Inderdaad. Alleen jammer dat ze de wedstrijd niet al op slot hebben gegooid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef The_Verve het volgende:
Groningen speelt erg sterk. Zelfs Van Loo is goed vandaag. [ afbeelding ]
Toch net bijna een blunder met die uittrapquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef The_Verve het volgende:
Groningen speelt erg sterk. Zelfs Van Loo is goed vandaag. [ afbeelding ]
Toen klikte ik net op 'invoeren'...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toch net bijna een blunder met die uittrap.
Dan mot je bij Ray zijn..quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine zet venomsnake een halve liter neer in ruil voor wat gifjes
Troost je, ik heb er drie gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Echt ook weer zo'n schijtgoal van Sparta
Dat waren best mooie goals hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Troost je, ik heb er drie gezien.
Top, en net ook alweer in het PL topic.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef giovannie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
Waarvan de 3de schijnbaar buitenspel was. Vanaf mijn plek niet waarneembaar. Doet er verder ook niet toe, je hoort als Roda gewoon te winnen van Sparta!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat waren best mooie goals hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |