Ik heb niet het standaardzeiltje uit het kerst uhm kraampakket, maar een zeiltje van de IKEA, wat dus gewoon heerlijk niet kraaktquote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef Tan het volgende:
@Pruk, vind je dat niet vreselijk slapen zo'n zeiltje? Ik herinner me alleen maar vieze plakkerige zwetende en krakende nachten, en ja, dat kwam dan alleen door dat zeiltje
yepquote:Op donderdag 27 december 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nog wel even een![]()
![]()
voor Nana hoor, want als ik het goed heb zouden ze vandaag gaan inleiden als het er nog niet was toch?
Overigens ben ik zelf banger voor mijn vloerbedekking dan voor mijn bedquote:Op donderdag 27 december 2007 11:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
yepVolgens mij ook
![]()
Toen bij de bevalling van Tijn 's nachts de vliezen braken, was ik direct wakker en stond echt supersnel naast m'n bed. Bed was droogIk voelde het knappen en op de een of andere manier wist ik meteen wat er gaande was en was meteen helder genoeg om m'n bed uit te schuiven. (en vervolgens was het maar een klein straaltje dat langs m'n benen liep). Ergens tijdens de uitdrijving is er nog wel een grote golf naar buiten gekomen.. de vk kreeg een gratis douche en kon meteen thuis nog een keer douchen
![]()
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:45 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik heb niet het standaardzeiltje uit het kerst uhm kraampakket, maar een zeiltje van de IKEA, wat dus gewoon heerlijk niet kraakt
En dat eigenlijk omdat ik geen zin heb om de zolder op te klimmen om daar mijn matrasbeschermer te halen die daar ergens in een doos zit (ik heb toen na mijn operatie ook een waterdichte matrashoes gehad). Het is dus ook puur voor het idee dan dat het echt effect zal hebben gok ik
Badhanddoeken naast je bed leggen en als je voelt dat je vliezen breken gewoon een prop tussen je benen doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Overigens ben ik zelf banger voor mijn vloerbedekking dan voor mijn bedMatras is wat makkelijker te vervangen dan vloerbedekking en de vloerbedekking zit met de verkeerde lijm vastgeplakt en gaat bobbelen als ie nat wordt
![]()
YPS, ik heb inderdaad een en ander al op papier gezet, maar ik denk dat ik gewoonhet woord laat doen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10024388quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.
Is van de kinderafdeling, formaat peuterbedje, wat je zelf weer op maat moet knippenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.
Oh eh, dat kwam een beetje geheimzinnig over hequote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2007 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh eh, dat kwam een beetje geheimzinnig over he
Ik kom gewoon Brighteyes stalken
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef Dirkh het volgende:
Kan ie mini-stinkie er nu even uit komen, ik zit hier al dagen met tegenzin te F5-en.
die is naar Parijsquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussendoor, weet iemand Ticootje is, die heeft ook al een paar dagen niet meer gepost?
Of ben ik met mijn dementie iets vergeten?
Ah ok, zie toch iets over het hoofd gezien.quote:
Ja ! je bent vergeten om op tijd te bevallen, ik lurk me een ongelukquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Of ben ik met mijn dementie iets vergeten?
Zal ik spraakherkenning aanschaffen? Dan kan ik tussen de weeen door idd gewoon zelf doorpostenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:13 schreef Jelief het volgende:
Hannah ! wat een mooi meisje!
Volgens mij gaat Be gewoon doorposten, die heeft gewoon iemand in dienst genomen die volhoudt dat ze geen weeën heeft zodat ze ondertussen stiekum kan bevallen.
Ja hoi. Maar nu ben ik het wachten wel zat hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Een vriendinnetje zei al 'jij haalt gewoon het maximale eruit, eindelijk zwanger, dan ook het volle pond'.![]()
En jij denkt dat jij benieuwd bent?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar nu ben ik het wachten wel zat hoor. Ben zo benieuwd!
Groot gelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
En jij denkt dat jij benieuwd bent?![]()
![]()
Oh, laatste urine monster van vanmiddag was ook in orde, dus niks aan de hand.
Maar gewoon gaan bevallen ergens dit weekend vind ik.![]()
Dat nietquote:
maar dat dan weer welquote:terwijl ze stinkie verrot scheldt?'
He, jij hebt mijn sig voortgezetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
maar dat dan weer wel![]()
Hoi Tante Skaai
Ja, gek idee hè... ik denk steeds maar 'nog maximaal drie weken'... dat vind ik al schrikwekkend kort, maar volgende week rond deze tijd lig jij gewoon lekker te knuffelen met je kleine mini-BE.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Warme melk zeg je? Ga ik dat morgen maar eens proberen. Tot 3 uur heb ik prima geslapen, daarna ben ik verder wel weer elk uur minstens 2-3 keer wakker geweest.
Het gekke is dat ik me er nog niet eens rot door voel, dus blijkbaar heb ik nog wel wat energie over ergens.
En ik ga straks gewoon lekker een tukkie doen natuurlijk.
Ik moet steeds denken aan wat je gisteren zei, dat het dus wrsch hoe dan ook nog 'maar' een weekje duurt.![]()
Dat is zo onwerkelijk, maar ook zo fijn!
Gisterenavond nog even met stinkie doorgesproken van hoe of wat, want de kans op een ziekenhuis bevalling wordt nu natuurlijk ook steeds groter.
Het is nu bijna geen 'stel nou dat' meer maar als zus en zo, dan moet ook zus en zo.
Tante Skaaiquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
maar dat dan weer wel![]()
Hoi Tante Skaai
Dus doe vandaag eens bevallen BEquote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopelijk is dit het topic waarin BE gaat bevallen, ik vind 28 dec wel een mooie datum
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef SHE het volgende:
BE, schiet eens op
Ik zit hier steeds te loeren en ik mag hier helemaal niet zo vaak komen van mijn vent !
Oh jawel, alleen ik ben geobsedeerd en hij niet. Hij wil ook weleens over iets anders praten dan planning, uitbreiding, verzekeringen, kleertjes, coole bedjes en baar-angst.quote:
nou dan ga die van mij maar eens wijs maken dat we niet in februari moeten beginnen om zijn kamer leeg te makenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind 'nog maar 3 maanden' angstig kort, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog maar zes dagen vakantie heb om die kinderkamer af te kunnen maken
Jeutje Macka! Gelukkig voel je je nu wat beter. Kan me voorstellen dat je je wel 10x zo vreselijk voelt als je zwanger bent aangezien alle energie dan toch nog naar je baby gaat. Gauw opknappen hoor!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:14 schreef Macka66 het volgende:Ben ik weer. Ik mocht van het infuus en de zuurstof af, en kan nu thuis met medicijnen en veel rust herstellen van mijn dubbele longontsteking en luchtwegenontsteking en urinewegenontsteking en bloedarmoede. Iedereen bedankt voor het medeleven, en postbode Vicky voor het doorgeven van de boodschappen
![]()
En in mijn buik zit het meest onverwoestbare meisje ter wereld, die is gewoon doorgegroeid en -geduikeld terwijl mama nog overgaf van een glas water![]()
Dan moeten we deze eens even volposten!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Jij wilt gewoon in deel 350 bevallen he...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef Rottdog het volgende:
Foxje van Harte
BE ga jij eens neuken ofzo
Vergeet het ritje door de wasstraat nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Fuente het volgende:
Doe dat terwijl je meteen ff een stuk wandelt, eet een annanas erbij, ga touwtje springen enz enz enz
En de pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vergeet het ritje door de wasstraat niet
Ja, ik had een artsassistente ipv mijn eigen gyn en zij wilde me eigenlijk meteen inleiden, maar na overleg met de gyn werd toch besloten dat niet te doen. Nog even afwachten, maar ik verwacht dat wanneer het er volgende week nog zo uitziet of slechter dat ik wel word ingeleid, als ik nog niet zelf ben bevallen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef TearSong het volgende:
Tan: Tja helaas is er weinig anders te doen dan afwachten...wel heel fijn om te weten dat hij geen last heeft van de voorweeen. En 2 cm is toch weer 2 cm
Nee vruchtwatertoename is eigenlijk geen sprake van, maar groei van de niertjes was eigenlijk de laatste twee keer niet, en nu dus toch wel. Dat was even balen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef TearSong het volgende:
Was er dan wel de verwachting dat de situatie met je vruchtwater nog kon verbeteren? En schrok je niet even toen ze aangaf nu te willen gaan inleiden? (ik zou geloof ik best even schrikken..verwacht je weer zwanger naar huis te kunnen....). Lijkt me een rare gedachte...dat je nu ineens weet dat het in ieder geval niet langer dan een weekje meer gaat duren...enorm spannend....
Het klinkt misschien raar, maar dat is zo van belang voor mij. Als hij na een paar dagen keihard vechten overlijdt aan zijn nieraandoening kan ik daar vrede mee hebben, ik bedoel... dat is een aanlegfout en daar kan niemand wat aan doen. Dat klinkt wel heel afstandelijk, want natuurlijk zal ik daar ongelooflijk verdriet van hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ik hoop toch zo dat hij gewoon kan ademen strakjes!
"e:*daddy speaking* Het heeft even geduurd, maar de kleine is er eindelijk uit! Zondagmorgen om 5:50 is onze zoon geboren: Damyan! 52 cm en 4015 gram. Big boy dus! Moeder en kind maken het goed, ondanks de behoorlijk heftige bevalling. Al met al heeft het 22 uur geduurd, en de kleine moest uiteindelijk vaccuum gezogen worden, maar het resultaat mag er zijn. Hij drinkt goed, en de eerste volle luiers zijn al geproduceerd. Mama krabbelt ook al weer aardig overeind en begint gelukkig al weer wat kleur in het gezicht te krijgen. Nadere details zal ze ongetwijfeld zelf melden zodra ze weer op de been is...
In ieder geval bedankt voor de felicitaties!
quote:zoooo k ben weer heel even up... maar not running. dat gaat nog wel n poosje duren vrees ik.
iig gaat t met die kleine echt heeeelemaal super ! hij drinkt echt goed (en das echt auw...) en hij slaap heeerlijk in zn hangwiegjehij hoeft maar even te bewegen omdat ie denkt wakker te worden of hij wiegt zichzelf weer in slaap
hetgeen ons telkens 3 of 4 dikke uren slaap geeft in de nacht!
en t is zo'n mooi scheetje
overigens.. die vacuumpomp... die gun ik echt niemand!!!
De gyn en kindernefroloog denken dat er kleppen zitten in de plasbuis, normaal zitten er wel vliesjes, maar die wijzen de goede kant op zodat de urine wel eruit kan maar niet terugvloeit. Bij deze baby staan ze andersom dus kan de urine er niet uit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Tan, mag ik vragen wat er aan de hand is met je kindje? Ik heb dat geloof ik niet helemaal meegekregen. Van wat ik begrijp werken de niertjes niet? Wat voor consequenties heeft dat allemaal, als ik vragen mag hoor. Het klinkt in ieder geval heel erg moeilijk en heel erg eng en spannend. Ik hoop wel dat alles goed gaat en dat de longetjes toch wel goed gerijpt zijn.
Nou, dat zeker. Het was vandaag ook wel een hectisch dagje, de echo's liepen heel erg uit, maar daarom kwam ik op een rustig tijdstip voor de gyncontrole en heb ik dus lekker zitten beppen met een van de vrouwtjes die de bloeddruk enzo opmeet. En ook zij zien natuurlijk een beetje hoe het met de zwangerschap gaat en als je dan daar ook hoort dat je er zo goed uitziet en noem maar op, dan voelt dat gewoon extra goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef Tan het volgende:
Wat fijn Pruk, je klinkt heel wat beter dan een tijdje terug! Super. Ook fijn dat je verhaal gehoord werd. Al haalt het misschien niets uit, als het jou oplucht ben je al een heel eind toch?
Erg teleurgesteld ben ik gelukkig niet, maar het thuisbevallen is gewoon nu helemaal uitgesloten lijkt me omdat ik bij de gyn onder controle blijf en ik verwacht dat ik na de bevalling ook een nachtje zal moeten blijven om te kijken wat de bloeddruk doet net als de vorige keer bij Merlijn. Merlijn was toen eerder ontslagen dan mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Balen Randa, dat je niet thuis mag bevallen.Maar als het beter is, zij het maar zo toch? Kan me wel je teleurstelling voorstellen.
Nou, ze vallen op zich best mee, uiteraard, maar ik vond sommige toch stiekem ook best heel vals.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja Be, ik herken het ook, hoe je het omschrijft. In het begin denk je: "Hm, die weeen vallen best wel mee"
Ehm... nou... ik time ze eig. niet echt.quote:Om de hoeveel minuten heb je ze? Nou? nou? nounounou??
Ik zal niet zeggen dat het niet nog ietsiepietsie vervelender wordt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ze vallen op zich best mee, uiteraard, maar ik vond sommige toch stiekem ook best heel vals.![]()
Echt menstruatiepijn maar dan in het kwadraat een paar keer zeg maar.
En toen dacht ik wel even. Oei... en dit is nog maar het begin.
[..]
Ehm... nou... ik time ze eig. niet echt.
Net weer een kleintje, dus wat is dat sinds de vorige post? Kwartiertje ofzo.
klokje op je laptop en een kladblaadje voldoet ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:31 schreef Sanne het volgende:
Waar is Stinkie met zijn horloge?
Halllo!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Die ligt nog lekker in bed.
Die vroeg om 6 uur al meteen of hij het bed hier in de woonkamer al in elkaar moest zetten.
Ik heb hem nog maar wat rust gegund. Er valt nu toch nog niks te doen.
mobiele telefoon met timer functie en kladblaadje voldoet ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
klokje op je laptop en een kladblaadje voldoet ook
Wat Vicky zegt dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Halllo!!!
Wake up and smell the coffee!
Het is HALF ELF, en zijn vrouw is aan het bevalllen!!!
Of staat Sunchaser straks voor de deur?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Zit er een webcam op je bevalbed?
dan zit er niets anders op dan afwachten.... maar het komt heus wel goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word ineens zenuwachtig... wat nou als het niet doorzet strakjes!![]()
![]()
![]()
Niet schamen hoor, juist hier weet men wel dat dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word ineens zenuwachtig... wat nou als het niet doorzet strakjes!![]()
![]()
![]()
Ik zou me doodschamen met al diehier.
Ja, dat vroeg ik me net ook al af idd, met het getoucheer van gisteren...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef sjak het volgende:
Tan, hoe is het vandaag met jou?
Het is een kind van stinkie, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef Vivi het volgende:
Hij blijft heus niet nog een maand zitten hoor
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:39 schreef Lief17 het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! BEeb zet hem op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is een mooie dag!! In 1974 werd ik vandaag geboren...![]()
BE en Stinkie, heel veel succes vandaag!!! Ik denk aan jullie!!
En Tan
Hahahaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:51 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi BeakerMoeder van een klein mannetje en van hormonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |