abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55645081
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt . Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen .
  zondag 30 december 2007 @ 04:49:28 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_55645191
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:38 schreef harrypiel het volgende:
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt . Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen .
Truth is killed by emotion.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_55645504
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Truth is killed by emotion.
that goes both ways
  zondag 30 december 2007 @ 07:36:18 #154
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55645638
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:

Turkije:
pi_55645640
quote:
Op zondag 30 december 2007 03:37 schreef Ringo het volgende:
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
*gaat dagje stage lopen met marokanen *
pi_55645692
quote:
Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.

Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
Cool story, Hansel.
pi_55645727
quote:

[..]

Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]

Turkije:
[ afbeelding ]
Die kaart m.b.t. Nederland heeft met wat anders te maken dan landbezit? Want Nieuw-Zeeland is sowieso nooit van Nederland geweest.... 'we' hebben het wel ontdekt (tasman) maar er geeneens voet aan land gezet. Waren de engelsen die daar kwamen regeren.

Maar idd, oppervlakte zegt weinig, gaat meer om andere invloeden.
pi_55646953
Trouwens, NL heeft een veeeeeeeeeeeeeel groter moslimrijk gehad dan Turkije
pi_55647727
Ah who gives a shit. Neerlanders hebbe gepwnd (niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt). Als ze nou in één groot Diets rijk op gegaan waren en heel duitsland ook schepen hadden zitten maken 'á la Holland style dan hadden Dietsers pas KEIHARD gepwnd.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55647765
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.

Dat stukje van Andalusië he? --> Ibn Rushd. etc.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55647824
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik moest snel typen .

Ja inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk zijn Emel en Slayage ook zware mixen. De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_55647855
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:02 schreef Emel het volgende:

[..]

Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
pi_55647889
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
En jij kent mijn achtergrond?
pi_55647957
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Koreaans denk ik
pi_55647997
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef Burakius het volgende:
(niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt).
Nou, van die slavenhandel genieten we nog volop. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

De Nederlander bestaat trouwens ook niet. Die echte kaaskoppen uit Noord Holland daar wil niemand op lijken
pi_55648037
Ok. Ik was als kind blond. Veel familieleden hebben blond haar en blauw/groene ogen. Ik heb zelf groene ogen. Ik heb ook aantal familieleden met een Tattaars uiterlijk.
Wat voor mix heb ik?
pi_55648168
En ik heb veel familieleden met heel donker haar, ogen, tint enzo (o.a. mijn eigen broers)

Lastig he
pi_55648617
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef Emel het volgende:

[..]

En jij kent mijn achtergrond?
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
pi_55648657
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

significantieniveau's
pi_55648693
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
pi_55648805
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:40 schreef Triggershot het volgende:
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
Je vergeet --> 'opgevoed door wolven'. hahhaa.
pi_55649020
quote:

[..]

Nederland:
[ afbeelding ]

Turkije:
[ afbeelding ]
De Turken hebben wel meer rijken gesticht dan alleen het Ottomaanse. Ik noem maar de Seltsjoeken, Mamelukken, Moghuls, Safawiden, etc.

Heeft voor de rest weinig met het topic te maken, maar goed.
pi_55649108
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zegt Andalusië (Al-Andalus) je iets?

pi_55649111
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
pi_55649192
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Emel het volgende:

[..]

Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')