abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:27:47 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56099491
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.
Maar bij Veteran blijf ik in het begin, in dat kamertje zitten, en dan blijven ze maar komen.
En die dwazen schieten ook met RPG's binnenshuis he ;')
The truth was in here.
pi_56100314
Even een copy/past uit het 360-topic:

Ik ben eruit. CoD4 is (wat de SP betreft) een grote teleurstelling.

Ik vind het onrealistisch. En dat irriteert me. De vijanden beschikken over automatische wapens, RPG's en granaten, maar je teammates bestormen ze nog steeds alsof het WW2 is. Als die Amerikanen in Irak echt zo zouden vechten, zou hun dodental intussen een stuk hoger zijn. Waarom kun je een positie bijvoorbeeld niet van tevoren bombarderen of artillerie inzetten? Maar waar ik me het meest aan erger zijn al die respawnende vijanden, wat spelen op Hardened en Veteran soms echt te irritant maakt. Van alle kanten beschoten worden en continu granaten op je kop. Je bent echt zo dood. Maar voorzichtig spelen kun je niet, omdat je een bepaald punt in een level moet bereiken voor de stroom vijanden stopt. Ik voel me meer Private Hicks in Aliens, dan een goedgetrainde soldaat die tegen terroristen vecht.

In plaats van een slimme A.I. te ontwikkelen (wat je tegenwoordig toch mag verwachten van een FPS) is Infinity Ward wederom voor de makkelijke (luie?) oplossing gegaan: een eindeloze stroom vijanden die op je afstormt. Ze camoufleren het mooi met prachtige graphics, muziek en veel dingen die *BOEM* doen, maar wat gameplay betreft lijkt het erg op Doom.

Het zou niet zo erg zijn, als ze ondertussen niet alles te werk stellen om een realistische setting neer te zetten. Het contrast is daardoor gewoonweg te groot. Maar goed, de gemiddelde Amerikaan denkt toch dat alle moslims, Russen en huurlingen zelfmoordterroristen zijn. Ik weet trouwens niet of het iemand al is opgevallen, maar het vijandige leger wat je als US marine tegenkomt bestaat uit drie type mannetjes die ze eindeloos gekloond hebben:
  • Baard met rood petje.
  • Snor met helm.
  • Bivakmuts.

Begint een beetje op te vallen als je er 60 hebt afgeknald die uit een houten keet blijven stromen.

Tuurlijk, het is fun en lekker hectisch. Maar ik vind het momenteel meer een Disneyland-attractie in een moderne oorlogssetting dan een realistische shooter. Het is net het voorlaatste level van Halo 3, maar dan uitgesmeerd over een heel spel. Ik heb mijn hoop nu gevestigd op Brothers in Arms.

CoD4 (SP) < HL2, Halo 3 en Bioshock. Deel 5 wordt weer WW2, maar ik ben wel klaar met deze serie. Deel 1 op de PC, en deel 2 waren tof. Maar hierna ben ik eigenlijk alleen maar teleurgesteld.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_56100920
    Natuurlijk is het onrealistisch qua A.I., maar de hectiek etc blijft wel 1 van de toffere ervaringen van het afgelopen jaar vind ik. Nou, vooral op Veteran is het onrealistisch alleen al om de hoeveelheid vijanden en granaten die je om je oren krijgt.
    Verder vond ik de SP een toffe ervaring, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Af en toe hou ik gewoon van overdreven shooters. Zolang de sfeer maar goed is
    Smart went Crazy....
      donderdag 17 januari 2008 @ 18:23:35 #204
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_56109133
    CoD4 is toch meer een MP game dan SP.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      donderdag 17 januari 2008 @ 19:18:04 #205
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_56110483
    Call of Duty 4 is nog altijd de op één na meest gespeelde game op Xbox Live, achter Halo 3. De Xbox 360 versie van het spel is al ruim 3 miljoen keer over de toonbank gegaan en met name het Xbox Live gedeelte trekt mensen aan om het spel te spelen. Toch kampt de online multiplayer nog met wat problemen en daarom werd ons ook een patch belooft.

In half december gaf Infinity Ward ons al meer details over de patch en één van de belangrijkste onderdelen van de patch is de toevoeging van de Host Migration. Dit zorgt ervoor dat je niet meer uit een match gegooid kan worden als de Host niet meer verder wil spelen. Uit een verklaring blijkt nu echter dat Infinity Ward nog wat bugs tegenkwam bij het maken van de Host Migration en daarom duurt het nog wat langer voordat de patch af is.

Quote:
    "We ran into some bugs with the host migration and therefore required some tweaks and additional testing on said tweaks so the patch is still being worked on. We're working on getting it out as fast as possible, and I'll let you know when we can expect it."

We zullen dus nog even moeten wachten op de beloofde patch voor Call of Duty 4.
    Halo Stats
    360 Blog
    pi_56120167
    Net voor het eerst die Double Tap Perk geprobeerd, damn die doet het wel erg goed

[ Bericht 3% gewijzigd door Frasier op 18-01-2008 16:22:04 ]
    X
    X
    X
      vrijdag 18 januari 2008 @ 07:58:18 #207
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56121221
    Pff gisteren een match gespeeld op een heel klein veldje met containers, en de bedoeling was om de beurt het HQ te pakken of te destroyen... dat was geen eens grappig meer man.. average live was denk ik 3 seconden ofzo .. ben er na een minuut of 7 maar uitgestapt, wat een flauwekul
    The truth was in here.
    pi_56122296
    ja die patch zou er al voor het nieuwe jaar zijn in eerste instantie.Pffff duurt wel erg lang ondertussen, soms heb je 20 minuten bezig en heb je amper wat gespeeld.Snap het nut er ook niet van om een potje te beginnen en bij 0-0 meteen weer weg te gaan.Zal wel aan de map liggen oid
      vrijdag 18 januari 2008 @ 11:02:26 #209
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56124140
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.
    Maar bij Veteran blijf ik in het begin, in dat kamertje zitten, en dan blijven ze maar komen.
    Nee ze respawnen niet. Wat ik gedaan heb was gelijk rechtsom gaan ff hurken. Dan zn gast op balkon neer schieten die eraankomt. Kwart naar links draaien flashbang gooien snel op staan en RPG-gast neerknallen. Vervolgens terugrennen naar dat serverkamertje en vanuit die deuropening mensen neerknallen, je teammates doen de rest wel. Op een gegeven moment stoppen ze met komen en heb je ze allemaal afgeknald dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Platina op 18-01-2008 11:21:54 ]
    pi_56133828
    Zo, ik heb het spel ook aangeschaft. In eerste instantie was ik niet echt lyrisch over het hele spel. De singleplayer was leuk, maar niet echt heel bijzonder spannend of anders dan andere first-person shooters. Hetzelfde leek voor de multiplayer te gelden: deathmatch en team-deathmatch was maar verwarrend, werden gespeeld op chaotische en onoverzichtelijk maps, waarop ik met grote regelmaat van grote afstand neergeschoten werd, min of meer uit het niets. Ik begon teleurgesteld te raken met mijn aankoop, totdat ik toch nog eventjes doorzette.

Toen ik eergisteren de domination mode unlockte moest het een uur of twaalf 's middags zijn. Daarna gebeurde er drie dingen: het was opeens donker buiten, mijn vingers deden pijn en mijn aanzien voor het spel waren vervijfvoudigd. Wat een geweldige multiplayer ervaring! Tactisch, toch vol met actie en sensationeel gevoelig. Mooie dingen!

Ik ben trouwens ook te porren voor een multiplayer pot, hoewel ik nog altijd niet bepaald een superster ben. Mijn naam is: zeBlitz .

EDIT: Trouwens, ik had nog een vraagje: hoe werkt het clansysteem? Ik snap dat mensen een tag kunnen opzetten, en eventueel elkaar op hun friendslist kunnen adden, maar worden er ook daadwerkelijk clanmatches gespeeld op de 360? Is er ook een bijbehorende ladder/competitie? Ik heb namelijk zelf jarenlang met veel plezier Team Fortress Classic in clanvorm gespeeld, en het zou leuk zijn om iets vergelijkbaars te vinden in CoD4.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mas op 18-01-2008 16:59:04 ]
    Bijgeloof brengt ongeluk.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 17:00:32 #211
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_56134058
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef Bastard het volgende:
    Pff gisteren een match gespeeld op een heel klein veldje met containers, en de bedoeling was om de beurt het HQ te pakken of te destroyen... dat was geen eens grappig meer man.. average live was denk ik 3 seconden ofzo .. ben er na een minuut of 7 maar uitgestapt, wat een flauwekul
    Dat is een leuk veld voor kills.
    Halo Stats
    360 Blog
      vrijdag 18 januari 2008 @ 17:05:31 #212
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56134156
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

je bedoeld zeker deaths. Waardeloze rotmap. Enige wat ik daar doe is granaten gooien en vervolgens doodgaan. yeah 40 kills en 80 deaths. Leuk hoor!
    pi_56134934
    Ok, CoD4 is officieel een kutspel. Van het ene klotelevel naar het andere.
    Infinity Ward moet eens het verschil tussen uitdagend en frustrerend leren.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      vrijdag 18 januari 2008 @ 18:09:27 #214
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56135587
    Ik begrijp dat je behoorlijk gefrusteerd raakt door Veteran moeilijkheid? Veteran is goed te doen als je een beetje oefent. Het is nu meer schuilen en nades gebruiken etc, dan er gewoon doorheen rushen.

en de multiplayer vind je die ook kut dan?
    pi_56136094
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
    Ok, CoD4 is officieel een kutspel. Van het ene klotelevel naar het andere.
    Infinity Ward moet eens het verschil tussen uitdagend en frustrerend leren.
    veteran is dan ook alleen voor autisten
    Bah !
    pi_56136248
    Ik speel op Hardened.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 19:25:46 #217
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56137353
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik speel op Hardened.
    Dan is trial & error niet jouw kind of game i guess
    Zeker als je Advance Wars ofzo gewend bent
    pi_56153041
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

daar kun je dus egt leipe dingen doen he... p90 + bandolier of 3x frag+ double tap + martyrdom

dan je zelf niet direct in het veld gooien...toen de kleine update nog niet was had ik daar 137 kills 27 deaths ofzo en me helo maakte zoveel kills dat ik steeds 3 helos op standby had w00t
    pi_56153450
    Aangezien ik vanavond thuiszit ga ik mensen afknallen online.
    Smart went Crazy....
    pi_56153496
    als er nog mensen samen met mij en 9 gekke britten willen knalle moeten ze me pme... wij doen vaker groundwars en 9/10 x winnen we dus een mooie garantie,, tiz ook nog leuk zijn allemaal zo gek als een deur
      zaterdag 19 januari 2008 @ 16:35:02 #221
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56155997
    Ik moet zeggen dat de MP aan me groeit .. ik heb het goed naar mn zin gehad gisteren, toch een uur of 4 gespeeld
    The truth was in here.
      zaterdag 19 januari 2008 @ 16:36:33 #222
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56156037
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik speel op Hardened.
    Ik er nog 1 voor, advies was nog lager Gebaseerd op dat geklim en geschiet
    Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
    The truth was in here.
    pi_56158417
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar ik wandel er echt doorheen, dat geeft geen uitdaging.. overigs weet ik ook niet of ik de SP wel ga afmaken, ben meer een MP man.
    Doe maar wel.
    X
    X
    X
      zaterdag 19 januari 2008 @ 19:20:45 #224
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_56160226
    Heeft iemand tips voor de survive a dog attack achievement?

Als de RS(right stick) icoontje in beeld komt, ram ik die stick bijna door de controller heen, maar ik overleef het mooi niet...
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
    pi_56167373
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
    Heeft iemand tips voor de survive a dog attack achievement?

Als de RS(right stick) icoontje in beeld komt, ram ik die stick bijna door de controller heen, maar ik overleef het mooi niet...
    eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrekt
      zondag 20 januari 2008 @ 03:26:00 #226
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_56170803
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je eenmaal de sniper level hebt gehad kan je wel stoppen met de SP.
    Moet nog 2 MP levels en dan begin ik weer opnieuw.
    Halo Stats
    360 Blog
      zondag 20 januari 2008 @ 07:23:07 #227
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56171530
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 23:44 schreef Die4iT het volgende:

[..]

eerste wat ik deed is het duwen van de stick verplaatsen naar B button bij de opties ook veeeeeeeel handiger bij MP omdat je anders bij een beetje teveel druk meteen je mestrekt
    Heb ik ook gedaan
    The truth was in here.
    pi_56171564
    Mensen die hier overdag en of savond een portje willen knallen op Cod4 ?
    ben Gisteren begonnen met de MP en zit nu Lvl 21 dus dat gaat best goed

Voeg me maar toe aan je Xboxlive friends als je wilt gamen ,
    Gamertag staat in me sig onder deze post
      zondag 20 januari 2008 @ 08:39:28 #229
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_56171643
    Zo, uitgespeeld. Op Hardened
      zondag 20 januari 2008 @ 16:04:59 #230
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_56179973
    Fuck die gouden AK, ik wil deze

zondag 20 januari 2008 @ 16:16:50 #231
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56180258
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
    Zo, uitgespeeld. Op Hardened
    nu Veteran nog! Meer G's
    pi_56182375
    spel is toch wel erg vet

ondanks de trial en error meuk af en toe
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_56191911
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef Platina het volgende:
    nu Veteran nog! Meer G's
    Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.
      maandag 21 januari 2008 @ 08:27:38 #234
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_56191966
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
    Fuck die gouden AK, ik wil deze

[ afbeelding ]
    AK?
    Dit is de C7 Diemaco.
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 21 januari 2008 @ 08:29:44 #235
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56191984
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 08:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ben nu aan de MP. Tijdens de beta vooral Team Deathmatch gespeeld. Maar gister voor het eerst Headquarters. Wat een fantastische gamemode.
    Iets tactischer ook
    The truth was in here.
    pi_56194042
    Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan Sabotage!
    Smart went Crazy....
    pi_56199266
    headquarters !

Hardcore TDM !
    pi_56204381
    Jeej!!! Geslaagde ruil gedaan vandaag!
    Heb COD4 ook eindelijk te pakken!

Heb eerste twee missies er nu op zitten en tot nu toe is het smullen, smullen smullen!

De ergernisjes zulllen misschien nog wel komen.
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
      maandag 21 januari 2008 @ 22:23:10 #239
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56210224
    Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten
    kan niet mikken door het vizier met dat kut pistool.

Blerg ben dat level echt beu nu. Evenals de AI van mijn medesoldaten en vijand.
    zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.

Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
    pi_56217183
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:
    Net 2 uur lang Mile High Club op veteran gedaan, dat laatste stuk voor de gijzelaar is zooo kut he. totaal 3 keer bij de gijzelaar gekomen, alleen wist ik het te verprutste door me gijzelaar over hoop te schieten

zoals vijanden waarover je struikelt omdat ze op de grond liggen vanwege je flashbang, tegenstanders die opeens achter in je rug opduiken terwijl je teamgenoten ze horen te mollen of teamgenoten die vijanden gewoon voorbij lopen.

Nouja morgen maar weer proberen. hopelijk lukt het dan wel! want ik wil me 1000/1000 score.
    hehe, succes man, ik heb er ook fuckin lang over gedaan.

Had ook al 3x de hostage doodgeschoten.
    pi_56219234
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Platina het volgende:

ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_56226864
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ff een supertip om die heel makkelijk te vermoorden, schiet hem eerst in zijn benen (wat heel makkelijk is), dan laat hij de gijzelaar los en kan je hem heel makkelijk afknallen. ik had hem op die manier in 1 keer.
    Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.
    pi_56228315
    quote:
    COD4 does the unthinkable! Knocks Halo 3 off its throne

Tuesday 22-Jan-2008 10:07 AM COD4 swoops in and takes the crown for last week's most played Live

Halo has dominated Xbox Live since Halo 2 hit Xbox, even topping the 360's online gaming lists until Gears of War came, but the third game's domination of MS's online servers has been put on hold by Activision.

Last week, (week beginning Jan 14), Call of Duty 4 managed to knock Halo 3 off the top spot on the list of most played Xbox Live games.

Master Chief was forced to settle for second place, with another Activision title, Guitar Hero III, coming in third, while Gears of War is an ever solid fourth.

Maybe the legions of swearing, homophobic, chocolate milk-wanting Halo kids are jumping on COD4?

Boogie Bunnies came in second - we didn't know there were that many girl gamers with 360s. We thought they all had Wiis.
    quote:
    Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Call of Duty 4
    2 Halo 3
    3 Guitar Hero III
    4 Gears of War
    5 Rock Band
    6 Madden NFL 08
    7 Assassin's Creed
    8 Mass Effect
    9 FIFA 08
    10 Forza Motorsport 2
      dinsdag 22 januari 2008 @ 18:21:16 #244
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56230125
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Op Veteran moet je de gijzelaar Niet! in de benen schieten.
    Daar had ik iets over gelezen ja, wat gebeurt er dan?

Had op normal wel gewoon eerst in benen geschoten ging toen idd supermakkelijk.
    pi_56231595
    Dan krijg je een melding dat een echte veteran door het hoofd schiet of zoiets
    Smart went Crazy....
      dinsdag 22 januari 2008 @ 21:48:37 #246
    66083 Platina
    78th Element
    pi_56235472
    Wauw net terug van voetbaltraining, Mile High Club geprobeerd op de 7de keer had ik hem nu
    Met serieus nog 0.1 seconde over bereikte ik de hostage

Had ff gekeken hoe ik het beste kon schieten en toen hoppa die kop eraf.
    Me eerste 1000/1000 points

Alleen jammer dat hierbij geen online achievements zijn, meestal heb ik liever geen online achievements. Maar bij CoD 4 vind ik dat toch een gemis. Ik moet iets hebben om multiplayer te blijven doen, want hoe vet de MP ook is, ik moet ook nog andere games uitspelen
    pi_56235501
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
    W00t t00t, en terrecht. Tis gewoon veel beter
    Bah !
      woensdag 23 januari 2008 @ 08:31:49 #248
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_56242550
    Ik dacht slim te zijn met HQ en alvast op een plek waar de HQ komt enkele bommen te leggen, zodat de binnenkomende vijand meteen ontploft. Maar toen kwam die daar niet meer
    Slim gedaan!
    The truth was in here.
    pi_56250839
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
    Ik dacht slim te zijn met HQ en alvast op een plek waar de HQ komt enkele bommen te leggen, zodat de binnenkomende vijand meteen ontploft. Maar toen kwam die daar niet meer
    Slim gedaan!
    Kan werken als je mazzel heb ^^. was een x aan het snipen en had c4, had in een van de huizen waar HQ komt c4 op het plafond geplant, boven de hq laptop natuurlijk ;o. Toen kwam de HQ daar nog echt ook, ik als laatst over en ik kon ze niet snipen vanaf ongeveer de andere kant van de map maar had wel 4 kills met me c4 en vertraagde de cap daar ook nog behoorlijk mee . Vind het altijd alleen jammer dat HQ soms zo afhankelijk is van geluk hebben
    Bah !
    pi_56269109
    Pfff heb het een paar dagen niet gespeeld en werd gisteren gelijk weer aan de lopende band afgemaakt, niet lekker. Maar ja toch nog even level40 gehaald, dus dat is wel beter.

Mijn kill/death ratio is echt slecht trouwens.......is 1800/2700, dus ben wel erg vaak dood gegaan haha.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')