Thais restaurantje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef Aoristus het volgende:
Het is wel mooi geweest. Tijd om buiten de deur te eten.
Chinees denk ik, was jij Mutant de oortjes maar en bepaal zelf je score op de Mutantmatrixquote:
Nee, jij bent lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
Zalm is smerig.
Nee, ik ga dansen bij De Kring.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Chinees denk ik, was jij Mutant de oortjes maar en bepaal zelf je score op de Mutantmatrix
Veel plezier, ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga dansen bij De Kring.
Avanti popolo, alla riscossaquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kwaliteitspost:
http://www.nu.nl/news/137(...)r_vaderschap%27.html
Niet zo leuk als Chamberlain in Duitsland.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef sigme het volgende:
Hoewel Lubbers en Kok op staatsbezoek in een Engelssprekend land nog leuker was.
Dat je er altijd een argument aan kunt ontlenen om iemand in NWS mee om de oren te slaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
Wat was daar ook al weer leuk aan?
Niet voor niets dat ik mij daar zelden vertoonquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat je er altijd een argument aan kunt ontlenen om iemand in NWS mee om de oren te slaan.
Balkenende == Hitler ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Waar deed het mij aan denken?
[ afbeelding ]
Misschien heeft hij thuis wel een opplaksnor en loopt hij marcherend door het huis als wilde seksfantasie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het nog niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Waar deed het mij aan denken?
[ afbeelding ]
Dit toont maar weer aan dat Bach groter is dan Marokko.quote:
Gijsbrecht staat niet bekend om z'n woede, toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:41 schreef Monidique het volgende:
Jemig, Gijsbrecht, nu moet je niet boos worden...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Straks Wintergasten met die geitewollensokken hippie uit Canada.
De plaatsing daarintegen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef Montov het volgende:
De positie van de handen laat een ander beeld zien.
quote:
Echt, dat constante gezuig van Ryan3 is mateloos irritant. Zou mooi zijn als hij daarmee ophield.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond het topic van sigme trouwens legendarisch in zoverre dat het tekort in haar kijk op de geschiedenis duidelijk aantoonbaar werd.
Kom, stuur hem een pm, dan kan hij daar een paar weken over bitchen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Monidique het volgende:
Echt, dat constante gezuig van Ryan3 is mateloos irritant. Zou mooi zijn als hij daarmee ophield.
Nee, dat boeit mij niet. Ik wil dat de Fok!-moderators eens wat doen aan dat gezuig van hem.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kom, stuur hem een pm, dan kan hij daar een paar weken over bitchen.
Als Heerser over Werelden schiet je dan toch tekort als je daar machteloos tegenover staat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echt, dat constante gezuig van Ryan3 is mateloos irritant. Zou mooi zijn als hij daarmee ophield.
Alles heeft z'n tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Als Heerser over Werelden schiet je dan toch tekort als je daar machteloos tegenover staat.
Begin een weblogje of zo joh.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat boeit mij niet. Ik wil dat de Fok!-moderators eens wat doen aan dat gezuig van hem.
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:07 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HGf8M4yXFj4
HAHAHA, geniaal!
Little Britain. Dat is zelfs nog niet leuk als je stoned bent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:07 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HGf8M4yXFj4
HAHAHA, geniaal!
Computer says ''perish''.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Little Britain. Dat is zelfs nog niet leuk als je stoned bent.
Nee?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Little Britain. Dat is zelfs nog niet leuk als je stoned bent.
Ze waren wat huizen vergeten te tellen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik hoorde via via iets over een herberekening van de woningnood. Deze schijnt minder heftig te zijn dan wordt voor gespiegeld en al eerder opgelost dan eerder gedacht. Weet iemand hier daar meer over?
babyboom met pensioen kreeg ik als reden. Dit lijkt mij nou niet echt een onbekend fenomeen dus vandaar m'n vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze waren wat huizen vergeten te tellen?
Ik wilde je net uitnodigen voor een gezellig avondje LB met chips en cola.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt net vijf seizoen in de ramsj gekocht?
Babyboom is grofweg van 1945 tot -55, dus nu tussen 62 en 52 jaar, die zijn nog niet met pensioen. En niet allemaal met VUT. En wat gaan ze na pensioen doen dan, dat dit de woningnood doet afnemen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
babyboom met pensioen kreeg ik als reden. Dit lijkt mij nou niet echt een onbekend fenomeen dus vandaar m'n vraag.
Dat vroeg vraag ik mij dus ook af. Een beetje babyboomer kan iig nog 15-20 jaar in dezelfde woning blijven wonen. Het lijkt mij dus een broodje aap verhaal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Babyboom is grofweg van 1945 tot -55, dus nu tussen 62 en 52 jaar, die zijn nog niet met pensioen. En niet allemaal met VUT. En wat gaan ze na pensioen doen dan, dat dit de woningnood doet afnemen?
Die gaan hoogstens wat kleiner wonen. Kleine woningen is onwijze krapte dus ,,,, uhm tsja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
babyboom met pensioen kreeg ik als reden. Dit lijkt mij nou niet echt een onbekend fenomeen dus vandaar m'n vraag.
Meervrijheid.nl .. zeker interessant en ik hoop dat het helpt mensen vrijheid en de filosofie er omheen te vinden, maar jammer dat ze blijven plakken in het minarchisme en zo nog steeds in een moreel dilemma blijven hangen ookal is het afgezwakt. Het is een beetje wat ik met Ron Paul heb. Het is een mafkees, maar hopelijk zet het mensen aan het denken over vrijheid en hoeveel vrijheid we eigenlijk weggeven.quote:Ik kwam dit nog tegen:
http://www.meervrijheid.nl/index.html?hb-woningnood.htm
Wel een interessant site.
Private donaties, voor zover ik weet. Jij weet meer?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
meervrijheid wordt natuurlijk ook ergens van betaald...
De Mossad, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Private donaties, voor zover ik weet. Jij weet meer?
Wel dat VNO achter dat soort sites zit maar weet niet welke. Net zoals OpenVLD stiekem achter liberales.be zit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Private donaties, voor zover ik weet. Jij weet meer?
VNO moet toch gewoon een lijst hebben van donaties die ze doet? Daar is ongetwijfeld een wetje voor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
Wel dat VNO achter dat soort sites zit maar weet niet welke. Net zoals OpenVLD stiekem achter liberales.be zit.
Nee, in Nederland is dat minder aan regels gebonden dan in Engeland of de VS.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VNO moet toch gewoon een lijst hebben van donaties die ze doet? Daar is ongetwijfeld een wetje voor.
Het is een stichting en voor zover ik weet (en ik ben niet zo goed in dit soort dingen, daarom huur ik er mensen voor in), maar moet een stichting openbare jaarcijfers presenteren of dat was alleen een vereniging ... maar een van jullie weet mij vast wel te corrigeren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, in Nederland is dat minder aan regels gebonden dan in Engeland of de VS.
Er is ook geen belang bij: enkel als je doneert aan goede doelen krijg je een flink belastingvoordeel.
Jij hebt een eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een stichting en voor zover ik weet (en ik ben niet zo goed in dit soort dingen, daarom huur ik er mensen voor in), maar moet een stichting openbare jaarcijfers presenteren of dat was alleen een vereniging ... maar een van jullie weet mij vast wel te corrigeren.
Ik freelance en heb een vaste baan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:00 schreef Klopkoek het volgende:
Jij hebt een eigen bedrijf?
Ah een harde werker, dat scheeltquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik freelance en heb een vaste baan.
De broer van Guy is er redacteur, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat die site door de VLD betaald wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wel dat VNO achter dat soort sites zit maar weet niet welke. Net zoals OpenVLD stiekem achter liberales.be zit.
Het is heel veel voorkomend sinds de introductie van de tienerhorror ... zeg midden jaren '90. helaasquote:
http://www.volkskrant.nl/(...)s_gevolg_dorpsroddelquote:De CDA-politicus Willem Aantjes kwam in 1978 niet ten val door een complot van politieke tegenstanders, maar door dorpsroddel. Dat blijkt uit een reconstructie door de historicus Boudewijn Smits die vandaag in het katern Kennis verschijnt.
In oktober 1978 kreeg de historicus Loe de Jong, destijds directeur van het Rijksinstituut voor Oorlogsdocumentatie, een tip dat Willem Aantjes, fractievoorzitter van het CDA in de Tweede Kamer, in de Tweede Wereldoorlog bij de SS had gediend. De Jong stelde een onderzoek in. De affaire kwam in een stroomversnelling toen het nieuws op 6 november uitlekte naar het Nieuwsblad van het Noorden. Diezelfde avond belegde De Jong een persconferentie, waarop hij Aantjes hard aanviel.
Nadien is geregeld gesuggereerd dat het nieuws naar buiten was gekomen door toedoen van Aantjes’ politieke tegenstanders. Een Kamercommissie onder leiding van PvdA-Kamerlid Patijn vond hier in 1979 geen bewijzen voor. Toch kon ook Patijn ‘het lek van De Jong’ niet bovenkrijgen. Wel constateerde hij dat De Jongs vrouw Liesbeth het nieuws op 2 november had verklapt aan haar broer Henk Cost Budde, die in Assen woonde. Hoe het verhaal van Cost Budde naar de krant was gekomen bleef echter onduidelijk.
Volgens de reconstructie van Smits leidde Cost Budde die middag een vergadering van de Provinciale Bibliotheek Centrale (PBC) in Rolde. Daar vertelde hij het nieuwtje door aan de directeur van de PBC, niet beseffende dat hij een topgeheim verklapte. De bibliotheekdirecteur vertelde het weer aan zijn achterbuurman, toevallig de voorzitter van de PvdA-afdeling Rolde. Vervolgens werd de fractievoorzitter van de plaatselijke PvdA ingelicht, die het weer doorbriefde aan een lokale journalist van het Nieuwsblad van het Noorden. Achter de machiavellistische complottheorieėn school een dorpse werkelijkheid, concludeert Smits.
http://www.volkskrant.nl/(...)tshelm_voor_kinderenquote:‘Verplichte fietshelm voor kinderen’
gepubliceerd op 28 december 2007 02:51 , bijgewerkt op 02:51
AMSTERDAM - Een draagplicht van de fietshelm voor kinderen kan ernstig hoofdletsel in veel gevallen voorkomen of verminderen. Dat zegt chirurg en kindertraumatoloog William Kramer in Uniek, een magazine van het Universitair Medisch Centrum (UMC) te Utrecht.
Jonge kinderen landen bij een val vaak op het hoofd. Volgens Kramer komt dat door het relatief grote hoofd van jonge kinderen, dat een kwart van het lichaamsgewicht inneemt. De arts, die is verbonden aan het Wilhelmina Kinderziekenhuis, pleit voor een draagplicht van de fietshelm voor kinderen van de lagere en middelbare school. Dat zou volgens hem de ernst van een val aanzienlijk verminderen.
Jaarlijks overlijden gemiddeld zeventien kinderen na een fietsongeval. Volgens de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) vermindert een draagplicht de kans op ernstig hoofd- en schedelletsel met 10 tot 20 procent.
Waarom moeten toch altijd weer linkse mensen de pineut zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:19 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)s_gevolg_dorpsroddel
Ga zo door! Dat gaat mij een flesje whiskey opleveren van du_ke.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:25 schreef sigme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tshelm_voor_kinderen
Ik ben eens 5 maanden achtereen verkouden geweest. Geen antibioticakuur wilde mij verlossen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedemorgen loeders. Ik ben nu ongeveer een week zwaar verkouden en ik begin er nu echt genoeg van te krijgen. Aan al dat gesnotter is geen lol te beleven, muv kerst, dan heb je een legitieme reden om je af te zonderen.
Wat een nachtmerrie zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben eens 5 maanden achtereen verkouden geweest. Geen antibioticakuur wilde mij verlossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |