Neeeeeeee M@x!! ik was eerder!! Het word mijn jaar!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer inNu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.
Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
Mag je best zeggen hoor, ik ben het toch ook gewoon van plan om haar mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
Wat lief en sfeervol, Tex!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef texelonia het volgende:
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst
tadaa
Hij is zo leuk geworden vind ik
En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer inNu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.
Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Vivi het volgende:
Nu zijn we wel benieuwd naar die flutreden (althans: ik).
Max, gij vrijgevige vrouw!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef m@x het volgende:
Ik wil het ook wel wetenMaar eerst de verf uit mijn haar spoelen. Wat stinkt dat spul zeg
Lief, ik ga 2008 gewoon met iedereen delen
Die tekst misschien wel, maar die vent!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef m@x het volgende:
Erik MesieMaar één ding geef ik toehoe, dat wat ik wil ben jijhij
Die tekst is mooi
Vroegah wel hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die tekst misschien wel, maar die vent!![]()
Nee ook niet, ik vond het altijd al een griezel. Wat ook niet meehielp is dat ie op een enge oom van mij leek. *ril*quote:
ik hoop t, ben vorig jaar ook in Leiden geweestquote:Op zondag 30 december 2007 10:43 schreef kozakken het volgende:
Oh wat leuk Ynske!
Mijn schoonouders zijn vrijdag geweest. Maar met twee kinderen vind ik het wat woest.
Ga je nog wat mooie foto's laten zien!!!
Dan moet je ze en of in lauwwater zetten of wat 7up bij gietenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Vicky het volgende:
ik vind dat bloemen zo snel wegzijn momenteel..
Dat was ook het eerste dat er bijna uitfloepte toen ik gebeld werd. Dat al die kinderen misschien wat minder hard hadden moeten hopenquote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volgens mij hebben alle kinderen er wel eens van gedroomd dat hun school af zou branden..maar tis gewoon heel erg als het echt gebeurt! Dat zijn van die dingen waar je later als je groot bent pas bij stilstaat.
quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef melonovy het volgende:
Loena, je icoontje heeft me een hele tijd aan die rode teletubbie doen denken, maar ik zie nu pas ja ik ben een doos dat het een pruik is en een hoedje op![]()
![]()
wat erg
zit te twijfelen tussen zwart of weer paarsquote:Op zondag 30 december 2007 21:19 schreef bixister het volgende:
hahaha mel!
en ynske, klinkt eh veelbelovend, die verf! sterkte.
sugar, wat een geweldig kado, en leuk dat je 't meteen verzilverd hebt. lekker vooruitzicht!
mooi haar m@x!
Daar is niets mis mee, het ligt allemaal aan mijquote:Op zondag 30 december 2007 21:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]![]()
Wat voor resolutie heb jij qua beeldscherm?
We nemen wel een goeie bril mee, in Zeist ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef melonovy het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, het ligt allemaal aan mij
haha dit staat er wel erg grappig.quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef Ladybos het volgende:
Myrthe was er meteen helemaal verliefd op en zeurt nu ook om een broertjeOns trouwdag etentje verliep dus even wat anders dan gepland
En het gaat niet meer over ookquote:Op zondag 30 december 2007 21:35 schreef Pruk het volgende:
Ik haat die vergeetachtigheid, ik heb daar nooit zoveel last van gehad als nu
loop nog te snotteren, en met dampen begint t goed los te komenquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef snoopy het volgende:
M@x, gelukkig nieuwhaar!![]()
Ynske, dat ziet er mooi uit. Ben je inmiddels hersteld?
Hahaha ja stond er inderdaad een beetje raar.. maar ik denk niet dat Myrthe's wens uit zal komen helaas..quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef Nijna het volgende:
Ladybos, dubbel van harteenne... nu werk aan de winkel dus... als het aan Myrthe ligt
.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef melonovy het volgende:
En 5H, ik ging helemaal mijn profiel checken of ik er nog Zeist in had staan, maar daar woon ik dus al 2 jaar niet meer.Over
gesproken, veel plezier morgen op de verjaardag van je zoon!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]ik bedoelde de meet, al heb ik niet gekeken of jij ging
20 januariquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens kijken wanneer die meet is.
das idd levensgevaarlijkquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik word echt nerveus van die vuurwerkbommen en dat geknal! En dan die onverantwoordelijke koters die het in speeltuintjes afsteken. Stel je voor: er blijft iets liggen dat niet ontploft is en een kleintje raapt het op....
Mooi niet dat ik daar voorlopig met Ken speel...
Dat is ook precies wat ik wil gaan doen idd. 23:30 lijkt mij een mooie tijd...30 minuten om wakker genoeg te worden om nog wat van het vuurwerk mee te krijgen, en daarna weer te gaan slapenquote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mij lijkt rond 23.30 wakker maken het beste. Denk dat ze anders heel naar wakker zal schrikken.
ik liet ze altijd lekker slapen, Ingrid... kinderen hebben er niets aan, zo klein nog... ik herinner me mijn eigen suffige kleuterzelf door mijn moeder uit bed gehaald om.. ja om wat, om weer weg te dutten op de bank, terwijl ik veel liever in mijn bedje gelegen hadquote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iedereen alvast de beste wensen voor 2008!
Hoe doen jullie dat met de kids?
Van tevoren eruit halen, of laten slapen en als ze wakker worden er dan uit halen?
Mij lijkt rond 23.30 wakker maken het beste. Denk dat ze anders heel naar wakker zal schrikken.
Ja dat is hier dus ook het probleemquote:Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar heb ik ze laten slapen, maar toen is Job helemaal in paniek wakker geschoten van het vuurwerk om 00.00.
Ja hoor, geen probleem. Mits je niet stomdronken word.quote:Op maandag 31 december 2007 18:20 schreef YPPY het volgende:
Mag je wel alcohol met je medicijnen Ingrid? Met die van mij mag het niet, nu de champagne dus maar laten staan.
We laten Anna lekker liggen, ze heeft d'r slaap genoeg nodig en ze krijgt er toch niks van mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |