abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55639096
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turk .
Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben. Ga voordat je jezelf nog meer voor schut zet. Jezelf voor schut zetten in een onzin topic. Doe je goed.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55639586
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.
pi_55639668
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55639758
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Meer gepresteerd? Zoals wat?
VOC, Kolonies etc.

De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
pi_55639797
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Burakius het volgende:

[..]
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
Lezen is niet je sterkste punt is het wel? Want je reacties slaan nergens op ... het is alsof je niet snapt waar ik op doelde.
pi_55639843
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:

[..]

VOC, Kolonies etc.

*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
pi_55640055
Een turk kan je nog een keer voor de grap discrimineren zonde gelijk problemen te hebben. (is mijn ervaring)
Soms discrimineren ze zelfs zichzelf.
pi_55640405
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
Vlad
pi_55640523
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:

[..]

VOC, Kolonies etc.

Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
pi_55640766
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
pi_55640804
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Als ik eerst op je hoofd mag poepen. Deal?
pi_55640863
Marokko > Afrika > Bruin
Turk > ZO-Europa > Wit
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_55640967
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Nerd weet niks terug te zeggen en vervalt in dit soort onzin. 't Mag duidelijk zijn dat ik geen turk ben trouwens.
pi_55641001
Bij vrouwen vind ik het simpel trouwens, turkse chicks vind ik laatste tijd vaak best lekker, marokkaanse echter
pi_55643244
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef GirlyGirl het volgende:
Inderdaad qua oppervlakte is Nederland kleiner ... En iik weet zeker dat jij nog elke dag in Nederland geniet van wat de Turken bereikt hebben in de geschiedenis.
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
Meer gepresteerd? Zoals wat?
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
Ottomaanse Rijk
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap

Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
  zondag 30 december 2007 @ 02:26:21 #141
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_55643711
Een Marokkaan:

Kenmerken: Nike airmax als schoenen, een joggingbroek met daar boven een bijpassende vest. Maar dat maakt de Marokkaan nog niet uniek, het zit hem vooral in de accessoires, de bekende Nike petjes die ze vaak dragen, en niet te vergeten natuurlijk de Louis vuitton nektasjes die ze met de jaarlijkse familietrip uit Marokko hebben gehaald.
pi_55643898
Turken hebben niet vaak krulletjes zoals bij een neger zeg maar
en turken zijn iets witter zoiets als in italiaan zeg maar...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55644154
quote:
Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef harrypiel het volgende:

[..]

True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
[..]

[..]

DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap

Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
pi_55644233
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
pi_55644337
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:07 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
idd, selectieve verontwaardiging dus ... typisch linkse/bruine taktiek .
  zondag 30 december 2007 @ 03:29:23 #146
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644439
De Turk. We hebben het hier over het raciale knooppunt tussen Europa en Azië

Maar goed, algemeen gesproken zijn er natuurlijk duidelijke verschillen. Veel Turken hebben trekken die ergens liggen in de lijn van Europa en India (bleke huid, golvend haar, blauwe/groene ogen); Marokkanen zien er vaak veel Afrikaanser uit (donkere huid, kroezend haar).

De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.

Eigenlijk bizar dat je de verschillen moet uitleggen. Veel Nederlanders kunnen zelfs een Randstedeling van een Drent onderscheiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 30-12-2007 03:39:06 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 30 december 2007 @ 03:37:47 #147
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644501
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
pi_55644553
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:29 schreef Ringo het volgende:

De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.
Briljante constatering!.
pi_55644635
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
  zondag 30 december 2007 @ 03:58:45 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55644661
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:53 schreef Elwood1802 het volgende:
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
Maar goed ook, misschien ben je er genetisch helemáál niet op voorbereid -- je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!

Ik persoonlijk zou mijn ziel schaden als ik daar géén aandacht aan besteedde. Liet me nog liever blinddoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')