quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef melonovy het volgende:
Loena, je icoontje heeft me een hele tijd aan die rode teletubbie doen denken, maar ik zie nu pas ja ik ben een doos dat het een pruik is en een hoedje op![]()
![]()
wat erg
zit te twijfelen tussen zwart of weer paarsquote:Op zondag 30 december 2007 21:19 schreef bixister het volgende:
hahaha mel!
en ynske, klinkt eh veelbelovend, die verf! sterkte.
sugar, wat een geweldig kado, en leuk dat je 't meteen verzilverd hebt. lekker vooruitzicht!
mooi haar m@x!
Daar is niets mis mee, het ligt allemaal aan mijquote:Op zondag 30 december 2007 21:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]![]()
Wat voor resolutie heb jij qua beeldscherm?
We nemen wel een goeie bril mee, in Zeist ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef melonovy het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, het ligt allemaal aan mij
haha dit staat er wel erg grappig.quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef Ladybos het volgende:
Myrthe was er meteen helemaal verliefd op en zeurt nu ook om een broertjeOns trouwdag etentje verliep dus even wat anders dan gepland
En het gaat niet meer over ookquote:Op zondag 30 december 2007 21:35 schreef Pruk het volgende:
Ik haat die vergeetachtigheid, ik heb daar nooit zoveel last van gehad als nu
loop nog te snotteren, en met dampen begint t goed los te komenquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef snoopy het volgende:
M@x, gelukkig nieuwhaar!![]()
Ynske, dat ziet er mooi uit. Ben je inmiddels hersteld?
Hahaha ja stond er inderdaad een beetje raar.. maar ik denk niet dat Myrthe's wens uit zal komen helaas..quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef Nijna het volgende:
Ladybos, dubbel van harteenne... nu werk aan de winkel dus... als het aan Myrthe ligt
.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef melonovy het volgende:
En 5H, ik ging helemaal mijn profiel checken of ik er nog Zeist in had staan, maar daar woon ik dus al 2 jaar niet meer.Over
gesproken, veel plezier morgen op de verjaardag van je zoon!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]ik bedoelde de meet, al heb ik niet gekeken of jij ging
20 januariquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens kijken wanneer die meet is.
das idd levensgevaarlijkquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik word echt nerveus van die vuurwerkbommen en dat geknal! En dan die onverantwoordelijke koters die het in speeltuintjes afsteken. Stel je voor: er blijft iets liggen dat niet ontploft is en een kleintje raapt het op....
Mooi niet dat ik daar voorlopig met Ken speel...
Dat is ook precies wat ik wil gaan doen idd. 23:30 lijkt mij een mooie tijd...30 minuten om wakker genoeg te worden om nog wat van het vuurwerk mee te krijgen, en daarna weer te gaan slapenquote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mij lijkt rond 23.30 wakker maken het beste. Denk dat ze anders heel naar wakker zal schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |