Mwoa, de wedstrijd was toch aardig in evenwicht.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef toma het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAT EEN ONVERDIENDE KUTZOOI!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zeker, door zo lucky goal van huntelaar 2-1, zou gewoon 2-3 moeten zijn als die huysegems scoortquote:
Nou maar ook Mark van Hintum zegt het.. en die is goudeerlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alsof ze bij Tele2 weten hoe het is om iets te verdienen.
Kut bedrijf
ik kon het niet beter zeggenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Ik snap jou niet. Je lacht terwijl dit kut is voor Heerenveen. Zit je haat tegen ajax hoger dan je clubliefde ?quote:
Dat is toch bij 70% zo hier.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Je lacht terwijl dit kut is voor Heerenveen. Zit je haat tegen ajax hoger dan je clubliefde ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:07 schreef toma het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAT EEN ONVERDIENDE KUTZOOI!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kut gister net de grolsch opgemaaktquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speciaal een Grolsch geopend, alles voor de regio
ik sta als Groninger te juichen voor Twente.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
ik was hier echt aan het schreeuwen van geluk![]()
Jojoortje is een tukker en is gewoon voor ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik sta als Groninger te juichen voor Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |