Hij wordt met de week sterker die Berg.. Wat een inzet toont die ventquote:
VVV en PSV zorgen wel dat dat straks definitief isquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef giovannie het volgende:
Virtueel gezien staan ze boven Ajax.
Mwah eigenlijk 1 want tegen PSV zal het niet zo makkelijk worden, moet zeggen dat Groningen het weer netjes doet dit seizoen. Respect!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
dus geniet maar van die 3e die gedeelde 2e plek!
vertel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Goh volgens mij was er een arrestatie te volgen via Tele2
Doe dan Rutten ofzo.... Jans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
Die Ron Jans is echt een held, zou hem graag in de Kuip zien als Bert van Marwijk zou vertrekken.
Als de topclubs zo blijven aankloten acht ik in januari een top 3 met Twente, Heerenveen en Groningen niet onmogelijk.
Dat zou helemaal mooi zijn ja. Maar wat is er mis met Jans?quote:
want psv is in topvorm?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk 1 want tegen PSV zal het niet zo makkelijk worden
inlijsten. Zo 1 hadden wij vorig jaar ook waar we 1 dag 2de stonden, na NEC uit meende ik.quote:
Plaatje direct opgeslagen, nu nog een leuk lijstje uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
inlijsten. Zo 1 hadden wij vorig jaar ook waar we 1 dag 2de stonden, na NEC uit meende ik.
Als Juve nou kwam kijken voor KJH en die Amrabat viel hun opquote:Op zondag 30 december 2007 11:57 schreef De.Kromme het volgende:
Amrabat, leer die Ajacieden een lesje!.
Whehequote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als Juve nou kwam kijken voor KJH en die Amrabat viel hun op
jaquote:Op zondag 30 december 2007 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmiddag Feyenoord en PSV op tele2? (Heb hier maar 2 zenders, of is dat bij iedereen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |