WgegegegegehooiiiiI!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt zo onsportief, hè?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef peaceman het volgende:
ow die nepmoderator voor MUZ is er weer... dan wordt het zeker tijd om te gaan slapen, anders heb ik straks een ban
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon een mietje die niet wilt begrijpen hoe liefdevol ik voor de mensen benquote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Modjesquote:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Oeh, Sinatra. Veel goeie herinneringen aan deze plaat . . .![]()
Modjesslijmers...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onsportief, hè?
DarkAngelus doet geen vlieg kwaad.![]()
Ga slapen ofzoquote:
quote:
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis de Top2000! Kom op en deel deze herrinneringen met ons!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, was de eerste waarop m'n vrouw en ik destijds met elkaar schuivelde . . .
Bedenk wel dat er hier mensen meeposten met een iets te volle maag he?quote:
Gewoon schijt eraan hebben en de radio aanzetten . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom even tvp-en.
Top2000
Helaas heb ik een vriendje thuis zitten die niet zo van radio luisteren houdt dus ik mis nogal wat.![]()
Ja, ff wat minder mutsig, zeg maar.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon schijt eraan hebben en de radio aanzetten . . .
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik na Ramses op het nest duik
Mexiiiiiihiiiiiiihiiiiiicooooooooooooooooquote:Op donderdag 27 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.
Dan heb je nog effe de tijd om hier door te brengen eer dat de zangeres zonder naam komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onmiddellijk na Ramses naar bed ga, maar ik zorg in ieder geval dat ik vóór de Zangeres Zonder Naam in bed lig.
Dat wil ik nog niet weten, het gaat mij vééls te hard . . .quote:Op donderdag 27 december 2007 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
We zitten nu op 20%, gaan naar de 25%.
dat dusquote:Op donderdag 27 december 2007 02:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Welterusten allemaalvoor wie blijf luisteren veel plezier.
Op dit moment is er geen sprake van. Iedereen ligt weg te dromen, behalve een paar verdwaalde nachtbrakers.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat er hier mensen meeposten met een iets te volle maag he?![]()
Wel een heerlijk nummer
Adem mijn adem...voel wat ik voel...die ken je toch wel?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:04 schreef Djep het volgende:
Peter Schaap- Mijn adem..........ken ik niet..........ben benieuwd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |