbox Verslaafte ik heb Cod4 nu al paar weekies en zoek NL clan of wat Andre Maate Die Willen game men naam is Delitia Op Xbox Voeg me toe als je wilt
Mjah dat heeft te maken met de alsmaar aanhoudende problematiek rondom Xbox Live die Mirosoft nu al geruime tijd maar niet in de kraag kan vatten. Heb gisteren ook 20 minuten geprobeerd om een game te joinen, en in die tijd ook zo'n beetje iedere mogelijke foutmelding voorbij zien komen, inclusief de issues die jij hierboven beschrijft.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:11 schreef martijnnum1 het volgende:
Vandaag weer nauwelijks in matches te komen, of ze werrden niet opgestart etc. Maar behalve dat , tript mijn Xbox ook vaak als ik vanaf het spel bijv. iemand wil inviten (en dus op die middelste knop druk). Dan moet ik mijn Xbox weer opnieuw aanzetten etc. Heb dit vandaag zeker wel een stuk of 10x gehad, dat hij vastloopt, of heel langzaam gaat dus dat hij een halve minuut nadat ik een knop ingedrukt heb pas reageert. Hebben meer mensen hier last van?
Gisteravond inderdaad ook weer problemen gehad, zat soms een kwartier te wachten tot ik eindelijk in een game zat en dan zit je in de game en krijg je host ended game, om gek van te worden.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:17 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Mjah dat heeft te maken met de alsmaar aanhoudende problematiek rondom Xbox Live die Mirosoft nu al geruime tijd maar niet in de kraag kan vatten. Heb gisteren ook 20 minuten geprobeerd om een game te joinen, en in die tijd ook zo'n beetje iedere mogelijke foutmelding voorbij zien komen, inclusief de issues die jij hierboven beschrijft.
Invite me maar als je gaatquote:Op maandag 7 januari 2008 16:13 schreef Die4iT het volgende:
de lag peaks zijn als de fokkin yanks online komen.... xbox live zal snel weer helemaal terugkomen ik ben dadelijk online dus alsiemand will knalle gt in me profile
Zie OP voor veel tagsquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef SeroSuga het volgende:
iemand nog zin om te knallen ? btw wat zijn jullie game namen zo dak jullie kan toevoegen en hebben jullie ook clan ofzo ?
btw hoe kun je naam verandre kost geld zeker ? (op xbox ofc)
Wat heeft Metallica met CoD te maken?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zie OP voor veel tags
Ging vanaaf wel lekker met Sabotage![]()
Metallica - Disposable Heroes
MS punten kan je bij elke winkel kopen waar ze 360 spellen verkopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:37 schreef SeroSuga het volgende:
hoe krijg ik ms Punten ? weet het ik ben noobbtw Voeg me Toe Delitia kunne we keer knallen speel nu met wat engelse maar heb liever een Dutch man
Kloptquote:Op maandag 7 januari 2008 23:19 schreef Die4iT het volgende:
ms punten kun je oook online kopen via http://www.gamecard.nu/ gaat stukken sneller... ik heb het al een x gedaan en ging perfect! maar als je net een xbox gekocht hebt zou ik gewoon een nieuw account aanmaken en al helemaal als je je xbox nog niet geregistreerd hebt.. 1 maand gratis
Ja zeg dat maar omdat ik nog niet zo goed ben hoeven jullie me nog niet meteen eruit te kicken..quote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Leonos het volgende:
Was aardig vet net
Kunnen we wel vaker doen
Je kan niet kicken in CoDquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef alki het volgende:
[..]
Ja zeg dat maar omdat ik nog niet zo goed ben hoeven jullie me nog niet meteen eruit te kicken..
Nee kan niet lijkt mij, net als je niet met splitscreen online kan spelen. Verder heb ik geen idee wat je nog kunt spelen. Je hebt alles wel zo'n beetje genoemd. Tenminste, wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb even een vraagje... Is het via systemlink mogelijk om met meerdere personen op één beeldscherm te gamen? We hadden laatst 4 consoles maar je kon helaas niet splitscreen.
Als het niet kan wat vinden jullie aanraders kwa games om via 4 consoles met 8 mensen te doen.
Zelf spelen we nu PGR4, GOW, COD3 en Halo 3 omdat het via COD4 helaas niet wilde lukken
Neuh nooit eigenlijk, als ik in de lobby zit dan knal ik hem gewoon uit met de controller. Zal in het vervolg idd netjes afsluiten maar dit mag toch niet gebeuren lijkt me?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef -En4Cer- het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad nee.. Sluit je het spel altijd eerst af voordat je de Xbox uitzet?
Dit doe ik namelijk wel, misschien dat dit moet om zo eventuele instellingen op te slaan?
Lijkt me best wel crap eigenlijk maar wie weet
ik had net 1542 puntenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Weuw! Mijn vriend heeft net onder mijn account gespeeld en hij haalt gewoon even 1400 punten in een Sabotage match. Lekker.
wat is dat? prestige mode?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef viezerdt het volgende:
Na lang twijfelen gister toch maar prestige mode geactiveerd, ook al was ik net 55.
De bom plaatsen levert ook veel punten opquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:56 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ik had net 1542 punten![]()
50 kills, 5 deaths op bog Sabotage. Ik begin het door te krijgen
Bij sabotage valt dat wel mee toch? Die game waar ik zoveel punten haalde werd beslist in ons voordeel met sudden death, gametime van 20 mins. Dus ik kreeg iets van 700 punten ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De bom plaatsen levert ook veel punten op.
Als je hem plaatst krijg je er geloof ik 30, en als ie dus echt ontploft krijg je nog meer. Ik weet alleen even niet meer exact hoeveel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Bij sabotage valt dat wel mee toch? Die game waar ik zoveel punten haalde werd beslist in ons voordeel met sudden death, gametime van 20 mins. Dus ik kreeg iets van 700 punten ofzo![]()
(had zelf ook aantal keer bom defused en geplant)
na level 55 kan je zeg maar je level "resetten" ben je weer level 1 zonder al je unlockte wapens en perks enzo maar je krijgt een ander icoontje. kan in totaal 10x. staat geloof ik ook wat over op 1e pagina van dit topic.quote:
Je stelt mij teleur Ijsmeisquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Weuw! Mijn vriend heeft net onder mijn account gespeeld en hij haalt gewoon even 1400 punten in een Sabotage match. Lekker.
Ook al een paar keer gezien ja, dat is gewoon echt ziekquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:58 schreef Frasier het volgende:
Kwam gister voor het eerst iemand tegen die al de volle 10 keer prestige had uitgespeeld
Idd, ik zit nu op de derde keer en dat heeft me echt een hoop tijd gekost.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook al een paar keer gezien ja, dat is gewoon echt ziek
Tering 5 jaarquote:
Hoe zit dat met de challenges? Moet je die ook weer halen? Natuurlijk wel lekker voor XP, anders schiet het ook niet op natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef viezerdt het volgende:
[..]
na level 55 kan je zeg maar je level "resetten" ben je weer level 1 zonder al je unlockte wapens en perks enzo maar je krijgt een ander icoontje. kan in totaal 10x. staat geloof ik ook wat over op 1e pagina van dit topic.
edit, deze post van cyb: [Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfare #3
kom er nu dus achter dat ik gister een paar mensen heb gezien die al 10x prestige hebben gedaan
Tsjezus die zit zeker dag en nacht te spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:58 schreef Frasier het volgende:
Kwam gister voor het eerst iemand tegen die al de volle 10 keer prestige had uitgespeeld
Alleen op wet work, maar dat is gewoon ook een hele smalle map waar mensen meestal wel een beetje op dezelfde plek rondlopen. Maar nee, granaten horen er zeker wel bij. Je kunt meestal nog wel wegrennen voordat je er aan dood gaat. Alleen zijn die cooked grenades wel irritant, altijd te weinig tijd om ze terug te gooien.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:05 schreef Platina het volgende:
Community is ongeveer hetzelfde, al vind ik tot nu toe CoD4 iets volwassener (heb beide spellen online gedaan). Verwacht er overigens niet te veel van hoor. Net weer potje capture the flag gedaan, tering zeg die gasten zijn gewoon bang om dood te gaan. Ga dan deathmatch doen ipv beetje zielig achter iemand anders aan te lopen.
Ben ik overigens de enige die liever had dat ze granaten weg hadden gelaten? Ik word op de meest lullige manier door lukraak gegooide granaten gekilld. Dan kijk ik op de killcam en ze gooien die granaten gewoon in het wilde weg maar weten mij wel te raken. Dit terwijl ik wel de radarjammer heb aanstaan.
Vind het maar klote.
Hoeveel multiplayer map's zijn er eigenlijk?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen op wet work, maar dat is gewoon ook een hele smalle map waar mensen meestal wel een beetje op dezelfde plek rondlopen. Maar nee, granaten horen er zeker wel bij. Je kunt meestal nog wel wegrennen voordat je er aan dood gaat. Alleen zijn die cooked grenades wel irritant, altijd te weinig tijd om ze terug te gooien.
Kan je wel een radarjammer hebben maar als je een teamgenoot naast je hebt lopen zonder jammer heb je natuurlijk de kans om ook gekilled te worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:05 schreef Platina het volgende:
Community is ongeveer hetzelfde, al vind ik tot nu toe CoD4 iets volwassener (heb beide spellen online gedaan). Verwacht er overigens niet te veel van hoor. Net weer potje capture the flag gedaan, tering zeg die gasten zijn gewoon bang om dood te gaan. Ga dan deathmatch doen ipv beetje zielig achter iemand anders aan te lopen.
Ben ik overigens de enige die liever had dat ze granaten weg hadden gelaten? Ik word op de meest lullige manier door lukraak gegooide granaten gekilld. Dan kijk ik op de killcam en ze gooien die granaten gewoon in het wilde weg maar weten mij wel te raken. Dit terwijl ik wel de radarjammer heb aanstaan.
Vind het maar klote.
Hier ook omdat je vooral met Overgrown achter de vijand tevoorschijn kan komenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:08 schreef Rossdale het volgende:
Overgrown en Downpour zijn mijn favorieten, ook al hebben een hoop mensen een hekel aan juist die twee maps. Ik heb alleen aan showdown een ontzettende hekel.
Op die foto's zag het er anders uitquote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering 5 jaarje bent nog een kind meid
neem het niet te letterlijk
Ik ben inmiddels geen kind meer hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering 5 jaarje bent nog een kind meid
neem het niet te letterlijk
Doet Live het niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels geen kind meer hoor. En ieder zijn ding
.
Anyway, geen CoD 4 vanavond, xbox live doet het weer niet?
heb ik ook 1 keer gehad.. alleen gooide ze dan ook nog eens constant granaten naar binnenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Gister frustrerend potje meegemaakt. Mijn team respawnde de hele tijd in een gebouw in een hoek van de map. Zo gauw je buiten kwam werd je afgeknald door een helikopter of kreeg je een luchtaanval op je kop. Bleef je in het gebouw, dan werd je beschoten door snipers. Het was een soort vicieuze cirkel. Respawnen – afgeknald door snipers – tegenstanders hebben genoeg kills voor helicopter of air strike. Niet leuk.
Gewoon normaal mikken, geen extra hulp. Het went heel snel hoor. Gewoon kopen, je krijgt er echt geen spijt vanquote:Op maandag 14 januari 2008 10:08 schreef rudedeltadude het volgende:
even een vraagje voor ik hem koop... Dat mikken met de controller, is dat nog een beetje te doen of zijn er andere foefjes? Niet in de richting van aimbot natuurlijk, maar ehmm... andere controllers die het mikken makkelijker maken???
AB-SO-LUUT NIET.......In het begin is het even doorbijten, maar daarna word het alleen maar beter en beter!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon kopen, je krijgt er echt geen spijt van
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:08 schreef rudedeltadude het volgende:
even een vraagje voor ik hem koop... Dat mikken met de controller, is dat nog een beetje te doen of zijn er andere foefjes? Niet in de richting van aimbot natuurlijk, maar ehmm... andere controllers die het mikken makkelijker maken???
Dat geen extra hulp is volgens mij niet helemaal waar. Heel af en toe volgt mijn vizier automatisch een poppetje.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon normaal mikken, geen extra hulp. Het went heel snel hoor. Gewoon kopen, je krijgt er echt geen spijt van
Dat heb ik volgens mij nog nooit gehad hoor...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat geen extra hulp is volgens mij niet helemaal waar. Heel af en toe volgt mijn vizier automatisch een poppetje.
mja heb ik soms ook ja, hele lichte auto aim ofzoquote:Op maandag 14 januari 2008 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat geen extra hulp is volgens mij niet helemaal waar. Heel af en toe volgt mijn vizier automatisch een poppetje.
Auto aim, kun je aan en uit zetten in het singleplayer-menu bij options.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef viezerdt het volgende:
[..]
mja heb ik soms ook ja, hele lichte auto aim ofzo
Ja, maar het is niet alleen bij de Single player. Ook bij het online multiplayer.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:49 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Auto aim, kun je aan en uit zetten in het singleplayer-menu bij options.
dat vind ik het mooie aan CoD4 .. Bijna nergens een écht goede camping plek (zoals bijv. the hunt sniper house in mohaa)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:26 schreef renz0r het volgende:
Had vandaag veel last van Campers, te irritant gewoon
Of een host die een game laat beginnen en gelijk aan het begin al weer weg gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:45 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
dat vind ik het mooie aan CoD4 .. Bijna nergens een écht goede camping plek (zoals bijv. the hunt sniper house in mohaa)
Wat ik trouwens wél zwaar irritant vind is als je binnenkomt in een match, en als je 3 meter loopt staat er alweer defeat op het scherm
Ik pleit voor een map-filter. Er zijn maps waar gewoon echt niet op zit te wachten (Countdown, Shipment, Showdown en Wet Workquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Ja idd! Superirritant.
Wat dat betreft vind ik het wel klote dat je niet zelf een server kan kiezen uit een lijst, waarin je kan zien welke map ze spelen, hoe ver ze al zijn in de game etc.
idd ..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik pleit voor een map-filter. Er zijn maps waar gewoon echt niet op zit te wachten (Countdown, Shipment, Showdown en Wet Work)
Of weggaan uit een match omdat je geen ruk zin hebt in de desbetreffende map en dan tot 4 keer toe gewoon weer in diezelfde match gedropt worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of een host die een game laat beginnen en gelijk aan het begin al weer weg gaat
Beetje doorlopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
God, wat word ik strontziek van al die respawnende vijanden in de SP
die maps zaten er altijd in , waarschijnlijk alleen neit n de game mode die jij speeldequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb een een best groot probleem.. Bij de map Wet Work en Shipment krijg ik ALTIJD een DRE in het laadscherm?! Hoe kan ik dit oplossen? Dit zijn die nieuwe maps die zijn bijgekomen door een patch, maar die kan ik niet verwijderen en opnieuw downloaden..
Iemand ideeen?
Op Veteran ist alleen af en toe best pittig om ff door te lopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje doorlopen
Gunship net gedaan, was wel cool zo.
Dat is wel een nadeel van de CoD reeks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
En ja hoor, die kut Amerikanen komen weer massaal online en het is weer afgelopen met de pret.
Ik krijg nu alweer kouwe rillingen als ik terugdenk aan dat sniperlevel op Veteran. Vooral het eindequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Platina het volgende:
Heb hoge verwachten van One shot, One kill en Heat. Zal wel weer 50x hetzelfde stukje doen worden.
Ik haal hem al niet op Hardened. Iemand tips?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef kanna het volgende:
Ik krijg nu alweer kouwe rillingen als ik terugdenk aan dat sniperlevel op Veteran. Vooral het einde
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Oh respwanen ze daar ook? Op een gegeven moment had ik gewoon iedereen afgeknald en ben ik daarna doorgelopen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopen.
Ik krijg hem op Veteran ook maar niet gedaan.
Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh respwanen ze daar ook? Op een gegeven moment had ik gewoon iedereen afgeknald en ben ik daarna doorgelopen.
Rechtsom lopen, als je aan het einde de gang naar rechts inloopt houden ze op met respawnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopen.
Ik krijg hem op Veteran ook maar niet gedaan.
En die dwazen schieten ook met RPG's binnenshuis he ;')quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.
Maar bij Veteran blijf ik in het begin, in dat kamertje zitten, en dan blijven ze maar komen.
Nee ze respawnen niet. Wat ik gedaan heb was gelijk rechtsom gaan ff hurken. Dan zn gast op balkon neer schieten die eraankomt. Kwart naar links draaien flashbang gooien snel op staan en RPG-gast neerknallen. Vervolgens terugrennen naar dat serverkamertje en vanuit die deuropening mensen neerknallen, je teammates doen de rest wel. Op een gegeven moment stoppen ze met komen en heb je ze allemaal afgeknald dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.
Maar bij Veteran blijf ik in het begin, in dat kamertje zitten, en dan blijven ze maar komen.
Dat is een leuk veld voor kills.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef Bastard het volgende:
Pff gisteren een match gespeeld op een heel klein veldje met containers, en de bedoeling was om de beurt het HQ te pakken of te destroyen... dat was geen eens grappig meer man.. average live was denk ik 3 seconden ofzo ..ben er na een minuut of 7 maar uitgestapt, wat een flauwekul
je bedoeld zeker deaths. Waardeloze rotmap. Enige wat ik daar doe is granaten gooien en vervolgens doodgaan. yeah 40 kills en 80 deaths. Leuk hoor!quote:
veteran is dan ook alleen voor autistenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, CoD4 is officieel een kutspel. Van het ene klotelevel naar het andere.
Infinity Ward moet eens het verschil tussen uitdagend en frustrerend leren.
Dan is trial & error niet jouw kind of game i guessquote:
daar kun je dus egt leipe dingen doen he... p90 + bandolier of 3x frag+ double tap + martyrdomquote:
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerquote:
Doe maar wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerGebaseerd op dat geklim en geschiet
Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrektquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand tips voor de survive a dog attack achievement?
Als de RS(right stick) icoontje in beeld komt, ram ik die stick bijna door de controller heen, maar ik overleef het mooi niet...
Als je eenmaal de sniper level hebt gehad kan je wel stoppen met de SP.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerGebaseerd op dat geklim en geschiet
Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:44 schreef Die4iT het volgende:
[..]
eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrekt
Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.quote:
AK?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
Fuck die gouden AK, ik wil deze
[ afbeelding ]
Iets tactischer ookquote:Op maandag 21 januari 2008 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.![]()
hehe, succes man, ik heb er ook fuckin lang over gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:
Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten
kan niet mikken door het vizier met dat kut pistool.
Blerg ben dat level echt beu nu. Evenals de AI van mijn medesoldaten en vijand.
zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.
Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:
Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten
kan niet mikken door het vizier met dat kut pistool.
Blerg ben dat level echt beu nu. Evenals de AI van mijn medesoldaten en vijand.
zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.
Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.
quote:COD4 does the unthinkable! Knocks Halo 3 off its throne
Tuesday 22-Jan-2008 10:07 AM COD4 swoops in and takes the crown for last week's most played Live
Halo has dominated Xbox Live since Halo 2 hit Xbox, even topping the 360's online gaming lists until Gears of War came, but the third game's domination of MS's online servers has been put on hold by Activision.
Last week, (week beginning Jan 14), Call of Duty 4 managed to knock Halo 3 off the top spot on the list of most played Xbox Live games.
Master Chief was forced to settle for second place, with another Activision title, Guitar Hero III, coming in third, while Gears of War is an ever solid fourth.
Maybe the legions of swearing, homophobic, chocolate milk-wanting Halo kids are jumping on COD4?
Boogie Bunnies came in second - we didn't know there were that many girl gamers with 360s. We thought they all had Wiis.
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3
3 Guitar Hero III
4 Gears of War
5 Rock Band
6 Madden NFL 08
7 Assassin's Creed
8 Mass Effect
9 FIFA 08
10 Forza Motorsport 2
Daar had ik iets over gelezen ja, wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.
Kan werken als je mazzel heb ^^. was een x aan het snipen en had c4, had in een van de huizen waar HQ komt c4 op het plafond geplant, boven de hq laptop natuurlijk ;o. Toen kwam de HQ daar nog echt ook, ik als laatst over en ik kon ze niet snipen vanaf ongeveer de andere kant van de map maar had wel 4 kills met me c4 en vertraagde de cap daar ook nog behoorlijk meequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht slim te zijn met HQ en alvast op een plek waar de HQ komt enkele bommen te leggen, zodat de binnenkomende vijand meteen ontploft. Maar toen kwam die daar niet meer
Slim gedaan!
zoals ik zie , kzit met een team vol britten CAPO ( mafiosi rank) kun je gewoon bij komen tstaat wat vetter bij groundwars ... verliezen ook bijna NOOIT allemaal min 3 of 4x al prestige gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef Assasination het volgende:
kheb ook al een clantag gemaakt maar dat is maar met 2 andere mensen dus ik zou graag wel 1 van jullie clans willen bijwonen hoor als dat kan natuurlijk
ik heb hem ookquote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij ben ik nog de enige met de fok! tag
I don't play with kiddo's..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef Assasination het volgende:
kheb ook al een clantag gemaakt maar dat is maar met 2 andere mensen dus ik zou graag wel 1 van jullie clans willen bijwonen hoor als dat kan natuurlijk
http://www.360voice.com/tag/Trigalti1quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een maand weer eens gespeeld..
(had de fok! tag ook nog ..)
Maar is nog steeds een topspel!
Whehe.. tja.. vakantie gehad, druk gehad met stage enz enz..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
http://www.360voice.com/tag/Trigalti1
Ziet er idd een beetje zielig uit.
Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mijquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
Die UAV jammer gebruik ik wel.
Volg dan ook niet me team maten.
Merk toch vaak dat ik ze van achteren kan aanvallen.
Vooral het uitschakelen van snipers is het goed te doen.
Perk 1 is verschillend
Bij perk 3 neem ik altijd waarbij je een granaat achter laat, scoor daar nog wel vaak kills mee.
Vooral die range van die Martyrdom perk vind ik te groot af en toe. In de SP hebben de granaten lang niet zo'n grote range.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mij
Verder speel ik alleen Domination, dus bij de vlaggen is het toch te doen
Vind die Martyrdom (granaat) en Last Stand (pistooltje schieten), maar ontieglijke kut perks. Verzieken het een beetje imo.
Dat is inderdaad heel irritant......dit zou opgelost moeten worden met de patch die onderweg is, nu maar hopen dat ze het snel rondkrijgen en uit kunnen sturen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ben een beetje heel flauw aan het worden van die mensen die een game starten en omdat er niet genoeg votes waren het spel stoppen.
Of als je voor staat met het team dat de host de game stopt.
Gisteren 3 potjes geprobeerd, 3x niet af kunnen maken ... ben ik Uno gaan spelen
Vanavond ben ik erquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef dronkeykong het volgende:
En wanneer beginnen we eens een avondje Fok knallen????
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:31 schreef Daniel92 het volgende:
ligt het aan mij of wordt cod4 nou zo saai ??
lente:)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef Daniel92 het volgende:
[..]
hahah zou kunnenik hoop dat die maps beetje snel komen want raaak uitgekeken op deze
?quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:12 schreef nogal het volgende:
Even een vraagje, ik zit te erover te denken COD4 te halen. Maar als ik hem bij play-asia of via ebay (bij een VS shop) bestel, kan ik dan gewoon online tegen nederlandse tegenstanders, dacht iets gelezen te hebben dat je dan alleen tegen amerikaanse mensen kon, of is dat onzin en kan ik hem gerust daar bestellen ? Scheelt toch weer geld
Nee dat kan niet, met 1 persoon slechts.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef rival het volgende:
kan je dit spel online spelen met 2 mensen op 1 console?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |