Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Voor het weerleggen van zulke onzinnigheden heb je geen argumenten nodig, pure Turk.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee ik heb neit eerder gezegd dat ik een mix ben.![]()
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.quote:
VOC, Kolonies etc.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Meer gepresteerd? Zoals wat?
Lezen is niet je sterkste punt is het wel? Want je reacties slaan nergens op ... het is alsof je niet snapt waar ik op doelde.quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kweeniie.. heb je überhaupt wel iets gelezen in dit topic? Ik heb het tig maal over Tjetjenen/Tataren/Nogai . n44b.
*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
VOC, Kolonies etc.
De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
Vladquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
*kuch middelandse zee kuche noord-afrika * kuche midden-oosten kuche tegen Perzen.*
Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
VOC, Kolonies etc.
De turken voerden vooral oorlogen in de Balkan.
Als ik eerst op je hoofd mag poepen. Deal?quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
Nerd weet niks terug te zeggen en vervalt in dit soort onzin. 't Mag duidelijk zijn dat ik geen turk ben trouwens.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Ga dan terug naar Turkije, zeikerds..
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef GirlyGirl het volgende:
Inderdaad qua oppervlakte is Nederland kleiner ... En iik weet zeker dat jij nog elke dag in Nederland geniet van wat de Turken bereikt hebben in de geschiedenis.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef MahirBurekovic het volgende:
Meer gepresteerd? Zoals wat?
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschapquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Burakius het volgende:
Ottomaanse Rijk
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?quote:Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef harrypiel het volgende:
[..]
True, en omgekeerd profiteren turkije en marokko van wat het Westen de afgelopen 4 eeuwen aan wetenschap en techniek daarbovenop hebben ontwikkeld
[..]
[..]
DAF, Philips, DSM, Heineken, Fokker, van der Waals, Kamerlingh Onnes, van 't Hooft, Veltman, Lorentz... Zomaar even een paar namen van Nederlandse (ex)-grootmachten in het bedrijfsleven danwel wetenschap
Blijf het raar vinden dat het politiek correct is om trots te zijn om op het vroegere Ottomaanse Rijk, maar o wee als je de VOC-tijd ophemelt; dan wordt Godwin's Law in recordtijd bevestigt.
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?quote:Op zondag 30 december 2007 03:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat de VOC slaven heeft gedreven en andere landen totaal heeft uitgemoord en geplunderd wellicht?
idd, selectieve verontwaardiging dusquote:Op zondag 30 december 2007 03:07 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het Ottomaanse rijk deed niet aan slaven drijven?
Briljante constatering!.quote:Op zondag 30 december 2007 03:29 schreef Ringo het volgende:
De culturele verschillen vind ik eigenlijk veel interessanter. De manier waarop vrouwen (meisjes) hun hoofddoek dragen, laat heel veel zien. Marokkaanse vrouwen dragen hun hoofddoek meestal heel strak om hun hoofd, achter in een knot, en Turkse vrouwen meer zoals vrouwen hier vroeger wanneer ze naar buiten gingen, vastgemaakt onder de kin of op borsthoogte, in een punt uitlopend naar achter.
Sommige Turkse vrouwen hebben zelfs een verhoging, een soort kapje onder hun hoofddoek, wat je ook in sommige Nederlandse traditionele drachten ziet. Weet niet of dat iets is van een bepaalde regio/bevolkingsgroep. Turkse vrouwen hebben ook veel meer bontgekleurde prints, de hoofddoek van Marokkaanse vrouwen is meestal egaal.
Maar goed ook, misschien ben je er genetisch helemáál niet op voorbereid -- je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!quote:Op zondag 30 december 2007 03:53 schreef Elwood1802 het volgende:
ik vind ze helemaal niet interessant, ik bemoei me er dan ook maar niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |