Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mijquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
Die UAV jammer gebruik ik wel.
Volg dan ook niet me team maten.
Merk toch vaak dat ik ze van achteren kan aanvallen.
Vooral het uitschakelen van snipers is het goed te doen.
Perk 1 is verschillend
Bij perk 3 neem ik altijd waarbij je een granaat achter laat, scoor daar nog wel vaak kills mee.
Vooral die range van die Martyrdom perk vind ik te groot af en toe. In de SP hebben de granaten lang niet zo'n grote range.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik volg me teamgenoten niet, die eikels volgen mij
Verder speel ik alleen Domination, dus bij de vlaggen is het toch te doen
Vind die Martyrdom (granaat) en Last Stand (pistooltje schieten), maar ontieglijke kut perks. Verzieken het een beetje imo.
Dat is inderdaad heel irritant......dit zou opgelost moeten worden met de patch die onderweg is, nu maar hopen dat ze het snel rondkrijgen en uit kunnen sturen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ben een beetje heel flauw aan het worden van die mensen die een game starten en omdat er niet genoeg votes waren het spel stoppen.
Of als je voor staat met het team dat de host de game stopt.
Gisteren 3 potjes geprobeerd, 3x niet af kunnen maken ... ben ik Uno gaan spelen
Vanavond ben ik erquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef dronkeykong het volgende:
En wanneer beginnen we eens een avondje Fok knallen????
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:31 schreef Daniel92 het volgende:
ligt het aan mij of wordt cod4 nou zo saai ??
lente:)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef Daniel92 het volgende:
[..]
hahah zou kunnenik hoop dat die maps beetje snel komen want raaak uitgekeken op deze
?quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:12 schreef nogal het volgende:
Even een vraagje, ik zit te erover te denken COD4 te halen. Maar als ik hem bij play-asia of via ebay (bij een VS shop) bestel, kan ik dan gewoon online tegen nederlandse tegenstanders, dacht iets gelezen te hebben dat je dan alleen tegen amerikaanse mensen kon, of is dat onzin en kan ik hem gerust daar bestellen ? Scheelt toch weer geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |