Nou, dat zeker. Het was vandaag ook wel een hectisch dagje, de echo's liepen heel erg uit, maar daarom kwam ik op een rustig tijdstip voor de gyncontrole en heb ik dus lekker zitten beppen met een van de vrouwtjes die de bloeddruk enzo opmeet. En ook zij zien natuurlijk een beetje hoe het met de zwangerschap gaat en als je dan daar ook hoort dat je er zo goed uitziet en noem maar op, dan voelt dat gewoon extra goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef Tan het volgende:
Wat fijn Pruk, je klinkt heel wat beter dan een tijdje terug! Super. Ook fijn dat je verhaal gehoord werd. Al haalt het misschien niets uit, als het jou oplucht ben je al een heel eind toch?
Erg teleurgesteld ben ik gelukkig niet, maar het thuisbevallen is gewoon nu helemaal uitgesloten lijkt me omdat ik bij de gyn onder controle blijf en ik verwacht dat ik na de bevalling ook een nachtje zal moeten blijven om te kijken wat de bloeddruk doet net als de vorige keer bij Merlijn. Merlijn was toen eerder ontslagen dan mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Balen Randa, dat je niet thuis mag bevallen.Maar als het beter is, zij het maar zo toch? Kan me wel je teleurstelling voorstellen.
Nou, ze vallen op zich best mee, uiteraard, maar ik vond sommige toch stiekem ook best heel vals.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:24 schreef Vivi het volgende:
Ja Be, ik herken het ook, hoe je het omschrijft. In het begin denk je: "Hm, die weeen vallen best wel mee"
Ehm... nou... ik time ze eig. niet echt.quote:Om de hoeveel minuten heb je ze? Nou? nou? nounounou??
Ik zal niet zeggen dat het niet nog ietsiepietsie vervelender wordt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ze vallen op zich best mee, uiteraard, maar ik vond sommige toch stiekem ook best heel vals.![]()
Echt menstruatiepijn maar dan in het kwadraat een paar keer zeg maar.
En toen dacht ik wel even. Oei... en dit is nog maar het begin.
[..]
Ehm... nou... ik time ze eig. niet echt.
Net weer een kleintje, dus wat is dat sinds de vorige post? Kwartiertje ofzo.
klokje op je laptop en een kladblaadje voldoet ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:31 schreef Sanne het volgende:
Waar is Stinkie met zijn horloge?
Halllo!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Die ligt nog lekker in bed.
Die vroeg om 6 uur al meteen of hij het bed hier in de woonkamer al in elkaar moest zetten.
Ik heb hem nog maar wat rust gegund. Er valt nu toch nog niks te doen.
mobiele telefoon met timer functie en kladblaadje voldoet ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
klokje op je laptop en een kladblaadje voldoet ook
Wat Vicky zegt dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Halllo!!!
Wake up and smell the coffee!
Het is HALF ELF, en zijn vrouw is aan het bevalllen!!!
Of staat Sunchaser straks voor de deur?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Zit er een webcam op je bevalbed?
dan zit er niets anders op dan afwachten.... maar het komt heus wel goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word ineens zenuwachtig... wat nou als het niet doorzet strakjes!![]()
![]()
![]()
Niet schamen hoor, juist hier weet men wel dat dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word ineens zenuwachtig... wat nou als het niet doorzet strakjes!![]()
![]()
![]()
Ik zou me doodschamen met al diehier.
Ja, dat vroeg ik me net ook al af idd, met het getoucheer van gisteren...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef sjak het volgende:
Tan, hoe is het vandaag met jou?
Het is een kind van stinkie, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:56 schreef Vivi het volgende:
Hij blijft heus niet nog een maand zitten hoor
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:39 schreef Lief17 het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! BEeb zet hem op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag is een mooie dag!! In 1974 werd ik vandaag geboren...![]()
BE en Stinkie, heel veel succes vandaag!!! Ik denk aan jullie!!
En Tan
Hahahaaquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:51 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi BeakerMoeder van een klein mannetje en van hormonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |