loop nog te snotteren, en met dampen begint t goed los te komenquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef snoopy het volgende:
M@x, gelukkig nieuwhaar!![]()
Ynske, dat ziet er mooi uit. Ben je inmiddels hersteld?
Hahaha ja stond er inderdaad een beetje raar.. maar ik denk niet dat Myrthe's wens uit zal komen helaas..quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef Nijna het volgende:
Ladybos, dubbel van harteenne... nu werk aan de winkel dus... als het aan Myrthe ligt
.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef melonovy het volgende:
En 5H, ik ging helemaal mijn profiel checken of ik er nog Zeist in had staan, maar daar woon ik dus al 2 jaar niet meer.Over
gesproken, veel plezier morgen op de verjaardag van je zoon!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]ik bedoelde de meet, al heb ik niet gekeken of jij ging
20 januariquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens kijken wanneer die meet is.
das idd levensgevaarlijkquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik word echt nerveus van die vuurwerkbommen en dat geknal! En dan die onverantwoordelijke koters die het in speeltuintjes afsteken. Stel je voor: er blijft iets liggen dat niet ontploft is en een kleintje raapt het op....
Mooi niet dat ik daar voorlopig met Ken speel...
Dat is ook precies wat ik wil gaan doen idd. 23:30 lijkt mij een mooie tijd...30 minuten om wakker genoeg te worden om nog wat van het vuurwerk mee te krijgen, en daarna weer te gaan slapenquote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mij lijkt rond 23.30 wakker maken het beste. Denk dat ze anders heel naar wakker zal schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |