Het is ook niet onterecht, wel kutquote:Op donderdag 27 december 2007 21:57 schreef toma het volgende:
[..]
Opzich wel toeval want Twente heeft niet meer kansjes gehad.
Anders neem je ff een avatar van een half MBquote:Op donderdag 27 december 2007 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook niet onterecht, wel kut
maar het gerechtigheid noemen is ook weer zowat. Want het is niet dat Ajax genaaid werd met die 1-1 ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook niet onterecht, wel kut
Dankzij mij is Fok ook zo traagquote:Op donderdag 27 december 2007 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders neem je ff een avatar van een half MB
Deze was eerder.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef SCH het volgende:
Dubbeltopic maar die van mods gaan blijbkaar voor
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga op Geert Wilders stemmen
Mwoa, de wedstrijd was toch aardig in evenwicht.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef toma het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAT EEN ONVERDIENDE KUTZOOI!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zeker, door zo lucky goal van huntelaar 2-1, zou gewoon 2-3 moeten zijn als die huysegems scoortquote:
Nou maar ook Mark van Hintum zegt het.. en die is goudeerlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alsof ze bij Tele2 weten hoe het is om iets te verdienen.
Kut bedrijf
ik kon het niet beter zeggenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Ik snap jou niet. Je lacht terwijl dit kut is voor Heerenveen. Zit je haat tegen ajax hoger dan je clubliefde ?quote:
Dat is toch bij 70% zo hier.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Je lacht terwijl dit kut is voor Heerenveen. Zit je haat tegen ajax hoger dan je clubliefde ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef toma het volgende:
Kut gister net de grolsch opgemaaktquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speciaal een Grolsch geopend, alles voor de regio
ik sta als Groninger te juichen voor Twente.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
ik was hier echt aan het schreeuwen van geluk![]()
Jojoortje is een tukker en is gewoon voor ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik sta als Groninger te juichen voor Twente.
whehe, k ben ook een tukker en ben ook voor Ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jojoortje is een tukker en is gewoon voor ajax
Van Twente thuis moet je gewoon winnen wil je kampioen worden...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ach... zelfs psv speelde gelijk tegen twente. Wat dat betreft kun je wel spreken van een puntje winst voor ajax.
Tsja, gezien de vorm die Ajax heeft de laatste tijd is het een wonder dat ze niet verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ach... zelfs psv speelde gelijk tegen twente. Wat dat betreft kun je wel spreken van een puntje winst voor ajax.
urbyquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-ajax-fc-twente.html
Pruts0rs!quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Zwansen het volgende:
ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!!!!
Geen woord gelogen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie die goal nu weer bij tele 2, die urby is echt sloom zeg. hij reageert totaal niet bij die 2-2
Van dit zwakke AJAX thuis moet je ook winnen om kampioen te wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van Twente thuis moet je gewoon winnen wil je kampioen worden...
Ben je daar trots op ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, k ben ook een tukker en ben ook voor Ajax![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef fanneke het volgende:
En Heracles wint met 1-0 van Willem II.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Ook als je ziet hoe Emanuelson er weer bij staat.![]()
Echt om moedeloos van te worden, staat maar beetje aan de verkeerde kant lucht te dekken.
Is er ooit serieus 10 mln geboden dan ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE HOOR, WE DOEN URBY NIET WEG VOOR 10 MILJOEN. WE ZITTEN AL ZO DUN IN DE VERDEDIGERS...
Maak je maar geen zorgen, ajax-feyenoord is natuurlijk winst voor ajax,quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van dit zwakke AJAX thuis moet je ook winnen om kampioen te worden
En voorral tegne 10 ajacieden
FC Groningen is uiteraard mijn cloeb, maar Twente kan zeker op mijn sympathie rekenenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jojoortje is een tukker en is gewoon voor ajax
linkquote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is er ooit serieus 10 mln geboden dan ?
In dat geval zou ik toch zeker zeggen grote strik er omheen, zelf wegbrengen en uitzwaaien:W:W:W
Uitgelopenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Yes yes, punt uitgelopen op PSV. Bier.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef fanneke het volgende:
En Heracles wint met 1-0 van Willem II.
Sorry, was in euforiestemming door het gelijke spel.quote:
Gewoon positief blijven, zo hoort hetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Yes yes, punt uitgelopen op PSV. Bier.
Moehahahahaha. Ik denk dat de 17 overige eredivisieclubs graag 10 miljoen bij elkaar leggen om hem de komende jaren nog in de basis van ajax te laten staan. Levert een hoop punten opquote:
gefeliciteerd, je bent ook nog eens op tijd voor de samenvattingquote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
Effe uithijgen...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef toma het volgende:
Iddquote:Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Rikketik het volgende:
Haha, die commentator van RTL over een overtreding van Heitinga: 'Meestal zijn manier om aan te geven dat hij ook meedoet.'
Zo kut is dit niet voor Heerenveen, ik tekende voor een gelijkspel. Ajax blijft in zicht en we houden Twente achter ons. Prima uitslag, behalve dan dat we zelf verliezen, anders hadden we even veel punten als Ajax gehad. Met een wedstrijd minder maar ik zie Ajax in deze vorm ook nog veel punten verspillen, zelfs VVV lijkt me een angstgegner.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Je lacht terwijl dit kut is voor Heerenveen. Zit je haat tegen ajax hoger dan je clubliefde ?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:18 schreef Dos37 het volgende:
de wedstrijd bij 1-1 moeten beslissen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:59 schreef Nood-kloon het volgende:
Godallejezus! Wat is Kerkrade ver. Die Limbo's weten precies hoe je een avond moet vergallen. De hele tijd die vreselijke hoempa muziek naast het uitvak. Stelletje lamlullen! En dan ook nog eens tot ver na afloop de supporters vasthouden. Man! Dat was nog erger dan bij Ajax. En dát was al lang!
Spelen tegen 12 man is niet eerlijk.
en Ajax treft weer een ploeg in vorm.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Zjakkie het volgende:
Eens kijken of VVV voor nog meer stunts kan zorgen
Whehehe ik hoorde het ook alquote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
"Doe het Quansah!"
Dat lijkt me wat partijdig voor een verslaggever.
Aan de andere kant wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:16 schreef venomsnake het volgende:
Dat is de 3e grote kans, mag nu wel eens één in..
Winnen jullie morgen nu maar weer eens wél van een concurrent van onsquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Hup SP-AR-TA
quote:
Inderdaad. Alleen jammer dat ze de wedstrijd niet al op slot hebben gegooid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef The_Verve het volgende:
Groningen speelt erg sterk. Zelfs Van Loo is goed vandaag. [ afbeelding ]
Toch net bijna een blunder met die uittrapquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef The_Verve het volgende:
Groningen speelt erg sterk. Zelfs Van Loo is goed vandaag. [ afbeelding ]
Toen klikte ik net op 'invoeren'...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toch net bijna een blunder met die uittrap.
Dan mot je bij Ray zijn..quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine zet venomsnake een halve liter neer in ruil voor wat gifjes
Troost je, ik heb er drie gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Echt ook weer zo'n schijtgoal van Sparta
Dat waren best mooie goals hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Troost je, ik heb er drie gezien.
Top, en net ook alweer in het PL topic.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef giovannie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
Waarvan de 3de schijnbaar buitenspel was. Vanaf mijn plek niet waarneembaar. Doet er verder ook niet toe, je hoort als Roda gewoon te winnen van Sparta!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat waren best mooie goals hoor.
Wel eens een goede scheids gezien in dit land?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kut grensrechter zeg, de zoveelste keer dat ie ernaast zit.
Hij wordt met de week sterker die Berg.. Wat een inzet toont die ventquote:
VVV en PSV zorgen wel dat dat straks definitief isquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef giovannie het volgende:
Virtueel gezien staan ze boven Ajax.
Mwah eigenlijk 1 want tegen PSV zal het niet zo makkelijk worden, moet zeggen dat Groningen het weer netjes doet dit seizoen. Respect!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
dus geniet maar van die 3e die gedeelde 2e plek!
vertel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Goh volgens mij was er een arrestatie te volgen via Tele2
Doe dan Rutten ofzo.... Jans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
Die Ron Jans is echt een held, zou hem graag in de Kuip zien als Bert van Marwijk zou vertrekken.
Als de topclubs zo blijven aankloten acht ik in januari een top 3 met Twente, Heerenveen en Groningen niet onmogelijk.
Dat zou helemaal mooi zijn ja. Maar wat is er mis met Jans?quote:
want psv is in topvorm?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk 1 want tegen PSV zal het niet zo makkelijk worden
inlijsten. Zo 1 hadden wij vorig jaar ook waar we 1 dag 2de stonden, na NEC uit meende ik.quote:
Plaatje direct opgeslagen, nu nog een leuk lijstje uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inlijsten. Zo 1 hadden wij vorig jaar ook waar we 1 dag 2de stonden, na NEC uit meende ik.
Als Juve nou kwam kijken voor KJH en die Amrabat viel hun opquote:Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef De.Kromme het volgende:
Amrabat, leer die Ajacieden een lesje!.
Whehequote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als Juve nou kwam kijken voor KJH en die Amrabat viel hun op
jaquote:Op zondag 30 december 2007 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmiddag Feyenoord en PSV op tele2? (Heb hier maar 2 zenders, of is dat bij iedereen?)
quote:
Inderdaad, wat is die gast slechtquote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En weer speelt Emanuelson. Staat bijna gelijk aan puntverlies
Prachtstadion, mooiste van de ere.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Kutstadion is het toch ook.
Ze moeten er een sv opzetten!quote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor vage rage..
Heerlijk nostalgisch stadion! Jammer dat iedereen tegenwoordig prefab betonbakken heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Kutstadion is het toch ook.
Inderdaad, en gelijk een aanval over rechts, waarbij Emanuelson uitgespeeld wordt.quote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
Eerste pass van Emanuelson is gelijk een kutpass.
Lijkt me wel verstandig inderdaad. Krijg je er tenminste nog wat poen voor.quote:Op zondag 30 december 2007 12:36 schreef Damzkieee het volgende:
Gauw verkopen die gast aan Spurs.
Beter dan geen stadion.quote:
Arena.quote:Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een domme opmerking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |