En Heitinga stond er bij en keek ernaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het verbaast niet eens meer als een topclub in de 93ste minuut een overwinning weggeeft.
Niks is meer zeker.
Stam, Laseroms of Hulshof hadden hem doormidden geschopt.
Da's alleen maar positief, hoe meer contenders hoe mooier. Maar daarmee geef je niet automatisch de sterkte van een competitie aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Is de eredivisie wel van laag niveau als er meer kanshebbers zijn dan de top drie?
Volgens mij wordt de eredivisie dan sterker.
Hadden we een pingel tegen gehad en volgende week een speler minder op te stellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het verbaast niet eens meer als een topclub in de 93ste minuut een overwinning weggeeft.
Niks is meer zeker.
Stam, Laseroms of Hulshof hadden hem doormidden geschopt.
Als een appel iets minder vies wordt tov de peer, is de algemene smaak van de 2 tesamen dan gestegen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Is de eredivisie wel van laag niveau als er meer kanshebbers zijn dan de top drie?
Dat is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als een appel iets minder vies wordt tov de peer, is de algemene smaak van de 2 tesamen dan gestegen?
Het aantal kanshebbers op de titel heeft helemaal niets met de sterkte te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Maar, het is nooit goed. Eerst zeikt iedereen dat we met onze top drie maar een kut competitie zijn, nu wordt de kloof kleiner en dan ligt dat zonder twijfelen maar aan het slechter worden van de top drie. Geloof ik niet zo in...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het aantal kanshebbers op de titel heeft helemaal niets met de sterkte te maken.
jawel. Ajax speelt de laatste wedstrijden dramatisch en ze staan nog 3e met 3 punten achterstand op Feyenoord. Dat zegt genoeg. Als Ajax nu in een hele goede competitie gespeeld had zouden ze nu diep in middenmoot staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het aantal kanshebbers op de titel heeft helemaal niets met de sterkte te maken.
Dit zou juist betekenen dat de Eredivisie sterk is volgens mij.quote:AZ verkoopt twee spitsen haalt er twee subtoppers voor terug uit het buitenland, en staat in het rechter rijtje.
Is dat in de zogeheten topcompetities anders? Volgens mij niet en daar wordt het juist gezien als een teken dat de competitie sterk is.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
De koploper heeft 5 van de 16 wedstrijden niet gewonnen.
Ja duh natuurlijk is dat zo! Kijk de stand eens!! Is toch hartstikke mooi zo'n competitie? Kijk dan hoeveel ploegen dicht op elkaar zitten. De nederlandse competentie wordt steeds aantrekkelijker, nieuwe (volle) stadions betere tegenstanders enzovoort. Vroeger was het zo dat Ajax, psv en feyenoord alles met 2 vingers in de neus wonnen, nu moeten ze er wat voor doen en dat is ook beter europees gezien je bent veel meer gewend. Tuurlijk hoop ik als Ajax supporter dat Ajax net zoals vroegah alles met 2 vingers in de neus wint maar dat is niet meer zo omdat de competitie steeds aantrekkelijker wordt.quote:
In uitwedstrijden ging de top 3 daar wel regelmatig op hun bek, maar wat opvalt is dat deze clubs er tegenwoordig ook in slagen om het de topclubs in hun eigen stadions moeilijk te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef Rossoneri het volgende:
Want zeg nu zelf wat waren Heerenveen, Roda, Nac, Twente, Az nu? De traditionele top 3 won daar altijd makkelijk van en dat is niet goed voor een competitie,
Mwa regelmatig wou ik nu ook weer niet zeggen, ze hadden het mss iets moeilijker. Deze clubs bouwen ook aan de stadions die dan ook weer vol zitten en dat is juist zo mooi.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In uitwedstrijden ging de top 3 daar wel regelmatig op hun bek, maar wat opvalt is dat deze clubs er tegenwoordig ook in slagen om het de topclubs in hun eigen stadions moeilijk te maken.
Als ik in mij geheugen graaf heeft Roda in het verleden heel regelmatig van de toclubs gewonnen, zeker op Kaalheide.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mwa regelmatig wou ik nu ook weer niet zeggen, ze hadden het mss iets moeilijker. Deze clubs bouwen ook aan de stadions die dan ook weer vol zitten en dat is juist zo mooi.
Verwacht je werkelijk een beargumenteerd antwoord van Tong of had je gewoon zin om een lang verhaal te posten?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
aardig verhaal
Had je dan wat anders van tong verwachtquote:Op donderdag 27 december 2007 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
Hele zwakke beredenering, Tong. Je maakt er namelijk geen. Je drappeert een rijtje aan feiten die gezamenlijk je stelling zouden moeten ondersteunen.
Zo, ik volg jouw cluppie meer dan een halve eeuw en ieder jaar wordt het niveau lager en lager.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, het is nooit goed. Eerst zeikt iedereen dat we met onze top drie maar een kut competitie zijn, nu wordt de kloof kleiner en dan ligt dat zonder twijfelen maar aan het slechter worden van de top drie. Geloof ik niet zo in...
In 2020?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Happel het volgende:
Feijenoord wordt dus weer kampioen van de armoede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |