Dat is een leuk veld voor kills.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef Bastard het volgende:
Pff gisteren een match gespeeld op een heel klein veldje met containers, en de bedoeling was om de beurt het HQ te pakken of te destroyen... dat was geen eens grappig meer man.. average live was denk ik 3 seconden ofzo ..ben er na een minuut of 7 maar uitgestapt, wat een flauwekul
je bedoeld zeker deaths. Waardeloze rotmap. Enige wat ik daar doe is granaten gooien en vervolgens doodgaan. yeah 40 kills en 80 deaths. Leuk hoor!quote:
veteran is dan ook alleen voor autistenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, CoD4 is officieel een kutspel. Van het ene klotelevel naar het andere.
Infinity Ward moet eens het verschil tussen uitdagend en frustrerend leren.
Dan is trial & error niet jouw kind of game i guessquote:
daar kun je dus egt leipe dingen doen he... p90 + bandolier of 3x frag+ double tap + martyrdomquote:
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerquote:
Doe maar wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerGebaseerd op dat geklim en geschiet
Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrektquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand tips voor de survive a dog attack achievement?
Als de RS(right stick) icoontje in beeld komt, ram ik die stick bijna door de controller heen, maar ik overleef het mooi niet...
Als je eenmaal de sniper level hebt gehad kan je wel stoppen met de SP.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik er nog 1 voor, advies was nog lagerGebaseerd op dat geklim en geschiet
Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:44 schreef Die4iT het volgende:
[..]
eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrekt
Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.quote:
AK?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
Fuck die gouden AK, ik wil deze
[ afbeelding ]
Iets tactischer ookquote:Op maandag 21 januari 2008 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.![]()
hehe, succes man, ik heb er ook fuckin lang over gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:
Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten
kan niet mikken door het vizier met dat kut pistool.
Blerg ben dat level echt beu nu. Evenals de AI van mijn medesoldaten en vijand.
zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.
Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:
Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten
kan niet mikken door het vizier met dat kut pistool.
Blerg ben dat level echt beu nu. Evenals de AI van mijn medesoldaten en vijand.
zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.
Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.
quote:COD4 does the unthinkable! Knocks Halo 3 off its throne
Tuesday 22-Jan-2008 10:07 AM COD4 swoops in and takes the crown for last week's most played Live
Halo has dominated Xbox Live since Halo 2 hit Xbox, even topping the 360's online gaming lists until Gears of War came, but the third game's domination of MS's online servers has been put on hold by Activision.
Last week, (week beginning Jan 14), Call of Duty 4 managed to knock Halo 3 off the top spot on the list of most played Xbox Live games.
Master Chief was forced to settle for second place, with another Activision title, Guitar Hero III, coming in third, while Gears of War is an ever solid fourth.
Maybe the legions of swearing, homophobic, chocolate milk-wanting Halo kids are jumping on COD4?
Boogie Bunnies came in second - we didn't know there were that many girl gamers with 360s. We thought they all had Wiis.
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3
3 Guitar Hero III
4 Gears of War
5 Rock Band
6 Madden NFL 08
7 Assassin's Creed
8 Mass Effect
9 FIFA 08
10 Forza Motorsport 2
Daar had ik iets over gelezen ja, wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.
Kan werken als je mazzel heb ^^. was een x aan het snipen en had c4, had in een van de huizen waar HQ komt c4 op het plafond geplant, boven de hq laptop natuurlijk ;o. Toen kwam de HQ daar nog echt ook, ik als laatst over en ik kon ze niet snipen vanaf ongeveer de andere kant van de map maar had wel 4 kills met me c4 en vertraagde de cap daar ook nog behoorlijk meequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht slim te zijn met HQ en alvast op een plek waar de HQ komt enkele bommen te leggen, zodat de binnenkomende vijand meteen ontploft. Maar toen kwam die daar niet meer
Slim gedaan!
zoals ik zie , kzit met een team vol britten CAPO ( mafiosi rank) kun je gewoon bij komen tstaat wat vetter bij groundwars ... verliezen ook bijna NOOIT allemaal min 3 of 4x al prestige gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef Assasination het volgende:
kheb ook al een clantag gemaakt maar dat is maar met 2 andere mensen dus ik zou graag wel 1 van jullie clans willen bijwonen hoor als dat kan natuurlijk
ik heb hem ookquote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij ben ik nog de enige met de fok! tag
I don't play with kiddo's..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef Assasination het volgende:
kheb ook al een clantag gemaakt maar dat is maar met 2 andere mensen dus ik zou graag wel 1 van jullie clans willen bijwonen hoor als dat kan natuurlijk
http://www.360voice.com/tag/Trigalti1quote:Op zondag 27 januari 2008 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een maand weer eens gespeeld..
(had de fok! tag ook nog ..)
Maar is nog steeds een topspel!
Whehe.. tja.. vakantie gehad, druk gehad met stage enz enz..quote:Op zondag 27 januari 2008 19:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
http://www.360voice.com/tag/Trigalti1
Ziet er idd een beetje zielig uit.
Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mijquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
Die UAV jammer gebruik ik wel.
Volg dan ook niet me team maten.
Merk toch vaak dat ik ze van achteren kan aanvallen.
Vooral het uitschakelen van snipers is het goed te doen.
Perk 1 is verschillend
Bij perk 3 neem ik altijd waarbij je een granaat achter laat, scoor daar nog wel vaak kills mee.
Vooral die range van die Martyrdom perk vind ik te groot af en toe. In de SP hebben de granaten lang niet zo'n grote range.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mij
Verder speel ik alleen Domination, dus bij de vlaggen is het toch te doen
Vind die Martyrdom (granaat) en Last Stand (pistooltje schieten), maar ontieglijke kut perks. Verzieken het een beetje imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |