abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55622517
Turken zijn een stel nationalisten, je zult bij elk klein ding van Turkije ze al een vlag uit zien hangen. De Marokkanen zijn wat minder trouw aan hun vaderlan heb ik zo het idee maar kan er ook naast liggen, heb nog nooit een Marokkaan met de vlag zien lopen, misschien ook omdat ik in het Oosten woon waar je ze zelden ziet. Aldus een koerd.
pi_55622899
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 02:17 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

.... in Nederland.

Dat is toch behoorlijk wat anders dan in Turkije wonen lijkt me. Wanneer ben jij trouwens naar Nederland gekomen, of ben je hier geboren?
Ik ben made in Holland.

De mensen in Turkije gaan voor Europa voor economische redenen, maar vraag de gemiddelde Turk uit Turkije waarvoor ze bereid zijn te strijden, sterven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2007 13:41:48 ]
pi_55624203
Marokkanen zijn donkerder van huidskleur, kroes haar enzo.
En Turken? Hmm tja..zeer gevarieerd.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:24:51 #104
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_55625034
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:24 schreef emokid het volgende:
Turken zijn een stel nationalisten, je zult bij elk klein ding van Turkije ze al een vlag uit zien hangen. De Marokkanen zijn wat minder trouw aan hun vaderlan heb ik zo het idee maar kan er ook naast liggen, heb nog nooit een Marokkaan met de vlag zien lopen, misschien ook omdat ik in het Oosten woon waar je ze zelden ziet. Aldus een koerd.
Marokkanen doen dat slechts om te provoceren.
Zyggie.
pi_55625484
marokkanen zijn ook gevarieerd
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:49 #106
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55625493
Je ziet het juist heel makkelijk. Behalve bij Burakius, die zou ik voor S-A`er aanzien
In me Burberry......
pi_55625988
Ik dacht dat de Turken uit Marokko kwamen

Die Burakius da's echt geen Turk, dat ga je mij niet wijsmaken, dat is idd een Saudi of zo.
pi_55626175
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:11 schreef -scorpione- het volgende:

Die Burakius da's echt geen Turk, dat ga je mij niet wijsmaken, dat is idd een Saudi of zo.
Cosign ... nep Turk.
pi_55626216
turken zijn vaak dik en kort en marokkanen wat langer en slanker.
daarom dacht ik dat ook burakius een marokkaan was en die mod zarGon een turk
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55626244
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef roburt het volgende:
turken zijn vaak dik en kort en marokkanen wat langer en slanker.
daarom dacht ik dat ook burakius een marokkaan was en die mod zarGon een turk
.
pi_55626292
Alleen omdat die zo'n doek om zijn hoofd heeft . Turken zelf kunnen het beter onderscheiden dan mensen van 'buitenaf'
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:29:42 #112
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55626329
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:27 schreef emokid het volgende:
Alleen omdat die zo'n doek om zijn hoofd heeft . Turken zelf kunnen het beter onderscheiden dan mensen van 'buitenaf'
Ik doel echt op zn gezicht. Ik heb een Turkse schoonfamilie dus zie echt het verschil wel.

Ik laat net het blonde jochie aan vriendlief zien, hij zegt Turk, ik laar Burakius zien, hij zegt Marokkaan
In me Burberry......
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:51:43 #113
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55626740
Uiteindelijk maakt het dus niet uit, we zijn allemaal Kinderen van God.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:52:59 #114
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55626776
Amen.
In me Burberry......
pi_55629004
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Uiteindelijk maakt het dus niet uit, we zijn allemaal Kinderen van God.
of Allah of van één of andere amoebe die uit de zee is gekropen
pi_55629591
Turken hebben een plat achterhoofd, forser postuur, veeeeel haar, en kleine ogen.

Mokers zijn meestal lang, slank, spits hoofd, grote ogen, donkere tint, krullen...

Gewoon easy te onderscheidden.
pi_55633907
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Chav het volgende:

[..]

Ik doel echt op zn gezicht. Ik heb een Turkse schoonfamilie dus zie echt het verschil wel.

Ik laat net het blonde jochie aan vriendlief zien, hij zegt Turk, ik laar Burakius zien, hij zegt Marokkaan
lol ik heb het allemaal al gehad.

Hindoestan, Indonees, Turk, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër. MAAR NOOIT ZEGGEN ZE TATAAR OF TJETJEEN

In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55633937
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:11 schreef -scorpione- het volgende:
Ik dacht dat de Turken uit Marokko kwamen

Ik ben juist Turk, aangezien de Tataren niet gemixed zijn met een of ander Grieks volk. 90% van de Turken in Turkije zijn nep .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55635453
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben juist Turk, aangezien de Tataren niet gemixed zijn met een of ander Grieks volk. 90% van de Turken in Turkije zijn nep .
Aha, dan is het gros in het turkentopic dus nepturk Moet ik eens een hartig woordje met Slayage en Emel gaan praten
pi_55636240
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

lol ik heb het allemaal al gehad.

Hindoestan, Indonees, Turk, Marokkaan, Algerijn, Tunesiër. MAAR NOOIT ZEGGEN ZE TATAAR OF TJETJEEN

hindoestan, indonees...
pi_55638421
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

hindoestan, indonees...
Ik moest snel typen .

Ja inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk zijn Emel en Slayage ook zware mixen. De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
pi_55638577
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:

De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
Hou toch met die pure onzin verhaaltjes van je ... ik dacht al dat je een idioot was nu weet ik het zeker.
pi_55638722
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Hou toch met die pure onzin verhaaltjes van je ... ik dacht al dat je een idioot was nu weet ik het zeker.
Je haalt me wel even keihard onderuit met argumenten zeg .. (as usual ).

pi_55638899
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben made in Holland.

De mensen in Turkije gaan voor Europa voor economische redenen, maar vraag de gemiddelde Turk uit Turkije waarvoor ze bereid zijn te strijden, sterven.
Ik vind nationalisme en emigreratie niet bepaald samen gaan. Beetje hypocriet.
pi_55639009
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je haalt me wel even keihard onderuit met argumenten zeg .. (as usual ).

Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turk .
pi_55639096
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turk .
Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben. Ga voordat je jezelf nog meer voor schut zet. Jezelf voor schut zetten in een onzin topic. Doe je goed.
pi_55639586
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.
pi_55639668
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
pi_55639758
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Meer gepresteerd? Zoals wat?
VOC, Kolonies etc.

De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
pi_55639797
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Burakius het volgende:

[..]
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
Lezen is niet je sterkste punt is het wel? Want je reacties slaan nergens op ... het is alsof je niet snapt waar ik op doelde.
pi_55639843
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:

[..]

VOC, Kolonies etc.

*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
pi_55640055
Een turk kan je nog een keer voor de grap discrimineren zonde gelijk problemen te hebben. (is mijn ervaring)
Soms discrimineren ze zelfs zichzelf.
pi_55640405
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
Vlad
pi_55640523
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:

[..]

VOC, Kolonies etc.

Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
pi_55640766
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
pi_55640804
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Als ik eerst op je hoofd mag poepen. Deal?
pi_55640863
Marokko > Afrika > Bruin
Turk > ZO-Europa > Wit
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_55640967
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Nerd weet niks terug te zeggen en vervalt in dit soort onzin. 't Mag duidelijk zijn dat ik geen turk ben trouwens.
pi_55641001
Bij vrouwen vind ik het simpel trouwens, turkse chicks vind ik laatste tijd vaak best lekker, marokkaanse echter
pi_55643244
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef GirlyGirl het volgende:
Inderdaad qua oppervlakte is Nederland kleiner ... En iik weet zeker dat jij nog elke dag in Nederland geniet van wat de Turken bereikt hebben in de geschiedenis.
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
Meer gepresteerd? Zoals wat?
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
Ottomaanse Rijk
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap

Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
  zondag 30 december 2007 @ 02:26:21 #141
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_55643711
Een Marokkaan:

Kenmerken: Nike airmax als schoenen, een joggingbroek met daar boven een bijpassende vest. Maar dat maakt de Marokkaan nog niet uniek, het zit hem vooral in de accessoires, de bekende Nike petjes die ze vaak dragen, en niet te vergeten natuurlijk de Louis vuitton nektasjes die ze met de jaarlijkse familietrip uit Marokko hebben gehaald.
pi_55643898
Turken hebben niet vaak krulletjes zoals bij een neger zeg maar
en turken zijn iets witter zoiets als in italiaan zeg maar...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55644154
quote:
Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef harrypiel het volgende:

[..]

True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
[..]

[..]

DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap

Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
pi_55644233
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
pi_55644337
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:07 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
idd, selectieve verontwaardiging dus ... typisch linkse/bruine taktiek .
  zondag 30 december 2007 @ 03:29:23 #146
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644439
De Turk. We hebben het hier over het raciale knooppunt tussen Europa en Azië

Maar goed, algemeen gesproken zijn er natuurlijk duidelijke verschillen. Veel Turken hebben trekken die ergens liggen in de lijn van Europa en India (bleke huid, golvend haar, blauwe/groene ogen); Marokkanen zien er vaak veel Afrikaanser uit (donkere huid, kroezend haar).

De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.

Eigenlijk bizar dat je de verschillen moet uitleggen. Veel Nederlanders kunnen zelfs een Randstedeling van een Drent onderscheiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 30-12-2007 03:39:06 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 30 december 2007 @ 03:37:47 #147
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644501
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
pi_55644553
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:29 schreef Ringo het volgende:

De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.
Briljante constatering!.
pi_55644635
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
  zondag 30 december 2007 @ 03:58:45 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644661
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:53 schreef Elwood1802 het volgende:
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
Maar goed ook, misschien ben je er genetisch helemáál niet op voorbereid -- je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!

Ik persoonlijk zou mijn ziel schaden als ik daar géén aandacht aan besteedde. Liet me nog liever blinddoeken.
pi_55645081
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt . Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen .
  zondag 30 december 2007 @ 04:49:28 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55645191
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:38 schreef harrypiel het volgende:
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt . Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen .
Truth is killed by emotion.
pi_55645504
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Truth is killed by emotion.
that goes both ways
  zondag 30 december 2007 @ 07:36:18 #154
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55645638
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:

Turkije:
pi_55645640
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:37 schreef Ringo het volgende:
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
*gaat dagje stage lopen met marokanen *
pi_55645692
quote:
Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.

Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
Cool story, Hansel.
pi_55645727
quote:

[..]

Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]

Turkije:
[ afbeelding ]
Die kaart m.b.t. Nederland heeft met wat anders te maken dan landbezit? Want Nieuw-Zeeland is sowieso nooit van Nederland geweest.... 'we' hebben het wel ontdekt (tasman) maar er geeneens voet aan land gezet. Waren de engelsen die daar kwamen regeren.

Maar idd, oppervlakte zegt weinig, gaat meer om andere invloeden.
pi_55646953
Trouwens, NL heeft een veeeeeeeeeeeeeel groter moslimrijk gehad dan Turkije
pi_55647727
Ah who gives a shit. Neerlanders hebbe gepwnd (niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt). Als ze nou in één groot Diets rijk op gegaan waren en heel duitsland ook schepen hadden zitten maken 'á la Holland style dan hadden Dietsers pas KEIHARD gepwnd.
pi_55647765
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.

Dat stukje van Andalusië he? --> Ibn Rushd. etc.
pi_55647824
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik moest snel typen .

Ja inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk zijn Emel en Slayage ook zware mixen. De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
pi_55647855
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:02 schreef Emel het volgende:

[..]

Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
pi_55647889
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
En jij kent mijn achtergrond?
pi_55647957
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Koreaans denk ik
pi_55647997
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef Burakius het volgende:
(niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt).
Nou, van die slavenhandel genieten we nog volop. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

De Nederlander bestaat trouwens ook niet. Die echte kaaskoppen uit Noord Holland daar wil niemand op lijken
pi_55648037
Ok. Ik was als kind blond. Veel familieleden hebben blond haar en blauw/groene ogen. Ik heb zelf groene ogen. Ik heb ook aantal familieleden met een Tattaars uiterlijk.
Wat voor mix heb ik?
pi_55648168
En ik heb veel familieleden met heel donker haar, ogen, tint enzo (o.a. mijn eigen broers)

Lastig he
pi_55648617
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef Emel het volgende:

[..]

En jij kent mijn achtergrond?
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
pi_55648657
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

significantieniveau's
pi_55648693
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
pi_55648805
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:40 schreef Triggershot het volgende:
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
Je vergeet --> 'opgevoed door wolven'. hahhaa.
pi_55649020
quote:

[..]

Nederland:
[ afbeelding ]

Turkije:
[ afbeelding ]
De Turken hebben wel meer rijken gesticht dan alleen het Ottomaanse. Ik noem maar de Seltsjoeken, Mamelukken, Moghuls, Safawiden, etc.

Heeft voor de rest weinig met het topic te maken, maar goed.
pi_55649108
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zegt Andalusië (Al-Andalus) je iets?

pi_55649111
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
pi_55649192
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Emel het volgende:

[..]

Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.
pi_55649212
Al ben je turk of marokkaan, alles verdwijnt in het niet naast een Italiaan, zeg ik maar altijd
pi_55649256
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al ben je turk of marokkaan, alles verdwijnt in het niet naast een Italiaan, zeg ik maar altijd
Dan heb je ook niet veel te melden
pi_55649266
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
pi_55649276
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.
Ik spreek je aan op iets. Aangezien ik dat nu gedaan heb, ga ik verder niet meer met jou in discussie.
pi_55649298
Edit: niet op de persoon reageren

[ Bericht 92% gewijzigd door Emel op 30-12-2007 13:19:42 ]
pi_55649335
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 30-12-2007 13:20:10 ]
  zondag 30 december 2007 @ 13:27:27 #182
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55650192
Marokkanen hebben vaak achternamen met Portugese invloeden.

Verder zijn Turken kwa uiterlijk wat Europeser; ik denk dat de meeste mensen het verschil niet zullen zien tussen een Griek en een Turk.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 30 december 2007 @ 13:29:26 #183
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_55650261
quote:

[..]

Nederland:
[ afbeelding ]
Alsof het zuiden van Perzie van Nederland geweest is.

Ze hebben alleen een aantal handelsposten gehad rond Isfahan onder toezicht van de Sjah.
pi_55650319
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Frezer het volgende:

Verder zijn Turken kwa uiterlijk wat Europeser; ik denk dat de meeste mensen het verschil niet zullen zien tussen een Griek en een Turk.
Ik ben in Griekenland geweest en ik vond de Grieken op Turken lijken ze zijn wel wat lichter van tint.
  zondag 30 december 2007 @ 13:37:16 #185
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55650519
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:31 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik ben in Griekenland geweest en ik vond de Grieken op Turken lijken ze zijn wel wat lichter van tint.
De Griekse en Turkse keukens lijken ook erg op elkaar, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_55650551
Een turk herken je aan de shoarmalucht en een marokaan herken je aan de verticale strepen, ook wel tralies genoemd.
pi_55650583
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef Frezer het volgende:

[..]

De Griekse en Turkse keukens lijken ook erg op elkaar, .
En daar hebben ze ruzie over
pi_55650605
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Een turk herken je aan de shoarmalucht en een marokaan herken je aan de verticale strepen, ook wel tralies genoemd.
en jou aan je semi grappige ow zo vaak herhaalde grapjes?
pi_55650829
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef -scorpione- het volgende:
Edit
Emel heeft mijn post aangepast
  zondag 30 december 2007 @ 13:48:06 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55650937
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, hoezo?

[ afbeelding ]
Wat een geweldig koppie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 30 december 2007 @ 13:48:38 #191
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55650954
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Emel het volgende:

[..]

En daar hebben ze ruzie over
Vergeet de uit zee stekende rotsen met 3 schapen erop niet!!
pi_55651232
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Frezer het volgende:
Ik denk eerder andersom. Spanjaarden en Portugezen hebben namen met Marrokaanse/Arabische invloeden. Dat zie je ook terug in namen van steden in Portugal en Spanje.

Fatima is bijvoorbeeld een islamitische naam, maar in Portugal kom je het ook vaak tegen (of onze Nederlandse met Portugese roots, Fatima Moreira de Melo ).
pi_55651553
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik denk eerder andersom. Spanjaarden en Portugezen hebben namen met Marrokaanse/Arabische invloeden. Dat zie je ook terug in namen van steden in Portugal en Spanje.

Fatima is bijvoorbeeld een islamitische naam, maar in Portugal kom je het ook vaak tegen (of onze Nederlandse met Portugese roots, Fatima Moreira de Melo ).
Bij de Arabieren weinig tot geen, maar onder de Berberse bevolking is wel het een en ander qua taal opgenomen van Spanje en Portugal.
pi_55651638
er is veel variatie tussen marokkanen ook,je hebt blonde lange marokkanen die je niet van Europeanen kan onderscheiden en je hebt complete negers...
Turken zien er heeel verschillend uit je kan nooit met zekerheid zeggen dat iemand een turk is of niet.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 30 december 2007 @ 14:11:12 #195
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55651744
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wellicht ook andersom ja, invloeden zijn altijd wederzijds. Toch zie je die Spaans/Portugese achternamen best vaak, maar weer niet bij de voornamen; die zijn dan wel gewoon Arabisch.
pi_55651752
Trouwens meeste Algerijnen en Tunesiers zien bijna hetzelfde uit als Marokkanen,komt door de arabisch/berber mix en alle andere invloeden van buiten af.
een echte berber ziet er trouwens zoals zidane uit.
pi_55651808
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:11 schreef Double-Helix het volgende:
Trouwens meeste Algerijnen en Tunesiers zien bijna hetzelfde uit als Marokkanen,komt door de arabisch/berber mix en alle andere invloeden van buiten af.
een echte berber ziet er trouwens zoals zidane uit.
Abdel-Rahman.
  zondag 30 december 2007 @ 14:14:00 #198
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55651819
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bij de Arabieren weinig tot geen, maar onder de Berberse bevolking is wel het een en ander qua taal opgenomen van Spanje en Portugal.
AH kijk, zit het zo!
pi_55651890
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Double-Helix het volgende:
er is veel variatie tussen marokkanen ook,je hebt blonde lange marokkanen die je niet van Europeanen kan onderscheiden en je hebt complete negers...
Turken zien er heeel verschillend uit je kan nooit met zekerheid zeggen dat iemand een turk is of niet.
Blonde Marokkanen? Die heb ik nog nooit gezien. Heb je foto's?
pi_55651958
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Blonde Marokkanen? Dat heb ik nog nooit gezien. Heb je foto's?
die zijn er wel,vooral veel in de rif gebrgte.
nee geen foto's van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')