Ik ben made in Holland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
.... in Nederland.
Dat is toch behoorlijk wat anders dan in Turkije wonen lijkt me. Wanneer ben jij trouwens naar Nederland gekomen, of ben je hier geboren?
Marokkanen doen dat slechts om te provoceren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:24 schreef emokid het volgende:
Turken zijn een stel nationalisten, je zult bij elk klein ding van Turkije ze al een vlag uit zien hangen. De Marokkanen zijn wat minder trouw aan hun vaderlan heb ik zo het idee maar kan er ook naast liggen, heb nog nooit een Marokkaan met de vlag zien lopen, misschien ook omdat ik in het Oosten woon waar je ze zelden ziet. Aldus een koerd.
Cosign ... nep Turk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:11 schreef -scorpione- het volgende:
Die Burakius da's echt geen Turk, dat ga je mij niet wijsmaken, dat is idd een Saudi of zo.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef roburt het volgende:
turken zijn vaak dik en kort en marokkanen wat langer en slanker.
daarom dacht ik dat ook burakius een marokkaan was en die mod zarGon een turk
Ik doel echt op zn gezicht. Ik heb een Turkse schoonfamilie dus zie echt het verschil wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:27 schreef emokid het volgende:
Alleen omdat die zo'n doek om zijn hoofd heeft. Turken zelf kunnen het beter onderscheiden dan mensen van 'buitenaf'
of Allahquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Uiteindelijk maakt het dus niet uit, we zijn allemaal Kinderen van God.
lol ik heb het allemaal al gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik doel echt op zn gezicht. Ik heb een Turkse schoonfamilie dus zie echt het verschil wel.
Ik laat net het blonde jochie aan vriendlief zien, hij zegt Turk, ik laar Burakius zien, hij zegt Marokkaan
Ik ben juist Turk, aangezien de Tataren niet gemixed zijn met een of ander Grieks volk. 90% van de Turken in Turkije zijn nepquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:11 schreef -scorpione- het volgende:
Ik dacht dat de Turken uit Marokko kwamen![]()
Die Burakius da's echt geen Turk, dat ga je mij niet wijsmaken, dat is idd een Saudi of zo.
Aha, dan is het gros in het turkentopic dus nepturkquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben juist Turk, aangezien de Tataren niet gemixed zijn met een of ander Grieks volk. 90% van de Turken in Turkije zijn nep.
hindoestan, indonees...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
lol ik heb het allemaal al gehad.
Hindoestan, Indonees, Turk, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër. MAAR NOOIT ZEGGEN ZE TATAAR OF TJETJEEN
Ik moest snel typenquote:
Hou toch met die pure onzin verhaaltjes van je ... ik dacht al dat je een idioot was nu weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:
De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
Je haalt me wel even keihard onderuit met argumenten zegquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Hou toch met die pure onzin verhaaltjes van je ... ik dacht al dat je een idioot was nu weet ik het zeker.
Ik vind nationalisme en emigreratie niet bepaald samen gaan. Beetje hypocriet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben made in Holland.
De mensen in Turkije gaan voor Europa voor economische redenen, maar vraag de gemiddelde Turk uit Turkije waarvoor ze bereid zijn te strijden, sterven.
Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turkquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je haalt me wel even keihard onderuit met argumenten zeg.. (as usual
).
Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turk.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.![]()
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.quote:
VOC, Kolonies etc.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Meer gepresteerd? Zoals wat?
Lezen is niet je sterkste punt is het wel? Want je reacties slaan nergens op ... het is alsof je niet snapt waar ik op doelde.quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
VOC, Kolonies etc.
De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
Vladquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
VOC, Kolonies etc.
De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
Als ik eerst op je hoofd mag poepen. Deal?quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
Nerd weet niks terug te zeggen en vervalt in dit soort onzin. 't Mag duidelijk zijn dat ik geen turk ben trouwens.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef GirlyGirl het volgende:
Inderdaad qua oppervlakte is Nederland kleiner ... En iik weet zeker dat jij nog elke dag in Nederland geniet van wat de Turken bereikt hebben in de geschiedenis.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
Meer gepresteerd? Zoals wat?
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschapquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
Ottomaanse Rijk
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?quote:Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef harrypiel het volgende:
[..]
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
[..]
[..]
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap
Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?quote:Op zondag 30 december 2007 03:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
idd, selectieve verontwaardiging dusquote:Op zondag 30 december 2007 03:07 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
Briljante constatering!.quote:Op zondag 30 december 2007 03:29 schreef Ringo het volgende:
De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.
Maar goed ook, misschien ben je er genetisch helemáál niet op voorbereid -- je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!quote:Op zondag 30 december 2007 03:53 schreef Elwood1802 het volgende:
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
Truth is killed by emotion.quote:Op zondag 30 december 2007 04:38 schreef harrypiel het volgende:
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt. Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen
.
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imoquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
*gaat dagje stage lopen met marokanenquote:Op zondag 30 december 2007 03:37 schreef Ringo het volgende:
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.quote:
Die kaart m.b.t. Nederland heeft met wat anders te maken dan landbezit? Want Nieuw-Zeeland is sowieso nooit van Nederland geweest.... 'we' hebben het wel ontdekt (tasman) maar er geeneens voet aan land gezet. Waren de engelsen die daar kwamen regeren.quote:Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Dat stukje van Andalusië he? --> Ibn Rushd. etc.quote:Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.
Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik moest snel typen.
Ja inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk zijn Emel en Slayage ook zware mixen. De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.quote:
En jij kent mijn achtergrond?quote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
Koreaans denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
Nou, van die slavenhandel genieten we nog volop. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef Burakius het volgende:
(niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt).
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".quote:
significantieniveau'squote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
Je vergeet --> 'opgevoed door wolven'. hahhaa.quote:Op zondag 30 december 2007 12:40 schreef Triggershot het volgende:
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
De Turken hebben wel meer rijken gesticht dan alleen het Ottomaanse. Ik noem maar de Seltsjoeken, Mamelukken, Moghuls, Safawiden, etc.quote:Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Zegt Andalusië (Al-Andalus) je iets?quote:Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.
Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.quote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
Dan heb je ook niet veel te meldenquote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al ben je turk of marokkaan, alles verdwijnt in het niet naast een Italiaan, zeg ik maar altijd
quote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al ben je turk of marokkaan, alles verdwijnt in het niet naast een Italiaan, zeg ik maar altijd
Ik spreek je aan op iets. Aangezien ik dat nu gedaan heb, ga ik verder niet meer met jou in discussie.quote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.
Alsof het zuiden van Perzie van Nederland geweest is.quote:Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nederland:
[ afbeelding ]
Ik ben in Griekenland geweest en ik vond de Grieken op Turken lijkenquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Frezer het volgende:
Marokkanen hebben vaak achternamen met Portugese invloeden.
Verder zijn Turken kwa uiterlijk wat Europeser; ik denk dat de meeste mensen het verschil niet zullen zien tussen een Griek en een Turk.
De Griekse en Turkse keukens lijken ook erg op elkaar,quote:Op zondag 30 december 2007 13:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben in Griekenland geweest en ik vond de Grieken op Turken lijkenze zijn wel wat lichter van tint.
En daar hebben ze ruzie overquote:Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
De Griekse en Turkse keukens lijken ook erg op elkaar,.
en jou aan je semi grappige ow zo vaak herhaalde grapjes?quote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Een turk herken je aan de shoarmalucht en een marokaan herken je aan de verticale strepen, ook wel tralies genoemd.
Emel heeft mijn post aangepastquote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef -scorpione- het volgende:
Edit
Wat een geweldig koppie.quote:
Vergeet de uit zee stekende rotsen met 3 schapen erop niet!!quote:
Ik denk eerder andersom. Spanjaarden en Portugezen hebben namen met Marrokaanse/Arabische invloeden. Dat zie je ook terug in namen van steden in Portugal en Spanje.quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Frezer het volgende:
Marokkanen hebben vaak achternamen met Portugese invloeden.
Bij de Arabieren weinig tot geen, maar onder de Berberse bevolking is wel het een en ander qua taal opgenomen van Spanje en Portugal.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Spanjaarden en Portugezen hebben namen met Marrokaanse/Arabische invloeden. Dat zie je ook terug in namen van steden in Portugal en Spanje.
Fatima is bijvoorbeeld een islamitische naam, maar in Portugal kom je het ook vaak tegen (of onze Nederlandse met Portugese roots, Fatima Moreira de Melo).
Wellicht ook andersom ja, invloeden zijn altijd wederzijds. Toch zie je die Spaans/Portugese achternamen best vaak, maar weer niet bij de voornamen; die zijn dan wel gewoon Arabisch.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Spanjaarden en Portugezen hebben namen met Marrokaanse/Arabische invloeden. Dat zie je ook terug in namen van steden in Portugal en Spanje.
Fatima is bijvoorbeeld een islamitische naam, maar in Portugal kom je het ook vaak tegen (of onze Nederlandse met Portugese roots, Fatima Moreira de Melo).
Abdel-Rahman.quote:Op zondag 30 december 2007 14:11 schreef Double-Helix het volgende:
Trouwens meeste Algerijnen en Tunesiers zien bijna hetzelfde uit als Marokkanen,komt door de arabisch/berber mix en alle andere invloeden van buiten af.
een echte berber ziet er trouwens zoals zidane uit.
AH kijk, zit het zo!quote:Op zondag 30 december 2007 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij de Arabieren weinig tot geen, maar onder de Berberse bevolking is wel het een en ander qua taal opgenomen van Spanje en Portugal.
Blonde Marokkanen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Double-Helix het volgende:
er is veel variatie tussen marokkanen ook,je hebt blonde lange marokkanen die je niet van Europeanen kan onderscheiden en je hebt complete negers...
Turken zien er heeel verschillend uit je kan nooit met zekerheid zeggen dat iemand een turk is of niet.
die zijn er wel,vooral veel in de rif gebrgte.quote:Op zondag 30 december 2007 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blonde Marokkanen?Dat heb ik nog nooit gezien. Heb je foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |