Ik heb niet het standaardzeiltje uit het kerst uhm kraampakket, maar een zeiltje van de IKEA, wat dus gewoon heerlijk niet kraaktquote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef Tan het volgende:
@Pruk, vind je dat niet vreselijk slapen zo'n zeiltje? Ik herinner me alleen maar vieze plakkerige zwetende en krakende nachten, en ja, dat kwam dan alleen door dat zeiltje
yepquote:Op donderdag 27 december 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nog wel even een![]()
![]()
voor Nana hoor, want als ik het goed heb zouden ze vandaag gaan inleiden als het er nog niet was toch?
Overigens ben ik zelf banger voor mijn vloerbedekking dan voor mijn bedquote:Op donderdag 27 december 2007 11:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
yepVolgens mij ook
![]()
Toen bij de bevalling van Tijn 's nachts de vliezen braken, was ik direct wakker en stond echt supersnel naast m'n bed. Bed was droogIk voelde het knappen en op de een of andere manier wist ik meteen wat er gaande was en was meteen helder genoeg om m'n bed uit te schuiven. (en vervolgens was het maar een klein straaltje dat langs m'n benen liep). Ergens tijdens de uitdrijving is er nog wel een grote golf naar buiten gekomen.. de vk kreeg een gratis douche en kon meteen thuis nog een keer douchen
![]()
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:45 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik heb niet het standaardzeiltje uit het kerst uhm kraampakket, maar een zeiltje van de IKEA, wat dus gewoon heerlijk niet kraakt
En dat eigenlijk omdat ik geen zin heb om de zolder op te klimmen om daar mijn matrasbeschermer te halen die daar ergens in een doos zit (ik heb toen na mijn operatie ook een waterdichte matrashoes gehad). Het is dus ook puur voor het idee dan dat het echt effect zal hebben gok ik
Badhanddoeken naast je bed leggen en als je voelt dat je vliezen breken gewoon een prop tussen je benen doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef Pruk het volgende:
[..]
Overigens ben ik zelf banger voor mijn vloerbedekking dan voor mijn bedMatras is wat makkelijker te vervangen dan vloerbedekking en de vloerbedekking zit met de verkeerde lijm vastgeplakt en gaat bobbelen als ie nat wordt
![]()
YPS, ik heb inderdaad een en ander al op papier gezet, maar ik denk dat ik gewoonhet woord laat doen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10024388quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.
Is van de kinderafdeling, formaat peuterbedje, wat je zelf weer op maat moet knippenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Zeiltje van Ikea? Ken ik niet, is dat een algemene matrasbeschermer of zo? Maar goed ik heb me deze zwangerschap ook niet echt verdiept in zeiltjes, heb toch geen vruchtwater om te verliezen.
Oh eh, dat kwam een beetje geheimzinnig over hequote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2007 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh eh, dat kwam een beetje geheimzinnig over he
Ik kom gewoon Brighteyes stalken
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef Dirkh het volgende:
Kan ie mini-stinkie er nu even uit komen, ik zit hier al dagen met tegenzin te F5-en.
die is naar Parijsquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussendoor, weet iemand Ticootje is, die heeft ook al een paar dagen niet meer gepost?
Of ben ik met mijn dementie iets vergeten?
Ah ok, zie toch iets over het hoofd gezien.quote:
Ja ! je bent vergeten om op tijd te bevallen, ik lurk me een ongelukquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Of ben ik met mijn dementie iets vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |