quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer inNu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.
Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Vivi het volgende:
Nu zijn we wel benieuwd naar die flutreden (althans: ik).
Max, gij vrijgevige vrouw!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef m@x het volgende:
Ik wil het ook wel wetenMaar eerst de verf uit mijn haar spoelen. Wat stinkt dat spul zeg
Lief, ik ga 2008 gewoon met iedereen delen
Die tekst misschien wel, maar die vent!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef m@x het volgende:
Erik MesieMaar één ding geef ik toehoe, dat wat ik wil ben jijhij
Die tekst is mooi
Vroegah wel hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die tekst misschien wel, maar die vent!![]()
Nee ook niet, ik vond het altijd al een griezel. Wat ook niet meehielp is dat ie op een enge oom van mij leek. *ril*quote:
ik hoop t, ben vorig jaar ook in Leiden geweestquote:Op zondag 30 december 2007 10:43 schreef kozakken het volgende:
Oh wat leuk Ynske!
Mijn schoonouders zijn vrijdag geweest. Maar met twee kinderen vind ik het wat woest.
Ga je nog wat mooie foto's laten zien!!!
Dan moet je ze en of in lauwwater zetten of wat 7up bij gietenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Vicky het volgende:
ik vind dat bloemen zo snel wegzijn momenteel..
Dat was ook het eerste dat er bijna uitfloepte toen ik gebeld werd. Dat al die kinderen misschien wat minder hard hadden moeten hopenquote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volgens mij hebben alle kinderen er wel eens van gedroomd dat hun school af zou branden..maar tis gewoon heel erg als het echt gebeurt! Dat zijn van die dingen waar je later als je groot bent pas bij stilstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |