quote:Op donderdag 27 december 2007 09:13 schreef MadMaster het volgende:
-Lama, ik laat de lyrics aan Diaan-![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
sorry MM ik had hem al klaarstaan.... nu doe ik niet meer.... promiss!
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal die opname van Talk Talk van 1984 wel beschikbaar stellen binnenkort voor de liefhebbers...
Ik werd wakker met Sjakie van de hoek vanochtend ergens na zessenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:19 schreef Haaibaaike het volgende:
IK heb in de vorige uur op bed de Sweet nog gehoord
ik vind m wel mooiquote:Op donderdag 27 december 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat doe je goed hoor![]()
![]()
Ow ik vind dit een beetje een zeikliedje...
Misschien komt 't omdat ik vroeger stiekem die Scootercover wel leuk vond. 'Put on my raving shoes..' Nu kan ik me hier niet meer vertonen hequote:
Ik zoek, kopieer en plak me een ongeluk, 3 minuten is niet zo lang dan...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat doe je goed hoor![]()
![]()
Ow ik vind dit een beetje een zeikliedje...
Dat staat bij mij ook nog op diverse oude, zelf opgenomen cassettebandjesquote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien komt 't omdat ik vroeger stiekem die Scootercover wel leuk vond. 'Put on my raving shoes..' Nu kan ik me hier niet meer vertonen he
Alizée bij mij niet, maar dat is dan ook meer een genot om naar te kijken dan om naar te luisterenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook nog op diverse oude, zelf opgenomen cassettebandjes![]()
![]()
Alizée trouwens ook
Ja het is hard werken he? Ik wil anders ook wel 1 van de 2 overnemen.... alleen de teksten is al veel werk.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek, kopieer en plak me een ongeluk, 3 minuten is niet zo lang dan...
wtf??quote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stil en mondje dicht! Niet tegen
mama zeggen dat ik maar een rare Chinees ben,
Heey Annemiekquote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Er komt weer een mooi uurtje aan!!
Ik ken dat liedje volgens mij helemaal niet....quote:Op donderdag 27 december 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh Booker T, een echte top2000-artiest vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |