quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
ik vind hem wel aardig. Zat net al te denken die moffen kunnen ook mooie gevoelige liedjes maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit Duitse liedje vind ik dan weer niks.
ellen ten damme dusquote:Op donderdag 27 december 2007 01:23 schreef borisz het volgende:
deze plaat werd ooit gezongen door ... bij villa bvd dat was
ze won ook veronica poker![]()
En ze hebben ook de beste filosofen in de geschiedenis voortgebracht. Dat betekent dat ze ook kunnen denken. Moet jij ook eens proberen...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:24 schreef jakees het volgende:
Zat net al te denken die moffen kunnen ook mooie gevoelige liedjes maken.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:26 schreef Djep het volgende:
mash huwelijkssentiment....toen keek ik t en ik dacht tijdens mijn huwelijk veel aan zelfmoord
daar hou ik me niet mee bezigquote:Op donderdag 27 december 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
En ze hebben ook de beste filosofen in de geschiedenis voortgebracht. Dat betekent dat ze ook kunnen denken. Moet jij ook eens proberen...
Dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:28 schreef jakees het volgende:
daar hou ik me niet mee bezig
Mag ik trouwens even mijn blijdschap uitspreken over het feit dat ze die vreselijke Stoeltie 's ochtends vroeg hebben geprogrammeerd? Oké, helemaal niet presenteren was beter geweest, maar aangezien ik de komende dagen vrij ben, blijf ik waarschijnlijk lang op en zal ik niet vaak voor 9 uur wakker zijn. Prima dus!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
0600 - 0900 Ron Stoeltie
Eens!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even mijn blijdschap uitspreken over het feit dat ze die vreselijke Stoeltie 's ochends vroeg hebben geprogrammeerd? Oké, helemaal niet presenteren was beter geweest, maar aangezien ik de komende dagen vrij ben, blijf ik waarschijnlijk lang op en zal ik niet vaak voor 9 uur wakker zijn. Prima dus!
Als ik er aan terug denk, kan ik er zeker om lachenquote:
Doe es niet verklappen, dan wil ik eiks wel gaan slapenquote:
zal ik nog niet doenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es niet verklappen, dan wil ik eiks wel gaan slapen
Ga je slapen?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:30 schreef peaceman het volgende:
Na de teksten zijn vanaf nu ook de schitterende plaatjes verdwenen, die zo vol overgave gekozen werden op humor, liefde en natuurlijk originaliteit - althans zoveel als mogelijk was - wij roepen u op om een poging te doen mijn kunnen te evenaren, wat evenwel een onmogelijke opgave zal blijken te zijn.
Ja, want die kleine zal wel niet te laat wakker wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ga je slapen?
Nou ja, tnx voor de plaatjes, iig.
klap klapquote:Op donderdag 27 december 2007 01:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, want die kleine zal wel niet te laat wakker worden
Maar als alles goed is ben ik er morgen vanmiddag/avond weer![]()
(daar mag voor geklapt worden!)
*applaus dan*quote:Op donderdag 27 december 2007 01:36 schreef peaceman het volgende:
(daar mag voor geklapt worden!)
WgegegegegehooiiiiI!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt zo onsportief, hè?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon een mietje die niet wilt begrijpen hoe liefdevol ik voor de mensen benquote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Modjesquote:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Oeh, Sinatra. Veel goeie herinneringen aan deze plaat . . .![]()
Modjesslijmers...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Ga slapen ofzoquote:
quote:
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .
Bedenk wel dat er hier mensen meeposten met een iets te volle maag he?quote:
Gewoon schijt eraan hebben en de radio aanzetten . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom even tvp-en.
Top2000
Helaas heb ik een vriendje thuis zitten die niet zo van radio luisteren houdt dus ik mis nogal wat.![]()
Ja, ff wat minder mutsig, zeg maar.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon schijt eraan hebben en de radio aanzetten . . .
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik na Ramses op het nest duik
Mexiiiiiihiiiiiiihiiiiiicooooooooooooooooquote:Op donderdag 27 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.
Dan heb je nog effe de tijd om hier door te brengen eer dat de zangeres zonder naam komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.
Dat wil ik nog niet weten, het gaat mij vééls te hard . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
We zitten nu op 20%, gaan naar de 25%.
dat dusquote:Op donderdag 27 december 2007 02:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Welterusten allemaalvoor wie blijf luisteren veel plezier.
Op dit moment is er geen sprake van. Iedereen ligt weg te dromen, behalve een paar verdwaalde nachtbrakers.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat er hier mensen meeposten met een iets te volle maag he?![]()
Wel een heerlijk nummer
Adem mijn adem...voel wat ik voel...die ken je toch wel?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:04 schreef Djep het volgende:
Peter Schaap- Mijn adem..........ken ik niet..........ben benieuwd.....
quote:
Tussen 6 en 9 's ochtends. Dat missen wij dus mooi.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:10 schreef Knoekie het volgende:
Is die gozert er nog die door de liedje heenlult?
Ron Stoeltie ofzo
In dit tempo gok ik ergens tussen nu en 10 minutenquote:Op donderdag 27 december 2007 02:13 schreef Djep het volgende:
iemand een schatting hoe laat peter schaap komt???
Ik ben nog ff druk in het huishouden namelijk........
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:15 schreef broer het volgende:
En wéér zo akelig afgekapt!
Begin dan een paar dagen eerder!
Top2000-liefdequote:
Laat ze dan gewoon straks Bohemian Rapsody overslaan. Dan luistert er toch bijna niemand meer.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Echt verrot....wie stuurt ons topic door naar die prutser??
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Adem mijn adem...voel wat ik voel...die ken je toch wel?
Ramses![]()
Trusten voor de slaperds
Oh, ik zat al vrolijk mee te zingen, maar da's dus niet de bedoeling, begrijp ik?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Ik post die teksten trouwens alleen zodat iedereen kan zien hoe akelig alle liedjes worden afgekapt.
Mail die prutsers dan...........quote:Op donderdag 27 december 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Ik post die teksten trouwens alleen zodat iedereen kan zien hoe akelig alle liedjes worden afgekapt.
Morgen!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:23 schreef Djep het volgende:
Mail die prutsers dan...........
ben benieuwd naar peter schaap.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten om mij slaapklaar te gaan maken na Peter Schaap en dan te bed te gaan met de Zangeres Zonder Naam
Nee, daar is de RTL 4-meezingfilm voor. Dit is weer iets anders.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:23 schreef Jane het volgende:
Oh, ik zat al vrolijk mee te zingen, maar da's dus niet de bedoeling, begrijp ik?
Ik blijf dus elke keer maar bijschenken, omdat ik nog een bepaald nummer wil halen.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:24 schreef jakees het volgende:
[..]
ben benieuwd naar peter schaap.
maar een nieuw potje klaverjas gestart...
Dat ben ik al.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks word ik nog alcoholist van de Top2000
Dat zou wat zijn . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks word ik nog alcoholist van de Top2000![]()
gisternacht was je ook al bezig..quote:Op donderdag 27 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik blijf dus elke keer maar bijschenken, omdat ik nog een bepaald nummer wil halen.
Truste!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn . . .![]()
Anyhoe, ik ga naar bed. Terusten iedereen en luister ze
Ik vind het tof!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Zit er überhaupt wel iemand op te wachten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik blijf dus elke keer maar bijschenken, omdat ik nog een bepaald nummer wil halen.
Ik typ nog wel nuchterderder dan jijquote:Op donderdag 27 december 2007 02:34 schreef Djep het volgende:
[..]
oh beters.........net zoals wat de dj net beschrijft
ik ben t dus gelukkig niet!!!!!!!! die alcoholist!!!!!!!!!!!
waar blijft die peter wie was t ook alweer....
edit: mss kunnen we een aa club vormen?
Oké.quote:
The one and only! Met ook zijn one and only hit.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:36 schreef Djep het volgende:
Is dit Peter???
wel mooi!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:37 schreef Jane het volgende:
[..]
The one and only! Met ook zijn one and only hit.
Ja..maar jij zal wel vrij zijn deze nacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:38 schreef broer het volgende:
"En als je ooit nog weg zult gaan, dan zit ik diep in jou."
Go, Peter!
Als je diep in een vrouw zit, betekent dat over het algemeen dat je niet zo heel erg vrij meer bent...quote:Op donderdag 27 december 2007 02:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja..maar jij zal wel vrij zijn deze nacht.
Dat mag.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind de blazers die ze eraan toegevoegd hebben érg mooi.
quote:
zolang duurt dat niet meerquote:Op donderdag 27 december 2007 02:53 schreef Jane het volgende:
Bonnie krijgt van mij 2 foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik luister dit uur nog even uit.
Zelfde geldt voor de plaatjes.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:57 schreef broer het volgende:
En ik vind het wel weer mooi geweest met die lyrics. Iemand anders mag na drie uur verder gaan. Of niet.
Da's het voordeel van thuiswerken, hoef je alleen te werken als er ook echt iets te doen isquote:Op donderdag 27 december 2007 08:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar er is niets te doen
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 december 2007 08:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's het voordeel van thuiswerken, hoef je alleen te werken als er ook echt iets te doen is
Nog een eenzame strijder!quote:Op donderdag 27 december 2007 08:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar ik zit op een kantoortje waar ik nu nog in m'n eentje ben (dus radio hard), en om 9.00 komen m'n collega's die als het goed is ook alleen maar top2000 komen luisteren hier vandaag
quote:Op donderdag 27 december 2007 08:33 schreef cafca het volgende:
Niet veel bijzonders? één van de mooiste nummers ooit op 1494!
quote:Op donderdag 27 december 2007 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Kwam onlangs nog een opname van Talk Talk bij Veronica's Rock Night uit 1984 tegen op cassette.
Die ben ik deze dagen aan het editten om op CD te zetten. Wat was dat een goed concert...
quote:Op donderdag 27 december 2007 08:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een eenzame strijder!
Hier ook uitgestorven en de radio hard aan!
Hier op kantoor in Manila vind ik het hele jaar alles goed en aardig. Maar deze week slikken ze maar lekker de Nederlandse radioquote:Op donderdag 27 december 2007 08:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen is er wel een collega die veel te veel oninteressante verhalen aan het ophangen is.. hopelijk heeft die snel door dat ik de radio boeiender vind
Is idd veel werkquote:Op donderdag 27 december 2007 02:31 schreef broer het volgende:
Wat een werk is dat, zeg, dat bijhouden van die lyrics.
Respect voor Diaan.
Ik ook, maar die Betamax-band is vergaan...quote:
Fris en fruitig?quote:Op donderdag 27 december 2007 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is idd veel werkThnx!!
Goedemorgen![]()
![]()
heb je de hele nacht gewerkt?quote:
fris en fruitig niet bepaald.... 2 uur gaan slapen en en om kwart over 7 weer wakker gemaakt worden door je kind.. daar word je niet fris en fruitig van.quote:Op donderdag 27 december 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fris en fruitig?
Vrij? Werken? Lyrics?
quote:1492 Wiz Stars - A brand new day (1979) 1528
1491 UB40 & Chrissie Hynde - I got you babe (1985) 1411
1490 Simon & Garfunkel - I'm a rock (1966) 1259
1489 Roxette - It must have been love (1990) 1201
1488 Mink Deville - Demasiado corazon (1984) 1061
1487 Police - Can't stand losing you (1979) 1683
1486 Rolling Stones - Under my thumb (1966) 1246
1485 Paul Simon - Late in the evening (1980) 1232
1484 Middle Of The Road - Sacramento (A wonderful town) (1972) 1564
1483 Buddy Holly - That'll be the day (1957) 1146
1482 Marc Cohn - Walking in Memphis (1991) 1687
1481 Alizée - Moi...lolita (2001) ----
1480 Alice Cooper - Hello hurray (1973) 1561
1479 Berlin - Take my breath away (1986) 1592
Ik neem het wel even waar dan, zit vandaag en morgen wel op mijn werk, maar er is geen hond en het is alleen stand-by diensten draaien.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
fris en fruitig niet bepaald.... 2 uur gaan slapen en en om kwart over 7 weer wakker gemaakt worden door je kind.. daar word je niet fris en fruitig van.
Ik ben vandaag nog vrij.... als ik weer kan luisteren, kan ik de lyrics weer posten.
Helaas is die band van mij ook verloren gegaan tijdens één van mijn verhuizingen, ben ik bangquote:Op donderdag 27 december 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar die Betamax-band is vergaan...![]()
Als iemand er nog een goede video-opname heeft, doe ik er nog net geen moord voor, maar het zal niet veel schelen...
brings back good memories?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:10 schreef cafca het volgende:
Oeh, dit was hét liedje van mij en een ex-vriendinnetje
heb je haar (e-mail) adres? telefoonnummer? mailen/bellen dan!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep
En ik zit me af te vragen of zij nou die videoband van Talk Talk heeft.....
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Simon & Garfunkel I Am A Rock
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga mijn vader helpen met verhuizen. wel radio, maar geen Fok
Ik zal die opname van Talk Talk van 1984 wel beschikbaar stellen binnenkort voor de liefhebbers...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
heb je haar (e-mail) adres? telefoonnummer? mailen/bellen dan!!!
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:13 schreef MadMaster het volgende:
-Lama, ik laat de lyrics aan Diaan-![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
sorry MM ik had hem al klaarstaan.... nu doe ik niet meer.... promiss!
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal die opname van Talk Talk van 1984 wel beschikbaar stellen binnenkort voor de liefhebbers...
Ik werd wakker met Sjakie van de hoek vanochtend ergens na zessenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:19 schreef Haaibaaike het volgende:
IK heb in de vorige uur op bed de Sweet nog gehoord
ik vind m wel mooiquote:Op donderdag 27 december 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat doe je goed hoor![]()
![]()
Ow ik vind dit een beetje een zeikliedje...
Misschien komt 't omdat ik vroeger stiekem die Scootercover wel leuk vond. 'Put on my raving shoes..' Nu kan ik me hier niet meer vertonen hequote:
Ik zoek, kopieer en plak me een ongeluk, 3 minuten is niet zo lang dan...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat doe je goed hoor![]()
![]()
Ow ik vind dit een beetje een zeikliedje...
Dat staat bij mij ook nog op diverse oude, zelf opgenomen cassettebandjesquote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien komt 't omdat ik vroeger stiekem die Scootercover wel leuk vond. 'Put on my raving shoes..' Nu kan ik me hier niet meer vertonen he
Alizée bij mij niet, maar dat is dan ook meer een genot om naar te kijken dan om naar te luisterenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook nog op diverse oude, zelf opgenomen cassettebandjes![]()
![]()
Alizée trouwens ook
Ja het is hard werken he? Ik wil anders ook wel 1 van de 2 overnemen.... alleen de teksten is al veel werk.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek, kopieer en plak me een ongeluk, 3 minuten is niet zo lang dan...
wtf??quote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stil en mondje dicht! Niet tegen
mama zeggen dat ik maar een rare Chinees ben,
Heey Annemiekquote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Er komt weer een mooi uurtje aan!!
Ik ken dat liedje volgens mij helemaal niet....quote:Op donderdag 27 december 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh Booker T, een echte top2000-artiest vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |