quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ze staan er nog wel 12x!!! in.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:11 schreef Adelante het volgende:
wat is dit voor kattengejank?
wacht nog een kwartier met uitpakken, dan hoor je ook nog even una paloma blancaquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:14 schreef Djeez het volgende:
Ben weer terug van boodschappen doen. En gelijk een van de irritantste plaatjes aller tijden nu op de radio. Fly like a negro,
Ook hier is de overlast van Peruaanse panfluitisten zeer grootquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef Adelante het volgende:
deze panfluiters staan bij ons iedere vrijdag op de markt
Mijne welquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef Jane het volgende:
Dat was een hele mooie van de Stones, net.
Deze van ELO gaat ook wel, maar niet mijn favoriet van ze.
Lekker van genieten dan!quote:
Doe ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan!
En ik heb er ook geen hekel aan hoor!Helemaal niet.
Wacht maar tot het volgende nummer, dan barst het feest pas echt los!quote:
Ik denk dat ik zo eerst even mijn haar ga fohnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Wacht maar tot het volgende nummer, dan barst het feest pas echt los!
Sterktequote:Op vrijdag 28 december 2007 15:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Hierna ga ik de drukte in de supermarkt trotseren.
Deze is toch wel stukken beter als Little green bagquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:32 schreef Wexy het volgende:
Auw, mn oren!!!!!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef Jane het volgende:
Maar even eerlijk toegeven.... Jullie zingen ook mee, toch?
Ja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef Jane het volgende:
Maar even eerlijk toegeven.... Jullie zingen ook mee, toch?
We gaan niet vloeken hequote:Op vrijdag 28 december 2007 15:34 schreef Yoghii het volgende:
Het kan nog veel erger dan dit, en die 4 mannen in jouw avatar zijn ook al beetje uitgekauwd.
quote:Lijst downloaden ? dan kan hier in xls en hier in pdf De lijst incl. positie in 2006 is hier te downloaden. De lijst per uur vind je hier
Via internet luisteren ? dat kan hier
Okay ga ik aanpassen!! Thnx!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
http://mihd.net/jwcopd
Moet deze link zijn ipv alleen mihd.net.....
Rod Stewart toen ie nog cool wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Jane het volgende:
Weer een mooie van Rod The Mod.
Oh Maggie, I couldn't have tried anymore...
[ afbeelding ]
ywquote:
Ik heb het in de OP van dit topic aangepast.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
http://mihd.net/jwcopd
Moet deze link zijn ipv alleen mihd.net.....
Ik heb het nu in Wiki aangepast, dus hij zit er nu goed in....quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het in de OP van dit topic aangepast.
Ah, Harry Belafonte! Die vind ik ook mooi.
Ik moet door hem en Joe Cocker altijd aan Tom Waits denken maar die heeft het dit jaar weer niet gehaald.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Rod Stewart toen ie nog cool was
(voordat hij ging zeilen...)
Ja, er moeten slachtoffers vallen om plaats te maken voor Katie Melua, he?quote:
Ja toch wel, ik heb verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef cafca het volgende:
Rufus![]()
(schandalig dat zijn vader er niet instaat, maar ja....)Staat Tom Waits er echt niet in?
Gevonden nummersquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef cafca het volgende:
Rufus![]()
(schandalig dat zijn vader er niet instaat, maar ja....)Staat Tom Waits er echt niet in?
Wie moet dat wezen dan en met welk nummer ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef cafca het volgende:
(schandalig dat zijn vader er niet instaat, maar ja....)
Nopequote:Staat Tom Waits er echt niet in?
In ruil voor 5 nummers in de Top2000 gaat zij die avond optreden, daar ben ik ook van overtuigd. Ze was er vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, er moeten slachtoffers vallen om plaats te maken voor Katie Melua, he?
Ik verdenk Radio 2 wat dat betreft wel van sjoemelen, btw. Als ik het goed gehoord heb, treedt ze op op het Top 2000 concert Oudjaarsavond. Ja, dan moet ze er wel in staan, natuurlijk.
(dat is mijn uitleg en I'm sticking to it!)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie moet dat wezen dan en met welk nummer ??
[..]
hier staat ze naast Pat Sharpquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef qonmann het volgende:
Heb helaas dit topic niet kunnen verluchtigen met een plaatje van Amanda Reddington..
Gevondenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef qonmann het volgende:
Heb helaas dit topic niet kunnen verluchtigen met een plaatje van Amanda Reddington..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier staat ze naast Pat Sharp
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik niet de enige latente Neil-fan ben, hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou boodschappen doen maar dat mis ik Neil Diamond
Heldin !!quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Dangel het volgende:
plassende rakkers in het brabants museum?
Ik had nog niet eens gekeken welke nummers, maar ik vond het wel een mooi moment voor een coming out.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef cafca het volgende:
2 in mijn ogen mindere nummers van Neil Diamond (sorry dames)
HEEL veel reclame . . .quote:
Ik vind Love on the Rocks geweldig, maar die is al geweestquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gekeken welke nummers, maar ik vond het wel een mooi moment voor een coming out.
Ze benne weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ze komme niet ze komme wel
Die vind ik nou net weer bagger . . .quote:
Same here. samen met Little Red Corvette één van de leukste nummers van Princequote:Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze benne weer weg![]()
En dan nu één van de weinige nummers van Prince die ik wel goed vind . . .
Smaken verschillen...anders werd het wel een hele korte Top2000quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die vind ik nou net weer bagger . . .![]()
Zie ik daar nou Big Mouth, vooraan?quote:
Tis droog, dat scheeltquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Haaibaaike![]()
En dag allemaal![]()
Tot later!! Ik ga afsluiten en naar de trein!!
Goede reis Diaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Haaibaaike![]()
En dag allemaal![]()
Tot later!! Ik ga afsluiten en naar de trein!!
Bedoelde jij die nummer van zojuist.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi dit!
Ja, Atlantisquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
bedoelde jij die nummer van zojuist.
van welk nummer ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef Wexy het volgende:
Euhm iemand hier een songtext van????
Nee ik vind het zo jammer dat Beethoven alles gecoverd heeft van anderen. Hij had zelf muziek moeten maken, dan was het vast een ster geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Leuk, maar ik vind de cover van Beethoven beter
1045 Ekseption The 5th 1969quote:
Die heeft geen tekst ..de negende welquote:
Ow ik dacht dat ik ze net hoorde zingen, verkeerd gehoord dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die heeft geen tekst ..de negende wel
Dan ga je toch vast kokenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
Hmmm, beetje een mager uurtje . . .![]()
Oh, wacht, je bedoelt als vrouw! Ik dacht al...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:13 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
De enige soloartieste dit uur
quote:
Lekker schuivelnummer . . .quote:
Ga naar de studio en mep 'm neer . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef Jane het volgende:
Moest dat nou, die jingle vlak voor het einde van Frank?![]()
Het is dichtbij genoeg, dus het zou kunnen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga naar de studio en mep 'm neer . . .![]()
Alfred J. Kwakquote:
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
En ik ga juist een avondje niet luisteren, even inkopen doen voor oud en nieuw...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
En ik ga juist een avondje niet luisteren, even inkopen doen voor oud en nieuw...
Greysquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]Ik had op blz twee al even naar je gezwaaid en gezoend, maar ik doe het gewoon nog een keer!
Heiligschennis !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*video aanzet
ff de uitzending van gisteren zien voor vandaag begint![]()
Fijne avondquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Jane het volgende:
Ik blijf nog wel luisteren, maar ik ben weg van de pc. M'n vriendje komt zo en dan is het niet zo gezellig als ik blijf FOK!ken.
Voor die paar dagen in het jaar . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Jane het volgende:
Ik blijf nog wel luisteren, maar ik ben weg van de pc. M'n vriendje komt zo en dan is het niet zo gezellig als ik blijf FOK!ken.![]()
Daar ben ik het mee eens... tss zeg he het is maar een paar dagen hoor... doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor die paar dagen in het jaar . . .![]()
Hear Hearquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:06 schreef Neleos het volgende:
Het komende uurtje vind ik niet echt boeiend trouwens.
Ze ziet er wel fijn uit op dat plaatje...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef nipeng het volgende:
[ afbeelding ]
Komen jullie al in de kerststemming?
Islands in the stream en Crosby, Stills, Nash & Youngquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:16 schreef nipeng het volgende:
Niet zo heel sterk uur dit.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:19 schreef het_fokschaap het volgende:
wij vieren vanavond kerstavond
kerstavond waren we ziek en dan gaan we traditiegetrouw naar de Japanner, nu vanavond en daarna Love Actually kijken, die ik opneem
k*tnummerquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Het komende uur...met een superafsluiter![]()
Die heb ik nog live gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun Fok_Schaap![]()
Vroeger was ik toch echt helemaal weg van Clouseau
Hoi MM..bedankt vioor de waarshuwing..duurt nog zo'n, 50 posts triuwensquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik durf niet meer te posten omdat ik geen zin heb om het nieuwe topic te openen.
Dat duurt nog wel ff hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik durf niet meer te posten omdat ik geen zin heb om het nieuwe topic te openen.
Die is helemaal leluk!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Neleos het volgende:
Ik ken deze vooral in de apres-ski versie.
Ik begin bij het refrein ook al te hupsen iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Neleos het volgende:
Ik ken deze vooral in de apres-ski versie.
hahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Je kan wel steeds zeggen dat ie dood is maar ik hoor hem nog steeds!
Sterf!
Dan krijg je alle busjes komen zo en niet te vergeten de goeiemoggelhits er wel inquote:
Stop die maar op een plek waar de zon nooit schijntquote:
Top, dan komt de Vlieger op 1quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stop die maar op een plek waar de zon nooit schijnt
hier ook bij mijn neefjes begrafenis. Kan die dus ook slechter verterenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:41 schreef Wexy het volgende:
Nummer gedraaid op de begravenis van de zwager van mn huisgenoot....
irri nummer
WTF!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
dat verhaaltje bij brian may was van m'n broertje, grappig zeg
Zo zaten wij thuis ookquote:
Ja, volgens mij wel, maar bier is ook belangrijk hequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!
Vraag es oftie TMLWKY wel bedoeld dan![]()
*pakt de bootleg van Arnhem er nog es bij...geen TMLWK Yquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar bier is ook belangrijk he
Dan weet ik het ook niet, ik was er niet bij, maar geen zin om hem daarvoor op te bellenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*pakt de bootleg van Arnhem er nog es bij...geen TMLWK Y![]()
Gaia![]()
Tot vorig jaar altijd gedacht dat het een vrouw was
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, ik was er niet bij, maar geen zin om hem daarvoor op te bellen
Bel hem zelf maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel een superconcert![]()
Wat een lekker nummer is dit toch
Wel een slimme zet van dat jochiequote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
He, deze van Boudewijn de Groot ken ik niet!
Ik vind Avond een erg mooi nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:19 schreef nipeng het volgende:
Ik ben niet zo'n liefhebber maar dit is in ieder geval minder irritant dan dat nummer dat op 1 heeft gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |