ik liet ze altijd lekker slapen, Ingrid... kinderen hebben er niets aan, zo klein nog... ik herinner me mijn eigen suffige kleuterzelf door mijn moeder uit bed gehaald om.. ja om wat, om weer weg te dutten op de bank, terwijl ik veel liever in mijn bedje gelegen hadquote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iedereen alvast de beste wensen voor 2008!
Hoe doen jullie dat met de kids?
Van tevoren eruit halen, of laten slapen en als ze wakker worden er dan uit halen?
Mij lijkt rond 23.30 wakker maken het beste. Denk dat ze anders heel naar wakker zal schrikken.
Ja dat is hier dus ook het probleemquote:Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar heb ik ze laten slapen, maar toen is Job helemaal in paniek wakker geschoten van het vuurwerk om 00.00.
Ja hoor, geen probleem. Mits je niet stomdronken word.quote:Op maandag 31 december 2007 18:20 schreef YPPY het volgende:
Mag je wel alcohol met je medicijnen Ingrid? Met die van mij mag het niet, nu de champagne dus maar laten staan.
We laten Anna lekker liggen, ze heeft d'r slaap genoeg nodig en ze krijgt er toch niks van mee.
Volgens mij kun je die beter nog even binnen laten. Doen wij ook. Wij hebben een bak en de verleiding wordt anders wel heel groot om er eentje in de bak te gooien. Een rotje dus... Ik wil niet weten wat ze met jouw vuilniszákken doen...quote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
okay, gaza strip taferelen hier buiten, en ik moet/wil toch echt die vuilniszakken buiten zetten, maar ik durf niet![]()
wie loopt er met me mee!
quote:Op maandag 31 december 2007 20:04 schreef Ynske het volgende:
Ik word me toch inene een ontzettend beetje boel emo...
draai daar nog http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc bij en ik ga helemaal
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:03 schreef owlet het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Mijn dochter slaapt door het baarmoedergeluidenvuurwerk juist voor het eerst sinds tijden weer heerlijk door dus ik ga er snel achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |