Zal ik spraakherkenning aanschaffen? Dan kan ik tussen de weeen door idd gewoon zelf doorpostenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:13 schreef Jelief het volgende:
Hannah ! wat een mooi meisje!
Volgens mij gaat Be gewoon doorposten, die heeft gewoon iemand in dienst genomen die volhoudt dat ze geen weeën heeft zodat ze ondertussen stiekum kan bevallen.
Ja hoi. Maar nu ben ik het wachten wel zat hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Een vriendinnetje zei al 'jij haalt gewoon het maximale eruit, eindelijk zwanger, dan ook het volle pond'.![]()
En jij denkt dat jij benieuwd bent?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar nu ben ik het wachten wel zat hoor. Ben zo benieuwd!
Groot gelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
En jij denkt dat jij benieuwd bent?![]()
![]()
Oh, laatste urine monster van vanmiddag was ook in orde, dus niks aan de hand.
Maar gewoon gaan bevallen ergens dit weekend vind ik.![]()
Dat nietquote:
maar dat dan weer welquote:terwijl ze stinkie verrot scheldt?'
He, jij hebt mijn sig voortgezetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
maar dat dan weer wel![]()
Hoi Tante Skaai
Ja, gek idee hè... ik denk steeds maar 'nog maximaal drie weken'... dat vind ik al schrikwekkend kort, maar volgende week rond deze tijd lig jij gewoon lekker te knuffelen met je kleine mini-BE.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Warme melk zeg je? Ga ik dat morgen maar eens proberen. Tot 3 uur heb ik prima geslapen, daarna ben ik verder wel weer elk uur minstens 2-3 keer wakker geweest.
Het gekke is dat ik me er nog niet eens rot door voel, dus blijkbaar heb ik nog wel wat energie over ergens.
En ik ga straks gewoon lekker een tukkie doen natuurlijk.
Ik moet steeds denken aan wat je gisteren zei, dat het dus wrsch hoe dan ook nog 'maar' een weekje duurt.![]()
Dat is zo onwerkelijk, maar ook zo fijn!
Gisterenavond nog even met stinkie doorgesproken van hoe of wat, want de kans op een ziekenhuis bevalling wordt nu natuurlijk ook steeds groter.
Het is nu bijna geen 'stel nou dat' meer maar als zus en zo, dan moet ook zus en zo.
Tante Skaaiquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat niet
[..]
maar dat dan weer wel![]()
Hoi Tante Skaai
Dus doe vandaag eens bevallen BEquote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopelijk is dit het topic waarin BE gaat bevallen, ik vind 28 dec wel een mooie datum
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef SHE het volgende:
BE, schiet eens op
Ik zit hier steeds te loeren en ik mag hier helemaal niet zo vaak komen van mijn vent !
Oh jawel, alleen ik ben geobsedeerd en hij niet. Hij wil ook weleens over iets anders praten dan planning, uitbreiding, verzekeringen, kleertjes, coole bedjes en baar-angst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |