Truth is killed by emotion.quote:Op zondag 30 december 2007 04:38 schreef harrypiel het volgende:
en ja hoor, daar is-tie weer; de zoveelste cultureel antropoloog die de genetics card speelt. Dat fabeltje van een evenredig verband ts kwaliteit van genenmateriaal en interesse in allerlei culturele verschillen is allang om zeep geholpen
.
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imoquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Zoek eens op wat het Ottomaanse Rijk was, debiel, voordat je iets zegt.
*gaat dagje stage lopen met marokanenquote:Op zondag 30 december 2007 03:37 schreef Ringo het volgende:
Hoe beter je de mensen kent, hoe makkelijker het is om de verschillen te zien. Maar het wordt wel lastiger om die verschillen te duiden, omdat steeds meer dingen je gaan opvallen.
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.quote:
Die kaart m.b.t. Nederland heeft met wat anders te maken dan landbezit? Want Nieuw-Zeeland is sowieso nooit van Nederland geweest.... 'we' hebben het wel ontdekt (tasman) maar er geeneens voet aan land gezet. Waren de engelsen die daar kwamen regeren.quote:Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Dat stukje van Andalusië he? --> Ibn Rushd. etc.quote:Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.
Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik moest snel typen.
Ja inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk zijn Emel en Slayage ook zware mixen. De pure Turken zijn de Tattaren die leven nu in Krim, en in Anadolu in dorpjes samen. Die zijn de enige die geen mix mogelijkheid hebben gehad via het noorden.
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.quote:
En jij kent mijn achtergrond?quote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
Koreaans denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oftewel je heb vast iets--> Turkmeens,Syrisch,Arabisch,Mongolisch,Koreaans,Russisch,Grieks,Albanisch,Bosnisch,Bulgarisch of God mag weten wat kan je er in hebben.
Nou, van die slavenhandel genieten we nog volop. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef Burakius het volgende:
(niet dat ik slavenhandel etc. dope vindt).
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".quote:
significantieniveau'squote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
Je vergeet --> 'opgevoed door wolven'. hahhaa.quote:Op zondag 30 december 2007 12:40 schreef Triggershot het volgende:
Adoptie, buitenechtelijke relaties, vondelingen. etc. Wie kan het zeggen?
De Turken hebben wel meer rijken gesticht dan alleen het Ottomaanse. Ik noem maar de Seltsjoeken, Mamelukken, Moghuls, Safawiden, etc.quote:Op zondag 30 december 2007 07:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, als je er van uitgaat dat Turkije over de 70 miljoen inwoners heeft en Nederland net iets meer dan 16 miljoen (geen idee hoe het vroeger zat), heeft Turkije relatief gezien niet echt zo geweldig veel "meer gedaan" qua oppervlakte imo
Nederland:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Zegt Andalusië (Al-Andalus) je iets?quote:Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie post. Alhoewel success niet alleen in oppervlakte is te meten. De Nederlanders hebben genoeg andere dingen gedaan en de Turken waarschijnlijk ook.
Wat heeft Marokko in de geschiedenis bereikt?
Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.quote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Merk het woordje --> "hoogstwaarschijnlijk".
Mevrouwtje voelt zich weer (als enige) aangevallen. Echt een slechte eigenschap.quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan nog, moet je niet zomaar iets gaan roepen over mijn achtergrond, als je niets over mij weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |