Of weggaan uit een match omdat je geen ruk zin hebt in de desbetreffende map en dan tot 4 keer toe gewoon weer in diezelfde match gedropt worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of een host die een game laat beginnen en gelijk aan het begin al weer weg gaat
Beetje doorlopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
God, wat word ik strontziek van al die respawnende vijanden in de SP
die maps zaten er altijd in , waarschijnlijk alleen neit n de game mode die jij speeldequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb een een best groot probleem.. Bij de map Wet Work en Shipment krijg ik ALTIJD een DRE in het laadscherm?! Hoe kan ik dit oplossen? Dit zijn die nieuwe maps die zijn bijgekomen door een patch, maar die kan ik niet verwijderen en opnieuw downloaden..
Iemand ideeen?
Op Veteran ist alleen af en toe best pittig om ff door te lopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje doorlopen
Gunship net gedaan, was wel cool zo.
Dat is wel een nadeel van de CoD reeks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
En ja hoor, die kut Amerikanen komen weer massaal online en het is weer afgelopen met de pret.
Ik krijg nu alweer kouwe rillingen als ik terugdenk aan dat sniperlevel op Veteran. Vooral het eindequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Platina het volgende:
Heb hoge verwachten van One shot, One kill en Heat. Zal wel weer 50x hetzelfde stukje doen worden.
Ik haal hem al niet op Hardened. Iemand tips?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef kanna het volgende:
Ik krijg nu alweer kouwe rillingen als ik terugdenk aan dat sniperlevel op Veteran. Vooral het einde
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Oh respwanen ze daar ook? Op een gegeven moment had ik gewoon iedereen afgeknald en ben ik daarna doorgelopen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopen.
Ik krijg hem op Veteran ook maar niet gedaan.
Volgens mij wel? Want in Normal ben ik doorgelopen en heb ik ze afgeknald en kwamen er ook geen meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh respwanen ze daar ook? Op een gegeven moment had ik gewoon iedereen afgeknald en ben ik daarna doorgelopen.
Rechtsom lopen, als je aan het einde de gang naar rechts inloopt houden ze op met respawnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, vooral in die kamer met al die TV's enzo. Daar kun je gewoon amper doorlopen.
Ik krijg hem op Veteran ook maar niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |