is toch geen esharp he?:')quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
En soms zelfs met vrouwelijke trekjes...
Zie hieronder een voorbeeld van een Turkse neus... Mijn neus, ja...
[ afbeelding ]
Ja hoor, aziatische trekjes: ik zie spleetogen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar wat bewijst dat het kind een etnische Turkmeen is ?
Dat is nu net probleem, Turkmenen hebben van oorsprong GEEN blauwe/groene ogen, het is dvm mixxen met andere volkeren dat ze andere eigenschappen hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Link
Het is nu eenmaal een feit dat er blonde, groenogige Yörüks/Türkmens/Turken zijn, meer kan ik er niet over vertellen. Zo zijn er ook blonde Türkmen-Turken in Noord-Irak waarvan de kans klein is dat ze met Grieken in aanraking zijn geweest.
Weet ik. Turken hebben van oorsprong ook spleetogen, maar omdat door de honderden jaren heen de Turken zich met een tal van bevolkingsgroepen hebben gemixt, zie je dat niet bij alle Turken terug (wat ik juist erg mooi vind, die verscheidenheid). Ik heb bijvoorbeeld ook ooms, tantes, nichtjes met een lichte huidskleur, blonde haren en groene/blauwe ogen, maar ook die een donkerdere huidskleur hebben, met donker haar. Het is dus moeilijk om één soort Turk te benoemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is nu net probleem, Turkmenen hebben van oorsprong GEEN blauwe/groene ogen, het is dvm mixxen met andere volkeren dat ze andere eigenschappen hebben overgenomen.
Heeull niet!!! Zo ziet een gemixte Turk eruit!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar Tattaren/Nogai hebben ook weer groene ogen vaak. Of vaak ook honingkleur (bijna gelig). Maar bijvoorbeeld Tjetjenen lijken dan ook weer echt op die Turken. Je kan het echt nooit weten met Turken wat ze zijn. Zwaar gemixed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Link
Het is nu eenmaal een feit dat er blonde, groenogige Yörüks/Türkmens/Turken zijn, meer kan ik er niet over vertellen. Zo zijn er ook blonde Türkmen-Turken in Noord-Irak waarvan de kans klein is dat ze met Grieken in aanraking zijn geweest.
Mooi toch, die verscheidenheid? Voor ieder wat wils: Turken, Koerden, Arabieren, Lazen, Armenen, Grieken, Tjerkessen, Zaza's, Tataren, Georgiërs, Syriërs, Suryani's, Romazigeuners, Bulgaren, Macedoniërs, Nogai, Azeri's, etc., etc.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maar Tattaren/Nogai hebben ook weer groene ogen vaak. Of vaak ook honingkleur (bijna gelig). Maar bijvoorbeeld Tjetjenen lijken dan ook weer echt op die Turken. Je kan het echt nooit weten met Turken wat ze zijn. Zwaar gemixed.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi toch, die verscheidenheid? Voor ieder wat wils: Turken, Koerden, Arabieren, Lazen, Armenen, Grieken, Tjerkessen, Zaza's, Tataren, Georgiërs, Syriërs, Suryani's, Romazigeuners, Bulgaren, Macedoniërs, Nogai, Azeri's, etc., etc.
Idioot van 2007. Je heb het net gered op het nippertje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:29 schreef chatter het volgende:
Het verschil kan je als volgt zien.
Als je zegt "kut moslim" haalt een Turk zijn schouders op en lacht terwijl hij "nee" schudt, een Marokaan haalt zijn hele familie erbij en begint "dizgrimmenazie" te schreeuwen.
Een Marokaan fluit en knipoogt naar een geit/schaap en probeert er een afspraakje mee te maken (mocht dat alsnog niet lukken dan wordt het een groepsverkrachting), een Turk heeft gewoon een vrouw.
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Idioot van 2007. Je heb het net gered op het nippertje.
UND JAWOHL! DEN NEUEN UBERMENSCH IST GEBOREN!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef Burakius het volgende:
Vers uit de Tattaarse stam verrezen. De enige die nog puur Turksch zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De zelfspot was niet merkbaar ;') . We komen toch allemaal van Adam en Eva dus nationalisme is belachelijk. Maar heey.. ik kan wel zeggen dat Turken iets bereikt hebben in de geschiedenis. En ik kijk op de wereld kaart en ik zie Nederland nauwelijksquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:03 schreef Athmozz het volgende:
[..]
UND JAWOHL! DEN NEUEN UBERMENSCH IST GEBOREN!!!!
![]()
![]()
puur turks & er trots op zijn ook
Naar verhouding qua landgrootte én bevolking hebben Nederlanders in de geschiedenis talloze keren meer gepresteerd en bereikt, dan heel Turkije bij elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:08 schreef Burakius het volgende:
De zelfspot was niet merkbaar ;') . We komen toch allemaal van Adam en Eva dus nationalisme is belachelijk. Maar heey.. ik kan wel zeggen dat Turken iets bereikt hebben in de geschiedenis. En ik kijk op de wereld kaart en ik zie Nederland nauwelijks
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
De zelfspot was niet merkbaar ;') . We komen toch allemaal van Adam en Eva dus nationalisme is belachelijk. Maar heey.. ik kan wel zeggen dat Turken iets bereikt hebben in de geschiedenis. En ik kijk op de wereld kaart en ik zie Nederland nauwelijks
Meer gepresteerd? Zoals wat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef hepas het volgende:
[..]
Naar verhouding qua landgrootte én bevolking hebben Nederlanders in de geschiedenis talloze keren meer gepresteerd en bereikt, dan heel Turkije bij elkaar.
Zelfs op je aangehaalde punten gaat Turkije ook nog flink onderuit..
Omdat het een ultranationalistisch land is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef Hukkie het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Denk je echt dat de gemiddelde turk zijn kinderen 'ultranationalistisch' opvoedt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Omdat het een ultranationalistisch land is?
Ik leef er cultureel, materieel, religieus, raciaal etc hoe je het ook wilt noemen tussen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat de gemiddelde turk zijn kinderen 'ultranationalistisch' opvoedt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |