quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier staat ze naast Pat Sharp
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik niet de enige latente Neil-fan ben, hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou boodschappen doen maar dat mis ik Neil Diamond
Heldin !!quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Dangel het volgende:
plassende rakkers in het brabants museum?
Ik had nog niet eens gekeken welke nummers, maar ik vond het wel een mooi moment voor een coming out.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef cafca het volgende:
2 in mijn ogen mindere nummers van Neil Diamond (sorry dames)
HEEL veel reclame . . .quote:
Ik vind Love on the Rocks geweldig, maar die is al geweestquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gekeken welke nummers, maar ik vond het wel een mooi moment voor een coming out.
Ze benne weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ze komme niet ze komme wel
Die vind ik nou net weer bagger . . .quote:
Same here. samen met Little Red Corvette één van de leukste nummers van Princequote:Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze benne weer weg![]()
En dan nu één van de weinige nummers van Prince die ik wel goed vind . . .
Smaken verschillen...anders werd het wel een hele korte Top2000quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die vind ik nou net weer bagger . . .![]()
Zie ik daar nou Big Mouth, vooraan?quote:
Tis droog, dat scheeltquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Haaibaaike![]()
En dag allemaal![]()
Tot later!! Ik ga afsluiten en naar de trein!!
Goede reis Diaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Haaibaaike![]()
En dag allemaal![]()
Tot later!! Ik ga afsluiten en naar de trein!!
Bedoelde jij die nummer van zojuist.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi dit!
Ja, Atlantisquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
bedoelde jij die nummer van zojuist.
van welk nummer ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef Wexy het volgende:
Euhm iemand hier een songtext van????
Nee ik vind het zo jammer dat Beethoven alles gecoverd heeft van anderen. Hij had zelf muziek moeten maken, dan was het vast een ster geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Leuk, maar ik vind de cover van Beethoven beter
1045 Ekseption The 5th 1969quote:
Die heeft geen tekst ..de negende welquote:
Ow ik dacht dat ik ze net hoorde zingen, verkeerd gehoord dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die heeft geen tekst ..de negende wel
Dan ga je toch vast kokenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
Hmmm, beetje een mager uurtje . . .![]()
Oh, wacht, je bedoelt als vrouw! Ik dacht al...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:13 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
De enige soloartieste dit uur
quote:
Lekker schuivelnummer . . .quote:
Ga naar de studio en mep 'm neer . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef Jane het volgende:
Moest dat nou, die jingle vlak voor het einde van Frank?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |